abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204818330
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 13:28 schreef Cygne het volgende:
Fijn dat de curettage goed is verlopen. Kan me voorstellen dat je dan even stopt. Is ook zwaar 2 missed abortions in korte tijd. :*

Ons laatste traject is niet goed gegaan. 2 embryo's gebiopteerd waarvan 1 gestopt is met delen na biopt. Die bleek ook inconclusief en het andere was ziek. We zouden in juni weer starten maar wij gaan ook even stoppen. We willen wel graag verder maar nu even rust.
Shit Cygne, wat rot ;( :* Was er bij de punctie een lage opbrengst? Of waren er meer bevruchtingen maar waren ze al gestopt met delen voor de biopt gedaan kon worden?
Hebben jullie nu weer recht op 3 pogingen die vergoed worden?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:01 schreef Barreltje het volgende:
Knuffelen voor cygne en peace.. wat een rot traject is het toch ook :{

Korte (en verrassende) update vanaf hier.. ik vond gister mn spiraaltje op de verkeerde plek.. dus die is niet helemaal functioneel meer. Die keus is dus blijkbaar al gemaakt.. volgende week even een checkup bij de gyn maar ik ga geen nieuwe laten zetten.. we zien wel wat er gaat gebeuren..
Jeetje Barrel, dat is inderdaad een verrassende wending. Zou moeder natuur hiermee gewoon een signaal af willen geven? Als in: nu is het jouw beurt? Ik hoop het :* Wat vindt de vriend er van?
Ben je trouwens al weer in NL of nog over de grens?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 08:57 schreef PVS18 het volgende:

[..]
Ik ben hier ook. Oktober en januari miskraam. Toen embryo’s op. En nu in ieder geval pauze tot augustus. Man wilt heel graag verder, ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Leven zonder kinderen is ook leuk. Ben nog steeds 5 kg te zwaar en dat krijg ik er lastig af. Vind de impact over het totaal wel echt enorm groot. Weet niet of ik dat het waard vind. Voor nu pauze en echt even met andere dingen bezig zijn doet me goed. In augustus zie ik weer verder.
Hey, daar ben je :* Vroeg me al af hoe het met je zou gaan.
Herkenbaar wat je zegt over de impact. Ik vind het ook echt enorm. Het lukt mij ook niet om het hoofd koel te houden of zo. Fijn dat de pauze je goed doet. En een beslissing hoef je voor nu ook nog niet te maken. Ik hoop dat jij en je man samen een goed weg kunnen vinden :*
pi_204819011
@Peacefulll 5 eicellen, waaruit 2 bevruchtingen ontstonden. Ik heb nu nog 3 pogingen over. De wens voor een derde is er nog steeds. Maar ik wil zo graag even genieten van hoe het is met de jongste, omdat de hechting met hem goed gaat. Rustig aan alles verwerken en dan over een jaar of wat weer starten.
pi_204828099
Knuffel voor jullie allemaal tijdens dit slopende traject. Goed om soms pauzes te houden. Cygne ik snap het helemaal en fijn dat je (gezien jouw leeftijd) ook even de tijd kunt nemen.
Barreltje wat grappig van je spiraal en spannend ook.
Lag het moeilijk zwanger worden meer aan je ex of was er bij jou ook iets? Ik ben het even kwijt
pi_204900735
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 11:46 schreef Arja het volgende:
Knuffel voor jullie allemaal tijdens dit slopende traject. Goed om soms pauzes te houden. Cygne ik snap het helemaal en fijn dat je (gezien jouw leeftijd) ook even de tijd kunt nemen.
Barreltje wat grappig van je spiraal en spannend ook.
Lag het moeilijk zwanger worden meer aan je ex of was er bij jou ook iets? Ik ben het even kwijt
Dat scheelt wel. Heb ook weer niet heel lang de tijd maar een jaar toch zeker wel. En de jackpot hebben we al uit de trajecten.

Heb vrijdag een afsluitend gesprek gehad met de fertiliteitsarts en dat was wel even fijn. Ook alvast een plan gemaakt voor volgend jaar. Ik blijf bovenaan de wachtlijst dus ik hoef straks ook niet lang te wachten als ik er weer aan toe ben.
pi_204938567
Sterkte peacefull en cygne :* Hopelijk geeft een pauze jullie eventjes rust.

Ik ben hier niet zo actief, maar dat komt omdat het traject ook helemaal niet zoveel ruimte in mijn hoofd inneemt.. :o best vreemd om er zo weinig mee bezig te zijn terwijl je er al weer midden in zit. Het is nog zo bekend allemaal, en tegelijkertijd is er zoveel meer afleiding.
We zijn afgelopen maandag gestart met menopur naast de decapeptyl. A.s. dinsdag een echo om te kijken hoe het er voor staat. De vorige keer duurde het 16 dagen met deze dosis maar ik houd met elk scenario rekening. Als de follikelmetingen beginnen zal het wel spannender worden.

Ik geloof dat ik er vreemd genoeg best al wel in berust dat het waarschijnlijk bij één kind blijft. Daar heb ik alles uitgehaald wat er in zit, ik geniet met volle teugen, ik sta heel bewust stil bij welk wonder zijn bestaan is. Een volgend kindje zou echt een cadeautje zijn. Ik ga er vooralsnog niet vanuit.
pi_205005171
Stil hier!

Het gaat hard tekeer in mijn eierstokken :D ik had er best veel last van. Links heb ik +- 10 follikels die op stoom komen, rechts twee. De eerste is 17 mm, de rest komt daar nog wat achteraan. Ze verwachten nu de punctie op maandag of dinsdag. Toch wel weer spannend.
pi_205007180
Klinkt als een mooi aantal Bobby. Lijkt me raar om weer bezig te zijn.
Ik duim dat ze mooi doorgroeien!
pi_205007768
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:16 schreef BobbyMcGee het volgende:
Stil hier!

Het gaat hard tekeer in mijn eierstokken :D ik had er best veel last van. Links heb ik +- 10 follikels die op stoom komen, rechts twee. De eerste is 17 mm, de rest komt daar nog wat achteraan. Ze verwachten nu de punctie op maandag of dinsdag. Toch wel weer spannend.
Dat gaat al mooi! Fijn dat het einde in zicht is. Ik hoop dat je een 'goede' punctie hebt maandag of dinsdag met een goede opbrengst O+

Wij staan voorlopig wel even stil. Heb ons wel in Duitsland aangemeld om in ieder geval nog wat aanvullende onderzoeken te laten doen. Ik heb niet zo veel vertrouwen meer in ons eigen ZH, mja daar liggen wel nog 5 embryootjes.
pi_205035330
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 20:25 schreef Peacefulll het volgende:

[..]
Dat gaat al mooi! Fijn dat het einde in zicht is. Ik hoop dat je een 'goede' punctie hebt maandag of dinsdag met een goede opbrengst O+

Wij staan voorlopig wel even stil. Heb ons wel in Duitsland aangemeld om in ieder geval nog wat aanvullende onderzoeken te laten doen. Ik heb niet zo veel vertrouwen meer in ons eigen ZH, mja daar liggen wel nog 5 embryootjes.
Ik kan me voorstellen dat je nu even stil staat. Lukt het ook om je ergens anders op te richten in het dagelijkse leven? Want er is afgelopen jaar wel veel gebeurd bij jullie :*
Welke onderzoeken zou je laten doen in Duitsland? Heeft dat te maken met de miskramen?
En wat maakt je gebrek aan vertrouwen in het huidige ziekenhuis?

Dinsdag de punctie. Eerst was de punctie voor maandag gepland maar ze vroegen of wij het goed vonden om de punctie een dag uit te stellen; het is erg druk en er waren al 7 andere puncties ingepland. Ik vind een dagje later fijn, want ik heb de hoop dat er dan nog net wat meer follikels doorgroeien. Ze verwachten er 9 aan te kunnen prikken. Ik heb zo geen zin in die punctie :{
Een dag later was wel veel meer gedoe qua oppas regelen, dat is dan weer een nadeel :+ Zoontje is nu bij mijn ouders aan het logeren, > 100 km verderop.
pi_205036014
Succes met de punctie :*
pi_205071088
Punctie viel heel erg mee gelukkig. Morfen de terugplaatsing, dan horen we ook hoeveel embryo's er zijn. In elk geval één *O* dat is met onze percentages al winst.
  Manager PR/Moderator vrijdag 17 juni 2022 @ 01:07:58 #187
269689 crew  Viv
pi_205071138
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 00:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Punctie viel heel erg mee gelukkig. Morfen de terugplaatsing, dan horen we ook hoeveel embryo's er zijn. In elk geval één *O* dat is met onze percentages al winst.
Wat goed! Morgen PUPO *O*
pi_205072372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 00:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wat fijn dat het meeviel Bobby! *O* en yay voor die ene embryo! ^O^ Ik ga voor je duimen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 19:12 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat je nu even stil staat. Lukt het ook om je ergens anders op te richten in het dagelijkse leven? Want er is afgelopen jaar wel veel gebeurd bij jullie :*
Welke onderzoeken zou je laten doen in Duitsland? Heeft dat te maken met de miskramen?
En wat maakt je gebrek aan vertrouwen in het huidige ziekenhuis?

Dinsdag de punctie. Eerst was de punctie voor maandag gepland maar ze vroegen of wij het goed vonden om de punctie een dag uit te stellen; het is erg druk en er waren al 7 andere puncties ingepland. Ik vind een dagje later fijn, want ik heb de hoop dat er dan nog net wat meer follikels doorgroeien. Ze verwachten er 9 aan te kunnen prikken. Ik heb zo geen zin in die punctie :{
Een dag later was wel veel meer gedoe qua oppas regelen, dat is dan weer een nadeel :+ Zoontje is nu bij mijn ouders aan het logeren, > 100 km verderop.
Ik probeer me zo veel mogelijk te richten op de fijne dingen in ons leven en meestal lukt dat ook wel. Merk wel dat ik nog alle kanten op schiet in mijn emoties. Soms ten goede (grenzen aangeven bij mijn werk bijv) en soms niet (arme man van mij :@ )

Ik ben inmiddels ongesteld geworden, 29 dagen na de curretage. Dat is in ieder geval één ding wat mijn lijf wel fatsoenlijk kan }:| 1 juli mogen we naar Duitsland voor bloedonderzoek en scratching (NK-cellen en plasma onderzoek). Als daar niks uit komt, dan weet ik het ook niet meer en dan vrees ik dat ik me moet neerleggen bij domme pech. Maar ik merk wel dat, omdat alles bij ons lijkt te werken en er geen aanwijsbare oorzaken zijn, ik juist nu heel erg op zoek ben naar een oorzaak. Het levert me misschien niks op, maar dan kan ik iig 'iets' de schuld geven of zo. Nu tasten we op zo veel vlakken in het duister, daar heb ik in mijn hoofd moeite mee.
pi_205106093
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 09:55 schreef Peacefulll het volgende:

[..]
Wat fijn dat het meeviel Bobby! *O* en yay voor die ene embryo! ^O^ Ik ga voor je duimen.
[..]
Ik probeer me zo veel mogelijk te richten op de fijne dingen in ons leven en meestal lukt dat ook wel. Merk wel dat ik nog alle kanten op schiet in mijn emoties. Soms ten goede (grenzen aangeven bij mijn werk bijv) en soms niet (arme man van mij :@ )

Ik ben inmiddels ongesteld geworden, 29 dagen na de curretage. Dat is in ieder geval één ding wat mijn lijf wel fatsoenlijk kan }:| 1 juli mogen we naar Duitsland voor bloedonderzoek en scratching (NK-cellen en plasma onderzoek). Als daar niks uit komt, dan weet ik het ook niet meer en dan vrees ik dat ik me moet neerleggen bij domme pech. Maar ik merk wel dat, omdat alles bij ons lijkt te werken en er geen aanwijsbare oorzaken zijn, ik juist nu heel erg op zoek ben naar een oorzaak. Het levert me misschien niks op, maar dan kan ik iig 'iets' de schuld geven of zo. Nu tasten we op zo veel vlakken in het duister, daar heb ik in mijn hoofd moeite mee.
Spannend hoor Peace! Ik begrijp wel dat je graag een oorzaak wilt. Dan kun je het ook beter accepteren misschien, dat het gaat zoals het gaat. Domme pech, dat is lastiger te aanvaarden.
Fijn dat je menstruatie er is. ^O^

Ik ben inmiddels PUPO.
Er waren nog :o 4 :o goede embryo's. De arts wilde niets over de kwaliteit zeggen en we hebben niet echt aangedrongen. Ik heb wel gevraagd of ze veel fragmentatie hadden gezien, en dat beaamden ze. Dus het is nog maar de vraag of die 4 ook goed doorontwikkelen (eerder hadden we er twee die op dag 5 toch niet goed genoeg bleken). Maar tot nu toe.. we hebben nog nooit zulke voorspoedige statistieken gehad. Heel fijn natuurlijk, maar ook lastig omdat je dan wat meer gaat hopen dat het echt lukt en ik ben bang dat de klap straks ook wat harder aan zal komen.
  Manager PR/Moderator maandag 20 juni 2022 @ 23:31:17 #190
269689 crew  Viv
pi_205107037
@BobbyMcGee wat fijn dat je inderdaad PUPO bent en dat er nog 4 embryo's zijn! Hopelijk heb je die helemaal niet nodig voorlopig, ik ga voor je duimen! O+
pi_205107544
Bobby is PUPO *O*

En wow, 4 embryo’s… ik hoop dat je ze niet nodig hebt :*
pi_205107725
Ja PUPO *O* ik duim heel hard voor je!

En voor peace, hopelijk komt er iets uit het onderzoek :*
pi_205109683
Wat een goede score Bobby *O* Ik duim keihard voor je :*
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 17:03:20 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205121380
Wow Bobby goede score! En PUPO *O* O+ *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 17:03:54 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205121387
In verband met verhuizing ben ik mijn kasten aan het uitmesten. Iemand hier nog interesse in de befaamde "kutbollen" of worden deze inmiddels standaard verstrekt?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205161307
Hoi :W
Ik ga toch maar onder mijn eigen naam posten. Heb in het verleden een tijdje bij 'wohes' gepost als AgathaRaisin maar ben mijn wachtwoord kwijt. Ik lees hier ook al wat jaren mee
We zijn nu 3 jaar 'bezig'.
Ben redelijk op leeftijd (tegen de 40 :+ )
Ga nu IUI doen volgende maand. Heb misschien soms nog wat vragen, hoop dat ik hier dan terecht kan :)
pi_205170574
Welkom Magica! 3 jaar is al best een poosje, helemaal gezien je leeftijd. Hopelijk heeft IUI succes bij jullie!
pi_205170583
Ik ben vandaag ongesteld geworden ;( het raakte me best hard, omdat ik wat hoop had gekregen door hoe ik mij voelde in combinatie met het mooie nieuws dat ze twee embryo's konden invriezen. En dan nu toch een menstruatie -O-
pi_205171071
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 13:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Welkom Magica! 3 jaar is al best een poosje, helemaal gezien je leeftijd. Hopelijk heeft IUI succes bij jullie!
Tnx, idd ook vanwege corona en eigenlijk geen aanwijsbare redenen (goede zaadkwaliteit en bij mij ook geen rare dingen...). Soms ook twijfel, willen we wel of niet, een heel circus ja of nee blabla.

Wat een kutnieuws voor jou ;(
pi_205198664
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')