Ja dat kan.. en dan andere middelen gebruiken.. het is nog even.overleggen hoe of wat..quote:Op maandag 4 april 2022 14:01 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Lastig barrel. Ik snap goed dat het voelt als moeten kiezen. Wie weet hoe het er over een half jaar voorstaat. Hoe zit het dan met de relatie en wil hij er dan nog voor gaan.
Spiraaltje kan er toch gewoon al uit of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tipje van mijn kant: start het traject wel op. Met de eventuele onderzoeken en wachtlijsten. Je kunt altijd de stekker uit het traject halen maar dan heb je wel alles al in gereedheid als jij wil starten wanneer het voor jou goed voelt en dan niet nog alle onderzoeken en wachttijden moet doorkomen.
Oohh wat zou dit mooi zijn zeg. Ik duim meequote:Op zondag 1 mei 2022 19:34 schreef Peacefulll het volgende:
Ik plaste 3 weken terug twee streepjes. Hele andere gewaarwording dan de vorige twee zwangerschappen (van M en de miskraam). Ergens opgelucht, want poging nummer 5 was tot dan toe blijven plakken en ik kan dus blijkbaar weer zwanger worden. Ook doodeng, want de miskraam in januari is me absoluut niet in de koude kleren gaan zitten.
Hoewel ik nu op één of andere manier wat zekerder ben (ik voel me ook echt wel zwanger), lukt het me nog niet om blij te zijn, vooruit te kijken en te fantaseren.
Komende week hebben we de eerste echo met 7 weken. Duimen jullie mee?
Herkenbaar, ik kwam mijn man tegen nadat ik de knoop had doorgehakt. Ook al vrij vlot open kaart gespeeld en dat pakte heel goed uit.quote:Op maandag 4 april 2022 13:10 schreef Barreltje het volgende:
Oh peace ik ga duimen hoor!
Ik had gister een pittig gesprek met date/fling/ding-in-wording.. ()
Hij vind het heel lastig om.te bedenken dat ik eea in mn eentje ga doen en dat hij dan straks vader is van een kind wat niet biologisch van hem is.. (wel.lief dat ie denkt dat het tussen ons gaat lukken)
Hij wil liever kijken hoe wij het gaan hebben en dan vroeg beginnen.. (over een half jaartje ofzo)
Ik vind het lastig om plan "aan te passen"..
Aan de andere kant had ik wel bedacht dat ik pas in October mn eerste poging zou willen hebben.. ivm drukte op werk en ik het liever in een periode wil doen ZONDER stress..
Maar dat spiraaltje moet er op een gegeven moment dus wel uit..
Nu heb ik het gevoel alsof ik moet kiezen tussen een kind en de
Ik blijf kei hard voor je duimen Peace!quote:Op zondag 1 mei 2022 19:34 schreef Peacefulll het volgende:
Ik plaste 3 weken terug twee streepjes. Hele andere gewaarwording dan de vorige twee zwangerschappen (van M en de miskraam). Ergens opgelucht, want poging nummer 5 was tot dan toe blijven plakken en ik kan dus blijkbaar weer zwanger worden. Ook doodeng, want de miskraam in januari is me absoluut niet in de koude kleren gaan zitten.
Hoewel ik nu op één of andere manier wat zekerder ben (ik voel me ook echt wel zwanger), lukt het me nog niet om blij te zijn, vooruit te kijken en te fantaseren.
Wat tof! Ik duim mee!quote:Op zondag 1 mei 2022 19:34 schreef Peacefulll het volgende:
Wow peace, wat een super nieuws!quote:Op zondag 1 mei 2022 19:34 schreef Peacefulll het volgende:
Ahhh nee.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:57 schreef Peacefulll het volgende:
Vanochtend waren we aan de beurt voor de echo met 6w6d. Ik stond al een paar dagen doodsangsten uit, maar had er meer vertrouwen in dit keer. Ik voel me nog steeds overduidelijk zwanger.
Maar de echo liet zien dat het kindje gestopt was met groeien met 6w3d, een paar dagen terug dus. Er is ook geen hartslag (meer)![]()
Er zat ook een grote prop met bloed in mijn baarmoeder.
God, wat ben ik boos en verdrietig. We hadden al wat reserves n.a.v. de vorige keer, maar ik had ook ergens wel weer hoop.
Wat is het allemaal weer godse oneerlijk
Ach lieve Peace….quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:57 schreef Peacefulll het volgende:
Vanochtend waren we aan de beurt voor de echo met 6w6d. Ik stond al een paar dagen doodsangsten uit, maar had er meer vertrouwen in dit keer. Ik voel me nog steeds overduidelijk zwanger.
Maar de echo liet zien dat het kindje gestopt was met groeien met 6w3d, een paar dagen terug dus. Er is ook geen hartslag (meer)![]()
God, wat ben ik boos en verdrietig. We hadden al wat reserves n.a.v. de vorige keer, maar ik had ook ergens wel weer hoop.
Wat verdrietig! Sterktequote:Op woensdag 4 mei 2022 11:57 schreef Peacefulll het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |