Ik mag jou niet en jij mij niet. Laten we het daar maar bij houden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij jezelf, ik praat niet tegen jou toch als ik hier wat post?
Kap daar gewoon mee .
Laat me dan gewoon met rust , jij reageert telkens op mij.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik mag jou niet en jij mij niet. Laten we het daar maar bij houden.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben jij hier dan??????![]()
on topic
ze zijn toch even lekker bezig
Wat doe jij nu dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat me dan gewoon met rust , jij reageert telkens op mij.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat frisse zuurstof binnen, met al die corona (Peter)wtf man. Jullie zijn getest
Flikker op met je geneuzel.quote:
En je doet het weer, laat mij dan met rust.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Flikker op met je geneuzel.
lees anders ff terug.
Ze hebben toch geen warm waterquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ah de hottub zit dus op slot... was er niet een sleuteltje???
er is hier meer actie dan in het huis 😂😂quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En je doet het weer, laat mij dan met rust.
Die zal wel wat in de dagboekkamer gehoord hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:38 schreef Ebinas het volgende:
Kitty is wel opgeknapt voor nu. Bedoel niet meer met een kop als een oorwurm.
ik heb nooit meer wat van die sleutel gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ah de hottub zit dus op slot... was er niet een sleuteltje???
Je hebt gemist dat Nawel klaagt over hoofdpijn sinds gisteren en sinds vandaag over reukverlies...quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat frisse zuurstof binnen, met al die corona (Peter)wtf man. Jullie zijn getest
half stokenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dat ding moet toch verwarmd worden met stookhout staat me bij.
Ow dat zal. Even een worst voor gehouden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zal wel wat in de dagboekkamer gehoord hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |