Ik wil niet weer veel mensen in het ziekenhuis hier in NL waardoor er weet een andere soort zorg uitgesteld moet wordenquote:
Daar buigen zich genoeg mensen over, hoef ik er me gelukkig niet druk om te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:17 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Als er veel mensen in het ziekenhuis tegelijk gaan komen waardoor de andere zorg niet door kan gaan? Vind ik niet prima. Dat we niet dood gaan is top, maar dat wisten we al.
Vrijwel de helft van de users hierquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Goh maar wie zeiden dat toch meteen?
Dat hele QR systeem wilden ze op EU niveau voor de crisis ook al actief hebben; kwestie van never waste a good crisis; en vooral niet toegeven dat het voor de besmettingen gewoon niet goed (genoeg) werkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behalve dan dat die hele QR-parade dus in praktijk ook gewoon niet werkt, kijk naar de besmettingscijfers overal.
We doen het samen hoor gr grquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar buigen zich genoeg mensen over, hoef ik er me gelukkig niet druk om te maken.
Engelse tabloidsquote:
Oh gelukkig heeft slechts ruim 50% van de 50-plussers dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef matthijst het volgende:
Mannetje bij Beau: IC drukte grotendeels doordat er mensen met bmi > 25 liggen.
Zonder dat was er geen probleem geweest.
Bij het vaccineren kunnen ze er beter op letten (naast vaccineren van inwoners andere landen) dat dat soort mensen (en ouderen) om de zoveel paar maanden ruim op tijd geprikt worden (wellicht verplicht); dan dat ze zich druk gaan maken of jongeren wel genoeg booster shots krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef matthijst het volgende:
Afvallen ho maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef matthijst het volgende:
Alle vetkleppen per brief uitnodigen lijkt me geweldig. Hoi jij bent Jan en je eet teveel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bij het vaccineren kunnen ze er beter op letten dat dat soort mensen (en ouderen) om de zoveel paar maanden ruim op tijd geprikt worden (wellicht verplicht); dan dat ze zich druk gaan maken of jongeren wel genoeg booster shots krijgen.
wij zitten toch al in "lockdown" omdat onze zorg niks meer kan hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik wil niet weer veel mensen in het ziekenhuis hier in NL waardoor er weet een andere soort zorg uitgesteld moet worden
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef matthijst het volgende:
is toch ook al 20 maanden bekend.........niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef matthijst het volgende:
Hoi ik ben Dick.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alle vetkleppen per brief uitnodigen lijkt me geweldig. Hoi jij bent Jan en je eet teveel.
En dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef matthijst het volgende:
quote:
Ga dikke 50+ ers en alle 65+-ers lekker lastigvallen met boosters.quote:
Je moet altijd wantrouwend zijn jegens een overheid die het goede met je voor heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vrijwel de helft van de users hierWas toen BNW; het QR systeem zou echt z.s.m. verdwijnen hoor; overheid heeft het beste met ons voor!
Als in gedwongen? En hoe gedwongen dan? Boete omdat ze te dik zijn? Hoe bepalen we dat? Weigeren we IC bedjes zodat de achtergestelde zorg doorgang kan vinden? Wil je dat wij als land anders omgaan met dikkertjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga dikke 50+ ers en alle 65+-ers lekker lastigvallen met boosters.
Als we aan kwetsbaren denken heb ik altijd een oude van dagen in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef matthijst het volgende:
Die zijn eind januari helemaal open en wij zitten in maart nog steeds angstig in een lockdown.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:28 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoe het gaat uitpakken in de landen waar Omicron zich als een malle verspreidt.
zijn het allochtonen die die NL taal niet machtig zijn? zijn het mensen van het kamp die zich nergens iets vaan aantrekken? dat soort vragen worden nooit beantwoord.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef matthijst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |