SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja denk dat het bij mij ook door Pfizer komt, vorige prikjes waren Modernaquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bleh. Ik hoop zelf vooral dat dit nu komt omdat ik Pfizer nog niet "ken", dus dat het bij een volgende wat beter herkend wordt.Spiertjes zeggen in ieder geval ammehoela, ik kreeg m'n luchtbevochtiger niet eens open.
(Nu zit die meestal wel goed vast, maar dit is de eerste keer dat ik 'm echt opgegeven heb.
)
Ik las net dat Pfizer-Pfizer-Moderna op langere termijn de beste kans op geen (ernstige) klachten bij een besmetting gaf, nu ben ik benieuwd hoe dat andersom zit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat het bij mij ook door Pfizer komt, vorige prikjes waren Moderna
placeboquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had echt nergens last van. Heb ik een nep-prikje gekregen?
Neuh, ik ben sowieso vrij gevoelig voor vaccinaties.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
bij mijn 2e prikje had ik ook haast het vermoeden dat ik niet eens geprikt wasquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hangt van je leeftijd af, 45+ krijgt geloof ik Moderna.quote:
ligt aan je leeftijd dacht ikquote:
oh oh flesquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb Comirnaty-Comirnaty-Spikevax. Wat is dat dan?
Pfizer-Pfizer-Modernaquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Putin Nanobotsquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze mij gewoon met benzine en cola gepirkt als een geheim experiment van de Roverheid?quote:
...chloor wellicht?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hebben ze mij gewoon met benzine en cola gepirkt als een geheim experiment van de Roverheid?
Wel coca-cola dan hoop ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hebben ze mij gewoon met benzine en cola gepirkt als een geheim experiment van de Roverheid?
nee joh, daar is benzine veel te duur voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, zo van Astra Astra Golf is ook Opel Opel VW zekerquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie het als Vauxhall-Opel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, zo van Astra Astra Golf is ook Opel Opel VW zeker
Had de pirkert een Duits accent?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gutentag Herr Fless. trekke sie maar uw Jacke uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had de pirkert een Duits accent?
Voor mensen van de verkeerde kantquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ik voel me nog steeds dom als ik terugdenk aan m'n Engeland tripje. Die auto's zagen er zķ bekend uit, maar wtf is dat voor embleempje.![]()
![]()
Ja, dat zijn gewoon Opels, sukkel.
Opel klinkt zo debiel in het Engelsquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ik voel me nog steeds dom als ik terugdenk aan m'n Engeland tripje. Die auto's zagen er zķ bekend uit, maar wtf is dat voor embleempje.![]()
![]()
Ja, dat zijn gewoon Opels, sukkel.
Ja, ik wist het voor die tijd ook wel, maar het kwartje viel niet echt toen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opel klinkt zo debiel in het Engels
Nein nein, haltte deine Unterbroeke mal an BITTE, keine Rosa Schlange.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gutentag Herr Fless. trekke sie maar uw Jacke uit
je fantasie slaat weer op hol Usquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nein nein, haltte deine Unterbroeke mal an BITTE, keine Rosa Schlange.
Als het geen nep plant is denk ik dat welquote:
Tenzij je 'm doodvermoord.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het geen nep plant is denk ik dat wel
Jammer dat ze weggaatquote:
Dat hoop ik wel.quote:
te weinig water: doodquote:
huehuehue?quote:
Hue?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga weg. Zij komt juist
Nee, geen maar. Aardig mens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar raar bultje lang haar neus, vieze poriën en een trillend ooglid of wat?
dolce gusto?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar 4e heb je dan een Nespresso of die andere? Ik heb die andere. Ben de naam even kwijt
Dolce Gusto?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar 4e heb je dan een Nespresso of die andere? Ik heb die andere. Ben de naam even kwijt
ik heb minder moeite m'n kind in leven te houden dan een plantquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te weinig water: dood
te veel water: dood
verkeerde plek in huis: dood
te hard laten vallen: dood
het zijn net kinderen
Laat mij er buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar raar bultje lang haar neus, vieze poriën en een trillend ooglid of wat?
Nou, beetje koude vingersquote:
Ohquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ga weg. Zij komt juist
ja, kinderen maken herrie als iets niet goed is, dat lukt een plant nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb minder moeite m'n kind in leven te houden dan een plant
Had al de tip gekregen om wat van die automagische waterdingen er in te ploppen waarop je kan zien of ze water nodig hebben zodat ik de krengen niet laat uitdrogen
Hoop planten gaan juist dood aan teveel water.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb minder moeite m'n kind in leven te houden dan een plant
Had al de tip gekregen om wat van die automagische waterdingen er in te ploppen waarop je kan zien of ze water nodig hebben zodat ik de krengen niet laat uitdrogen
Gelukkig is het droogquote:
quote:
O jaquote:
Voordeel aan die calathea's, die gaan slap hangen als ze dorst hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, kinderen maken herrie als iets niet goed is, dat lukt een plant niet
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat IJs zegt, lelijk ding, maar prima koffiequote:
Nee, ik zit in de afrondende fasequote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohdacht dat je al begonnen was
Binnen blijvenquote:
ooit een dolce gusto gehad, maar daar was ik niet zo tevreden mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
O ja
Ik heb ‘m zelf even in mijn berghok geparkeerd want ik zit even in een andere fase.
Ja en ik zag een naambordje Julia Mengele, denk je dat dat wat uitmaakt?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had de pirkert een Duits accent?
Hoeft niet altijd een teken van verregaande zompige berigheid te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze zat wel met heur haar te spelen, maar ik geloof niet dat ik zoveel indruk maakte
Ik ook, helaas werken de financiën niet mee en zal ik door moeten blijven werkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de afrondende fase
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat IJs zegt, lelijk ding, maar prima koffie
Die heb ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat IJs zegt, lelijk ding, maar prima koffie
Oftewel: Het wordt kutweer. Wat voor kutweer precies, geen idee, maar kutweerquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Er is een mix van wolken, zon en buien met kans op hagel en onweer. Soms valt ook natte sneeuw.
Kan ook een (zenuw) tic zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze zat wel met heur haar te spelen, maar ik geloof niet dat ik zoveel indruk maakte
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey die had ik ook en ging vet snel dood.
Nee, waarschijnlijk was het dat ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd een teken van verregaande zompige berigheid te zijn.
Teveel water moet je ook kunnen zien aan die dingen. Dus het zou goed moeten gaan. Hopelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoop planten gaan juist dood aan teveel water.![]()
Locatie (licht/tocht/warmte) doet grappig genoeg meer.
Daar gaan mijn illusies weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ook een (zenuw) tic zijn
Is kutweer. Het is ook dat ik brood mķet hebben (en als ik dan toch op pad ben haal ik ook een thermometer), anders was ik mooi niet meer naar buiten gegaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oftewel: Het wordt kutweer. Wat voor kutweer precies, geen idee, maar kutweer
hier regende het gisteravond nog keihard.quote:
Dat je ineens wakker wordt omdat je plant staat te schreeuwen in de kamer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, kinderen maken herrie als iets niet goed is, dat lukt een plant niet
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en ik zag een naambordje Julia Mengele, denk je dat dat wat uitmaakt?
Is nog altijd beter dan Barbara Itterbal.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en ik zag een naambordje Julia Mengele, denk je dat dat wat uitmaakt?
Ik heb tegenwoordig een wekelijks rondje om te checken hoe alles erbij staat. Dat valt nog wel te plannen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Teveel water moet je ook kunnen zien aan die dingen. Dus het zou goed moeten gaan. Hopelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |