SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
En een popup op Tix.nl, transavia, wizzair, easyjet...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de ingang van het vliegtuig komt voortaan een pop van Jetten te staan die afkeurend met zijn vingertje zwaait.
Ja hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
@:Dud0r kun jij die letterbende in de tt vervangen door een apostrof?
Een rob-upquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een popup op Tix.nl, transavia, wizzair, easyjet...
oh dat heb ik paar maanden terug ook ergens gespeeld met die kleine van me. Best een grappig spelletjequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:43 schreef Goitske het volgende:
Ff Bollo het spel kakkerlakken salade uitgelegd en rondje gespeeld. Nog even en hij maakt z'n vader met gemak in . Ff door oefenen
Met volwassenen spelen, hoog tempo echt leuk en op het laatst ben je het hele spoor bijster...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat heb ik paar maanden terug ook ergens gespeeld met die kleine van me. Best een grappig spelletje
Eigen belang, eigen merk eerst.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Waarom staat de Nutri-score alleen bij AH merken
Dit was in een eetcafetje. Heb het spel niet zelf dus dat gaat lastig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Met volwassenen spelen, hoog tempo echt leuk en op het laatst ben je het hele spoor bijster...
Dit is een mooi kleintje makkelijk mee te nemen potje duurt niet lang op zich wel zo fijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit was in een eetcafetje. Heb het spel niet zelf dus dat gaat lastig.
Verder zou ik ook niet weten met wie ik het dan zou moeten spelen.
De groep vrienden waar ik mee speel is voornamelijk magic en wat uitgebreidere bordspellen.
Zo blijft dit land te dikquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigen belang, eigen merk eerst.
Ik heb meestal iets mee dat hij kan tekenen en kleuren als ik zoiets met hem ga doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dit is een mooi kleintje makkelijk mee te nemen potje duurt niet lang op zich wel zo fijn
Ik neem ook wel spelletjes mee als we bijv naar terras gaan om even de kinderen te vermaken
land #viesdikquote:
Ja sorry.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, kan ik voortaan de appie de schuld geven.
Daar kopen we niks voorquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:57 schreef bitterbal het volgende:
er probeert een boot te 'parkeren' . lukte blijkbaar niet. kwam er een ander bootje aangesjeesd en die helpt hem nu
Oepsiequote:Albert Heijn heeft besloten AH groentesap komkommer-selderij uit de winkels terug te halen. Door een etiketverwisseling staat het allergeen selderij niet op het etiket bij de ingrediënten of de allergie-informatie vermeld.
quote:
quote:
stront waait ook van de dijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:04 schreef dud0r het volgende:
Waarom wordt het ineens zo donker. Moet de lampen aan gaan doen
scheelt dat ik niet bij een dijk woon danquote:
Nee, dat is iets anders. Dat is gewoon een middagslaapje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
als je ff een half uurtje kwijt bent in de middag en je ontwaakt. noem je het dan nog steeds een odol? #dtv
jeeeej karretennequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
hmmm bedrijfsleider test zo juist positief op corona
Dakannatuluknieeeeeeequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
kijk een serie nu op netflix. Een vlucht met mensen die gewoon land en op grond blijkt dat het een vlucht is die al 5 jaar geleden is verdwenen
Keek ik gisteren ook, wat matig.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
kijk een serie nu op netflix. Een vlucht met mensen die gewoon land en op grond blijkt dat het een vlucht is die al 5 jaar geleden is verdwenen
Manifest (TV Series 2018ÃĸÂÂ ) - IMDb
Vreemd is het wel
Goede uitdrukkingquote:
Denk niet waar gebeurt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Vreemd is het wel
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Binnenkort een moedervlekje weg laten halen.
De dokter zei het als volgt: ja dan verdoven we je en halen we de moedervlek met een mini-appelboor eruit
Ik gelijk denken aan appeltaart
Net zoals met die microdermalpiercings.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De dokter zei het als volgt: ja dan verdoven we je en halen we de moedervlek met een mini-appelboor eruit
Doet me een tikje denken aan The Langoliers. Dat vond ik best een aardige serie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Vreemd is het wel
Op m'n rugquote:
Dat lijkt me apart voelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals met die microdermalpiercings.
Welkom in mijn levenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]wel typisch moment om daaraaan te denken hoor
Ziet het er onrustig uit?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heh zit je op de bank?!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik dus mijn dekentje naar de bank verhuist en nu zit ik dus vanwege stopcontact niet op het lange gedeelte. Dat werkt dus niet
dan ga ik het niet op de watchlist zetten.quote:
oh ja moet ik ook nog aan beginnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond (of morgen) weer Boba Fett kijken.
verlengsnoerquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik dus mijn dekentje naar de bank verhuist en nu zit ik dus vanwege stopcontact niet op het lange gedeelte. Dat werkt dus niet
Zou wel tijd worden ja, de Rabobank is haast nergens meer te bekennen om de schuld van te gevenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, kan ik voortaan de appie de schuld geven.
ja moet ik weer opstaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ga ik het niet op de watchlist zetten.
[..]
oh ja moet ik ook nog aan beginnen
[..]
verlengsnoer
Godverdomme kinderachtigquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel tijd worden ja, de Rabobank is haast nergens meer te bekennen om de schuld van te geven
ik heb de laatste tijd m'n tijd anders geprioriteerdquote:
het is wat meidquote:
zolang het niet rond dwarrelt kan het prima blijven zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:18 schreef Ama het volgende:
Oh ze willen volgende week woensdag asbest checken hier in huis.
dat probleem had ik net ook. hoewel het nu wel weer mee valt zo te zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
Mag wel een lamp aanzetten, zie niks meer behalve een laptop.
niks mis meequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
Mag wel een lamp aanzetten, zie niks meer behalve een laptop.
Even lekker in boren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang het niet rond dwarrelt kan het prima blijven zitten.
quote:Positief getest: 24.590
en dan flink inademen. Heel diep.quote:
op naar de 30k zei ik gisteren toch alquote:
Die kijk ik liever niet terugquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk naar foto's van toen ik 16 - 18 was, ben oud geworden!
Als je niet oud was geworden hadden we nu niet van je aanwezigheid kunnen genietenquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk naar foto's van toen ik 16 - 18 was, ben oud geworden!
Ja, geen idee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kijk ik liever niet terug
Nou, daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je niet oud was geworden hadden we nu niet van je aanwezigheid kunnen genieten
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Het is soms best pijnlijk maar vaak heel leukJe vergeet veel dingen
Ja daar gaat het over tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Sowieso sturen ze het standaard op voor onderzoek. Ik heb er ook een of twee die ik in de gaten moest houden van de dermatoloogquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee.
Ik liet het de dokter zien en toen zei hij gelijk dat het weg werd gehaald
Misschien is dat gewoon procedure ?
ik ben die dingen niet zonder reden vergeten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Zeker van die gezelligheid van afgelopen zondag?quote:
Mijn geheugen is enorm goed. Soms een beetje te goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Het is het idee dat telt?quote:
Ja, ik denk: ik benadruk het nog even, mocht dat niet duidelijk zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |