Als het OMT zich gaat baseren op de visie van Yorick zijn we af. Niets ten nadele van Yorick, maar ik mag toch hopen dat het RIVM dat zelf kan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:20 schreef belanov het volgende:
[..]
Half januari was de eerstvolgende voorspelling dacht ik, dus eerst die maar eens afwachten![]()
Van gister: https://eenvandaag.avrotr(...)-in-de-ziekenhuizen/
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het enige positieve.
Zijn meestal niet al te snuggere types die op de voorgrond treden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Kim Holland is nu ook al viroloog
Wie the fuck is joooooooo en waarom is de opinie van deze persoon relevant?quote:
Die zijn gehackt door de Russen, dat kan niet andersquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef _serial_ het volgende:
Ik val bijna van mijn stoel.
Het AD schrijft zowaar "Opmars omikron niet terug te zien in ziekenhuizen, laagste aantal in 2 maanden"
doe ff normaal joh....quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wie the fuck is joooooooo en waarom is de opinie van deze persoon relevant?
Stupide meningen van Twitter hier posten is toch wel een beetje dubbelop, toch? Die hebben we hier toch al zat?
Sinds de Engelse variant (Alpha) die ervoor zorgde dat ook kinderen een flinke rol in de besmettingen gingen spelen ging het bij mij in de kennissenkring heel hard opeensquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ken nog hele hordes die daar niet bij horen. ‘Iedereen’. Is dan toch maar een kleine groep.
Even los van wie 't is, de opmerking is denk wel terecht. Als andere landen spreken over hoe ze om moeten gaan met Omikron met alles open en wij in een kramp blijven hangen, waar gaat het dan mis?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stupide meningen van Twitter hier posten is toch wel een beetje dubbelop, toch? Die hebben we hier toch al zat?
Super, dankjewel! Ik dacht dat ziektes elkaar alleen maar erger konden maken à la "onderliggende kwalen". Maar het kan dus ook anders.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:01 schreef Wantie het volgende:
als je bijvoorbeeld besmet bent met corona geeft je immuunsysteem een signaal af naar je cellen om zich zich te verweren tegen het binnendringen van virussen. Daardoor hebben andere virussen minder kans op slagen.
Bij de zorgcapaciteit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even los van wie 't is, de opmerking is denk wel terecht. Als andere landen spreken over hoe ze om moeten gaan met Omikron met alles open en wij in een kramp blijven hangen, waar gaat het dan mis?
Is nieuwe trend...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat we (te) voorzichtig zijn. En dat gaat ook het thema zijn van de eerstvolgende persco vermoed ik.quote:
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dan zijn we eigenlijk ook weer niet te voorzichtig, want er is nog steeds veel nevenschade. Dus wat corona betreft te voorzichtig, wat andere zaken betreft misschien niet voorzichtig genoeg dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat we (te) voorzichtig zijn. En dat gaat ook het thema zijn van de eerstvolgende persco vermoed ik.
Klopt, maar als je dan een bacteriële infectie erbij krijgt ben je alsnog de klosquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:30 schreef Kromo het volgende:
[..]
Super, dankjewel! Ik dacht dat ziektes elkaar alleen maar erger konden maken à la "onderliggende kwalen". Maar het kan dus ook anders.
Welke andere zaken doel je bijvoorbeeld op?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:33 schreef chratnox het volgende:
, wat andere zaken betreft misschien niet voorzichtig genoeg dan.
waarom zou je iemand zonder enige aanzien of bekendheid hier quoten?quote:
Snel die booster nemen en blijf thuis, levensgevaarlijk dat virusquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
In mijn leeftijdsgroep alleen 1 vrouw overleden in 2020, mietjesaandoening
Nu vraag ik me af hoe je sterft aan astma, lijkt me vooral een zuurstoftekort in je bloed dan? Vind het raar dat er nog zoveel mensen aan overlijden, er zijn zulke goede medicijnen, dat moet toch te voorkomen zijn
Argumentum ad hominemquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:34 schreef koemleit het volgende:
h
[..]
waarom zou je iemand zonder enige aanzien of bekendheid hier quoten?
Je kunt toch gewoon je eigen mening hier neerzetten?
(en ja die kan het zelfde zijn als jooooooooooooooooo)
Impact op educatie, economie, mentale gezondheid, algehele gezondheid, ga zo maar door.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Welke andere zaken doel je bijvoorbeeld op?
Het ging vooral over IC capaciteit, toch? Inmiddels is het wel overduidelijk dat omicron daar geen druk op zal leggen. Daarom vraag ik me af wat voor behandeling de gemiddelde Omicron patiënt momenteel krijgt in de ziekenhuizen; waarschijnlijk is dit niet erg intensief vergeleken met Delta patiënten, dus zet voor de zekerheid hier en daar een veldhospitaal op en laat die onnozele maatregelen los.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |