Ik ook, is echt ff inkomen nogquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb nog moeite met de namen te onthouden
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De gemiddelde cup maat ligt iig hoger dan bij voorgaande edities.
Disclaimer: Dit is een feit, geen waardeoordeel.
Grappig om te zien dat mensen vaak op dezelfde types vallen. Na Michel nu ook voor mij Tobias.quote:
Dat mag hoor... Dat vind ik gezondquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat weet ik niet, ik kijk naar andere onderdelen van het andere geslacht.
Oh zo. Ik dacht dat dat nu ging gebeuren. ZIt inderdaad een douche en wc. Michel werd daar toen betrapt door Nickquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vorig jaar zat daar toch ook een douche.
De mannen hebben daar een tijd gezeten.
Tenzij ik van mijn eigen soort zou houden dan zou ik wel naar de cupmaat kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag hoor... Dat vind ik gezond
Owja das waar ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht dat dat nu ging gebeuren. ZIt inderdaad een douche en wc. Michel werd daar toen betrapt door Nick
wie will dat doen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:45 schreef chufi het volgende:
Douchen in de voorraadkamer.. Zul je zien dat ie op slot gaat als ze douchen
Het viel mij gewoon heel toevallig op dat het gemiddelde deze keer hoog ligt...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij ik van mijn eigen soort zou houden dan zou ik wel naar de cupmaat kijken.
Was ook een heel andere situatie, en het was al een smerig ventje.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet meer maar was in mijn ogen toch wel wat anders, deze heren waren/zijn gewoon heel de tijd aan het stoeien, els deed niets en kreeg ineens een kruis in haar gezicht. Mannen die stoeien doen wel vaker rare dingen, wat ik dan toch gezien heb de afgelopen 30 jaar.
Mijn oog was er nog niet opgevallen, nu jij dit getikt heb vrees ik dat ik komende uren dit in de gaten ga houden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het viel mij gewoon heel toevallig op dat het gemiddelde deze hoog ligt... het stuitert alle kanten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |