maar gauw volmaken danquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef Schakeltopia het volgende:
goffer weer in de titel
nog 298 te gaan menson
lekker hoor, zo springen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb maily virus te pakken. ik typ zelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
lekker hoor, zo springen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
helemaal niet?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ging deze maand geen pozza eten maily
yesh!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
helemaal niet?
dry pozzaloos january
En lukt het tot zover nog een beetje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ging deze maand geen pozza eten maily
ach genoeg alternatieven tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is zwaar, maar het lukt nog!
Ik zit net een broodje met groente erop te eten, komt dichtbijquote:
Komkommer met kaas of tomaat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit net een broodje met groente erop te eten, komt dichtbij![]()
![]()
Kreeg je er eentje in je smoel gegooid danquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit net een broodje met groente erop te eten, komt dichtbij![]()
![]()
Wortel natuurlijk.quote:
Konijnen zijn ook gek op andere fruit/groentesquote:
Zulke culinaire gerechten houden we dan ook zeer geheim om de wortel leveringen constant te houdenquote:
Ah dat snap ik wel..quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke culinaire gerechten houden we dan ook zeer geheim om de wortel leveringen constant te houden
wow...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef Schakeltopia het volgende:
@:gebrokenglas vanavond gebruik ik de ping!!!11
Echt reuzehandig.quote:
Voor 3 kamelen en 5 schapen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
Als het niet was uitgevonden had ik wel een vrouw gekocht
Ah kut ja, die ketting is onlangs afgeschaft, geloof ik?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon zelf naar de keuken lopen ja.. Vrouwen zijn geen sloofjes![]()
Mag sinds 1 januari niet mee iddquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah kut ja, die ketting is onlangs afgeschaft, geloof ik?
Goed bezig hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb net al amandeltjes gegeten![]()
fruit ook al gehad vandaag![]()
Dat vult niet echt...quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb net al amandeltjes gegeten![]()
fruit ook al gehad vandaag![]()
pozzaaaaquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nog 2 uurtjes en dan ping ping ping
Nee, het zou geen pozza worden. toch?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
nee nee het is een portie pasta pesto waarvan ik gister de andere portie heb gegeten
Dat kan ook maar in de ping gaat het sneller.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
En dat warm je op in de ping, meestal doe ik dat in de pan
Gewoon op het gasfornuis? Dan brandt het heel snel aan toch?quote:
True, maar zoals stamppot op warmen is dan weer lekkerder beetje boter in de koekenpan in dan de stamppot erinquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ook maar in de ping gaat het sneller.
In de ping of het gasfornuis wel iets langer en niet een te hoog vuurtjequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon op het gasfornuis? Dan brandt het heel snel aan toch?
en Vissticksquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker met een gekookt eitje erbij
Ben je eerder dan mij aan de beurt met boosterprikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |