Amstelveen, Cobra Museum…quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:31 schreef pipster het volgende:
Ik denk niet dat dit hem gaat worden met mijnheer Brood.
[ afbeelding ]
Ik heb een keer een toffe expositie van/over H Brood gezien in dit museum.
Waar staat dit museum?
quote:
Karla de Vito (links) playbackte in de video wat Ellen Foley (rechts) had ingezongen én deed wel zelf de vocalen tijdens de tour die volgde…quote:
Ieuk weetje!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Karla de Vito (links) playbackte in de video wat Ellen Foley (rechts) had ingezongen én deed wel zelf de vocalen tijdens de tour die volgde…
[ afbeelding ]
Hier een clip van eind vorig jaar waarin Karla opnieuw een song van Ellen playbackt en zelf ook deels meezingt.quote:
Zekersquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:11 schreef DTF het volgende:
Michael Douglas en Kathleen Turner, toch?
Van Turner. De vrachtwagen omgooier.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:53 schreef DTF het volgende:
Een andere Turner;
Waar kennen we de namen
Turner
Cook
Helders
O'Malley
van
Sorry, ja, het was goed natuurlijk.quote:
Ik heb dit geweten,maar kom nu niet verder dan Mount Elizabethquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:05 schreef pipster het volgende:
Ik weet eigenlijk wel dat dit goed is.
Nieuwe vraag:
Wat is de hoogste berg van Antarctica?
Maar die is het niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:28 schreef DTF het volgende:
[..]
Ik heb dit geweten,maar kom nu niet verder dan Mount Elizabeth
Er is zelfs een Suske en Wiske over... (en zoals de meeste is dit ook weer een stomme aflevering) De Verradelijke....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef DTF het volgende:
Niet Mount McKinley (Alaska), Logan Canada, Cook Nieuw zeeland, Scenery... Saba
Maar also jij het weet is het gedekte kennis voor aanstaande maandag Ii n Gunnerys 😆
Yesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:38 schreef Bargehassus het volgende:
Suske en Wiske, daar weet ik meer van dan bergen.
Mount Vinson zal het dan zijn?
Nee, die was van onder andere Ulysses.quote:
Ook bekend van "Noble House" en "King rat".quote:
Ja, gaat 'em niet meer worden denk ik. Ik was op zoek naar James Clavell.quote:
Ik twijfel tussen twee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:40 schreef Berkery het volgende:
Ik blijf even bij Richard Chamberlain. Hij was de eerste acteur die een karakter speelde die later door een andere acteur (en een ongetwijfeld groter budget) enorm populair gemaakt werd. Welk karakter bedoel ik?
Die bedoel ik. Later beroemd geworden door Matt Damon, maar Richard Chamberlain speelde hem in 1988 in een miniseriequote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:56 schreef Bargehassus het volgende:
Dan moet het haast wel Bourne zijn. Jason Bourne.
Nederlandsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Bargehassus het volgende:
Ja, tijdje terug nog gezien. De versie met Chamberlain vind ik persoonlijk beter, maar dat kan ook aan mijn leeftijd liggen.![]()
And now for something completely different:
Welke nationaliteit heeft de moeder van de vriendin van Max Verstappen?
Belgisch…quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Bargehassus het volgende:
Ja, tijdje terug nog gezien. De versie met Chamberlain vind ik persoonlijk beter, maar dat kan ook aan mijn leeftijd liggen.![]()
And now for something completely different:
Welke nationaliteit heeft de moeder van de vriendin van Max Verstappen?
Dat is juist.quote:
De moeder van de vriendin van...quote:Op maandag 7 februari 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan heeft de in België geboren moeder van Max de Nederlandse nationaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |