Daar is een steekje los. Bizar dat die een podium krijgt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanaf nu ga ik nooit meer de columns van Rosanne Hertzberger lezen.
Verder geen last?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb erg slecht geslapen na de BOOSTER.
Inmiddels niet meer, maar dit was wel de prik met het meeste effect tot nu toe.quote:
Op zich is dat V-woord ook een beladen term.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik even mijn ergernis uitspreken dat ik elke dag overal op dit forum ‘neger’ voorbij zie komen. Is verdomme een beladen term.
Had je de eerste twee keer überhaupt ergens last van, buiten een gevoelige arm?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer, maar dit was wel de prik met het meeste effect tot nu toe.
Eerste keer nergens last van, bij de tweede het gevoel een lichte kater te hebben. En inderdaad, de onvermijdelijke arm.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had je de eerste twee keer überhaupt ergens last van, buiten een gevoelige arm?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:43 schreef franklop het volgende:
5e dag achter elkaar op de hometrainer gezeten. @:heywoodu moet uitkijken, straks haal ik hem nog in
@franklop heeft een kind he. Dan is 5 dagen op rij zwaar indrukwekkend.quote:
Ik neem mijn petje voor hem af, zonder meer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
@:Franklop heeft een kind he. Dan is 5 dagen op rij zwaar indrukwekkend.
Voetbal, vliegtuigen, vals platquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich is dat V-woord ook een beladen term.
Deze oproep kan ik niet negeren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wim, wil je nog een mooie video maken van "jammer" bij de Elfstedentocht
Wtf man, hoe krijgt Rutte het uit z'n mond.quote:
Wat vind je van dat semi-intellectuele geraaskal van Grünberg daar onder dan? Hij is een fucking schrijver, dan heb je toch al heel veel collega's die het krap hebben?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 05:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wtf man, hoe krijgt Rutte het uit z'n mond.
Ongelijke start, ok, maar dan hoeft niet nog al het VVD beleid erop gericht te zijn die kloof verder te vergroten.
Inkomensongelijkheid is echt een terminale ziekte voor een functionerende samenleving.
Mooi moment om op de fiets te stappen; als mevrouw Lop de kleine dame haar laatste fles geeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
@:Franklop heeft een kind he. Dan is 5 dagen op rij zwaar indrukwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |