SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja denk dat het bij mij ook door Pfizer komt, vorige prikjes waren Modernaquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bleh. Ik hoop zelf vooral dat dit nu komt omdat ik Pfizer nog niet "ken", dus dat het bij een volgende wat beter herkend wordt.Spiertjes zeggen in ieder geval ammehoela, ik kreeg m'n luchtbevochtiger niet eens open.
(Nu zit die meestal wel goed vast, maar dit is de eerste keer dat ik 'm echt opgegeven heb.
)
Ik las net dat Pfizer-Pfizer-Moderna op langere termijn de beste kans op geen (ernstige) klachten bij een besmetting gaf, nu ben ik benieuwd hoe dat andersom zit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat het bij mij ook door Pfizer komt, vorige prikjes waren Moderna
placeboquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had echt nergens last van. Heb ik een nep-prikje gekregen?
Neuh, ik ben sowieso vrij gevoelig voor vaccinaties.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
bij mijn 2e prikje had ik ook haast het vermoeden dat ik niet eens geprikt wasquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hangt van je leeftijd af, 45+ krijgt geloof ik Moderna.quote:
ligt aan je leeftijd dacht ikquote:
oh oh flesquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb Comirnaty-Comirnaty-Spikevax. Wat is dat dan?
Pfizer-Pfizer-Modernaquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Putin Nanobotsquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze mij gewoon met benzine en cola gepirkt als een geheim experiment van de Roverheid?quote:
...chloor wellicht?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hebben ze mij gewoon met benzine en cola gepirkt als een geheim experiment van de Roverheid?
Wel coca-cola dan hoop ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hebben ze mij gewoon met benzine en cola gepirkt als een geheim experiment van de Roverheid?
nee joh, daar is benzine veel te duur voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, zo van Astra Astra Golf is ook Opel Opel VW zekerquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie het als Vauxhall-Opel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, zo van Astra Astra Golf is ook Opel Opel VW zeker
Had de pirkert een Duits accent?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gutentag Herr Fless. trekke sie maar uw Jacke uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had de pirkert een Duits accent?
Voor mensen van de verkeerde kantquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ik voel me nog steeds dom als ik terugdenk aan m'n Engeland tripje. Die auto's zagen er zķ bekend uit, maar wtf is dat voor embleempje.![]()
![]()
Ja, dat zijn gewoon Opels, sukkel.
Opel klinkt zo debiel in het Engelsquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ik voel me nog steeds dom als ik terugdenk aan m'n Engeland tripje. Die auto's zagen er zķ bekend uit, maar wtf is dat voor embleempje.![]()
![]()
Ja, dat zijn gewoon Opels, sukkel.
Ja, ik wist het voor die tijd ook wel, maar het kwartje viel niet echt toen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opel klinkt zo debiel in het Engels
Nein nein, haltte deine Unterbroeke mal an BITTE, keine Rosa Schlange.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gutentag Herr Fless. trekke sie maar uw Jacke uit
je fantasie slaat weer op hol Usquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nein nein, haltte deine Unterbroeke mal an BITTE, keine Rosa Schlange.
Als het geen nep plant is denk ik dat welquote:
Tenzij je 'm doodvermoord.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het geen nep plant is denk ik dat wel
Jammer dat ze weggaatquote:
Dat hoop ik wel.quote:
te weinig water: doodquote:
huehuehue?quote:
Hue?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga weg. Zij komt juist
Nee, geen maar. Aardig mens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar raar bultje lang haar neus, vieze poriën en een trillend ooglid of wat?
dolce gusto?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar 4e heb je dan een Nespresso of die andere? Ik heb die andere. Ben de naam even kwijt
Dolce Gusto?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar 4e heb je dan een Nespresso of die andere? Ik heb die andere. Ben de naam even kwijt
ik heb minder moeite m'n kind in leven te houden dan een plantquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te weinig water: dood
te veel water: dood
verkeerde plek in huis: dood
te hard laten vallen: dood
het zijn net kinderen
Laat mij er buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar raar bultje lang haar neus, vieze poriën en een trillend ooglid of wat?
Nou, beetje koude vingersquote:
Ohquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga weg. Zij komt juist
ja, kinderen maken herrie als iets niet goed is, dat lukt een plant nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb minder moeite m'n kind in leven te houden dan een plant
Had al de tip gekregen om wat van die automagische waterdingen er in te ploppen waarop je kan zien of ze water nodig hebben zodat ik de krengen niet laat uitdrogen
Hoop planten gaan juist dood aan teveel water.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb minder moeite m'n kind in leven te houden dan een plant
Had al de tip gekregen om wat van die automagische waterdingen er in te ploppen waarop je kan zien of ze water nodig hebben zodat ik de krengen niet laat uitdrogen
Gelukkig is het droogquote:
quote:
O jaquote:
Voordeel aan die calathea's, die gaan slap hangen als ze dorst hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, kinderen maken herrie als iets niet goed is, dat lukt een plant niet
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat IJs zegt, lelijk ding, maar prima koffiequote:
Nee, ik zit in de afrondende fasequote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohdacht dat je al begonnen was
Binnen blijvenquote:
ooit een dolce gusto gehad, maar daar was ik niet zo tevreden mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
O ja
Ik heb ‘m zelf even in mijn berghok geparkeerd want ik zit even in een andere fase.
Ja en ik zag een naambordje Julia Mengele, denk je dat dat wat uitmaakt?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had de pirkert een Duits accent?
Hoeft niet altijd een teken van verregaande zompige berigheid te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze zat wel met heur haar te spelen, maar ik geloof niet dat ik zoveel indruk maakte
Ik ook, helaas werken de financiën niet mee en zal ik door moeten blijven werkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de afrondende fase
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat IJs zegt, lelijk ding, maar prima koffie
Die heb ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat IJs zegt, lelijk ding, maar prima koffie
Oftewel: Het wordt kutweer. Wat voor kutweer precies, geen idee, maar kutweerquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Er is een mix van wolken, zon en buien met kans op hagel en onweer. Soms valt ook natte sneeuw.
Kan ook een (zenuw) tic zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze zat wel met heur haar te spelen, maar ik geloof niet dat ik zoveel indruk maakte
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey die had ik ook en ging vet snel dood.
Nee, waarschijnlijk was het dat ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd een teken van verregaande zompige berigheid te zijn.
Teveel water moet je ook kunnen zien aan die dingen. Dus het zou goed moeten gaan. Hopelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoop planten gaan juist dood aan teveel water.![]()
Locatie (licht/tocht/warmte) doet grappig genoeg meer.
Daar gaan mijn illusies weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ook een (zenuw) tic zijn
Is kutweer. Het is ook dat ik brood mķet hebben (en als ik dan toch op pad ben haal ik ook een thermometer), anders was ik mooi niet meer naar buiten gegaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oftewel: Het wordt kutweer. Wat voor kutweer precies, geen idee, maar kutweer
hier regende het gisteravond nog keihard.quote:
Dat je ineens wakker wordt omdat je plant staat te schreeuwen in de kamer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, kinderen maken herrie als iets niet goed is, dat lukt een plant niet
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en ik zag een naambordje Julia Mengele, denk je dat dat wat uitmaakt?
Is nog altijd beter dan Barbara Itterbal.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en ik zag een naambordje Julia Mengele, denk je dat dat wat uitmaakt?
Ik heb tegenwoordig een wekelijks rondje om te checken hoe alles erbij staat. Dat valt nog wel te plannen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Teveel water moet je ook kunnen zien aan die dingen. Dus het zou goed moeten gaan. Hopelijk
Hoi Haagsiequote:
....huehue?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat wel dat hij nog een beetje gaat groeien
Wat je niet wil horen..quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Goede beschrijving welquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oftewel: Het wordt kutweer. Wat voor kutweer precies, geen idee, maar kutweer
Moet je eens fittonia's nemen. Die storten helemaal in als ze een dag geen water hebben gehad en fleuren dan weer op. Tenzij je te laat bentquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel aan die calathea's, die gaan slap hangen als ze dorst hebben.
Viel de odol tegen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Online gekocht? is die dik of platquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuw kussen. Kijken of dat helpt in minder hoofdpijn krijgen
Oeh, die past wel mooi bij m'n thea's qua plekje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens fittonia's nemen. Die storten helemaal in als ze een dag geen water hebben gehad en fleuren dan weer op. Tenzij je te laat bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Achterlijk formaat wel. Dat past toch niet.Jemig. Gaat ie lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Dit is mijn afleiding om niet in te storten.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Achterlijk formaat wel. Dat past toch niet.dat heeft mijn memoryfoam kussen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb echt letterlijk grtdojw vandaag.quote:
Ik heb ook een memoryfoamkussenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft mijn memoryfoam kussen ook
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een memoryfoamkussen![]()
Maar het past net.
de mijne is eigenlijk te klein voor de slopen, maar jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het past net.
Dit ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft mijn memoryfoam kussen ook
Dat het er een beetje omheen floddert. Geen gezicht.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne is eigenlijk te klein voor de slopen, maar ja
In het Nederlands ook, en in het Duits ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opel klinkt zo debiel in het Engels
Die van mij past op zich goed. Maar het kussen is wat rechthoekiger dus het oogde langer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne is eigenlijk te klein voor de slopen, maar ja
ik heb eens getwijfeld om er o 1 te kopen van m-line, met een voorgevormde deuk voor je hoofd, maar die is helemaal raar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat het er een beetje omheen floddert. Geen gezicht.
Gelukkig zie je dat al slapend toch niet, maar eh.
Dat je kussen zich over een maandje het diep ingedrukte voorhoofd van Kelly herinnerdquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het past net.
Gele bladeren is meestal dat je teveel water geeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:20 schreef Ama het volgende:
Mijn Monstera is dood aan het gaan. Allemaal gele bladeren ineens. Denk dat die binnenkort de container in kan.
Te veel water?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:20 schreef Ama het volgende:
Mijn Monstera is dood aan het gaan. Allemaal gele bladeren ineens. Denk dat die binnenkort de container in kan.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je kussen zich over een maandje het diep ingedrukte voorhoofd van Kelly herinnerd
Hmm moet ik nog minder water geven?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gele bladeren is meestal dat je teveel water geeft
Wel knap bij een monstera, eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh echt? Oepsquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk eerder dan te donker. Laatste weken gordijnen veel dicht gelaten in de woonkamer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te veel water?
Te donker? Te licht?
Beestjes?
Hou opquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Wereldgezondheidsorganisatie WHO heeft de zogeheten IHU-variant van het coronavirus "op de radar" en verricht onderzoek, zo zei een hooggeplaatste medewerker dinsdag. De organisatie maakt zich vooralsnog geen zorgen.
https://www.nu.nl/coronav(...)KHFZQRZG2fbRDD5fxV34
Mja ik ben daar geen expert in, ik vergeet nogal regelmatig water te geven dus mijn platen zitten soms gerust 2+ weken zonder water. Gek genoeg leven ze nog steeds na een jaar of 8quote:
Kamer oen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Wereldgezondheidsorganisatie WHO heeft de zogeheten IHU-variant van het coronavirus "op de radar" en verricht onderzoek, zo zei een hooggeplaatste medewerker dinsdag. De organisatie maakt zich vooralsnog geen zorgen.
Meeste planten gaan stuk omdat ze juist teveel water krijgen. Dus eigenlijk doe je het goed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik ben daar geen expert in, ik vergeet nogal regelmatig water te geven dus mijn platen zitten soms gerust 2+ weken zonder water. Gek genoeg leven ze nog steeds na een jaar of 8
https://buitenleven.nl/mo(...)onstera%20ook%20fijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk eerder dan te donker. Laatste weken gordijnen veel dicht gelaten in de woonkamer.
zo heb ik er ook al een paar vermoordquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt? OepsDacht altijd dat ik m'n planten dan extra water moet geven
Needless to say, heb geen planten meer.
Oh, maar dat is die uit november al denk ik?quote:
Half november. Nou ja, zal wel loslopen dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dat is die uit november al denk ik?
Toch maar weer met plantenspuit dan. Toen ging altijd goed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://buitenleven.nl/mo(...)onstera%20ook%20fijn.
Zie mij even een botanicus met groene vingers zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste planten gaan stuk omdat ze juist teveel water krijgen. Dus eigenlijk doe je het goed.
Ja, mooi staaltje bangmakerij. Kan Macron het nog gebruiken om niet-gevaccineerden wat extra te pesten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dat is die uit november al denk ik?
Ja steeds weer een nieuwe variant en steeds besmettelijker maar je wordt er steeds minder ziek van en uiteindelijk is er straks geen reet meer aan de hand. Het heeft nu lang genoeg geduurd met die ongein hoor daaagquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat we die inmiddels wel vaker gezien zouden hebben als 'ie zo besmettelijk was.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half november. Nou ja, zal wel loslopen dan.
Hydrokorrels in je potten doen werkt ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch maar weer met plantenspuit dan. Toen ging altijd goed.
Jammer dat bitterbal geen kamerplant is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie mij even een botanicus met groene vingers zijn
Staat ook in het nieuwsbericht. Dat die zijn kans heeft gehadquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat we die inmiddels wel vaker gezien zouden hebben als 'ie zo besmettelijk was.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat bitterbal geen kamerplant is.
Stelletje clickbaiters bij nu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat ook in het nieuwsbericht. Dat die zijn kans heeft gehad
Lamenielache zeg, je userplaatje is al verlept naar oranjequote:Op woensdag 5 januari 2022 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie mij even een botanicus met groene vingers zijn
M'n ene thea geeft geen fucks, die blijft blaadjes maken.quote:
Als het goed is wel, dat je in de wintermaanden minder vaak hoeft te geven.quote:
Die is nooit een andere kleur geweestquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lamenielache zeg, je userplaatje is al verlept naar oranjeOnline kun je het al niet
oja van feb tot okt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het goed is wel, dat je in de wintermaanden minder vaak hoeft te geven.
Ja, sorryquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaan mijn illusies weer
Nee Hitler is ook nooit een goed persoon geweest. Dat zegt niksquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is nooit een andere kleur geweest
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het heeft nu lang genoeg geduurd met die ongein hoor daaag
Heb ik net gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Kunnen gele bladeren niet ook een teken zijn dat je 'm moet verpotten?
Ja weet je ik wil me best braaf aan allerlei regeltjes houden en shit hoor, maar ook bij mij gaat de rek er uiteindelijk wel een keer uit.quote:
Oh, daar kan het ook nog een reactie op zijn.quote:
Maar dat was drie maanden geleden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar kan het ook nog een reactie op zijn.
dat is niet netquote:
Ik denk dat dit bij iedereen wel zo is..quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je ik wil me best braaf aan allerlei regeltjes houden en shit hoor, maar ook bij mij gaat de rek er uiteindelijk wel een keer uit.
Ja, plant gonna plant.quote:
Corona en de bijbehorende sociale restricties is dan ook een test van wilskracht, beschaving en ruggengraat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je ik wil me best braaf aan allerlei regeltjes houden en shit hoor, maar ook bij mij gaat de rek er uiteindelijk wel een keer uit.
zodat je kan horen dat we het nog 2 weken verlengen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bij iedereen wel zo is..
Is het al 14 januari ?
Hoe vermoeider, hoe minder ruggegraat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Corona en de bijbehorende sociale restricties zijn dan ook een test van wilskracht, beschaving en ruggengraat.
Ik heb er ook een paar die ondanks de winter en trips gewoon doorgaan, maar het schijnt dat je ze in de winter toch beter gaan pokon moet geven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n ene thea geeft geen fucks, die blijft blaadjes maken.De vliegenval ook, hoezo winterslaap.
Minithea daarentegen...
Ik wilde juist meer water gaan geven maar slecht idee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, plant gonna plant.
Maar als 'ie nieuw blad maakt, gaat het nog goed hoor.
Wat is er op 14 januari?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het al 14 januari ?
Denk je echt dat het dan voorbij is?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het al 14 januari ?
Dat heb ik allemaal niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Corona en de bijbehorende sociale restricties is dan ook een test van wilskracht, beschaving en ruggengraat.
Als geen ruggengraat hebt dan slik je alle maatregelen? Dan klink je als mijn ex.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Corona en de bijbehorende sociale restricties is dan ook een test van wilskracht, beschaving en ruggengraat.
Ik slik niksquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als geen ruggengraat hebt dan slik je alle maatregelen? Dan klink je als mijn ex.
Gewoon doorgaan zoals je eerst deed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wilde juist meer water gaan geven maar slecht idee.
Maar dan niet meer van Hugo maar van Ernst.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodat je kan horen dat we het nog 2 weken verlengen?
Ik hoop op versoepelingen, maar als zij alleen maar naar besmettingen gaan kijken en niet naar het aantal doden, tsja..quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodat je kan horen dat we het nog 2 weken verlengen?
Geen flauw idee..quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je echt dat het dan voorbij is?
wel fijn dat je ex slikt huehuehuequote:Op woensdag 5 januari 2022 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als geen ruggengraat hebt dan slik je alle maatregelen? Dan klink je als mijn ex.
Oh, krijgen ze nu ook niet hoor. Bedoelde meer dat ze schijt hebben aan het "het is geen groeiseizoen".quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar die ondanks de winter en trips gewoon doorgaan, maar het schijnt dat je ze in de winter toch beter gaan pokon moet geven.
Heeft je hond al protest aangetekend tegen deze gang van zaken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
COVID-maatregelen slikt mijn ex ook niet.
Die stond laatst in Amsterdam te protesteren ook.
het ligt een beetje aan de berekeningen die ze zullen gebruiken om de aantallen voor de ic te berekenenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop op versoepelingen, maar als zij alleen maar naar besmettingen gaan kijken en niet naar het aantal doden, tsja..
[..]
Geen flauw idee..
[..]
De grote covidshow met een nieuwe presentator?quote:
Buitenproportioneelquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:45 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat ze de 14e iets op het gebied van sport gaan versoepelen maar de rest gaat door denk i k
Ja die Franse ex van mij ook, die heeft zelfs haar achternaam aangepast, die heet nu Que Uahr Elle Radispaar VI of zoietsquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
COVID-maatregelen slikt mijn ex ook niet.
Die stond laatst in Amsterdam te protesteren ook.
Mja, ik hoop dat ze ook rekening houden met de pure aantallen die zorg nodig gaan hebben. Dat er op de IC's weer wat ademruimte is, betekent niet dat het op andere afdelingen te behappen blijft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ligt een beetje aan de berekeningen die ze zullen gebruiken om de aantallen voor de ic te berekenen
Dit was de tussen-ex.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je hond al protest aangetekend tegen deze gang van zaken?
dat zou inderdaad mooi zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik hoop dat ze ook rekening houden met de pure aantallen die zorg nodig gaan hebben. Dat er op de IC's weer wat ademruimte is, betekent niet dat het op andere afdelingen te behappen blijft.
Moment, even de excel bijwerkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit was de tussen-ex.
Met die waarmee ik samengewoond heb kan ik wel nog praten.
Is ze ook van mening dat we het met liefde voor elkaar gaan redden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die Franse ex van mij ook, die heeft zelfs haar achternaam aangepast, die heet nu Que Uahr Elle Radispaar VI of zoiets
Nou ja, voor ons als ruggegraatlozen niet zo dus.quote:
Gij viriele hengst met uw veelwijverij.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit was de tussen-ex.
Met die waarmee ik samengewoond heb kan ik wel nog praten.
Even een regel toevoegen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moment, even de excel bijwerken
Oeh ja dat komt wel heel erg vaak voorbij ja, en vooral veel trommelen rond kampvuurtjes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ze ook van mening dat we het met liefde voor elkaar gaan redden?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:48 schreef kwiwi het volgende:
Bod gedaan op het huis, ton onder de vraagprijs, misschien komen ze met tegenbod of misschien gelijk nee. Maar goed dan hebben we het geprobeerd
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, voor ons als ruggegraatlozen niet zo dus.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:48 schreef kwiwi het volgende:
Bod gedaan op het huis, ton onder de vraagprijs, misschien komen ze met tegenbod of misschien gelijk nee. Maar goed dan hebben we het geprobeerd
cirkelduimenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Spannend. We gaan groepsduimen voor je hier
Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ja dat komt wel heel erg vaak voorbij ja, en vooral veel trommelen rond kampvuurtjes.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Hitler is ook nooit een goed persoon geweest. Dat zegt niks
Op de IC is ruimte. Op adem komen hebben ze de hele covid tijd niet gedaan. Alleen dan kunnen ze het weer aan misschien met eigen personeel maar ook veel van dat personeel heeft covid gehad en sommigen met een nare nasleepquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik hoop dat ze ook rekening houden met de pure aantallen die zorg nodig gaan hebben. Dat er op de IC's weer wat ademruimte is, betekent niet dat het op andere afdelingen te behappen blijft.
quote:
Dat hebben we wel nodig denk ik jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Spannend. We gaan groepsduimen voor je hier
hoe is jouw nasleep ondertussen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Op de IC is ruimte. Op adem komen hebben ze de hele covid tijd niet gedaan. Alleen dan kunnen ze het weer aan misschien met eigen personeel maar ook veel van dat personeel heeft covid gehad en sommigen met een nare nasleep
Alleen de achterstanden op andere afdelingen moeten weer ingehaald worden dus wordt de Ic weer belast want die zijn ook nodig voor na operaties
Collega van mij die bij de longartsen werkt zegt ook wij hadden de achterstanden nog niet ingehaald en zit nu mensen weer af te bellen. Wordt verrot gescholden door de telefoon
Ben soms zo blij dat ik bij de kindergeneeskunde zit en op een of andere manier meer begrip en mogelijkheden zijn
Het is echt een supertof huisquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben we wel nodig denk ik ja
Naja, daarom. De hoeveelheid bezette IC-bedden zegt weinig over hoe het er verder voorstaat in de zorg.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Op de IC is ruimte. Op adem komen hebben ze de hele covid tijd niet gedaan. Alleen dan kunnen ze het weer aan misschien met eigen personeel maar ook veel van dat personeel heeft covid gehad en sommigen met een nare nasleep
Alleen de achterstanden op andere afdelingen moeten weer ingehaald worden dus wordt de Ic weer belast want die zijn ook nodig voor na operaties
Collega van mij die bij de longartsen werkt zegt ook wij hadden de achterstanden nog niet ingehaald en zit nu mensen weer af te bellen. Wordt verrot gescholden door de telefoon
Ben soms zo blij dat ik bij de kindergeneeskunde zit en op een of andere manier meer begrip en mogelijkheden zijn
Tegen de muurquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
xxx is met xxx en 24 anderen in Amsterdam.
Alles gaat goed lieve lieve mooie mensen, we zaten vast in de tram, de chauffeur weigerde ons wappies te vervoeren😂 museumplein mochten we niet op, de ME veegde het hele plein schoon, de voorste linies zijn door de ME heen gebroken en nu lopen we dan eindelijk, alles voor de liefde, heb elkaar lief en de geloof niet in deze nieuwe holocaust 😍😍😍
Heftigquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:00 schreef Goitske het volgende:
Mijn ex zal nooit Lijpe berichten over corona verspreiden... Die heeft 2x op de IC gelegen in de eerste periode al. 1. Met covid en de 2de x had hij opeens allemaal vocht achter z'n longen ook door nasleep van covid en IC
Even je app openen en "certificaat toevoegen" aanklikken, dan update 'ie 'm. Ik heb 'm er al instaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg wanneer komt die stinkbooster eigenlijk in mijn CoronaCheck app te staan? Moet ik zelf wat doen daarvoor of zo?
Nu weet je ook waarom ze zo gek was in bed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben in staat om alle liters zaad terug te gaan claimen.
Gaat best wel goed. Weinig last nog. Deze week heb ik wel echt momenten dat ik heel moe ben maar heb dat eigenlijk altijd wel als ik een week vrij hebben thuis beetje rommel datbik opeens in kak. Zijn best pittige weken geweest qua energie dus niet zo gek dat ik nu ontspanquote:
inb4 "waarom is dat zo onduidelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even je app openen en "certificaat toevoegen" aanklikken, dan update 'ie 'm. Ik heb 'm er al instaan.
fijn dat het in ieder geval weer beter gaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gaat best wel goed. Weinig last nog. Deze week heb ik wel echt momenten dat ik heel moe ben maar heb dat eigenlijk altijd wel als ik een week vrij hebben thuis beetje rommel datbik opeens in kak. Zijn best pittige weken geweest qua energie dus niet zo gek dat ik nu ontspan
Haha ja dat is weer dat falende hoere Digidquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even je app openen en "certificaat toevoegen" aanklikken, dan update 'ie 'm. Ik heb 'm er al instaan.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ja dat is weer dat falende hoere Digid![]()
Ik krijg een SMS code, ik log in en "U bent uitgelogd want er was langer dan 15 minuten geen activiteit"Nikskunners
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
inb4 "waarom is dat zo onduidelijkhet werkt niet"
Kreeg meteen na de pirk een vodje in m'n handen geduwd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou a: het werkt niet inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou a: het werkt niet inderdaad
en b: Ik heb nog nooit gehoord dat je dat zelf handmatig moest toevoegen.
ik kreeg een heel ander vodje. Over dat ik de app moest downloaden en installeren. Hadden ze nog over van de eerste keer denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kreeg meteen na de pirk een vodje in m'n handen geduwd.
[ afbeelding ]
de app uploaden......quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kreeg meteen na de pirk een vodje in m'n handen geduwd.
[ afbeelding ]
Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
fijn dat het in ieder geval weer beter gaat.
Gezien de gebrekkige communicatie overal wil ik ze dát nog vergeven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
de app uploaden......
welke digibeet heeft dat geschreven
ik ben nou eenmaal ontzettend liefquote:
Noord Holland is ook waar die West-Friezen wonen toch? Die moet je extra helpen inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, mijn GGD is beter dan die van jullie.
het is inderdaad beter dan geen communicatiequote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien de gebrekkige communicatie overal wil ik ze dát nog vergeven.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noord Holland is ook waar die West-Friezen wonen toch? Die moet je extra helpen inderdaad.
Door digibeet voor digibeetquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
de app uploaden......
welke digibeet heeft dat geschreven
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noord Holland is ook waar die West-Friezen wonen toch? Die moet je extra helpen inderdaad.
kan je gelijk z'n identiteit stelen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Door digibeet voor digibeet
Mijn schoonvader zegt dit is mijn DigiD en hier is mijn telefoon doe het ff voor mij
Moet jezelf doen, even via de app updatenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg wanneer komt die stinkbooster eigenlijk in mijn CoronaCheck app te staan? Moet ik zelf wat doen daarvoor of zo?
Ja maar tonnetje scheelt wel toch :pquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:11 schreef kwiwi het volgende:
De makelaar zei net aan de telefoon: Ja ik ga het aan de eigenaresse doorgeven. Maar we hebben we maken met een paar aangetrouwde schoonkinderen die alles blokkeren als ze vinden dat ze niet genoeg geld krijgen, dus het duurt misschien even voordat ik jullie een antwoord kan geven. Dat huis is gvd afbetaald en pure winst man voor die kinderen
Van al die sushi ben je ook een tonnetje toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar tonnetje scheelt wel toch :p
bitterbolquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van al die sushi ben je ook een tonnetje toch?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van al die sushi ben je ook een tonnetje toch?
Aangetrouwde schoonkinderen, dat klinkt complex.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:11 schreef kwiwi het volgende:
De makelaar zei net aan de telefoon: Ja ik ga het aan de eigenaresse doorgeven. Maar we hebben we maken met een paar aangetrouwde schoonkinderen die alles blokkeren als ze vinden dat ze niet genoeg geld krijgen, dus het duurt misschien even voordat ik jullie een antwoord kan geven. Dat huis is gvd afbetaald en pure winst man voor die kinderen
weet de pincode ook dus achquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je gelijk z'n identiteit stelen!
Ik ben nog met afwikkeling van een erfenis bezig. Daarmee leer je mensen goed kennen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:11 schreef kwiwi het volgende:
ALLES STELEN!!quote:
Ja ze wilden eigenlijk nog meer dan de 1.65, maar de makelaar had hun al gezegd dat dat 'm niet ging worden in die omgeving.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar tonnetje scheelt wel toch :p
Graaiers.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ze wilden eigenlijk nog meer dan de 1.65, maar de makelaar jad hun al gezegd dat dat 'm niet ging worden in die omgeving.
Ja ik zie dat nu ook al in onze familie, je pikt ze er zo uit. 10 man waarvan er 9 prima over alles uit kunnen komen, maar die ene aangetrouwde vrouw gaat een drama worden bij de erfenis.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog met afwikkeling van een erfenis bezig. Daarmee leer je mensen goed kennen.
Ja dus? Goed recht van hunquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:11 schreef kwiwi het volgende:
Oke.NOu ja begrijp wel dat de verkoper zoveel mogelijk probeert te krijgen en de koper voor zo min mogelijk dus vind het niet zo vreemd dat ze eerst tegenstribbelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ze wilden eigenlijk nog meer dan de 1.65, maar de makelaar had hun al gezegd dat dat 'm niet ging worden in die omgeving.
Los van de problemen over de verdeling en de verkoop van het huis heb ik ook een erfgenaam die nogal aan het pushen is om zijn centjes te krijgen. Zijn lucratieve handel in concertkaartjes doet het niet zo goed in deze tijden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zie dat nu ook al in onze familie, je pikt ze er zo uit. 10 man waarvan er 9 prima over alles uit kunnen komen, maar die ene aangetrouwde vrouw gaat een drama worden bij de erfenis.
Jij kent m'n schoonmoeder duidijk niet... Zelfs op een warm zonnig eiland weet ze je te tracerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ALLES STELEN!!
En dan alles achter laten en op een warm en zonnig eiland een nieuw leven starten
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Jij kent m'n schoonmoeder duidijk niet... Zelfs op een warm zonnig eiland weet ze je te traceren
Mwah, er is nog wel een verschil tussen de eigenaar overschreeuwen omdat je de erfenis te klein vindt, terwijl de eigenaar het een prima deal vindt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja dus? Goed recht van hun
Met in schoonouders hebben hun huis ook verkocht een jaar geleden, zwaar winst gemaakt en zijn gaan huren. Hebben mooi het geld op hun rekening en kunnen doen wat ze willen. Op vakantie zonder te hoeven denken kunnen wij dit betalen. Hebben hun huis helemaal opnieuw ingericht met mooie nieuwe meubels etc ze zijn beide met pensioen en genieten er lekker van. Ik hoef het geld niet maar wilde wel dat ze goed zouden verkopen om zelf geen zorgen te hebben
Ah ja dan moeten ze hun smoel houden idd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, er is nog wel een verschil tussen de eigenaar overschreeuwen omdat je de erfenis te klein vindt, terwijl de eigenaar het een prima deal vindt.
Tenminste, zo lees ik 'm.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog toen ik met stiefmonster bij de notaris zat dat we beide een akte van verdeling kregen en dat stiefmonster toen aan de notaris vroeg waar ik bij was of ik niet een gecensureerd boekje kon krijgen waar haar deel niet in stond want ze vond het niet fijn dat ik wist hoeveel stiefmonster erfde...
Die kop van die notaris toen
Ik vind dat ik als aangetrouwd niks heb te zeggen over een erfenis maar ook niet over hoe de begrafenis is etc kan wel aangeven wat ik mooi vind maar uiteindelijk ben ik wel aangetrouwd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zie dat nu ook al in onze familie, je pikt ze er zo uit. 10 man waarvan er 9 prima over alles uit kunnen komen, maar die ene aangetrouwde vrouw gaat een drama worden bij de erfenis.
Godver.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog toen ik met stiefmonster bij de notaris zat dat we beide een akte van verdeling kregen en dat stiefmonster toen aan de notaris vroeg waar ik bij was of ik niet een gecensureerd boekje kon krijgen waar haar deel niet in stond want ze vond het niet fijn dat ik wist hoeveel stiefmonster erfde...
Nou je weet maar nooit...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Zou wel apart zijn als ik je schoonmoeder zou kennen.
Wij hebben hier open kaart gespeeld over de verdeling voor degene die legaten krijgen. Geen zin in allerlei discussies en vragen. Achteraf gezien vonden mensen dat toch niet zo leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ja echt erg. Die notaris was ook even stil. Maar goed zo werkte dat niet dus kreeg gewoon het zelfde boekje want we waren beide erfgenaam...quote:
er zou altijd een mogelijkheid zijn inderdaad. die mogelijkheid is wel dicht bij de 0% maar er is een mogelijkheid.quote:
Laat het nu vaak de aangetrouwenden zijn die een vrij sterke mening hebben over dat soort zaken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik vind dat ik als aangetrouwd niks heb te zeggen over een erfenis maar ook niet over hoe de begrafenis is etc kan wel aangeven wat ik mooi vind maar uiteindelijk ben ik wel aangetrouwd.
Zodra de erfenis op de rekening staat ja dan is het gemeenschap van goederen
dat je haar nog niet onder een bus hebt geduwd is een wonderquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt erg. Die notaris was ook even stil. Maar goed zo werkte dat niet dus kreeg gewoon het zelfde boekje want we waren beide erfgenaam...
Toen gingen we paar dagen later uit eten met familie van monster haar kant en toen heeft ze dus zitten klagen over mijn deel en dat ze vond dat ik teveel kreeg.....En dat wist ik hoeveel zij. Ze had niet door dat ik het kon horen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ja ik weet niet hoe het anders gaat. Of je altijd als erfgenaam kan zien wat een andere erfgenaam erft?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben hier open kaart gespeeld over de verdeling voor degene die legaten krijgen. Geen zin in allerlei discussies en vragen. Achteraf gezien vonden mensen dat toch niet zo leuk
En kinderen nog tot daar aan toe. Maar "aangetrouwde schoonkinderen" serieus?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:11 schreef kwiwi het volgende:
Ja prima dat mensen hun huis voor zoveel mogelijk willen verkopen, maar de eigenaresse en haar eigen kinderen hadden het blijkbaar wel zo aan ons verkocht voor 1.55, omdat we het werk van haar en haar overleden man in ere willen laten in dat huis. Maar nu zit de makelaar met aangetrouwden die moeilijk doen. En dat is niet omwille van die oma, dat is omwille van hun eigen erfenisquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja dus? Goed recht van hun
Met in schoonouders hebben hun huis ook verkocht een jaar geleden, zwaar winst gemaakt en zijn gaan huren. Hebben mooi het geld op hun rekening en kunnen doen wat ze willen. Op vakantie zonder te hoeven denken kunnen wij dit betalen. Hebben hun huis helemaal opnieuw ingericht met mooie nieuwe meubels etc ze zijn beide met pensioen en genieten er lekker van. Ik hoef het geld niet maar wilde wel dat ze goed zouden verkopen om zelf geen zorgen te hebben
is toch niet normaal.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:25 schreef Goitske het volgende:
[..]bizar toch
Mijn schoonzusje werkt in een verzorgingshuis, die zegt ook oma is soms nog niet eens koud en ze rollebollen over de gang over erfenis, welke kist etc want dan wordt de erfenis kleiner
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat je haar nog niet onder een bus hebt geduwd is een wonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |