OMGquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen.
Hoor nu ook het woord pluis voorbij komen, ik ga maar ff de was doen ofzo.
Voor het eerst wil ik dat ik HEM was🤣quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:53 schreef jasoe het volgende:
Peter is even aan het observeren in de badkamer
deze 'gozer'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat die gozer die gisteren in die container zat?
Mikequote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mis wel een type Matt of een type (hoe noemt die Brabantse worstenbroodje gozer weer?)
Misschien komen we daar nog achterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb mijn twijfels bij Kristof of hij op mannen valt of op vrouwen of beide....
Gelijk heeft hij....zijn toch een stelletje mooiboys.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:53 schreef jasoe het volgende:
Peter is even aan het observeren in de badkamer
ach met die buitenlandse namen twijfel je soms of het een mannen of een vrouwennaam is.quote:
Datacenter-man heet Salar en vrouw heet Nawel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ach met die buitenlandse namen twijfel je soms of het een mannen of een vrouwennaam is.
Hoe noemt die andere? (ja kan op bekijken, maar geen zin in)
Ik zou er permanent mijn kamp opslaan, als deze boys bezig zijn🤣quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij....zijn toch een stelletje mooiboys.
Kijk dat heb ik gemist op COS. Zo'n reactiesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty weer zichzelf weer aan het verklaren. ophemelen, excuses verzinnen... Houd je Klep Engnek.. het ging niet voer jou !!!
Het zijn leuke mannen dit jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:54 schreef GayGuy het volgende:
Vo
[..]
Voor het eerst wil ik dat ik HEM was🤣
ik denk haar hele leven al , wat een zure kut zegquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:57 schreef TheRacingElf het volgende:
Zou Kitty gisteren een kut dag hebben gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |