SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja denk dat het bij mij ook door Pfizer komt, vorige prikjes waren Modernaquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bleh. Ik hoop zelf vooral dat dit nu komt omdat ik Pfizer nog niet "ken", dus dat het bij een volgende wat beter herkend wordt.Spiertjes zeggen in ieder geval ammehoela, ik kreeg m'n luchtbevochtiger niet eens open.
(Nu zit die meestal wel goed vast, maar dit is de eerste keer dat ik 'm echt opgegeven heb.
)
Ik las net dat Pfizer-Pfizer-Moderna op langere termijn de beste kans op geen (ernstige) klachten bij een besmetting gaf, nu ben ik benieuwd hoe dat andersom zit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat het bij mij ook door Pfizer komt, vorige prikjes waren Moderna
placeboquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had echt nergens last van. Heb ik een nep-prikje gekregen?
Neuh, ik ben sowieso vrij gevoelig voor vaccinaties.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
bij mijn 2e prikje had ik ook haast het vermoeden dat ik niet eens geprikt wasquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hangt van je leeftijd af, 45+ krijgt geloof ik Moderna.quote:
ligt aan je leeftijd dacht ikquote:
oh oh flesquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb Comirnaty-Comirnaty-Spikevax. Wat is dat dan?
Pfizer-Pfizer-Modernaquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Putin Nanobotsquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze mij gewoon met benzine en cola gepirkt als een geheim experiment van de Roverheid?quote:
...chloor wellicht?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hebben ze mij gewoon met benzine en cola gepirkt als een geheim experiment van de Roverheid?
Wel coca-cola dan hoop ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hebben ze mij gewoon met benzine en cola gepirkt als een geheim experiment van de Roverheid?
nee joh, daar is benzine veel te duur voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, zo van Astra Astra Golf is ook Opel Opel VW zekerquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie het als Vauxhall-Opel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, zo van Astra Astra Golf is ook Opel Opel VW zeker
Had de pirkert een Duits accent?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gutentag Herr Fless. trekke sie maar uw Jacke uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had de pirkert een Duits accent?
Voor mensen van de verkeerde kantquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ik voel me nog steeds dom als ik terugdenk aan m'n Engeland tripje. Die auto's zagen er zķ bekend uit, maar wtf is dat voor embleempje.![]()
![]()
Ja, dat zijn gewoon Opels, sukkel.
Opel klinkt zo debiel in het Engelsquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ik voel me nog steeds dom als ik terugdenk aan m'n Engeland tripje. Die auto's zagen er zķ bekend uit, maar wtf is dat voor embleempje.![]()
![]()
Ja, dat zijn gewoon Opels, sukkel.
Ja, ik wist het voor die tijd ook wel, maar het kwartje viel niet echt toen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opel klinkt zo debiel in het Engels
Nein nein, haltte deine Unterbroeke mal an BITTE, keine Rosa Schlange.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gutentag Herr Fless. trekke sie maar uw Jacke uit
je fantasie slaat weer op hol Usquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nein nein, haltte deine Unterbroeke mal an BITTE, keine Rosa Schlange.
Als het geen nep plant is denk ik dat welquote:
Tenzij je 'm doodvermoord.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het geen nep plant is denk ik dat wel
Jammer dat ze weggaatquote:
Dat hoop ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |