Gaat het?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, toen was hij nog helemaal geen zielige tokkie die iets te snel op zijn piemeltje is getrapt inderdaad.
Zaken als 'en nu niet weggaan' zouden wat sterker overkomen als je niet eerst het meest kansloze account ooit genaamd 'badderharring' had gehad maar ga vooral door met deze stoere act!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Meer dan prima, dank je! Lief dat je het vraagt.
Hij kreeg niet voor niets speciaal onderwijs.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:scrummie is een speciale jongen.
En net was je nog zo aardig en bezorgd. Jij bent ook maar een vreemde vogel hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaken als 'en nu niet weggaan' zouden wat sterker overkomen als je niet eerst het meest kansloze account ooit genaamd 'badderharring' had gehad maar ga vooral door met deze stoere act!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En net was je nog zo aardig en bezorgd. Jij bent ook maar een vreemde vogel hoor.
Hallo user @Littlerabbit , fijne werkdag gehad?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeer blij dat ik spoedig weer de energie noch zin heb om op fok te komen.
Doe ff norm allemaal ofzo
Geen spat veranderdquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef onlogisch het volgende:
Het lijkt uit de hand te lopen, ik ben er even vandoor. Even onlo jr. op bed gooien
Gelukkig is het zelfreinigende vermogen van dit topic enorm en zijn mods gewoon overbodig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef onlogisch het volgende:
Het lijkt uit de hand te lopen, ik ben er even vandoor. Even onlo jr. op bed gooien
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef onlogisch het volgende:
Ga weg met deze proletenonzinquote:
Dit is echt intens treurig maar ja, jij bent Paul.quote:
Ik heb vakantie maar mijn auto ging rond Hamburg Total loss en na 3 dagen vastzitten verveel ik mij nu genoeg om hier weer actief te postenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hallo user @:Littlerabbit , fijne werkdag gehad?
Wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vakantie maar mijn auto ging rond Hamburg Total loss en na 3 dagen vastzitten verveel ik mij nu genoeg om hier weer actief te posten
Fantastisch.
Hallo ons Braddie zit er gewoon in. Dit is het begin van zijn beroemdheid hoorquote:
Haha wel echt waar. God wat ben ik slecht in zeldaquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
LittleRabbit heeft zelfs een Switch gekocht om maar niet op FOK te hoeven komen
Witkokendziedendheetquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, toen was hij nog helemaal geen zielige tokkie die iets te snel op zijn piemeltje is getrapt inderdaad.
Ik game alleen op mijn PlayStation 5.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je WoW speelde had je dit geweten.
Jan Roos is een ongekende debiel.quote:
Net geboosterd allen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef Caland het volgende:
Allemaal schapen in dit topic
Lees je in!!!
Ze zijn dacht ik ook nog bezig met een speciaal omicronvaccin.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je in de zomer weer om te reizen
Sad
Ja ik wacht wel tot maart-april, of februari als Servie opeens streng wordt (maar dat denk ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn dacht ik ook nog bezig met een speciaal omicronvaccin.
En pillen. Daar zal @Caland bovengemiddeld geinteresseerd in zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn dacht ik ook nog bezig met een speciaal omicronvaccin.
Ik laat me helemaal VOLPOMPEN met Pfizer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je in de zomer weer om te reizen
Sad
Een tijdje terug las ik ook nog iets over een neusspray, dat lijkt me ook wel wat voor hem.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En pillen. Daar zal @:Caland bovengemiddeld geinteresseerd in zijn
Moet jij geen users een ban aansmeren ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En pillen. Daar zal @:Caland bovengemiddeld geinteresseerd in zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk Stay Close.
Iemand al gezien? Twijfel om door te kijken.
quote:1/10
Can't even hold your attention for 5 mins
Xavier_Stone31 December 2021
This is a struggle to watch.
quote:8/10
Enjoyably and binge worthy
npjy834 January 2022
Not sure why others hated this. I have family who watched this and enjoyed it as well. Those who gave up after 2 episodes don't have any attention span.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet jij geen users een ban aansmeren ofzo?
Ik wist niet eens dat er voetbal was vandaag.quote:
Dacht dat het sterren op het doek was ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef Caland het volgende:
Ik kijk een portret van Anton Adriaan Mussert
Iemand al gezien? Twijfel waar ik deze docu mee kan vergelijken
Zo Spurs - Chelsea, halve finale league cup.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er voetbal was vandaag.
Ik ook niet Nielsie, ik ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er voetbal was vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |