SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawael
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Echt schandalig hoe die bewoners behandeld worden! Je zet je in om een mooi programma neer te zetten, om Videoloand/RTL dikke inkomsten te geven en ons kijker te doen genieten....quote:
Ik noem de meeste dingen nog gewoon housequote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:17 schreef Ebinas het volgende:
Jumper, beuker................ik ben oud
scheer?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dames pakken wat extra intieme scheertijd
Haren weg halenquote:
Bij dit soort dingen merk ik wel dat ik geen kinderen heb.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik noem de meeste dingen nog gewoon houseDat kwam net op toen ik puber was. Volgens mijn kinderen is dat nu happy hardcore.
En luisteren hun naar echte hardcore, dat van mij gaat te langzaam of zo. Gelukkig heb ik het wel meegekregen vroeger en vind ik het van hun niet erg om te horen.
Ik heb dimitri geklikt, vind hem wel geinig, dus nog geen goede uitslag want staat er niet bij.quote:
en ze kan ook niet om hulp vragenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Kitty back.
En ze doet de afwas, ze heeft het niet gedelegeerd blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |