Kun je je voorstellen dat Rutte op een persconferentie staat uit te halen "ik wil jullie kwaad maken, afzeiken, je verbieden dat je nog ergens binnenkomt".quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:11 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wanner je zo vast zit in je eigen gelijk dat vaccineren een doel op zich is geworden...
Hangt er van af de zorg is een keten dat begint bij de huisarts en eindigt in de zorg of ziekenhuis. Die keten of delen daarvan kunnen ook overbelast worden. Juich dus nog niet te vroeg.quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:48 schreef DonDruiper het volgende:
Volgens de Volkskrant gaat deze golf er anders uit zien.
Meer mensen op de verpleegafdeling, veel minder op de IC.
Dat is fantastisch nieuws en het luid het einde van de pandemie in.
Zullen we doen!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat krijg je dus door mutaties van het virus, maar gewoon blijven boosteren!!!
Het probleem zit 'm niet op de afdelingen, maar op de IC.quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hangt er van af de zorg is een keten dat begint bij de huisarts en eindigt in de zorg of ziekenhuis. Die keten of delen daarvan kunnen ook overbelast worden. Juich dus nog niet te vroeg.
nee, want dat loopt het zkh toch nog over ivm te kort aan bedden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:48 schreef DonDruiper het volgende:
in plaats daarvan krijgt iedereen omikron en zijn er 10.000 zkh bedden nodig en die hebben we ook niet, capaciteits- tekort is hier besproken tot in het kleinste hoekje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm niet op de afdelingen, maar op de IC.
Als er weinig tot geen mensen meer de IC worden opgenomen, dan ist gewoon voorbij.
Zorg is veel meer dan alleen IC.quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm niet op de afdelingen, maar op de IC.
Als er weinig tot geen mensen meer de IC worden opgenomen, dan ist gewoon voorbij.
Als het echt vele malen minder ziekmakender is en de longen niet meer aantast dan kan het toch nooit de ziekenhuizen laten overstromen? Ik heb toch het idee dat elk persoon met corona een ziekenhuis bed krijgt nu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in plaats daarvan krijgt iedereen omikron en zijn er 10.000 zkh bedden nodig en die hebben we ook niet, capaciteits- tekort is hier besproken tot in het kleinste hoekje.
Hoezo walgelijk ze zeggen dat ze het willen doen dat is iets heel ander dan het ook actief doen zolang er niet gehandhaafd wordt zal het in Nederland best wel meevallen met dat controleren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 05:39 schreef quirina het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
WALGELIJK!
Als ze kunnen overleven op die manier, heb ik liever dat ze het QR-minnende volk laten gaan, dan dat winkels van belastinggeld overeind wordt gehouden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:10 schreef vipergts het volgende:
Hoezo walgelijk ze zeggen dat ze het willen doen dat is iets heel ander dan het ook actief doen zolang er niet gehandhaafd wordt zal het in Nederland best wel meevallen met dat controleren.
Op zich als hierdoor de winkels weer open kunnen en die zich ook aan de regels houden. Voor bijna iedereen een win win situatie natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:10 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hoezo walgelijk ze zeggen dat ze het willen doen dat is iets heel ander dan het ook actief doen zolang er niet gehandhaafd wordt zal het in Nederland best wel meevallen met dat controleren.
Winkels kunnen nu ook open, 2G voorkomt geen besmettingen. Nutteloos dusquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich als hierdoor de winkels weer open kunnen en die zich ook aan de regels houden. Voor bijna iedereen een win win situatie natuurlijk.
Ik ook, niet dat ik nu zo QR minnend ben maar als ik gebruik moet maken van iets wat ik als bijkomstigheid van vaccineren krijg waarom niet. Nu spenderen we miljarden die we ooit moeten terug betalen dat is pas zonde. Tja en die paar kwaaie daar kan ik inmiddels niet meer mee zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:14 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Als ze kunnen overleven op die manier, heb ik liever dat ze het QR-minnende volk laten gaan, dan dat winkels van belastinggeld overeind wordt gehouden.
Al besproken. Was in november. Al verdrongen door omikron.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:14 schreef cherrycoke het volgende:
b 1 640 2 nieuwe variant opgedoken in frankrijk.
Uitstekend. Alles met onmiddellijke ingang open.quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:48 schreef DonDruiper het volgende:
Kan niet wachten op het heuglijke nieuws dat per vandaag alles weer gewoon open gaatquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Uitstekend. Alles met onmiddellijke ingang open.
Nou nee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Uitstekend. Alles met onmiddellijke ingang open.
Met een dexa scan meet je de botdichtheid om te bepalen of iemand osteoporose heeft. Wat heeft dat te maken met overgewicht en bmi?quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meten met een vetmeter op vier plekken op je lichaam of een dexa scan
Dan kunnen ze niet zeggen dat ze dikke botten hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met een dexa scan meet je de botdichtheid om te bepalen of iemand osteoporose heeft. Wat heeft dat te maken met overgewicht en bmi?
Heb je hier een bron voor? En 2G voorkomt wel degelijk dat je met ongevaccineerden in aanraking komt die besmet kunnen raken. Een G2 maatregel is er om ongevaccineerden tegen zich zelf te beschermen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:23 schreef groenen het volgende:
[..]
Winkels kunnen nu ook open, 2G voorkomt geen besmettingen. Nutteloos dus
Dexa meet ook je lichaamssamenstelling, dus vet en spierweefsel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met een dexa scan meet je de botdichtheid om te bepalen of iemand osteoporose heeft. Wat heeft dat te maken met overgewicht en bmi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |