Even op zitten of tegen de verwarming houdenquote:
ik ga er wel even op zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even op zitten of tegen de verwarming houden
Hand in deuropening doen en deur rustig dichtgooien, gegarandeerd de komende uur niet meer koud.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:07 schreef Schakeltopia het volgende:
nu heb ik koude billen en koude handen
Ff opwarmen bij de pozarettequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:07 schreef Schakeltopia het volgende:
nu heb ik koude billen en koude handen
NEE dat doe jij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ja goed idee, zo maar even pozza bellen
Ik sla wel overquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:12 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ik wel handelen hoor![]()
eten jullie maar lekker pozza
Spaghettiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh? wat goed van jou!
lekker frietjes eten?
Schep soms ook te veel op en dan au au te volle buikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat ook ga eten!!!!
maar dan wel kleine portie
ja dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schep soms ook te veel op en dan au au te volle buik
Liever niet neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat moeten we niet hebben natuurlijk!
Eh nee ... hier pittige kip met rijst, zelfgebakken kroepoek en zelf ingemaakte zoetzure komkommer. Met boontjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:12 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ik wel handelen hoor![]()
eten jullie maar lekker pozza
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Eh nee ... hier pittige kip met rijst, zelfgebakken kroepoek en zelf ingemaakte zoetzure komkommer. Met boontjes.
Wat armoedig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Eh nee ... hier pittige kip met rijst, zelfgebakken kroepoek en zelf ingemaakte zoetzure komkommer. Met boontjes.
Wat ga jij eten dan een drie gangen menu?quote:
Volkorenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat ook ga eten!!!!
maar dan wel kleine portie
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
maily doet ook 3 gangen. kroepoek vooraf, rijst met kip & boontjes als hoofd en dan komkommer als nagerecht
Zo kan je het ook zien iddquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
maily doet ook 3 gangen. kroepoek vooraf, rijst met kip & boontjes als hoofd en dan komkommer als nagerecht
Volkorenpasta etenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
Wij hebben net gehakt, groente, tomaten saus gehad met volkoren pasta. Komt dichtbij zo![]()
Krijg je mooie hopen van, kan de onderbuuf alleen maar waarderenquote:
Heb geen onderburen meer over paar maandenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je mooie hopen van, kan de onderbuuf alleen maar waarderen![]()
Ik heb al twee jaar geen onderburen meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb geen onderburen meer over paar maanden
Ja woont niet op een vervloekte indiaanse begraafplaats?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar geen onderburen meer
Woon je wel of niet in een flat? Ik wel trouwens nu en over paar maanden ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar geen onderburen meer
Ik woonde tot augustus 2019 in een flat. Sinds september datzelfde jaar in een burgerlijk rijtjeshuisquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Woon je wel of niet in een flat? Ik wel trouwens nu en over paar maanden ook
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woonde tot augustus 2019 in een flat. Sinds september datzelfde jaar in een burgerlijk rijtjeshuis
Ik weet precies waar die wonen, ben er vaak genoeg langs gefietst toen ik in die stad woondequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd gezellig!
Hier in de straat is vandaag het 2e stel uit hun rijtjeshuis vertrokken vanwege gezeik met de buren. Het vorige stel vertrok vorig jaar, na gezeik met onze directe buurman.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet precies waar die wonen, ben er vaak genoeg langs gefietst toen ik in die stad woonde![]()
Kom je ook aan iedereen uitdelen?quote:
Natuurlijk, als je van havermout koekjes houdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je ook aan iedereen uitdelen?
Dat zit er dus doorheen en ei, zonnebloemolie en honingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
havermout met rozijntjes en kaneel![]()
appeltje erdoor is helemaal omnomnomnom
klinkt hearlikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat zit er dus doorheen en ei, zonnebloemolie en honing
Idioot, je zit mij hier een beetje lekker te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat zit er dus doorheen en ei, zonnebloemolie en honing
Zal ik ze voor je bakken?quote:
Als je dat wilt doen, zou ik dat super mega lief vindenquote:
Komt voor de bakker.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, zou ik dat super mega lief vinden
Ik heb nog een pak koekjesmix liggen.quote:
Nou hup de keuken in, of doe maar straks je moet natuurlijk eerst nog koken en etenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak koekjesmix liggen.
Zit je al in de trein, ik kom ze niet brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hup de keuken in, of doe maar straks je moet natuurlijk eerst nog koken en eten
Tjonge, waarom moet ik ze nu weer halen dan man manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je al in de trein, ik kom ze niet brengen.
Mijn parkiet heeft geen zin om ze te komen brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tjonge, waarom moet ik ze nu weer halen dan man man
Stuut ze maar opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft geen zin om ze te komen brengen.
Zo wordt het nooit wat tussen ons.quote:
Nee schiet niet op zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat tussen ons.
Goed voornemen om er dit jaar maar eens aan te gaan werken.quote:
Zou kunnen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed voornemen om er dit jaar maar eens aan te gaan werken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed voornemen om er dit jaar maar eens aan te gaan werken.
quote:
Hé niet mijn post aanpassenquote:
Wat een boefje is die maily ook.quote:
Beetje welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een boefje is die maily ook.
Een heel klein beetje heel erug veelquote:
Moet ze billenkoek krijgen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een heel klein beetje heel erug veel
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een heel klein beetje heel erug veel
Even over de knie.quote:
Ja hoor tussen mij en SBE.quote:
Elvis.quote:
zijn toch allemaal boomers?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zooitje is bankroet gegaan, en die arme zielige vrijgezelle dames zijn hier van harte welkom!
Kusje erop om de pijn daarna te verzachten.quote:
oh nee johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Stay Close to SBE.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks maar weer verder met Stay Close kijken
Dat is ook weer zo'n radicale afwijzingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks maar weer verder met Stay Close kijken
Lang niet meer gehoord. Mooi nummer.quote:
Onder vleugeltjequote:
Toen hadden we nog echte muziek.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog echte muziek.
In echt kuilen en grote aardappels etcquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog echte muziek.
Dat is wel echt heel lang geleden..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
De tijd dat sex nog veilig was en roken gezond![]()
Nee hoor, dat was het 4 jaar geleden nog.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel lang geleden..
Toen wist je nog niet wat sex was?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was het 4 jaar geleden nog.
Oh echt..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was het 4 jaar geleden nog.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen wist je nog niet wat sex was?
Op der billen.quote:
Met een pozza.quote:
Met is wat anders dan op.quote:
Je moet niet kletsen met een pozza, daar moet je van genieten!quote:
Maar met één hand kletsen en met de andere hand de pozza eten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet niet kletsen met een pozza, daar moet je van genieten!
Ja, maar waarmee moet je dan FOK!kenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar met één hand kletsen en met de andere hand de pozza eten.
Ik merk wel waarom ik ook je adviseur ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar waarmee moet je dan FOK!ken
Maar ik moet fysiek fokken, digitaal fokken, pozza eten en kletsen geven. Dan heb ik meer dan mijn handen volquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik merk wel waarom ik ook je adviseur ben.
Degene die kletsen krijgt heeft ook nog 2 handen. Gewoon dicteren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik moet fysiek fokken, digitaal fokken, pozza eten en kletsen geven. Dan heb ik meer dan mijn handen vol
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die kletsen krijgt heeft ook nog 2 handen. Gewoon dicteren.
Ik dacht dat je dat al deed.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Dan dicteer ik mijn posts in het vervolg aan je
Jij en ik.quote:
Ow, nu snap ik pas waarom ik dacht dat je onder jouw account plagiaat aan het plegen was rondom mijn legendarische uitsprakenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al deed.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, nu snap ik pas waarom ik dacht dat je onder jouw account plagiaat aan het plegen was rondom mijn legendarische uitspraken![]()
legendarische uitspraak! Van wie was die ook al weer?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, nu snap ik pas waarom ik dacht dat je onder jouw account plagiaat aan het plegen was rondom mijn legendarische uitspraken![]()
Je bedoelt de legendarische uitspraak 'Als je laatste man nu al eerste het veld op komt in je eigen stadion, maar je hep een uitwedstrijd. Ja, dan heb je er in principe niet zo heel veel aan.'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
legendarische uitspraak! Van wie was die ook al weer?
Dat schijnt wel vaker voor te komen, maar gelukkig kun je ook via de computer schaken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt de legendarische uitspraak 'Als je laatste man nu al eerste het veld op komt in je eigen stadion, maar je hep een uitwedstrijd. Ja, dan heb je er in principe niet zo heel veel aan.'
Zoiets schijnt in de beste teams voor te komen helaas.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat schijnt wel vaker voor te komen, maar gelukkig kun je ook via de computer schaken.
Gelukkig niet bij voetbal. Daar spelen alleen maar slimme mensen meequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets schijnt in de beste teams voor te komen helaas.
Vergeleken met darters is iedereen een slimme mens.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij voetbal. Daar spelen alleen maar slimme mensen mee
Voetbal kan enkel begrepen worden door de slimste der slimste. Wij simpele zielen snappen er geen reet vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij voetbal. Daar spelen alleen maar slimme mensen mee
Ik zou eerder zeggen dat ons IQ te hoog is om die simpele zielensport te begrijpen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal kan enkel begrepen worden door de slimste der slimste. Wij simpele zielen snappen er geen reet van
Het was ook een simpel garpjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat ons IQ te hoog is om die simpele zielensport te begrijpen.
Die is bij deze goed bevonden!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Greys, Deisyy en anderen...
(even extra de spelling van Dees checken).
Over Sjakie gesproken, ik heb mijn 4 repen Tony Chocoloneley binnenquote:
GGquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
(even extra de spelling van de username van Dees checken).
in één keer goed?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
(even extra de spelling van de username van Dees checken).
njommmmmmmmquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over Sjakie gesproken, ik heb mijn 4 repen Tony Chocoloneley binnen
4?!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snooker.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook een simpel garpje![]()
De echte slimmen mensen weten natuurlijk dat je Autosport moet volgens als je van IQ kwalitatief hoogstaande sport wil genieten![]()
Ja dat wel, maar heb het wel een keer extra gecheckt. Sinds jij je username een veranderd hebt en terugveranderd en ik me voortdurend vertikt had in twee s'en en een enkele y, is het mis.quote:
Ik heb nog een chocoladeletter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh jeetje, Dees.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
En ik testte vandaag positief voor corona.
Snooker heb ik vroeger wel vaker gekeken gekeken met huisgenoten als we een hangover haddenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snooker.![]()
Maar dan moet je wel de spelregels kennen en die zijn best wel ingewikkeld.
Je kan altijd nog in SBE's zijn onderschrift loeren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar heb het wel een ker extra gecheckt. Sinds jij je username een veranderd hebt en terugveranderd en ik me voortdurend vertikt had in twee s'en en een enkele y, is het mis.
Het is voor mij meer dan 30 jaar geleden toen ik het volgde.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snooker heb ik vroeger wel vaker gekeken gekeken met huisgenoten als we een hangover hadden![]()
Is wel al bijna 10 jaar terug
Zuunigerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocoladeletter.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
En ik testte vandaag positief voor corona.
Beterschapquote:
Wij keken het toen op zondag ochtend op de BBC omdat die vrij rustig monotoon commentaar hadden om mee wakker te worden voor het F1 programma erin knalde met The Chain van Fleetwood Mac en daarna het gebrul van V8 motoren waar de hele wijk van kon meegenieten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor mij meer dan 30 jaar geleden toen ik het volgde.
Die had ik onderweg naar huis al opgevroten, bij Utrecht was ie al op... 😇quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocoladeletter.
en zo hoort datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die had ik onderweg naar huis al opgevroten, bij Utrecht was ie al op... 😇
Fijn dat het bij hen ook bij milde klachten bleef, ik denk er ook met een weekje van af te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beterschap
mijn ouders beide
moeder alleen een snotneus
mijn vader grieperig
was met een weekje over
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Amateur, muis vreet chocola op voor we het hebben afgerekend bij de kassaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms lijk ik net een Zeeuw.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amateur, muis vreet chocola op voor we het hebben afgerekend bij de kassa
Ik hoop het ook voor je.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het bij hen ook bij milde klachten bleef, ik denk er ook met een weekje van af te zijn.
Wel lekker goedkoop boodschappen doen. Ik haal wat we moeten hebben en reken het af, muis vreet de rest van de winkel ongezien leeg.quote:
Vroeger ook wel meegemaakt. alleen de verpakking op de band leggen. Kassameisje verbaast kijken en ik zeggen dat het al op is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amateur, muis vreet chocola op voor we het hebben afgerekend bij de kassa
Is wel eerlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger ook wel meegemaakt. alleen de verpakking op de band leggen. Kassameisje verbaast kijken en ik zeggen dat het al op is.
Dat waren we idd dan weer wel. Nou ja meestal dan.quote:
goed vitamientjes deisquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het bij hen ook bij milde klachten bleef, ik denk er ook met een weekje van af te zijn.
Mooi man en eerlijk wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger ook wel meegemaakt. alleen de verpakking op de band leggen. Kassameisje verbaast kijken en ik zeggen dat het al op is.
Ben er net aan begonnen .... dacht even dat het een kinderserie wasquote:Op woensdag 22 december 2021 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Iemand hier de serie Nisser al gezien?
Gewoon even goed voor jezelf zorgen, goed eten en genoeg rust nemen!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is t de moeite waard?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ben er net aan begonnen .... dacht even dat het een kinderserie was
Er zitten wel griezelmomenten in ja ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en verder verklap ik niks
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Er zitten wel griezelmomenten in ja ....Ga ik wel met de serie beginnen, als ik Stay Close uit gekeken hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en verder verklap ik niks
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Heb vanavond maar 1 aflevering gekeken. Maar een leuke seriequote:
hoorde je erover dus ik dacht zal ook is kijken. lijkt wel aardig inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb vanavond maar 1 aflevering gekeken. Maar een leuke serie
Wel een parkiet?quote:
Ik heb hem niet open gemaaktquote:
Ik heb nu chocolaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
oh oke, dat het u een andere keer mag smaken dan
Ik merk het!quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee ToT, goedemorgen.![]()
Het is hier heel rustig.
Ik zit vandaag ff aan de earl grey thee. M'n slokdarm is weer eens wat over de zeik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor een bakkie dus. Ook eentje?
Ach ja, overleef ik ook wel weer!quote:
Ik heb al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee SBE, mogguh. Koffie? Aan ToT raak ik het niet kwijt.
Zozo!quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben zelfs al naar de supermarkt geweest.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef ToT het volgende:
Ook zonnig bij jullie?
(Vanaf de 5e minuut)
Goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zozo!Ik heb hier de vuilnisbakken geleegd en eentje grondig schoongemaakt, en heb alle kerstversiering uit de voortuin gehaald en op zolder neergezet. Even wat laten drogen en dan verder opruimen.
Ik word er moe van.quote:
Warme chocolademelk ook goed?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, eerst maar even een koffie voor we weer wat gaan doen...
Jahoor. Het is er koud genoeg voor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Warme chocolademelk ook goed?
Idd, wat een takkeweer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jahoor. Het is er koud genoeg voor.
Toen hij de tas van mevrouw ToT van een nieuw design voorzag werd er hartiger gesproken denk ik?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT en ik moeten een hartig woordje spreken met de peuter hier in huis....
Bijna alleen maar zon hier, af en toe een emmer waterquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:58 schreef ToT het volgende:
Hier is het afwisselend grauwig en zonnig.
Viel mee, mevrouw ToT kon daar wel om lachen omdat het een goedkope tas was en goedkope lippenstift.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toen hij de tas van mevrouw ToT van een nieuw design voorzag werd er hartiger gesproken denk ik?
Deze slagveld valt nog wel mee.
Die dacht; dan kan ik een nieuwe vragen aan de Kerstmanquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel mee, mevrouw ToT kon daar wel om lachen omdat het een goedkope tas was en goedkope lippenstift.Verbaasde me echt!
Volgens mij heet dat spelletje "modeshow"quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Mevrouw ToT en ik moeten een hartig woordje spreken met de peuter hier in huis....
Meneer wil gewoon een nieuwe kast ..... en een stapelbed waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:15 schreef ToT het volgende:
Haha ja die kast is een 2e handsje van een babykamer-set.De rest is allemaal al weg, dit is het enige wat er nog van over is.
En een brandweerwagen, en een raket, en een zusje en...quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
Meneer wil gewoon een nieuwe kast ..... en een stapelbed waarschijnlijk
Je bent toch zeker Sinterklaas niet?!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En een brandweerwagen, en een raket, en een zusje en...
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent toch zeker Sinterklaas niet?!
echt hoor!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
Mammie trots op Schakelzondervetjegenot
Van wat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef Schakeltopia het volgende:
gister 3 kwart portie gemaakt. en daarvan eet ik vandaag ook nog. dus ik ben zwaar aan het downsizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |