SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 5% gewijzigd door Benny op 05-01-2022 11:43:35 ]
Of gewoon zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Of gewoon weer terug en stream 2 aanklikken maar dit gaat sneller, zo doe ik t ook
Windows knop en linkspijltjequote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, gewoon 2 x openen, en dan verkleinen.
Nou nee hoor,ik ben vanaf 2 uur wakker,en ze sliep als een os.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:25 schreef Ebinas het volgende:
Kitty heeft weer heel slecht geslapen.
Ik heb va ong. 6 uur de streams aan gehad en toen heeft ze alleen maar liggen zagen.
Maar wellicht was ze ervoor veel wakker
Ah ik wissel wel zo nu en dan evenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, gewoon 2 x openen, en dan verkleinen.
haha dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nee hoor,ik ben vanaf 2 uur wakker,en ze sliep als een os.
Oh, die sneltoetsen kende ik niet. Ik deed altijd zo slepen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Windows knop en linkspijltje
Dan heb je exact een half scherm.
Dan andere stream openen en dan Windows knop en pijltje rechtsm
Ze zegt het nu weer, dat ze gebrek aan nachtrust heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nee hoor,ik ben vanaf 2 uur wakker,en ze sliep als een os.
Mijn favoriete sneltoets combinatie met breedbeeld schermen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh, die sneltoetsen kende ik niet. Ik deed altijd zo slepen.
Thx!
quote:
HEb nog teruggeluiisterd, maar ze noemen geen naamquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
kitty vraagt of peter nog hetzelfde voelt. Over wie hebben ze het
Nou. Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan denk ik op serhan stemmen, maar kitty vergeet dat als zij tegenover hem komt te staan ze zeker weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |