Voel je welkom om hier mee te schrijven. Hoewel ik hoop dat je over twee weken van je bouwsteiger af kan komen
 Voel je welkom om hier mee te schrijven. Hoewel ik hoop dat je over twee weken van je bouwsteiger af kan komen  Zijn jullie in huis aan het verbouwen?
 Zijn jullie in huis aan het verbouwen?  
   Ik zie het wel wanneer ik zin en puf heb om contact met ze op te nemen.
  Ik zie het wel wanneer ik zin en puf heb om contact met ze op te nemen.  Hoewel ik ook wel beter weet, wij zijn echt wel actief en bewust met de opvoeding bezig. Het blijft hoe dan ook op de achtergrond altijd aanwezig in het dagelijks leven, maar wel veel minder als je actief bezig bent. Toch wel fijn om even ergens mijn hart te kunnen luchten
 Hoewel ik ook wel beter weet, wij zijn echt wel actief en bewust met de opvoeding bezig. Het blijft hoe dan ook op de achtergrond altijd aanwezig in het dagelijks leven, maar wel veel minder als je actief bezig bent. Toch wel fijn om even ergens mijn hart te kunnen luchten   )
 )

. We zijn de hele beneden verdieping aan het renoveren en hopen daarmee zo half oktober klaar te zijn.
. We zijn de hele beneden verdieping aan het renoveren en hopen daarmee zo half oktober klaar te zijn. .
. . Ik ben zelf ook enig kind en eerlijk, ik heb vroeger geen broertje of zusje gemist hoor! Nu soms een beetje, als er dingen zijn met je ouders bijvoorbeeld, ik heb niemand om op terug te vallen zeg maar.
. Ik ben zelf ook enig kind en eerlijk, ik heb vroeger geen broertje of zusje gemist hoor! Nu soms een beetje, als er dingen zijn met je ouders bijvoorbeeld, ik heb niemand om op terug te vallen zeg maar. !
!

Ik kom nooit in het ziekenhuis, dus ik dacht dat het automatisch zou gaan. Maar belde gisteren voor de testresultaten van de testen die we ook direct konden doen, en toen hoorde ik dus dat ik zelf al een afspraak had kunnen maken. Achja, gelukkig valt de wachttijd mee, eind september de afspraak.
 Ik kom nooit in het ziekenhuis, dus ik dacht dat het automatisch zou gaan. Maar belde gisteren voor de testresultaten van de testen die we ook direct konden doen, en toen hoorde ik dus dat ik zelf al een afspraak had kunnen maken. Achja, gelukkig valt de wachttijd mee, eind september de afspraak. 

Succes! Hopelijk is het niet nodigquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:10 schreef Myraela het volgende:
Nou, na twee jaar zelf proberen zijn we naar de huisarts gegaan. Was wel lief dat we al direct een doorverwijzing kregen, al wist ik dus niet dat ik zelf moest bellen om een afspraak te maken.Ik kom nooit in het ziekenhuis, dus ik dacht dat het automatisch zou gaan. Maar belde gisteren voor de testresultaten van de testen die we ook direct konden doen, en toen hoorde ik dus dat ik zelf al een afspraak had kunnen maken. Achja, gelukkig valt de wachttijd mee, eind september de afspraak.
De assistente die ik over de uitslag sprak kon het niet helemaal uitleggen gaf ze aan. Anders dan dat mijn testje nu prima was, en die van m'n man wel iets minder. Dus ik ben ook gewoon benieuwd naar wat ze daarover in het ziekenhuis kunnen zeggen.
Ik vind het allemaal een beetje spannend, maar ben vooral heel benieuwd naar de eerste afspraak straks. Ik weet gewoon zo weinig van alle mogelijkheden, wat er allemaal nog onderzocht moet/kan worden of hoe zo'n heel traject gaat. Sowieso hoe het allemaal in een ziekenhuis gaat is dus al nieuw.
Anyhow, ik heb voor die afspraak nog twee menstruaties. Ik blijf gewoon hoopvol, dus misschien is het allemaal niet eens nodig.

Alsnog welkomquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag had ik controle bij de gyn, i.v.m. die ectropion die is aangestipt. Is blijkbaar nog wel zichtbaar maar ik heb er geen klachten meer van gehad (en goed getest vorige week). Had vorige week vrijdag en zaterdag echt enorme buikpijn en in theorie zou dat mijn eisprong geweest zijn. Dus gelijk even gevraagd of hij wilde spieken met de echo en inderdaad, de theorie klopte! Dus ik zit ook weer op een soort wachtbankje nu.. of ja, wacht bouwsteiger aangezien we zeer druk zijn met de verbouwing.

Welkom helaas hier Myraela. Gelukkig kon je nog snel terecht! Hier in de topics kan je wel het e.a. aan informatie vinden over trajecten. Heb je zelf enig idee waar het aan zou kunnen liggen dat het tot op heden niet gelukt is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:10 schreef Myraela het volgende:
Nou, na twee jaar zelf proberen zijn we naar de huisarts gegaan. Was wel lief dat we al direct een doorverwijzing kregen, al wist ik dus niet dat ik zelf moest bellen om een afspraak te maken.Ik kom nooit in het ziekenhuis, dus ik dacht dat het automatisch zou gaan. Maar belde gisteren voor de testresultaten van de testen die we ook direct konden doen, en toen hoorde ik dus dat ik zelf al een afspraak had kunnen maken. Achja, gelukkig valt de wachttijd mee, eind september de afspraak.
De assistente die ik over de uitslag sprak kon het niet helemaal uitleggen gaf ze aan. Anders dan dat mijn testje nu prima was, en die van m'n man wel iets minder. Dus ik ben ook gewoon benieuwd naar wat ze daarover in het ziekenhuis kunnen zeggen.
Ik vind het allemaal een beetje spannend, maar ben vooral heel benieuwd naar de eerste afspraak straks. Ik weet gewoon zo weinig van alle mogelijkheden, wat er allemaal nog onderzocht moet/kan worden of hoe zo'n heel traject gaat. Sowieso hoe het allemaal in een ziekenhuis gaat is dus al nieuw.
Anyhow, ik heb voor die afspraak nog twee menstruaties. Ik blijf gewoon hoopvol, dus misschien is het allemaal niet eens nodig.
Fijn dat het spuiten meeviel! Ik snap je 'haast' wel. Is er bij jullie een oorzaak gevonden waarom het tot nu toe niet gelukt is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:55 schreef Magica het volgende:
Ik heb van de week de eerste iui gehad. Het spuiten enzo viel me op zich wel mee. Moest wel op een gegeven moment 3 dagen achter elkaar terugkomen voor een echo. Gelukkig had ik avonddiensten anders had ik niet geweten hoe ik het had moeten regelen!
Ze zijn van plan om 6x iui te doen, maar dan lees ik ook op internet dat het na je 38e een nog kleinere kans is… (ben 39)
Heb dit wel aangekaart, maar ze willen dat toch doen omdat de kans er zeker wel is en ze me die niet willen ontnemen en ivf is ook niet de heilige graal blablabla…
Nou ja ik weet het ook niet. Ik verwacht er helemaal niks van maar aan de andere kant heb ik toch hoop… beetje kut allemaal

Dankje , als je het zo vertelt klinkt het niet zo raar iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:27 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Welkom helaas hier Myraela. Gelukkig kon je nog snel terecht! Hier in de topics kan je wel het e.a. aan informatie vinden over trajecten. Heb je zelf enig idee waar het aan zou kunnen liggen dat het tot op heden niet gelukt is?
Misschien toch een idee om hier en daar op betrouwbare websites het e.a. te lezen. Dan kan je ook wat gerichtere vragen stellen. Freya is een stichting speciaal voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen.
[..]
Fijn dat het spuiten meeviel! Ik snap je 'haast' wel. Is er bij jullie een oorzaak gevonden waarom het tot nu toe niet gelukt is?
IUI is best een prima manier om de tijd tot IVF te overbruggen. Als je na 3/4 keer IUI nog geen resultaat hebt, kan je je op de lijst laten zetten voor IVF (en in de wachttijd nog de laatste IUI pogingen doen).
Voor jouw gemoedsrust: ik heb een zoontje vanuit IUI poging 3
Oké, de weg voor een tweede is wel een minder mooi verhaal helaas.

Dat klinkt spannend, wanneer heb je de MRI?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:54 schreef Magica het volgende:
Nou ben alweer ongesteld na 9 dagen
Deze maand slaan we sowieso over nu want ze hebben ‘iets’ gezien op de echo, meerdere keren naar gekeken maar ze weten niet wat het is dus eerst moet ik voor een mri over een aantal weken.

Begin september, wel gevraagd of ik meteen met de 2e ronde kan beginnen want heb 13 september pas gesprek over uitslag en anders sla ik je 2 maanden over, dat duurt me wat te lang… dat kon waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend, wanneer heb je de MRI?
Ik denk dat ik gister/vandaag weer een eisprong heb (gehad). Gisteren buikpijn in ieder geval. Dus maar even gezellig maken en houden en op hoop van zegen deze ronde doorstaan.

quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Pfff nou dat! Is dan wel een soort van geruststelling, maar toch... snap dat je er nog niet gerust op bent.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:39 schreef Magica het volgende:
Ik hoefde me geen zorgen te maken, als in we denken geen kanker maar je weet maar nooit

Hey hey,quote:Op donderdag 8 september 2022 20:10 schreef Peacefulll het volgende:
Hoe is het hier met iedereen?
Magica, heb je de MRI al gehad?
Debsterr, hoe is het met jou? Druk aan het klussen in huis nog? Heb je nog een mooi resultaat gehad deze ronde?

Waar zit de vleesboom? In je baarmoeder? En heeft de arts nog gezegd wat dat voor gevolgen heeft voor de rest van het traject?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:24 schreef Magica het volgende:
[..]
Hey hey,
Ja heb mri gehad, vandaag de uitslag gehad.
Is toch een vleesboom
En adenomyose ofzo. Ik ga nu wel weer volgende ronde beginnen morgen met spuiten. Maar ik vraag me wel beetje af of het wel zin heeft, heb er eigenlijk totaal geen vertrouwen in, nu zeker niet meer
Jij nog nieuws?

Vooral omdat elke keer alles goed lijkt te zijn. Ik snap het niet
 Vooral omdat elke keer alles goed lijkt te zijn. Ik snap het niet   

. Wel fijn dat het samenviel met je afspraak. Luchtte hopelijk op.
. Wel fijn dat het samenviel met je afspraak. Luchtte hopelijk op. . Normaliter kan ik met een cup een goede werkdag doen, maar op de zwaarste dag is dat nu nog maar een uur of 3 tot 4
. Normaliter kan ik met een cup een goede werkdag doen, maar op de zwaarste dag is dat nu nog maar een uur of 3 tot 4  . Ik twijfel of ik deze ronde eens wil beginnen met ovulatietesten, maar de verbouwing kost toch ook wel veel energie dus misschien nog maar even laten gaan.
. Ik twijfel of ik deze ronde eens wil beginnen met ovulatietesten, maar de verbouwing kost toch ook wel veel energie dus misschien nog maar even laten gaan. 

Weet niet precies, morgen heb ik nog een belafspraak met een arts om het goed te bespreken. Zal ook vragen of dit mijn kansen nog meer verkleind want dat is me niet helemaal duidelijk maar dat denk ik wel en daarom heb ik er weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 11 september 2022 19:24 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Waar zit de vleesboom? In je baarmoeder? En heeft de arts nog gezegd wat dat voor gevolgen heeft voor de rest van het traject?
Spannend dat je weer gaat beginnen! Heb je geen vertrouwen meer door de uitslag die je hebt gekregen? Je kan je twijfels altijd weer bij de arts neerleggen hè?
Hier hebben we in alle stilte een 6e TP gedaan. Maar die is wederom mislukt. Ben er echt een dag mega verdrietig van geweest. Gelukkig had ik toevallig die dag een afspraak bij de psych staan, dus ik heb daar 1,5 uur ongegeneerd zitte janken
We hadden begin juli een scratching in Duitsland laten doen (onderzoek naar aanwezigheid NK-cellen). We kregen eind juli bericht dat ze te weinig slijmvlies hadden afgenomen, dus er kon geen uitslag gegeven worden. Man, wat was ik daar boos over en zuur van. 3 uur rijden van huis, onderzoek zelf moeten betalen.. Maar goed, we gaan komende maand op herhaling en dan wordt het onderzoek onder narcose gedaan. Wel dus heel eigenwijs die TP gedaan bij ons eigen ziekenhuis deze maand. Had zo gehoopt dat het weer raak zou zijn. Ik ben dat wachten gewoon zo verschrikkelijk zat. We hebben er nog 4 in de vriezer. Ik weet het niet zo met deze batch aan embryo's. Heb er weinig vertrouwen inVooral omdat elke keer alles goed lijkt te zijn. Ik snap het niet

Ja dat weet ik dus niet zo goed, ze zeggen er niet zoveel over. Heb ook elke keer een andere arts, verpleegkundige, gynaecoloog, arts-assistentquote:Op maandag 12 september 2022 10:10 schreef Debsterr het volgende:
@:Magica he bah, dat klinkt niet fijn, zowel een vleesboom als adenomyose. Wat is nu de verwachting qua behandelen enzo?
@:Peacefull nou zeg, het zit ook echt niet mee he? Hoe kan het toch dat ze bij dat soort onderzoeken niet voldoende materiaal afnemen, mega frustrerend! En wat balen van de TP. Wel fijn dat het samenviel met je afspraak. Luchtte hopelijk op.
Hier is er weinig gebeurd, behalve dat mijn menstruaties ineens echt MEGA heftig zijn. Normaliter kan ik met een cup een goede werkdag doen, maar op de zwaarste dag is dat nu nog maar een uur of 3 tot 4
. Ik twijfel of ik deze ronde eens wil beginnen met ovulatietesten, maar de verbouwing kost toch ook wel veel energie dus misschien nog maar even laten gaan.
Ik had half augustus een boudoir groeps fotoshoot, in het kader van body positivity enzo. Toen ik me aanmeldde was ik net 11/12 weken zwanger. Dus ja, dat was wel even pittig. Meteen bij het kennismaken gedeeld hoe of wat, alle meiden reageerden wel echt heel lief, en uiteindelijk hartstikke blij met de foto's, maar het steekt wel. Dat besef dat ik nu eigenlijk lekker zou moeten waggelen, over een maand verlof zou hebben, al die dingen.
 maar morgen dus een belafspraak voor bespreken van de mri.
  maar morgen dus een belafspraak voor bespreken van de mri.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

. En nu heb ik nog steeds niets. Ja, zwaardere menstruaties en een regelmatige cyclus. It's something...
. En nu heb ik nog steeds niets. Ja, zwaardere menstruaties en een regelmatige cyclus. It's something...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |