Beetje de Candeze Ronnie Flex. Leuke muziek voor kinderen, maar laten we niet doen alsof het briljant is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dawn FM is het beste album ooit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dawn FM is het beste album ooit.
Jij hier, Yannick?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik hoop dat de zich Jezus wanende Novak D. zijn beide service armen breekt en zo nooit een recordaantal slams wint.
Dat scheelt inderdaad. Met de tweede erbij is het wel goed plannen nu, maar kom aan de hoeveelheid die ik vroeger deed.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooi moment om op de fiets te stappen; als mevrouw Lop de kleine dame haar laatste fles geeft.
Duitse stedenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
Tel je eigenlijk mee in het leven als je deze twee weken niet naar Antwerpen bent geweest?
Wat een intens vermoeiende club mensen. Wierd, Talitha en Zihni. Kunnen ze niet gewoon een social media-verbod krijgen.quote:
Heeft de FvD nog geen eigen social media opgericht voor Forumland? Laat ze daarheen gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een intens vermoeiende club mensen. Wierd, Talitha en Zihni. Kunnen ze niet gewoon een social media-verbod krijgen.
TRUTH Social is een immens groot succes geworden van hun grote voorbeeld Donald.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft de FvD nog geen eigen social media opgericht voor Forumland? Laat ze daarheen gaan
Hyperviriel want niet gevaxt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dus Douwe Bob pompt 3 kinderen bij 3 vrouwen in een korte tijd?
Dat hebben ze allemaal weer fijn opgebouwd na die rancuneuze bombardementjes van een tijdje terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duitse steden@:alleskaputt
In Munster hebben ze de oude gebouwen gewoon weer me gebouwdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:04 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal weer fijn opgebouwd na die rancuneuze bombardementjes van een tijdje terug.
Munster is wel een leuke stad ja, net als andere kleine steden als Heidelberg en Aachen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Munster hebben ze de oude gebouwen gewoon weer me gebouwdGoede smaak
Uiteraard was dit een lemming.quote:
Aachen zou de 5e stad van Nederland zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Munster is wel een leuke stad ja, net als andere kleine steden als Heidelberg en Aachen.
Lijkt erop dat VVD/CDA enigszins hebben ingeleverd op 'groen' in het nieuwe kabinet, maar op financieel/economische hebben ze amper wat hoeven inleveren. Erg jammer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 05:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wtf man, hoe krijgt Rutte het uit z'n mond.
Ongelijke start, ok, maar dan hoeft niet nog al het VVD beleid erop gericht te zijn die kloof verder te vergroten.
Inkomensongelijkheid is echt een terminale ziekte voor een functionerende samenleving.
GL zit in het kabinet?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lijkt erop dat VVD/CDA enigszins hebben ingeleverd op 'groen' in het nieuwe kabinet, maar op financieel/economische zaken heeft in ieder geval GroenLinks alle principes overboord gegooid. Erg jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |