In dit tempo is tegen het einde van de maand heel Frankrijk besmet geweest.quote:
Ik ben direct doorgelopen, is toch eigen risico dus doei piepeloei, medisch totaal niet nodig bij 99,5% van de gepriktenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef Zipportal het volgende:
Kwartier wachten na boosterprik blijft gelden
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)erprik-blijft-gelden
Op het journaal was zonet dat in Leeuwarden nu geen afspraak meer nodig is. En dat de opkomst volgens Hugo tegenvalt en volgens het RIVM op schema ligt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:30 schreef MissionPhailed het volgende:
Kreeg vanmiddag een SMS van de GGD dat ik op 'zeer korte termijn' een afspraak voor een booster zou kunnen maken op een nabijgelegen locatie. Ook een teken dat de opkomst lager is als gehoopt?
Kwartiertje zitten zonder mondkapjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met zomaar een hoestend persoon in je nekquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kwartiertje zitten zonder mondkapje@:Yorickdepizzabezorger
Komt door al die evenementen voor kippen, eenden en ganzen. Vooral ganzen, die zijn de schuldigen. Ik denk dat ze het probleem zo opgelost hebben als er een QR code komt en ganzen geen toegang hebben. Slap excuus voor een vogel dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel de bird flu de wereld rondgaat... Die vogels zitten enkel in de buitenlucht.
Ik zeg ram dat ding er in en loop gelijk weer naar de auto. Volgende week maandag krijg ik 'm, maar zo'n tegenzin omdat ik het totaal niet eens ben met de gang van zaken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben direct doorgelopen, is toch eigen risico dus doei piepeloei, medisch totaal niet nodig bij 99,5% van de geprikten
Gek he? Met die rare communicatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef SilverEyes het volgende:
En dat de opkomst volgens Hugo tegenvalt
Dat zal ze leren!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
Het RIVM krijgt mijn gegevens iig niet heb ik aangevinkt.
Ik ben benieuwd. Vanavond heb je bij Op1 Ab Osterhaus en een aantal anderen over hoe Kuipers het anders gaat doen, maar heb je ook Sunweb over hoe reizen in de toekomst anders wordt door corona. Vooral dat laatste klinkt als: "Hou je vast, dit gaat nog heeeeeel lang duren"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:40 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-beter-vol-te-houden
De Krant van Wakker Nederland heeft de aanval geopend. Dit patroon hebben we vaker gezien. Ik geeft het nog drie weken.
Dan moet je alsnog testen. We moeten naar een moment toe waarbij mensen gewoon lekker thuis uitzieken zonder al dat gedoe, waar er puur gekeken wordt naar zk. opnames en waar de wereld voor de rest weer normaal is. Spaanse Griep was beter wat dat betreft, technologie zorgt ook voor een boel repressie.quote:
Eerste prik ben ik wel 15 minuten blijven zitten, tweede maar vijf minuten. Was ook vies warm toen in die zaal, totaal geen zin in.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben direct doorgelopen, is toch eigen risico dus doei piepeloei, medisch totaal niet nodig bij 99,5% van de geprikten
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zeg ram dat ding er in en loop gelijk weer naar de auto. Volgende week maandag krijg ik 'm, maar zo'n tegenzin omdat ik het totaal niet eens ben met de gang van zaken.
Niet als je besmet raakt in een ander land en volgens mij telt het ook niet altijd als je geen pcr test hebt gehad.quote:
Slap excuus? Ik vind het nogal horror-vogels:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Komt door al die evenementen voor kippen, eenden en ganzen. Vooral ganzen, die zijn de schuldigen. Ik denk dat ze het probleem zo opgelost hebben als er een QR code komt en ganzen geen toegang hebben. Slap excuus voor een vogel dat.
Ik ging half ko van die prik de eerste keer. Kwam er een ggd medewerker aangesneld om te zeggen dat ik me mondkapje niet af mocht doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste prik ben ik wel 15 minuten blijven zitten, tweede maar vijf minuten. Was ook vies warm toen in die zaal, totaal geen zin in.
Vandaar ook QR code voor ganzen. Je mag niemand uitsluiten, behalve ganzen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Slap excuus? Ik vind het nogal horror-vogels:
[ afbeelding ]
Ik kreeg vandaag Moderna, vorige keer Janssen. Dusdanig anders dat ik die vijftien minuten gewoon even ben gaan zitten. Het is ook niet het einde van de wereld, even vijftien minuten met mijn telefoon spelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zodat je 5 weken iets beter beschermd bent tegen symptomatische infectie! Daarna daalt het alweer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gek he? Met die rare communicatie.
Ik ben niet zo moeilijk, als men wil dat ik een prikje kom halen dan kom ik wel. Maar heeft iemand nu al begrepen waarom die booster nu zo nuttig is?
Ah ja, vooruit dan, wel logisch.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vandaar ook QR code voor ganzen. Je mag niemand uitsluiten, behalve ganzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |