Eindelijk genoeg van kleuterjuf spelen. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:05 schreef Coco het volgende:
Is dit het definitieve einde tijdperk @:Lenny_Leonard ?
Al afgehandeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef aTypisch het volgende:
FB / Forum admin vraagt mij iets onmogelijks te doen en sluit topic
@:ggmm graag hulp!
Verbodenwoorden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
2022 wordt een negersexloos jaar
Sorry jongens
Nee hij laat hem bezorgenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:08 schreef scrupuleus het volgende:
Erg mooi tvtje Lenny.
Kost wel een hoop energie.
Walgelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
Sorry jongens
Bewust gewacht tot ik op zwart stond zodat ik achter de schermen niet kon gaan rellen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
Sorry jongens
Omdat er veel gezeik van komt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom mag het eigenlijk niet meer @:ggmm ?
Het woord neger is hier toch niet verboden?
die is helemaal niet zwartquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:17 schreef scrupuleus het volgende:
Even wachten op expert @:lange_lans
Wie zeikt daar dan over?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er veel gezeik van komt.
En eigenlijk al constant van is geweest.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die is helemaal niet zwart
toen ik dat ontdekte stortte mijn FOK!wereld wel een beetje in
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik stel Pigmentbevlekking voor.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die is helemaal niet zwart
toen ik dat ontdekte stortte mijn FOK!wereld wel een beetje in
TR gezet. Dit kan echt niet in 2022!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:20 schreef aTypisch het volgende:
de eerste seks tussen mensen was waarschijnlijk negersex
ben jij een geschiedenisontkenner @:ggmm?
ik heb ook een TR gezetquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR gezet. Dit kan echt niet in 2022!
Hebben mongolen sex?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:23 schreef Coco het volgende:
Ik zie het al, komt door die mongolen uit ONZ
Eindhoven Airportgodenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:24 schreef Caland het volgende:
Tickets naar Belgrado boeken, nog geen 100 euro voor Eindhoven met klote vluchttijden of 230 vanaf Amsterdam met gunstige vliegtijden.
WANBELEID
ligt er aan hoe lang je gaatquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:24 schreef Caland het volgende:
Tickets naar Belgrado boeken, nog geen 100 euro voor Eindhoven met klote vluchttijden of 230 vanaf Amsterdam met gunstige vliegtijden.
WANBELEID
Ja vind ik ook maar tegelijkertijd is 130 ook wel een verschilletje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ligt er aan hoe lang je gaat
korte reis is gunstige vliegtijden wel van belang vind ik altijd
mijn vorige ban was mede doordat ik iemand een mongool noemde (als ik de notes mag geloven)quote:
Dan zou ik voor Amsterdam gaan en aan @Nattekat advies vragen voor een leuke coin waarmee je het snel terug kunt verdienen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar tegelijkertijd is 130 ook wel een verschilletje.
Eindhoven is 20.30 op vrijdagavond aankomen, Amsterdam is 12.30 op vrijdag aankomen. Vertrekdag (maandag) is een beetje om het even. Wedstrijd is op zaterdag.
De vermeende weggelopen adverteerder heeft er niets mee te maken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er veel gezeik van komt.
En eigenlijk al constant van is geweest.
Dat is toch gezeikquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vermeende weggelopen adverteerder heeft er niets mee te maken?
link naar info hierover plsquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vermeende weggelopen adverteerder heeft er niets mee te maken?
Blockchain Technology & Cryptocurrenciesquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
link naar info hierover pls
[ afbeelding ]
https://dm.fok.nl/quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
link naar info hierover pls
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |