en goede vriend van liese ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tjah, laten we eerlijk zijn, Sercan is een hele goede vriend van Liese..
Dat is pas doorgestoken kaart.
Als we dit al doorgestoken kaart vinden.
Thomas zit niet aan de knoppen hij mag alleen de spellen mee verzinnen.
En iedereen die er in dit is fan van BB... Anders melden de zich niet aan
Suiker? Zout? kan van alles zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn ze nu weer aan het fijn maken?
Maar waarom???quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Suiker? Zout? kan van alles zijn
misschien verzinnen jill of liese ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tjah, laten we eerlijk zijn, Sercan is een hele goede vriend van Liese..
Dat is pas doorgestoken kaart.
Als we dit al doorgestoken kaart vinden.
Thomas zit niet aan de knoppen hij mag alleen de spellen mee verzinnen.
En iedereen die er in dit is fan van BB... Anders melden de zich niet aan
Gisteren ook al niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Kitty is altijd een vrolijke Kit volgens Kitty, ze heeft nu alleen even haar dag niet.
Geen idee, ik heb ook een vijzel maar gebruik em niet heel erg vaakquote:
Tis niet verkeerdquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:38 schreef BB-King het volgende:
Volgens Grace kan ze heel goed zingen.
Kitty lult maar met haar mee.
Die dag wordt al bijna een week...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Kitty is altijd een vrolijke Kit volgens Kitty, ze heeft nu alleen even haar dag niet.
En toch mis ik de vijzel nu ik er geen meer hebquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ook een vijzel maar gebruik em niet heel erg vaak
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien verzinnen jill of liese ook
spelen, zou kunnen
Ze dachten dat sercan souf was. En toen zette liesse op haar insta dat sercan een vriend isquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
en goede vriend van liese ?
hoe weet je dat?
Misschien gek maar ze kwam mij ook meteen heel bekend voor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:34 schreef rinardo het volgende:
Een FB pagina heeft het vermoeden dat het doorgestoken kaart is dat Kitty er in zit.
[ link | afbeelding ]
Misschien heb ik dat ook als ik er geen meer zou hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
En toch mis ik de vijzel nu ik er geen meer heb
Ze heeft in haar hoofd bedacht dat sercan degene is die iedereen tegen haar opzetquote:
Jij kijkt al bijna een week de live streams?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:39 schreef DGK-Eric het volgende:
D8e
[..]
Die dag wordt al bijna een week...
Had ze op haar insta gezet hequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
en goede vriend van liese ?
hoe weet je dat?
Ahh thnx1! Die filmpjes snap ik nl niet .quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft in haar hoofd bedacht dat sercan degene is die iedereen tegen haar opzet
Nergens op gebaseerd
Ze is zelf erg para
ja dat zei liese dat ze dachten sercan is soufquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze
[..]
Ze dachten dat sercan souf was. En toen zette liesse op haar insta dat sercan een vriend is
Pppfff, daar heb ik nog niet aan gedacht.....nog een reden waarom ik haar niet moet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De opper Jilliaan. De aanvoerder van de hetze tegen Michel.
Was story dus is al wegquote:
Oh adn gaan ze in die live opnames dus smeken om te stemmen op hem, met heel de FAB5quote:
Een bankligger is het. Mag dat mens niet. Arrogante uitstraling.quote:
Was in de stories, dus is alweer weg. Misschien horen we er vanavond meer over tijdens de talkshow. Nobiggie2022.quote:
it takes one to know one zeggen ze danquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:46 schreef BB-King het volgende:
Kitty legt Grace even uit hoe paranoïde Sercan is.
Ik hoop dat ze dit weer naar de mannen doorspeeltquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Let it go, let it go... je maakt jezelf niet populair Kitty! Zeuriedezeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |