Goffer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:35 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Jij ziet haar liever in een sexy jurkje met hoge hakken?
Niks mis met dat roze pak.
Belgen zijn inderdaad een redelijk bekakt volk in het algemeen, ik heb zelf ook veel betere ervaringen met Nederlanders. Nederlanders zijn meer direct maar ook behulpzamer en vriendelijker op sommige vlakken terwijl Belgen al sneller aan zichzelf denken. Dat zag je eigenlijk ook al met Peter in het begin.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat doe ik niet hoor, woon samen met een Belg en dat klopt inderdaad wat je zegt, zegt hij ook en ik zei, dacht dat jullie zo'n lief volkje waren en ook al ervaren dat achter de ellebogen en wij hollanders zijn erg direct heb ik al gehoord maar NLers zijn natuurlijk ook klagers, heb eigenlijk ook geen idee of veel Belgen kijken, weet uit het verleden iig dat de klagers veel verpesten bij RLSen.
Succes met in Belgie wonen.
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goffer.Dan maar roze pak dan.
![]()
Gewoon een leuk shirt met spijkerbroek of zo kan toch ook.![]()
SL, doof nu.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kan dit op meerdere manieren interpreteren![]()
Juist daarom, de bewoners zelf ook niet gok ik zo. Dan is ze heul snel naar huisquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Kitty naakt wil zien hoor.
Op zich ook wel een idee....quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Juist daarom, de bewoners zelf ook niet gok ik zo. Dan is ze heul snel naar huis
Videoland heeft ook leuke docu’s met middelmatige CN’ersquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:37 schreef BB-King het volgende:
Betalen we hier 8 euro voor in de maand?
Klazien ut Schalk ff ingevlogenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:39 schreef MacDeMarco het volgende:
de febo helpt ze zeker een handje, anders staan ze morgen nog te klooien
zekerquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kijk je eigenlijk wel naar de streams
Ik kijk via mijn kinderenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:37 schreef BB-King het volgende:
Betalen we hier 8 euro voor in de maand?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
En daar gaan we weer met de SL. Was ook te verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |