Prima uitleg maat. Bedankt voor de tijd die je erin hebt gestoken (het modden)quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meer redenen.
Ik sta niet achter veel beslissingen hier op FOK!. En dan vooral het banbeleid en moderators die bans aanvragen. Ik vind dat bannen een uiterst middel moet zijn. Stuur users gewoon een DM/PM als je vindt dat het te ver gaat. Elke keer dat gedoe met overdreven lang bannen na een gebbetje. Dat was bij jou, wereldgozer, etc. FOK! jaagt zijn eigen users alleen maar weg op die manier. Dat constante gezuig van moderators om veel en lange bans. Ik walg daarvan.
Daarnaast is @:onlogisch echt een mokerdebiel. Wij denken anders over hoe je hier zou moeten modden.
Dan nog voetbal in het algemeen. Ik kijk steeds minder. Komt vooral doordat ik niet meer in het stadion mag komen van de roverheid. We mogen tegenwoordig NIKS meer.
Ik kijk al maanden geen/amper voetbal meer. Zelfs Willem II boeit me niet. De kans is groot dat ik volgend jaar niet eens meer verleng.
Ik heb ook in het algemeen minder plezier op FOK! Daardoor post ik ook wat minder dan voorheen. Niet dat dat erg is, maar als moderator vind ik dat je wel een soort van kartrekker moet zijn met topics openen en hoe actief je bent in bepaalde topics. De laatste maanden deed ik al vrij weinig. Een beetje reageren op reports. Dat is in mijn ogen niet genoeg voor een mod.
Wat ben je toch een overlever meneer het forumbeest. @onlogisch buigt voor niemand.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Lenny stopt. Een verschil van inzicht dat leidt tot het stoppen van een mod is nooit leuk. Hopelijk bedenkt hij zich
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit slaat als kut op je usernaam.
Zo hopla de bruinkoolmijn in.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Boostertje gehaald vanochtend. Berichtje geplaatst in desbetreffend topic: Booster in m'n kont!
Bericht verwijderd.
Als ik blauw was zou ik nu op zwart zijn gegaan. De tering.
Walgelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Boostertje gehaald vanochtend. Berichtje geplaatst in desbetreffend topic: Booster in m'n kont!
Bericht verwijderd.
Stamppot hutspot met een gebraden varkenssaucijs.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ben maandag aan de beurt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bericht verwijderd.
Hoelang ben jij al wakker?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef Caland het volgende:
Allemaal schapen in dit topic
Lees je in!!!
Volgens mij is iedereen die in COR komt geradicaliseerd. Giftig zooitje daar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bericht verwijderd.
Goede keuze makker. Jammer dat je stopt, je was een van de weinige mods die het ‘snapt’ in de informele fora. Snap ook volledig je mening qua voetbal, het jammere was dat ik dit seizoen weer ontzettend lol had maar nu weer lege stadions en het is gelijk weer meh. Gewoon kutzooi.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meer redenen.
Ik sta niet achter veel beslissingen hier op FOK!. En dan vooral het banbeleid en moderators die bans aanvragen. Ik vind dat bannen een uiterst middel moet zijn. Stuur users gewoon een DM/PM als je vindt dat het te ver gaat. Elke keer dat gedoe met overdreven lang bannen na een gebbetje. Dat was bij jou, wereldgozer, etc. FOK! jaagt zijn eigen users alleen maar weg op die manier. Dat constante gezuig van moderators om veel en lange bans. Ik walg daarvan.
Daarnaast is @:onlogisch echt een mokerdebiel. Wij denken anders over hoe je hier zou moeten modden.
Dan nog voetbal in het algemeen. Ik kijk steeds minder. Komt vooral doordat ik niet meer in het stadion mag komen van de roverheid. We mogen tegenwoordig NIKS meer.
Ik kijk al maanden geen/amper voetbal meer. Zelfs Willem II boeit me niet. De kans is groot dat ik volgend jaar niet eens meer verleng.
Ik heb ook in het algemeen minder plezier op FOK! Daardoor post ik ook wat minder dan voorheen. Niet dat dat erg is, maar als moderator vind ik dat je wel een soort van kartrekker moet zijn met topics openen en hoe actief je bent in bepaalde topics. De laatste maanden deed ik al vrij weinig. Een beetje reageren op reports. Dat is in mijn ogen niet genoeg voor een mod.
Iedereen is welkom te solliciterenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar wie gaat @:lenny_leonard nu vervangen?
@DonRaja en @skysherrif gaan wat extra uurtjes draaien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Pussyquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga niet in op een persoonlijke sneer. Als user @:lenny_leonard zich geroepen voelt om te klagen over het modden in VBL kan hij in de FB terecht
Ik ben spaghetti aan het maken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Behoort zeker tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eredivisietopic sluiten en iedereen dwingen louter nog premier League te kijken?
@tong80 zou ik wel eens in een leidende en adviserende rol willen zien. Toch een jongen van de club, loopt al jaren rond, kent alle inside outs, heeft een netwerk binnen de club. Daarnaast vocabulaire goed onderlegd, met hem haal je echt iemand binnen, een zwaar gewicht. Je weet dat als je tennissers @Lenny_Leonard binnenhaalt er gedonder komt. Zie Feyenoord. Het bestuur @Danny moet wel weten dat wij de club zijn, niet die passanten in dat wijkagenten team. Met veldwachterkneus @GGMM voorop en die mr. big star houding van @onlogischquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
#TeamLennyquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Tong80 zou ik wel eens in een leidende en adviserende rol willen zien. Toch een jongen van de club, loopt al jaren rond, kent alle inside outs, heeft een netwerk binnen de club. Daarnaast vocabulaire goed onderlegd, met hem haal je echt iemand binnen, een zwaar gewicht. Je weet dat als je tennissers @:Lenny_leonard binnenhaalt er gedonder komt. Zie Feyenoord. Het bestuur @:Danny moet wel weten dat wij de club zijn, niet die passanten in dat wijkagenten team. Met veldwachterkneus @:GGMM voorop en die mr. big star houding van @:Onlogisch
Mimimimimiquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Tong80 zou ik wel eens in een leidende en adviserende rol willen zien. Toch een jongen van de club, loopt al jaren rond, kent alle inside outs, heeft een netwerk binnen de club. Daarnaast vocabulaire goed onderlegd, met hem haal je echt iemand binnen, een zwaar gewicht. Je weet dat als je tennissers @:Lenny_leonard binnenhaalt er gedonder komt. Zie Feyenoord. Het bestuur @:Danny moet wel weten dat wij de club zijn, niet die passanten in dat wijkagenten team. Met veldwachterkneus @:GGMM voorop en die mr. big star houding van @:Onlogisch
Ondanks alle COR radicalen ben jij nog altijd de grootste mongool van FOK!. Denk daar maar eens over na!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen die in COR komt geradicaliseerd. Giftig zooitje daar.
Nou nou nouquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ondanks alle COR radicalen ben jij nog altijd de grootste mongool van FOK!. Denk daar maar eens over na!
bedoel je de mensen die oproepen tot uitsluiting van een bevolkingsgroep of wat anders?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen die in COR komt geradicaliseerd. Giftig zooitje daar.
It takes one to know one.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ondanks alle COR radicalen ben jij nog altijd de grootste mongool van FOK!. Denk daar maar eens over na!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
It takes one to know one.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bedoel je de mensen die oproepen tot uitsluiting van een bevolkingsgroep of wat anders?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
It takes one to know one.Ah, hier komt je tweetaligheid weer handig van pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
(Mongool)
Snap ik. Zelden zo'n debiel meegemaakt, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oja @:scrummie post hier ook. Gelukkig staat hij op mijn blokkeerlijst.
Madquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Snap ik. Zelden zo'n debiel meegemaakt, eerlijk gezegd.
Nou jij zou een goede mod zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Snap ik. Zelden zo'n debiel meegemaakt, eerlijk gezegd.
Dat deed hij tijdens het modschap van @Lenny_Leonard nou nooit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Sinds @:Lenny_Leonard geen mod meer is, is het hier behoorlijk grimmig.
Vooral @:Scrummie is helemaal op de scheldtoer.
@Scrummie is een speciale jongen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat deed hij tijdens het modschap van @:lenny_leonard nou nooit.
Nee, toen was hij nog helemaal geen zielige tokkie die iets te snel op zijn piemeltje is getrapt inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat deed hij tijdens het modschap van @:lenny_leonard nou nooit.
Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, toen was hij nog helemaal geen zielige tokkie die iets te snel op zijn piemeltje is getrapt inderdaad.
Mimimimimadquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, toen was hij nog helemaal geen zielige tokkie die iets te snel op zijn piemeltje is getrapt inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |