maar gauw volmaken danquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef Schakeltopia het volgende:
goffer weer in de titel
nog 298 te gaan menson
lekker hoor, zo springen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb maily virus te pakken. ik typ zelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
lekker hoor, zo springen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
helemaal niet?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ging deze maand geen pozza eten maily
yesh!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
helemaal niet?
dry pozzaloos january
En lukt het tot zover nog een beetje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ging deze maand geen pozza eten maily
ach genoeg alternatieven tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is zwaar, maar het lukt nog!
Ik zit net een broodje met groente erop te eten, komt dichtbijquote:
Komkommer met kaas of tomaat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit net een broodje met groente erop te eten, komt dichtbij![]()
![]()
Kreeg je er eentje in je smoel gegooid danquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit net een broodje met groente erop te eten, komt dichtbij![]()
![]()
Wortel natuurlijk.quote:
Zulke culinaire gerechten houden we dan ook zeer geheim om de wortel leveringen constant te houdenquote:
Ah dat snap ik wel..quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke culinaire gerechten houden we dan ook zeer geheim om de wortel leveringen constant te houden
wow...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef Schakeltopia het volgende:
@:gebrokenglas vanavond gebruik ik de ping!!!11
Voor 3 kamelen en 5 schapen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
Als het niet was uitgevonden had ik wel een vrouw gekocht
Ah kut ja, die ketting is onlangs afgeschaft, geloof ik?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon zelf naar de keuken lopen ja.. Vrouwen zijn geen sloofjes![]()
Mag sinds 1 januari niet mee iddquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah kut ja, die ketting is onlangs afgeschaft, geloof ik?
Goed bezig hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb net al amandeltjes gegeten![]()
fruit ook al gehad vandaag![]()
Dat vult niet echt...quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb net al amandeltjes gegeten![]()
fruit ook al gehad vandaag![]()
pozzaaaaquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nog 2 uurtjes en dan ping ping ping
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
nee nee het is een portie pasta pesto waarvan ik gister de andere portie heb gegeten
Dat kan ook maar in de ping gaat het sneller.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
En dat warm je op in de ping, meestal doe ik dat in de pan
Gewoon op het gasfornuis? Dan brandt het heel snel aan toch?quote:
True, maar zoals stamppot op warmen is dan weer lekkerder beetje boter in de koekenpan in dan de stamppot erinquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ook maar in de ping gaat het sneller.
In de ping of het gasfornuis wel iets langer en niet een te hoog vuurtjequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon op het gasfornuis? Dan brandt het heel snel aan toch?
en Vissticksquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker met een gekookt eitje erbij
Ben je eerder dan mij aan de beurt met boosterprikquote:
blijkbaarquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je eerder dan mij aan de beurt met boosterprik
Same, ik ga wel voor die omicron-update, of als ik m'n QR-code weer nodig heb als deze gedeactiveerd wordt.quote:
En wappiedemo-vrijquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, ik ga wel voor die omicron-update, of als ik m'n QR-code weer nodig heb als deze gedeactiveerd wordt.
Maar laten we dit topic ff een beetje corona-vrij houden voor er weer heftige meningen heen en weer geslingerd worden.
Wat saai.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit!
Gewoon lekker ouwehoeren en het gezellig houden hier!
Dat laatste verzaakt nogalquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje pikken, beetje zuipen, beetje je hemarookworst ergens in steken.
Ik zal wel even wat verzinnen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja we houden het gezellig saai waar niemand op zit te wachten!
De snackcorner van de grote vestiging in de stad is nog steeds geopend zodat je de broodjes worst nog lekker kan afhalenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Is de Hema ook in lockdown zodat je die worsten niet meer kunt eten?
ToT!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef drakin het volgende:
[..]
ToT!
Als ik het eerder wist had k jouw peuter 2 frikandelpozza's cadeau gegeven vorig jaar. Ik ken echt niemand die dat lust
Ik kreeg 2 verrassingspozza's in een too good to go pakket, en toen was ineens de vuilnisbak vol. Bah bah en bah.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb die foto ook maar van het internet geplukt hoor!
We hebben het hier nog nooit uitgeprobeerd en dat wil ik graag zo houden!
Maar ik denk wel dat hij dat lust!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 verrassingspozza's in een too good to go pakket, en toen was ineens de vuilnisbak vol. Bah bah en bah.
Ik heb ook tot vorige week geen too good to go meer gehad daarna
Eind fietsen, je prullenbak, ik bedoel container buiten vullen en dan je huis luchten van de meur.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]Helder!
Ja het lijkt mij ook echt helemaal niks!
Als hij dat lust zou ik hem onterven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb die foto ook maar van het internet geplukt hoor!
We hebben het hier nog nooit uitgeprobeerd en dat wil ik graag zo houden!
Maar ik denk wel dat hij dat lust!
Jezus, zo erg?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Eind fietsen, je prullenbak, ik bedoel container buiten vullen en dan je huis luchten van de meur.
Leuk toch?
Heb ik ooit al verteld dat ik het niet lust?quote:
Geen idee, nu wel!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik ooit al verteld dat ik het niet lust?
Dan heb ik het bij deze verteld.quote:
Voor het eerst sinds tijden een magnetronmaaltijd!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb ik het bij deze verteld.![]()
Wat staat er op het menu wat wel eetbaar is vandaag?
Alles beter dan een frikandellenpozzaquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden een magnetronmaaltijd!Pasta met veel groenten.
Wie dat verzonnen heeft...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Alles beter dan een frikandellenpozza
Best wel lef hebben om het dan ook nog te gaan verkopenquote:
Die is wel leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Gave sleutelhanger.
[ afbeelding ]
Zo vriendelijk ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Gave sleutelhanger.
[ afbeelding ]
die hoef ik niet, hoef niet elke keer een middelvinger naar mijn kop te krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Gave sleutelhanger.
[ afbeelding ]
Ik kan hem ook maken met een rookworst die omhoog klapt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die hoef ik niet, hoef niet elke keer een middelvinger naar mijn kop te krijgen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan hem ook maken met een rookworst die omhoog klapt.
Ik zit weer te kijken naar een 3d printer.quote:
Ja soms lijkt me dat ook wel geinig!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit weer te kijken naar een 3d printer.
hoeveel betaal je tegenwoordig daarvoor?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit weer te kijken naar een 3d printer.
Ik dacht een honderdje of 3 voor een simpel modelletje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoeveel betaal je tegenwoordig daarvoor?
Wat is pochero?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:12 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT is pochero aan het maken voor morgen!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht een honderdje of 3 voor een simpel modelletje?
Valt nog meequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:19 schreef ToT het volgende:
Ow ik zie dat je er voor ¤175 ook al eentje hebt.
https://panlasangpinoy.com/pochero/quote:
Dit niet lezen @Schakeltopia ....quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 verrassingspozza's in een too good to go pakket, en toen was ineens de vuilnisbak vol. Bah bah en bah.
Ik heb ook tot vorige week geen too good to go meer gehad daarna
Ja ik denk dat je dan een piepklein rotdingetje hebt dat kleine, grof gemaakte dingen kan printen van zeer zacht plastic of zo. Ik heb me er niet heel erg in verdiept allemaal.quote:
Zoiets kosten ze al minimaal maar dan is het vaak ook nog zelfbouw.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:19 schreef ToT het volgende:
Ow ik zie dat je er voor ¤175 ook al eentje hebt.
Natuurlijk wil ik geen simpel modelletje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht een honderdje of 3 voor een simpel modelletje?
Ah dan is t idd wel een stuk lekkerder denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
https://panlasangpinoy.com/pochero/
Met 1 belangrijk verschil; mevrouw ToT laat het vlees een tijdje in ananassap weken om het een HEEL stuk malser te krijgen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets kosten ze al minimaal maar dan is het vaak ook nog zelfbouw.
[..]
Natuurlijk wil ik geen simpel modelletje.
[ afbeelding ]
950 euro
Welke maat wil je dat ik hem voor je uitprint?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]Als je DAAR geen donders goede fleshlight mee kunt printen zeg!
Komt goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Niet over pozza praten aub; @:Schakeltopia wult van zijn vetje af
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welke maat wil je dat ik hem voor je uitprint?
quote:
Ow da's wel handig!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Deze printer is wel heel mooi, gesloten kast, 2 printkoppen en kan met elk soort kunststof overweg.
Dat plastic is ook zeker niet slecht. Deze heeft idd wel het voordeel dat de printtemperatuur hoger is in te stellen en daarmee kan je abs plastic printen. Dat spul is wel keihard en dan kan je ook gebruiksvoorwerpen printen zoals deurknoppen bv.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow da's wel handig!Die goedkope dingen werken vaak vaak met spoelen van dat slappe plastic.
Da's helemaal handig!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat plastic is ook zeker niet slecht. Deze heeft idd wel het voordeel dat de printtemperatuur hoger is in te stellen en daarmee kan je abs plastic printen. Dat spul is wel keihard en dan kan je ook gebruiksvoorwerpen printen zoals deurknoppen bv.
Zullen we hem samen kopen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's helemaal handig!Ja soms maken mense ook reserve-onderdelen met die dingen, als er iets kapot is gegaan. Maar ik ben echt geen 3D-designer en zou echt alleen dingetjes downloaden om uit te printen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had je de link zo kunnen geven.
Joh we zaten hier gisteren net aan een vakantie naar Bali te denken en hebben toch besloten het niet te doen omdat we de komende tijd met grote verbouwingen hier zitten en ik echt goede reserves over wil houden naast de hypotheek die we er voor gaan gebruiken.quote:
Ik heb mijn usernaam ooit gekalligrafeerd of hoe noem je dat?quote:
Als ik hem aanschaf dan kan je het printen net zo goed aan mij vragen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh we zaten hier gisteren net aan een vakantie naar Bali te denken en hebben toch besloten het niet te doen omdat we de komende tijd met grote verbouwingen hier zitten en ik echt goede reserves over wil houden naast de hypotheek die we er voor gaan gebruiken.
Voorlopig koop ik dit soort dingen dus nog ff niet!
En ik wil ook nog een Denafrips Ares II.
Maar misschien dat deze printer toch een handigere keuze is voor ik die supergave DAC ga kopen. Zo gek veel muziek luister ik tegenwoordig toch ook weer niet.
Weet ik niet, in hout? of metaal?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn usernaam ooit gekalligrafeerd of hoe noem je dat?
Kan ik voor jouw winkeltje geen dingen printen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn usernaam ooit gekalligrafeerd of hoe noem je dat?
kalligrafie op papierquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik niet, in hout? of metaal?
Maakt mega wensenlijstquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik voor jouw winkeltje geen dingen printen?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik hem aanschaf dan kan je het printen net zo goed aan mij vragen.
Die printer is best wel een hoop geld, ik wil hem gebruiken voor dingetjes op mijn treinbaan. Om hem daarvoor aan te schaffen is niet echt rendabel. Als ik hem ook voor andere doeleindes in kan zetten dan heb ik hem binnenkort in huis staan.quote:
Als je er flexibel plastic mee kunt printen dat weer terug in de oorspronkelijke vorm springt, kun je er badeendjes mee printen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die printer is best wel een hoop geld, ik wil hem gebruiken voor dingetjes op mijn treinbaan. Om hem daarvoor aan te schaffen is niet echt rendabel. Als ik hem ook voor andere doeleindes in kan zetten dan heb ik hem binnenkort in huis staan.
De naam van Mrsloveable uitprinten als sleutelhanger met een sleutel van een setje handboeien eraan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:59 schreef ToT het volgende:
Lijkt me wel lachen trouwens voor als Mini-ToT naar school gaat en voor zijn verjaardag op school trakteert.
Een 3D-naamplaatje voor alle klasgenootjes printen en aan het doosje met snoep enzo vastmaken.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De naam van Mrsloveable uitprinten als sleutelhanger met een sleutel van een setje handboeien eraan.
Dat soort opdrachten zoek ik idd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:59 schreef ToT het volgende:
Lijkt me wel lachen trouwens voor als Mini-ToT naar school gaat en voor zijn verjaardag op school trakteert.
Een 3D-naamplaatje voor alle klasgenootjes printen en aan het doosje met snoep enzo vastmaken. Met sleutelhanger-ringetje er aan vast!
Nicequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De naam van Mrsloveable uitprinten als sleutelhanger met een sleutel van een setje handboeien eraan.
Wat is de naam van MrsL dan? Ze lijkt me een Linda, of misschien toch uuuhm.... Henk? (we weten helemaal niets over haar heh)quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand houd iets voor SBE geheim.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de naam van MrsL dan? Ze lijkt me een Linda, of misschien toch uuuhm.... Henk? (we weten helemaal niets over haar heh)
K&W / Atmoz' Marblelous/Thuisbioscoop/3D-print/klus-topicquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat soort opdrachten zoek ik idd.
Wat wil je weten dan van mijquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is de naam van MrsL dan? Ze lijkt me een Linda, of misschien toch uuuhm.... Henk? (we weten helemaal niets over haar heh)
wat is de naam van Solid dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dirk-Jan of toch Simon?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is de naam van Solid dan?
is het Rob of
Daan
of Ravi
ik weet die van Solidquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee maar al Solid mijn echte naam wil weten, wil ik dat best vertellen.. verder deel ik niet té veel privé dingen
Die gast heeft geld teveel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
K&W / Atmoz' Marblelous/Thuisbioscoop/3D-print/klus-topic
Voor inspiratie?
Eén vd mooiste en onbegrijpelijkste nummer van Boudewijn de Groot.quote:
Stuur hem je sleutel hanger op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal hem wel even in DM stalken
goeie slapie doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Neem ik een ibu in twee uur geleden ongeveer en nog steeds hoofdpijn en nekpijn
Moet ik er wel twee van hebben, anders heb ik zelf geen een meerquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur hem je sleutel hanger op.
Of printen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een nieuwe hoofd en nek kopen dan
Ik zeg niets.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Nergens vind ik zo'n leuk hoofd en nek weer, dus hou het maar en neem het maar voor lief
eropquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Neem ik een ibu in twee uur geleden ongeveer en nog steeds hoofdpijn en nekpijn
heb je een kersenpit kussen?quote:
Je weet wie het zegt.quote:
Helaas niet, heb wel spierzalfquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een kersenpit kussen?
die even in je nek leggen
jammerquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helaas niet, heb wel spierzalf
Een badeend die kan masseren helpt ook.quote:
zo'n trillendequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een badeend die kan masseren helpt ook.
die duurdere hebben vaak wel zoietsquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je die ook wel bij een drogisterij halen?
Spierzalf wat heet wordt?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helaas niet, heb wel spierzalf
Nee dit wordt gelukkig niet heet, heb zoiets wel gehad..quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Spierzalf wat heet wordt?
Heb ik 25 jaar gebruikt, maar onlangs heb ik een keer diclofenac-zalf gebruikt, en eigenlijk is dat echt veel beter!
Maar normaal met nekpijn is het bij mij een combo van spierbalsem, 2 paracetamol + whisky, wil ik de pijn een beetje onder controle krijgen.
Ik heb ooit een tube gehad van een bekend merk (maar ben vergeten welke het was) die echt EXTREEM heet wordt. Was zelfs mij echt te gortig, en online las ik dat sommige mensen er zelfs brandwonden aan overhielden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dit wordt gelukkig niet heet, heb zoiets wel gehad..
Wow dat is wel heftig zeg...quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tube gehad van een bekend merk (maar ben vergeten welke het was) die echt EXTREEM heet wordt. Was zelfs mij echt te gortig, en online las ik dat sommige mensen er zelfs brandwonden aan overhielden.
Ik heb enorm hete spierbalsems gebruikt die echt branden op/in de huid, maar met deze troep wist ik bij God niet hoe snel ik het van m'n nek af moest krijgen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
wordt. Was zelfs mij echt te gortig, en online las ik dat sommige mensen er zelfs brandwonden aan overhielden.
Ben je niet in de war met een strijkbout?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb enorm hete spierbalsems gebruikt die echt branden op/in de huid, maar met deze troep wist ik bij God niet hoe snel ik het van m'n nek af moest krijgen!
Ff kijken of ik nog kan achterhalen wat het was. Iets in een witte tube.
Snap ik wel ja, dat het beetje warm wordt is wel fijn maar dat echt gaat brandenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb enorm hete spierbalsems gebruikt die echt branden op/in de huid, maar met deze troep wist ik bij God niet hoe snel ik het van m'n nek af moest krijgen!
Ff kijken of ik nog kan achterhalen wat het was. Iets in een witte tube.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een strijkbout?
Lig nu ook op de bankquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:54 schreef Moonlight het volgende:
Hearlik op de bank, wat jij @:schakeltopia
Hearlik! vanavond nog even marley op het gras laten plasje doen en dan heerlijk naar bed maar eerst nog genieten van BBquote:
Lach je nu ook maar eens met mij.quote:
ik ga stay close kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:54 schreef Moonlight het volgende:
Nee, die moet springen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:54 schreef Moonlight het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach je nu ook maar eens met mij.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, die moet springen!Voor zijn vetje!
Die is smooth hé.quote:
Heb net BB weg geklikt, gebeurt niet zoveelquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hearlik! vanavond nog even marley op het gras laten plasje doen en dan heerlijk naar bed maar eerst nog genieten van BB
ja dat kan heel goed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef Moonlight het volgende:
Ik ben volgens mij aangekomen, maar dan in spieren ipv vet
Op de bank samenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach je nu ook maar eens met mij.
ja doeiquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, die moet springen!Voor zijn vetje!
Onder een dekentje.quote:
Oh, en waar gaat het over?quote:
Ja ga ook niet zo lang kijken. kijk straks wel op tv half 9 toch? alleen opp rtl 5 ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb net BB weg geklikt, gebeurt niet zoveel
Maar vind deze groep wel leuker
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Een serie waarin de hoofdrolspelers geen 1,5 meter afstand van elkaar houden!Doodeng!
Oeiiii dat kan toch nie, nee nie!quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Een serie waarin de hoofdrolspelers geen 1,5 meter afstand van elkaar houden!Doodeng!
beetje rare bende. allemaal personen vermist of dood. snap er geen reet van.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh, en waar gaat het over?
[..]
Ja ga ook niet zo lang kijken. kijk straks wel op tv half 9 toch? alleen opp rtl 5 ?
Oh, lijkt me leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beetje rare bende. allemaal personen vermist of dood. snap er geen reet van.
er gebeuren rare dingen. allemaal rond dezelfde dag maar een ander jaartal.
dat kan niet anders met dat vele wandelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef Moonlight het volgende:
Komt er ook een enge clown in voor?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beetje rare bende. allemaal personen vermist of dood. snap er geen reet van.
er gebeuren rare dingen. allemaal rond dezelfde dag maar een ander jaartal.
Ik kreeg laatst een tip van flixnet lijkt me ook een hele leuke serie iets met woman en window weet het zo ff niet meerquote:
Wel 7 weken.quote:
Jaa, misschien ook ff maar kijken..quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh, en waar gaat het over?
[..]
Ja ga ook niet zo lang kijken. kijk straks wel op tv half 9 toch? alleen opp rtl 5 ?
Ik dacht ben vast heul veul afgevallen maar ging me weer eens wegen en ben juist zwaarderquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan niet anders met dat vele wandelen
U heeft dus een hemels lichaam?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef Moonlight het volgende:
dikke beenspierquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik dacht ben vast heul veul afgevallen maar ging me weer eens wegen en ben juist zwaarder
En er zijn dagen dat ik je vergeet...quote:
Ja wel kut dat ik dan ben aangekomen maar spieren is beter dan vetquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en dat zijn ook nog eens hele grote spieren, dus dat gaat rap
GVD niet like, niet like,niet like,niet like,niet like,niet like,quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
U heeft dus een hemels lichaam?
[ afbeelding ]
Jij wil haar gluteus maximus vast wel beoordelen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en dat zijn ook nog eens hele grote spieren, dus dat gaat rap
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD niet like, niet like,niet like,niet like,niet like,niet like,
ToT, leg jij het even uit?quote:
ja precies, zo is dat!quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja wel kut dat ik dan ben aangekomen maar spieren is beter dan vet
kunt dan beter naar omtrek kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik dacht ben vast heul veul afgevallen maar ging me weer eens wegen en ben juist zwaarder
die spier ken ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil haar gluteus maximus vast wel beoordelen!
Hebben wij nog veel vertier...quote:
Jij had hem ook gelijk door.quote:
quote:
SPOILER: Niet voor niets in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja das een goeiequote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunt dan beter naar omtrek kijken
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]goede billen!SPOILER: Niet voor niets in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |