Shit Cygne, wat rotquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:28 schreef Cygne het volgende:
Fijn dat de curettage goed is verlopen. Kan me voorstellen dat je dan even stopt. Is ook zwaar 2 missed abortions in korte tijd.![]()
Ons laatste traject is niet goed gegaan. 2 embryo's gebiopteerd waarvan 1 gestopt is met delen na biopt. Die bleek ook inconclusief en het andere was ziek. We zouden in juni weer starten maar wij gaan ook even stoppen. We willen wel graag verder maar nu even rust.
Jeetje Barrel, dat is inderdaad een verrassende wending. Zou moeder natuur hiermee gewoon een signaal af willen geven? Als in: nu is het jouw beurt? Ik hoop hetquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:01 schreef Barreltje het volgende:
Knuffelen voor cygne en peace.. wat een rot traject is het toch ook![]()
Korte (en verrassende) update vanaf hier.. ik vond gister mn spiraaltje op de verkeerde plek.. dus die is niet helemaal functioneel meer. Die keus is dus blijkbaar al gemaakt.. volgende week even een checkup bij de gyn maar ik ga geen nieuwe laten zetten.. we zien wel wat er gaat gebeuren..
Hey, daar ben jequote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:57 schreef PVS18 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook. Oktober en januari miskraam. Toen embryo’s op. En nu in ieder geval pauze tot augustus. Man wilt heel graag verder, ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Leven zonder kinderen is ook leuk. Ben nog steeds 5 kg te zwaar en dat krijg ik er lastig af. Vind de impact over het totaal wel echt enorm groot. Weet niet of ik dat het waard vind. Voor nu pauze en echt even met andere dingen bezig zijn doet me goed. In augustus zie ik weer verder.
Dat scheelt wel. Heb ook weer niet heel lang de tijd maar een jaar toch zeker wel. En de jackpot hebben we al uit de trajecten.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:46 schreef Arja het volgende:
Knuffel voor jullie allemaal tijdens dit slopende traject. Goed om soms pauzes te houden. Cygne ik snap het helemaal en fijn dat je (gezien jouw leeftijd) ook even de tijd kunt nemen.
Barreltje wat grappig van je spiraal en spannend ook.
Lag het moeilijk zwanger worden meer aan je ex of was er bij jou ook iets? Ik ben het even kwijt
Dat gaat al mooi! Fijn dat het einde in zicht is. Ik hoop dat je een 'goede' punctie hebt maandag of dinsdag met een goede opbrengstquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:16 schreef BobbyMcGee het volgende:
Stil hier!
Het gaat hard tekeer in mijn eierstokkenik had er best veel last van. Links heb ik +- 10 follikels die op stoom komen, rechts twee. De eerste is 17 mm, de rest komt daar nog wat achteraan. Ze verwachten nu de punctie op maandag of dinsdag. Toch wel weer spannend.
Ik kan me voorstellen dat je nu even stil staat. Lukt het ook om je ergens anders op te richten in het dagelijkse leven? Want er is afgelopen jaar wel veel gebeurd bij julliequote:Op donderdag 9 juni 2022 20:25 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Dat gaat al mooi! Fijn dat het einde in zicht is. Ik hoop dat je een 'goede' punctie hebt maandag of dinsdag met een goede opbrengst
Wij staan voorlopig wel even stil. Heb ons wel in Duitsland aangemeld om in ieder geval nog wat aanvullende onderzoeken te laten doen. Ik heb niet zo veel vertrouwen meer in ons eigen ZH, mja daar liggen wel nog 5 embryootjes.
Wat goed! Morgen PUPOquote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Punctie viel heel erg mee gelukkig. Morfen de terugplaatsing, dan horen we ook hoeveel embryo's er zijn. In elk geval ééndat is met onze percentages al winst.
Wat fijn dat het meeviel Bobby!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Punctie viel heel erg mee gelukkig. Morfen de terugplaatsing, dan horen we ook hoeveel embryo's er zijn. In elk geval ééndat is met onze percentages al winst.
Ik probeer me zo veel mogelijk te richten op de fijne dingen in ons leven en meestal lukt dat ook wel. Merk wel dat ik nog alle kanten op schiet in mijn emoties. Soms ten goede (grenzen aangeven bij mijn werk bijv) en soms niet (arme man van mijquote:Op zondag 12 juni 2022 19:12 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je nu even stil staat. Lukt het ook om je ergens anders op te richten in het dagelijkse leven? Want er is afgelopen jaar wel veel gebeurd bij jullie
Welke onderzoeken zou je laten doen in Duitsland? Heeft dat te maken met de miskramen?
En wat maakt je gebrek aan vertrouwen in het huidige ziekenhuis?
Dinsdag de punctie. Eerst was de punctie voor maandag gepland maar ze vroegen of wij het goed vonden om de punctie een dag uit te stellen; het is erg druk en er waren al 7 andere puncties ingepland. Ik vind een dagje later fijn, want ik heb de hoop dat er dan nog net wat meer follikels doorgroeien. Ze verwachten er 9 aan te kunnen prikken. Ik heb zo geen zin in die punctie![]()
Een dag later was wel veel meer gedoe qua oppas regelen, dat is dan weer een nadeelZoontje is nu bij mijn ouders aan het logeren, > 100 km verderop.
Spannend hoor Peace! Ik begrijp wel dat je graag een oorzaak wilt. Dan kun je het ook beter accepteren misschien, dat het gaat zoals het gaat. Domme pech, dat is lastiger te aanvaarden.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:55 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wat fijn dat het meeviel Bobby!en yay voor die ene embryo!
Ik ga voor je duimen.
[..]
Ik probeer me zo veel mogelijk te richten op de fijne dingen in ons leven en meestal lukt dat ook wel. Merk wel dat ik nog alle kanten op schiet in mijn emoties. Soms ten goede (grenzen aangeven bij mijn werk bijv) en soms niet (arme man van mij)
Ik ben inmiddels ongesteld geworden, 29 dagen na de curretage. Dat is in ieder geval één ding wat mijn lijf wel fatsoenlijk kan1 juli mogen we naar Duitsland voor bloedonderzoek en scratching (NK-cellen en plasma onderzoek). Als daar niks uit komt, dan weet ik het ook niet meer en dan vrees ik dat ik me moet neerleggen bij domme pech. Maar ik merk wel dat, omdat alles bij ons lijkt te werken en er geen aanwijsbare oorzaken zijn, ik juist nu heel erg op zoek ben naar een oorzaak. Het levert me misschien niks op, maar dan kan ik iig 'iets' de schuld geven of zo. Nu tasten we op zo veel vlakken in het duister, daar heb ik in mijn hoofd moeite mee.
Tnx, idd ook vanwege corona en eigenlijk geen aanwijsbare redenen (goede zaadkwaliteit en bij mij ook geen rare dingen...). Soms ook twijfel, willen we wel of niet, een heel circus ja of nee blabla.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Welkom Magica! 3 jaar is al best een poosje, helemaal gezien je leeftijd. Hopelijk heeft IUI succes bij jullie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |