SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
En een popup op Tix.nl, transavia, wizzair, easyjet...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de ingang van het vliegtuig komt voortaan een pop van Jetten te staan die afkeurend met zijn vingertje zwaait.
Ja hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
@:Dud0r kun jij die letterbende in de tt vervangen door een apostrof?
Een rob-upquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een popup op Tix.nl, transavia, wizzair, easyjet...
oh dat heb ik paar maanden terug ook ergens gespeeld met die kleine van me. Best een grappig spelletjequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Goitske het volgende:
Ff Bollo het spel kakkerlakken salade uitgelegd en rondje gespeeld. Nog even en hij maakt z'n vader met gemak in . Ff door oefenen
Met volwassenen spelen, hoog tempo echt leuk en op het laatst ben je het hele spoor bijster...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat heb ik paar maanden terug ook ergens gespeeld met die kleine van me. Best een grappig spelletje
Eigen belang, eigen merk eerst.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Waarom staat de Nutri-score alleen bij AH merken
Dit was in een eetcafetje. Heb het spel niet zelf dus dat gaat lastig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Met volwassenen spelen, hoog tempo echt leuk en op het laatst ben je het hele spoor bijster...
Dit is een mooi kleintje makkelijk mee te nemen potje duurt niet lang op zich wel zo fijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit was in een eetcafetje. Heb het spel niet zelf dus dat gaat lastig.
Verder zou ik ook niet weten met wie ik het dan zou moeten spelen.
De groep vrienden waar ik mee speel is voornamelijk magic en wat uitgebreidere bordspellen.
Zo blijft dit land te dikquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigen belang, eigen merk eerst.
Ik heb meestal iets mee dat hij kan tekenen en kleuren als ik zoiets met hem ga doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dit is een mooi kleintje makkelijk mee te nemen potje duurt niet lang op zich wel zo fijn
Ik neem ook wel spelletjes mee als we bijv naar terras gaan om even de kinderen te vermaken
land #viesdikquote:
Ja sorry.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, kan ik voortaan de appie de schuld geven.
Daar kopen we niks voorquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:57 schreef bitterbal het volgende:
er probeert een boot te 'parkeren' . lukte blijkbaar niet. kwam er een ander bootje aangesjeesd en die helpt hem nu
Oepsiequote:Albert Heijn heeft besloten AH groentesap komkommer-selderij uit de winkels terug te halen. Door een etiketverwisseling staat het allergeen selderij niet op het etiket bij de ingrediënten of de allergie-informatie vermeld.
quote:
quote:
stront waait ook van de dijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:04 schreef dud0r het volgende:
Waarom wordt het ineens zo donker. Moet de lampen aan gaan doen
scheelt dat ik niet bij een dijk woon danquote:
Nee, dat is iets anders. Dat is gewoon een middagslaapje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
als je ff een half uurtje kwijt bent in de middag en je ontwaakt. noem je het dan nog steeds een odol? #dtv
jeeeej karretennequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
hmmm bedrijfsleider test zo juist positief op corona
Dakannatuluknieeeeeeequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
kijk een serie nu op netflix. Een vlucht met mensen die gewoon land en op grond blijkt dat het een vlucht is die al 5 jaar geleden is verdwenen
Keek ik gisteren ook, wat matig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
kijk een serie nu op netflix. Een vlucht met mensen die gewoon land en op grond blijkt dat het een vlucht is die al 5 jaar geleden is verdwenen
Manifest (TV Series 2018ÃĸÂÂ ) - IMDb
Vreemd is het wel
Goede uitdrukkingquote:
Denk niet waar gebeurt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Vreemd is het wel
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Binnenkort een moedervlekje weg laten halen.
De dokter zei het als volgt: ja dan verdoven we je en halen we de moedervlek met een mini-appelboor eruit
Ik gelijk denken aan appeltaart
Net zoals met die microdermalpiercings.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De dokter zei het als volgt: ja dan verdoven we je en halen we de moedervlek met een mini-appelboor eruit
Doet me een tikje denken aan The Langoliers. Dat vond ik best een aardige serie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Vreemd is het wel
Op m'n rugquote:
Dat lijkt me apart voelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals met die microdermalpiercings.
Welkom in mijn levenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]wel typisch moment om daaraaan te denken hoor
Ziet het er onrustig uit?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heh zit je op de bank?!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik dus mijn dekentje naar de bank verhuist en nu zit ik dus vanwege stopcontact niet op het lange gedeelte. Dat werkt dus niet
dan ga ik het niet op de watchlist zetten.quote:
oh ja moet ik ook nog aan beginnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond (of morgen) weer Boba Fett kijken.
verlengsnoerquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik dus mijn dekentje naar de bank verhuist en nu zit ik dus vanwege stopcontact niet op het lange gedeelte. Dat werkt dus niet
Zou wel tijd worden ja, de Rabobank is haast nergens meer te bekennen om de schuld van te gevenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, kan ik voortaan de appie de schuld geven.
ja moet ik weer opstaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ga ik het niet op de watchlist zetten.
[..]
oh ja moet ik ook nog aan beginnen
[..]
verlengsnoer
Godverdomme kinderachtigquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel tijd worden ja, de Rabobank is haast nergens meer te bekennen om de schuld van te geven
ik heb de laatste tijd m'n tijd anders geprioriteerdquote:
het is wat meidquote:
zolang het niet rond dwarrelt kan het prima blijven zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Ama het volgende:
Oh ze willen volgende week woensdag asbest checken hier in huis.
dat probleem had ik net ook. hoewel het nu wel weer mee valt zo te zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
Mag wel een lamp aanzetten, zie niks meer behalve een laptop.
niks mis meequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
Mag wel een lamp aanzetten, zie niks meer behalve een laptop.
Even lekker in boren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang het niet rond dwarrelt kan het prima blijven zitten.
quote:Positief getest: 24.590
en dan flink inademen. Heel diep.quote:
op naar de 30k zei ik gisteren toch alquote:
Die kijk ik liever niet terugquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk naar foto's van toen ik 16 - 18 was, ben oud geworden!
Als je niet oud was geworden hadden we nu niet van je aanwezigheid kunnen genietenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk naar foto's van toen ik 16 - 18 was, ben oud geworden!
Ja, geen idee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kijk ik liever niet terug
Nou, daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je niet oud was geworden hadden we nu niet van je aanwezigheid kunnen genieten
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Het is soms best pijnlijk maar vaak heel leukJe vergeet veel dingen
Ja daar gaat het over tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Sowieso sturen ze het standaard op voor onderzoek. Ik heb er ook een of twee die ik in de gaten moest houden van de dermatoloogquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.
Ik liet het de dokter zien en toen zei hij gelijk dat het weg werd gehaald
Misschien is dat gewoon procedure ?
ik ben die dingen niet zonder reden vergeten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Zeker van die gezelligheid van afgelopen zondag?quote:
Mijn geheugen is enorm goed. Soms een beetje te goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Het is het idee dat telt?quote:
Ja, ik denk: ik benadruk het nog even, mocht dat niet duidelijk zijnquote:
Heb ik ook gehad, zo'n Marilyn stip, die is weggehaaldquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja gelukkig niet in je gezicht
Er zijn vrienden van mij die me helpen om bepaalde foto's niet te vergeten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben daar wel blij mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso sturen ze het standaard op voor onderzoek. Ik heb er ook een of twee die ik in de gaten moest houden van de dermatoloog
Da’s beter dan zo’n Indiase richtstip.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, zo'n Marilyn stip, die is weggehaald
Wat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben die dingen niet zonder reden vergeten.
Kom laatst een foto tegen van 16 jaar terug.
Man man man.
Hm, ik herinner me dingen wel maar niet dat ik 's nachts nog een keer mn jeugd af ga hoor. Dat is geweest?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn geheugen is enorm goed. Soms een beetje te goed
Ik zou het nog keer doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk: ik benadruk het nog even, mocht dat niet duidelijk zijn
Steeds dezelfde foto's? Dat is dan na een tijd toch ook niet meer ergquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn vrienden van mij die me helpen om bepaalde foto's niet te vergeten.
Gelukkig is het al bijna donderdag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef kwiwi het volgende:
Pff heb deze week echt 0,0 zin in werk. Jaar begint goed zo
Richten met watquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s beter dan zo’n Indiase richtstip.
Als ik ga trouwen verwacht ik ook nog dat er een filmpje uit de hoge hoed bij iemand komt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Steeds dezelfde foto's? Dat is dan na een tijd toch ook niet meer erg
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef kwiwi het volgende:
Daar ga ik geen last van hebben. Als ik ga trouwen is het op een eiland ergens, en 2 getuigen omdat het perse moetquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen verwacht ik ook nog dat er een filmpje uit de hoge hoed bij iemand komt.
Mja, vroeger vond ik van die dia-avondjes wel tof. Maar ik hoef niet zo nodig foto’s te zien van mijn puisterige puberjaren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Hm, ik herinner me dingen wel maar niet dat ik 's nachts nog een keer mn jeugd af ga hoor. Dat is geweest?![]()
Bedoel ook niet dat je perse gebeurtenissen vergeet oid want het is allemaal 'ohja ohja' maar die ohja's zijn soms heel leuk (en soms wat minder hueue)
De tiener in Godfried Bomans -verpakking?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, vroeger vond ik van die dia-avondjes wel tof. Maar ik hoef niet zo nodig foto’s te zien van mijn puisterige puberjaren.
We gingen naar Cuba met @liesje1979 weet je nog? Misschien kun je dat ff combineren danquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ga ik geen last van hebben. Als ik ga trouwen is het op een eiland ergens, en 2 getuigen omdat het perse moet
Leuk tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen verwacht ik ook nog dat er een filmpje uit de hoge hoed bij iemand komt.
Hmm, lijkt me lastig/jammer als je je old self niet kan accepteren oidquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, vroeger vond ik van die dia-avondjes wel tof. Maar ik hoef niet zo nodig foto’s te zien van mijn puisterige puberjaren.
Ik denk omdat je normaal, ook als je geen vakantie neemt zoals ik meestal, toch twee lange weekenden/beetje vakantie hebt met de feestdagen. Nu waren het gewoon weekenden zoals altijd dus niet echt zo'n "ok na beetje rust een nieuw jaar" gevoelquote:
me toen kleedde en lichamelijk was ik echt een fractie van de 247 kilootjes die ik nu benquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Hm, ik herinner me dingen wel maar niet dat ik 's nachts nog een keer mn jeugd af ga hoor. Dat is geweest?![]()
Bedoel ook niet dat je perse gebeurtenissen vergeet oid want het is allemaal 'ohja ohja' maar die ohja's zijn soms heel leuk (en soms wat minder hueue)
* dud0r schudt handquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef kwiwi het volgende:
Onderschat je mede-bewoners in Foqueville niet. Wij duiken gewoon op daar hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ga ik geen last van hebben. Als ik ga trouwen is het op een eiland ergens, en 2 getuigen omdat het perse moet
Goed ideequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gingen naar Cuba met @:Liesje1979 weet je nog? Misschien kun je dat ff combineren dan
Die heb ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, zo'n Marilyn stip, die is weggehaald
xD leuk zegquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
hoe ik
[..]
me toen kleedde en lichamelijk was ik echt een fractie van de 247 kilootjes die ik nu ben
Ja, herkenbaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk omdat je normaal, ook als je geen vakantie neemt zoals ik meestal, toch twee lange weekenden/beetje vakantie hebt met de feestdagen. Nu waren het gewoon weekenden zoals altijd dus niet echt zo'n "ok na beetje rust een nieuw jaar" gevoel
Ja diequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De tiener in Godfried Bomans -verpakking?
ik was echt zo'n scharminkel.quote:
Misschien zijn we wel familie van elkaarquote:
Gewoon niet gaan trouwen danquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prima toch ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef dud0r het volgende:
Dan ben ik toch wel blij met hoe ik er tegenwoordig uit zie
Geen bruidsmeisjes en groomsmen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
huehue?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar bij mij ging hij jeuken en werd groter.
Het mag nog iets beter maar dat schommelt een beetje. En eigenlijk moet ik daarvoor meer op m'n eten gaan letten en daar heb ik geen zin inquote:
Euhm...quote:
ga je eten danquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:40 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat we vanavond eten, krijg vast weer iets lekkers.
Of anders etenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het mag nog iets beter maar dat schommelt een beetje. En eigenlijk moet ik daarvoor meer op m'n eten gaan letten en daar heb ik geen zin in
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gingen naar Cuba met @:Liesje1979 weet je nog? Misschien kun je dat ff combineren dan
deed het pijn?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Karzai het volgende:
Dat ging heel snel erin klikken en klaar
Dat wil je dan toch juist niet vergetenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was echt zo'n scharminkel.
Dan ben ik toch wel blij met hoe ik er tegenwoordig uit zie
Ouders van beste vriend, hij komt zo eerst nog even chillen.quote:
Kan ook ja. Maar wil ik echt bereiken wat ik in m'n hoofd heb dan moet ik echt wel gaan tellen.quote:
Wij waren ooit een keer met een tante op vakantie en toen had mijn zusje een keer een foto van ons gemaakt, maar zij wilde blijkbaar niet op de foto, dus dan zie je net iemand om een gordijn heen gewikkeld en die handen nog netquote:
huehuequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:41 schreef Karzai het volgende:
Dat ging heel snel erin klikken en klaar
Dat is dan wel weer erg extreemquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook ja. Maar wil ik echt bereiken wat ik in m'n hoofd heb dan moet ik echt wel gaan tellen.
En weer in een caloric deficit gaan zitten. Heb daar niet zo heel veel zin in
Jawel dat wil ik wel vergeten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wil je dan toch juist niet vergeten
Daarnaast zijn foto's voor mij voornamelijk herinneringen ipv uiterlijkuiterlijkuiterlijk
gezellig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ouders van beste vriend, hij komt zo eerst nog even chillen.
is weer eens wat anders dan je odol een slinger gevenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
3d printer weer eens een slinger gegeven
Hehehe dat klinkt als een super leuke fotoquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij waren ooit een keer met een tante op vakantie en toen had mijn zusje een keer een foto van ons gemaakt, maar zij wilde blijkbaar niet op de foto, dus dan zie je net iemand om een gordijn heen gewikkeld en die handen nog net
Oke jammer vind ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel dat wil ik wel vergeten.
Herinneringen zijn wel leuk ja. Dit was bij een barbecue. Dus goede etensherinneringen.
Verder heb ik extreem weinig foto;s van mezelf van vroeger.
Van de daken..quote:
Ergens zie ik dit op een grappige manier helemaal in de soep lopen dan. Fles die klaagt dat de trouwplek te ver lopen is.. dat we als hij er eindelijk is na 3 stops en wat lokale biertjes vervolgens het ja-woord niet kunnen geven omdat een getuige even een sigaretje roken is, dat ik onhandig als altijd de ring in het zand laat vallen en niet meer kan vinden... dat soort dingenquote:
Binnenkort gender reveal.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan je odol een slinger geven
300-500 calorieen per dag onder het verbruik gaan zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer erg extreem
Oh ja snap wel dat je 'm dan weg laat halen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel familie van elkaar![]()
Nee, gekheid.
Maar bij mij ging hij jeuken en werd groter.
Gaat je lichaam dan niet met 500 kcal minder in de spaarstand ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
300-500 calorieen per dag onder het verbruik gaan zitten.
ach ja ik mis er niet echt wat aan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe dat klinkt als een super leuke foto
[..]
Oke jammer vind ik
dat is mijn afdelingquote:
odmlquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
ja maar wat is het dan als je er 's middags een hebt
[..]
-500 is juist ideaal (maar je moet niet veel verder gaan dan dit)quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat je lichaam dan niet met 500 kcal minder in de spaarstand ?
deed het ook niet toen ik 20 kilo ging afvallenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat je lichaam dan niet met 500 kcal minder in de spaarstand ?
En wat als je kind liever foto's en herinneringen van zn paps heeft?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ach ja ik mis er niet echt wat aan.
ik heb liever foto's van m'n kind en de herinneringen daarbij.
op m'n smarthub staan ook alleen maar foto's van hem als die in galerijstand staat.
Of gewoon een uurtje per dag extra lopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
300-500 calorieen per dag onder het verbruik gaan zitten.
je moet ook zorgen dat het op iemand zijn/haar tong roltquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rolt niet lekker van de tong (ook niet van de bank)
dan heeft hij pech, of hij moet bij m'n oma aan gaan kloppen om ze daar op te vragenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat als je kind liever foto's en herinneringen van zn paps heeft?
Hm hm .. oke interessantquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
-500 is juist ideaal (maar je moet niet veel verder gaan dan dit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
dan gaat je verbruik omhoog. dat doet niks af van hoeveel je er onder gaat zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een uurtje per dag extra lopen
20 kg ???quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
deed het ook niet toen ik 20 kilo ging afvallen
het is ook wel precies hoe ik me jou voorstel als puberquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Ama het volgende:
Was echt beetje emo een halve leven geleden.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is ook wel precies hoe ik me jou voorstel als puber
Nee maar als je meer verbruikt hoef je ook niet minder te etenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan gaat je verbruik omhoog. dat doet niks af van hoeveel je er onder gaat zitten.
En als je dus -500 eet en daarbij extra gaat sporten dan kom je dus op meer dan -500 uit en zit je eigenlijk verkeerdquote:
ik ging van 95 naar 75.quote:
Maar - 500 en je blijft met je reet op de bank zitten dan weer wel goed?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als je dus -500 eet en daarbij extra gaat sporten dan kom je dus op meer dan -500 uit en zit je eigenlijk verkeerd
JA LASTIG
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar - 500 en je blijft met je reet op de bank zitten dan weer wel goed?
Ik heb gelukkig nog wel eea aan foto's weer terug maar ik was alles kwijt van vroeger en toch is dat wel jammer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel dat wil ik wel vergeten.
Herinneringen zijn wel leuk ja. Dit was bij een barbecue. Dus goede etensherinneringen.
Verder heb ik extreem weinig foto;s van mezelf van vroeger.
ik had het ook niet over minder eten, ik had het over bijhouden. Daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar als je meer verbruikt hoef je ook niet minder te eten
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Ama het volgende:
Ben echt beetje emo een halve leven geleden.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef Ama het volgende:
Opvallend veel foto's waar ik bier drink.Pfoe ik mis festivaldingen als ik dit zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Vind dat echt interessant, af en toe jammer dat ik V&D niet heb doorgezet, maar ach.. ben nu ook goed terecht gekomenquote:
Ja dit was ook tijdens een feest hier in de stad. Alle alto's gingen dan op een veldje bij de HEMA chillen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfoe ik mis festivaldingen als ik dit zie
als je een spiegel meeneemt terwijl je bier gaat drinken op een veldje is ook wel een beetje apartquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef Ama het volgende:
Haar zat daar wel crap maar ja wat wil je als je de hele dag op een veldje zit te chillen zonder spiegel.
wat heeft de Vroom en Dreesman er mee te makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind dat echt interessant, af en toe jammer dat ik V&D niet heb doorgezet, maar ach.. ben nu ook goed terecht gekomen
boksquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb echt nauwelijks foto's van mezelf,
Ja ok, dat bijhouden lijkt me ook gewoon kut om te doen, zou ik ook niet aan beginnen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had het ook niet over minder eten, ik had het over bijhouden. Daar heb ik geen zin in.
Mja, uiteindelijk had/heb ik hetzelfde als jou. Opleiding is hartstikke interessant maar het werk niet. En ik heb het dus wel afgemaaktquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind dat echt interessant, af en toe jammer dat ik V&D niet heb doorgezet, maar ach.. ben nu ook goed terecht gekomen
Alto'squote:Op woensdag 5 januari 2022 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit was ook tijdens een feest hier in de stad. Alle alto's gingen dan op een veldje bij de HEMA chillen.![]()
Emo ben je voor het levenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie er niet meer uit als een emo hoor.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef Ama het volgende:
Opvallend veel foto's waar ik bier drink.ik ook een festival zonder bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het is wel de enige manier om het goed in de gaten te houdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, dat bijhouden lijkt me ook gewoon kut om te doen, zou ik ook niet aan beginnen.
Incl dekentje!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook een festival zonder bier![]()
[ afbeelding ]
Lol ja, drama!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens zie ik dit op een grappige manier helemaal in de soep lopen dan. Fles die klaagt dat de trouwplek te ver lopen is.. dat we als hij er eindelijk is na 3 stops en wat lokale biertjes vervolgens het ja-woord niet kunnen geven omdat een getuige even een sigaretje roken is, dat ik onhandig als altijd de ring in het zand laat vallen en niet meer kan vinden... dat soort dingen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
KIJK NOU WAT EEN SCHATJEBEERTJELIEFJE, zo kleeeeeeeeeinnnnnnn
Is dat jouw kat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:04 schreef Karzai het volgende:
oh die usb receiver zat in de muis, had de handleiding niet goed gelezen, naja nu heb ik twee muizen voor de prijs van een
Mwa, bij mij is het nog steeds stabiel en dalendequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is wel de enige manier om het goed in de gaten te houden
Laatst liep er zo een in de supermarktquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
en dan even achter de oortjes krabben erbijquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat je wil horen als je je broek laat zakken
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:05 schreef bitterbal het volgende:
omg ze voldoen aan de eisendat stel wat had gekeken
s volgende maand zit jij er zo bij?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Whutquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst liep er zo een in de supermarkt
Finaal voor Pampus op de grondquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook een festival zonder bier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
@:kwiwi en als ik dan mijn magneten heb gehaald en we eindelijk je ring gevonden hebben dan is Gergi kwijt want die wilde even zwemmen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef dud0r het volgende:
Du
[..]
s volgende maand zit jij er zo bij?
[ afbeelding ]
ze willen eind feb maar das goed. Gun het ze ook dusquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef dud0r het volgende:
Du
[..]
[ afbeelding ]
een wietdutjequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Finaal voor Pampus op de grondGeen bier hoor!
Kan prima.quote:
Ohquote:
Large size notesquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:06 schreef dud0r het volgende:
Du
[..]
[ afbeelding ]
Dat ga je wel krijgen met zo'n schattige pluizenbolquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OhTof, ik moet het ook weer eens proberen eigenlijk. Alleen vind mensen die willen aaien en komen kijken altijd irritant
Mooi. Nou lekker doekoes harkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Bedoelde voornamelijk die andere, pluizenbol maak je hier niet meer zo blij mee denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ga je wel krijgen met zo'n schattige pluizenbol
oh met die kale zal het denk ik wel minder zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoelde voornamelijk die andere, pluizenbol maak je hier niet meer zo blij mee denk ik
En anders was dat...?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
en betaal maar 650 aan kosten omdat ze ik ze zelf heb aangedragen
Denkje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh met die kale zal het denk ik wel minder zijn.
1250. dan doet de makelaar foto's maken en plaatsen op verschillende sites en hij doet dan bezichtigingenquote:
Scheelt veelquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1250. dan doet de makelaar foto's maken en plaatsen op verschillende sites en hij doet dan bezichtigingen
Extra schoenen en sushi iedere maand.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:16 schreef bitterbal het volgende:
oh wat nicewas beetje bang dat ze te weinig zouden verdienen maar die jongen werkt als ingenieur voor de rotterdamse gemeente dus. Het meisje via een uitzendbureau in de klantenservice
ja zekerquote:
Cutiequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar die foto is 6 jaar oud oid
Denk ik wel ja. Denk dat mensen eerder geneigd zijn de pluizenbol te aaien dan de kalequote:
Legoset van Super Mario hier. Zit er geen beschrijving bij niksquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk ik wel ja. Denk dat mensen eerder geneigd zijn de pluizenbol te aaien dan de kale
Wat doet ie nou voor die 650 nog dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1250. dan doet de makelaar foto's maken en plaatsen op verschillende sites en hij doet dan bezichtigingen
die financiele check, het contract opmaken met hun denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet ie nou voor die 650 nog dan?
Dat is wel slecht ja. Zeker voor wat ze kosten die mario setsquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Legoset van Super Mario hier. Zit er geen beschrijving bij niks
Heb hem maar in de app opgezocht. Maar Jezus wat slecht.
whutquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Legoset van Super Mario hier. Zit er geen beschrijving bij niks
Heb hem maar in de app opgezocht. Maar Jezus wat slecht.
Tussentijdse inspectie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:24 schreef bitterbal het volgende:
zie nu dat het 100 per maand is en dan kan je aangeven hoeveel tussentijdse inspecties wilt maar ik vind dat wat ongemakkelijk voor de mensen.
maar aan de makelaar vragen wat gebruikelijk is
ja dat kan dus blijkbaar in contract wordne opgenomen. Maar vind dat wat ver gaan. Getuigt ook niet van vertrouwenquote:
Ja precies.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel slecht ja. Zeker voor wat ze kosten die mario sets
quote:
Ohja met aaien zal wel maar met in het algemeen aandacht krijgen (en daar gaat het om) denk ik dat het andersom is. Pluizenbol lijkt van ver weg ook niet zo anders dan andere kattenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk ik wel ja. Denk dat mensen eerder geneigd zijn de pluizenbol te aaien dan de kale
Nee het stelt ook niet zoveel voor maar goed voor een 6 jarige is zo'n handleiding opzich wel handig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whut
vind die gelicenseerd sets ook niet heel spannend eerlijk gezegd..
Je moet je ook gedragen dan zijn er niet zoveel klachten over jequote:Op woensdag 5 januari 2022 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij studentenwoningen vrij normaal
Zou ik nooit mee akkoord gaan. Het gaat de verhuurder echt geen ster aan wat ik mijn woning doe of hoe ik leef.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan dus blijkbaar in contract wordne opgenomen. Maar vind dat wat ver gaan. Getuigt ook niet van vertrouwen
sorry, zal niet meer gebeurenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je moet je ook gedragen dan zijn er niet zoveel klachten over je
Dat laatste sowieso wel ja. Is toch interessant.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohja met aaien zal wel maar met in het algemeen aandacht krijgen (en daar gaat het om) denk ik dat het andersom is. Pluizenbol lijkt van ver weg ook niet zo anders dan andere katten
Maar denk eigenlijk dat mensen al snel op je af komen met een kat aan de riem
Nouaj het is dan dus niet jouw woning he, dus opzichquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou ik nooit mee akkoord gaan. Het gaat de verhuurder echt geen ster aan wat ik mijn woning doe of hoe ik leef.
ja denk eerder dat de nadruk ligt op het niet totaal uitwonen van de woningquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou ik nooit mee akkoord gaan. Het gaat de verhuurder echt geen ster aan wat ik mijn woning doe of hoe ik leef.
Maar dat zijn meer kamers dan. Geen echte woning.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij studentenwoningen vrij normaal
potato potatoquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dat zijn meer kamers dan. Geen echte woning.
bouwen. en er zitten wat nfc dingen in waardoor je geluidjes hoort en mario z'n ogen veranderen enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:26 schreef Goitske het volgende:
Wat kun je überhaupt net die Mario Lego sets
Ja, dus mensen wegjagen omdat mn kat niet van vreemde mensen houdt werkt ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso wel ja. Is toch interessant.
En die kale is uit zichzelf ook meer een kroelpoes dan de pluizenbol toch
Nee niet aaien dat wil die niet!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dus mensen wegjagen omdat mn kat niet van vreemde mensen houdt werkt ook niet
Conclusie je hebt er geen klap aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
bouwen. en er zitten wat nfc dingen in waardoor je geluidjes hoort en mario z'n ogen veranderen enzo.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee niet aaien dat wil die niet!
En dan loopt die spinnend richting die mensen
zo kan je m'n Titanic ook wel dissenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Conclusie je hebt er geen klap aan
Wel jouw woning, niet jouw eigendom.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouaj het is dan dus niet jouw woning he, dus opzich
jouw jouw potato potatoquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel jouw woning, niet jouw eigendom.
Daarbij heeft de wet al voorzien in het huurrecht, en volgens mij is zo'n bepaling ook niet rechtsgeldig.
is toch leuk voor de kinderen. die kunnen analoog mario spelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Conclusie je hebt er geen klap aan
Iedere week kijken of ze hun bed wel pmakenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:24 schreef bitterbal het volgende:
zie nu dat het 100 per maand is en dan kan je aangeven hoeveel tussentijdse inspecties wilt maar ik vind dat wat ongemakkelijk voor de mensen.
maar aan de makelaar vragen wat gebruikelijk is
haar eigen kersthuisje ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo kan je m'n Titanic ook wel dissen
Ik zou wel begrijpen dat er een regel in zou staan bij klachten of vermoeden van wietplantage of onderverhuur dat de verhuurder even op visite kan komenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het ook een flinke inbreuk hoor op de privacy. Maar ik ga hem morgen vragen wat gebruikelijk is
Nee die is gewoon tof! Ik ben dol op Lego alleen zag de meerwaarde niet voor die set en prijs. Als ik dan goed geld uit geef dan een mooie setquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo kan je m'n Titanic ook wel dissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |