ik ga er wel even op zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even op zitten of tegen de verwarming houden
Hand in deuropening doen en deur rustig dichtgooien, gegarandeerd de komende uur niet meer koud.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:07 schreef Schakeltopia het volgende:
nu heb ik koude billen en koude handen
Ff opwarmen bij de pozarettequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:07 schreef Schakeltopia het volgende:
nu heb ik koude billen en koude handen
NEE dat doe jij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ja goed idee, zo maar even pozza bellen
Ik sla wel overquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:12 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ik wel handelen hoor![]()
eten jullie maar lekker pozza
Spaghettiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh? wat goed van jou!
lekker frietjes eten?
Schep soms ook te veel op en dan au au te volle buikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat ook ga eten!!!!
maar dan wel kleine portie
ja dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schep soms ook te veel op en dan au au te volle buik
Liever niet neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat moeten we niet hebben natuurlijk!
Eh nee ... hier pittige kip met rijst, zelfgebakken kroepoek en zelf ingemaakte zoetzure komkommer. Met boontjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:12 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ik wel handelen hoor![]()
eten jullie maar lekker pozza
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Eh nee ... hier pittige kip met rijst, zelfgebakken kroepoek en zelf ingemaakte zoetzure komkommer. Met boontjes.
Wat armoedig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Eh nee ... hier pittige kip met rijst, zelfgebakken kroepoek en zelf ingemaakte zoetzure komkommer. Met boontjes.
Volkorenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat ook ga eten!!!!
maar dan wel kleine portie
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
maily doet ook 3 gangen. kroepoek vooraf, rijst met kip & boontjes als hoofd en dan komkommer als nagerecht
Zo kan je het ook zien iddquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
maily doet ook 3 gangen. kroepoek vooraf, rijst met kip & boontjes als hoofd en dan komkommer als nagerecht
Volkorenpasta etenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
Wij hebben net gehakt, groente, tomaten saus gehad met volkoren pasta. Komt dichtbij zo![]()
Krijg je mooie hopen van, kan de onderbuuf alleen maar waarderenquote:
Heb geen onderburen meer over paar maandenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je mooie hopen van, kan de onderbuuf alleen maar waarderen![]()
Ik heb al twee jaar geen onderburen meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb geen onderburen meer over paar maanden
Ja woont niet op een vervloekte indiaanse begraafplaats?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar geen onderburen meer
Woon je wel of niet in een flat? Ik wel trouwens nu en over paar maanden ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar geen onderburen meer
Ik woonde tot augustus 2019 in een flat. Sinds september datzelfde jaar in een burgerlijk rijtjeshuisquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Woon je wel of niet in een flat? Ik wel trouwens nu en over paar maanden ook
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woonde tot augustus 2019 in een flat. Sinds september datzelfde jaar in een burgerlijk rijtjeshuis
Ik weet precies waar die wonen, ben er vaak genoeg langs gefietst toen ik in die stad woondequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd gezellig!
Hier in de straat is vandaag het 2e stel uit hun rijtjeshuis vertrokken vanwege gezeik met de buren. Het vorige stel vertrok vorig jaar, na gezeik met onze directe buurman.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet precies waar die wonen, ben er vaak genoeg langs gefietst toen ik in die stad woonde![]()
Kom je ook aan iedereen uitdelen?quote:
Natuurlijk, als je van havermout koekjes houdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je ook aan iedereen uitdelen?
Dat zit er dus doorheen en ei, zonnebloemolie en honingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
havermout met rozijntjes en kaneel![]()
appeltje erdoor is helemaal omnomnomnom
klinkt hearlikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat zit er dus doorheen en ei, zonnebloemolie en honing
Idioot, je zit mij hier een beetje lekker te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat zit er dus doorheen en ei, zonnebloemolie en honing
Zal ik ze voor je bakken?quote:
Als je dat wilt doen, zou ik dat super mega lief vindenquote:
Komt voor de bakker.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, zou ik dat super mega lief vinden
Ik heb nog een pak koekjesmix liggen.quote:
Nou hup de keuken in, of doe maar straks je moet natuurlijk eerst nog koken en etenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een pak koekjesmix liggen.
Zit je al in de trein, ik kom ze niet brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou hup de keuken in, of doe maar straks je moet natuurlijk eerst nog koken en eten
Tjonge, waarom moet ik ze nu weer halen dan man manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je al in de trein, ik kom ze niet brengen.
Mijn parkiet heeft geen zin om ze te komen brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tjonge, waarom moet ik ze nu weer halen dan man man
Stuut ze maar opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft geen zin om ze te komen brengen.
Zo wordt het nooit wat tussen ons.quote:
Nee schiet niet op zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat tussen ons.
Goed voornemen om er dit jaar maar eens aan te gaan werken.quote:
Zou kunnen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed voornemen om er dit jaar maar eens aan te gaan werken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed voornemen om er dit jaar maar eens aan te gaan werken.
quote:
Wat een boefje is die maily ook.quote:
Beetje welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een boefje is die maily ook.
Een heel klein beetje heel erug veelquote:
Moet ze billenkoek krijgen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een heel klein beetje heel erug veel
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een heel klein beetje heel erug veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |