abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203030208
Zit mobiel dus weer geen plaatje :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_203030368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer begin jij met je nieuwe baan?
Half februari :)
pi_203031244
Ik ga straks trainen en naar oma. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203031283
Blij ei hier.
Zag laatst iets over pumps van een speciaal materiaal. Maar pumps hebben hakken en mijn voeten kunnen niet in hakschoenen. Maar verder scrollen en toen bleek dat ze deze pumps in hoge hak, middel hak en jawel lage hak hebben. DIe besteld, veel te klein dus teruggestuurd en gevraagd om nog wat groter. En yes yes yes. Een elegante schoen die past (het voetbed nog niet, maar vast wel als de schoen wat uitloopt! *O* *O* *O*
pi_203031284
Dank voor jullie wijze woorden.

Heb hem inmiddels gesproken, hij vertelde meteen al uit zichzelf over dat hij gister date had gehad die veel leuker was dan hij had verwacht en dat hij haar vaker wil zien en dat hij niet eerlijk naar ons allebei vindt om dan met mij ook dingen te blijven doen. Het was de eerste keer dat hij met iemand anders een date had gehad en heeft dus ook met niemand seks gehad behalve met mij in de afgelopen drie maanden. Ik heb hem daar ook altijd volledig in vertrouwd overigens, die afspraak over veilig. Er hoeft verder niet zoveel te veranderen, behalve dat we dus geen seks meer gaan hebben. Was prima gesprek, hij was geloof ik ook wel opgelucht dat ik niet helemaal in tranen was ofzo. Ik vind t jammer wel, vooral omdat de afgelopen week echt weer gezellig was, elkaar drie keer gezien ook, en zondag al helemaal, maar als hij met iemand anders die klik meer heeft, tja, daar is niks aan te doen. Dan is het pech dat dat net een dag na zo'n leuke week is.
pi_203031556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:

Heb hem inmiddels gesproken, hij vertelde meteen al uit zichzelf over dat hij gister date had gehad die veel leuker was dan hij had verwacht en dat hij haar vaker wil zien en dat hij niet eerlijk naar ons allebei vindt om dan met mij ook dingen te blijven doen. Het was de eerste keer dat hij met iemand anders een date had gehad en heeft dus ook met niemand seks gehad behalve met mij in de afgelopen drie maanden. Ik heb hem daar ook altijd volledig in vertrouwd overigens, die afspraak over veilig. Er hoeft verder niet zoveel te veranderen, behalve dat we dus geen seks meer gaan hebben. Was prima gesprek, hij was geloof ik ook wel opgelucht dat ik niet helemaal in tranen was ofzo. Ik vind t jammer wel, vooral omdat de afgelopen week echt weer gezellig was, elkaar drie keer gezien ook, en zondag al helemaal, maar als hij met iemand anders die klik meer heeft, tja, daar is niks aan te doen. Dan is het pech dat dat net een dag na zo'n leuke week is.
Jammer dat het na zo'n fijne week was, maar enorm positief dat hij er zelf meteen mee kwam.
pi_203031736
Dan is dat ook weer duidelijk Vlindertje. 😉

Gut, zo maar twee uitnodigingen voor de booster, die er volgens mij al bijna 3 weken inzit w/

Wat een saaie dag weer.
Lekker hoor Lonaa met sporten en naar oma.
En kaatje voor schoenen. B-)
pi_203031984
Wel jammer @vlindertje89 maar fijn dat hij zo eerlijk is. En knap hoe je ermee omgaat _O_
pi_203032172
Het ging vanmiddag best goed maar lig nu wel huilend op de bank :@ niet eens zozeer om hem zelf, eigenlijk meer om het gevoel van wat is er dan niet leuk genoeg aan mij, waarom ben ik niet leuk genoeg, waarom kan hij met mij niet hebben wat hij blijkbaar met haar wel heeft.

En ik weet wel dat ik niet zo moet denken en dat we dan gewoon niet genoeg bij elkaar passen en dat dat helemaal niet betekent dat ik niet leuk ben, maar ik heb drie uur geslapen dus dat relativeren lukt even niet zo meer.

En idd heel fijn dat hij zo eerlijk was. Hij vertelde het ook anderhalf uur nadat ze bij hem weg was, dus ook heel snel gewoon verteld. Zo ken ik hem ook wel (daarom vertrouwde ik hem ook volledig wbt veilig).
pi_203032176
Ik zal zo ook even fatsoenlijk bijlezen, sorry voor de ego :*
pi_203032540
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Gewoon even ego zijn. Je hebt het moeilijk, en da's logisch en wij zijn luisterende oren ogen.

En jij bent leuk genoeg, maar de juiste meneer heeft jou nog niet gevonden.

Heel wat anders, hoe blij kan je zijn met een huishoudding. Zag van de week bij vrienden een vloermop die met nauwelijks inspanning van mij tot vrijwel droog uitwringt. Net even getest en ik ben blij. Het werkt hier net zo, net de badkamer gedweild (en da's best lastig vanwege ruwe tegels) en het uitwringen en dweilen ging als een tierelier en geen zere polsen *O*
pi_203033247
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Dit hebben we bij tijd en wijlen allemaal wel even ;) Daar hoef je ècht geen verontschuldiging voor te maken. Dit houdt jou nu bezig, dit helpt om één en ander helder te krijgen. En mooi dat wij daar bij kunnen helpen.

En gevoel en verstand zitten nou eenmaal niet altijd op één lijn. Daar zijn hele boeken over geschreven joh :+ (sense and sensibility!) Ik hoop dat het je niet nog meer nachtrust gaat kosten. Op een bepaalde manier afgewezen worden (want ik denk dat het zo voelt) is nooit leuk en doet een beetje pijn. Zelfs als je afgewezen wordt door iemand die je eigenlijk zelf al niet wilde. Ik zou verder heel blij zijn met zo'n eerlijk persoon en ik vind het fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten. Komt wel goed :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:57:12 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203033304
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:53 schreef Barreltje het volgende:
Tnx voor de input! Ik ga vooral even kijken en kijken welke katten me aanspreken.. en of het er 1 of 2 worden.. ^O^

Maar kiektan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat hier of in je nwe thuisland? Want ik wil zo langzamerhand ook wel weer ad kat. En dan het liefst een kitten (of 2 indien echt aan elkaar verknocht) :@
Lijkt me ook handiger om te doen zolang ik nog thuis werk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:58:03 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203033329
Overigens nog 1,5 week en dan begin ik ook met mijn nwe baan. Erg veel zin in *O*
pi_203033336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij ei hier.
Zag laatst iets over pumps van een speciaal materiaal. Maar pumps hebben hakken en mijn voeten kunnen niet in hakschoenen. Maar verder scrollen en toen bleek dat ze deze pumps in hoge hak, middel hak en jawel lage hak hebben. DIe besteld, veel te klein dus teruggestuurd en gevraagd om nog wat groter. En yes yes yes. Een elegante schoen die past (het voetbed nog niet, maar vast wel als de schoen wat uitloopt! *O* *O* *O*
Dat klinkt een beetje als een hoax :D

Ik ben wel benieuwd, ook naar je mok.
Spoilers!
pi_203033375
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:

Dan is het dus gewoon een good guy _O_

Wel jammer dat je gevoel nu even gevoelig is :*
Spoilers!
pi_203033384
Overigens hier in mijn omgeving echt slechte ervaring met 'meer katten is gezellig!'. Katten die elkaar het leven zuur maakten en zo. Jross wil nog steeds per se een kitten er bij want 'zo gezellig' voor Poes. Dus helemaal eens met sigme dat dat een mensen kijkpunt is en niet per se hoe katten er zelf over denken/voelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203033429
@Tele6, vorig jaar maakten jullie ook wafels met oliebollenmix toch? Het klinkt echt geweldig. Ik nam me toen voor om nog een pak te kopen maar kwam het nergens meer tegen.
Ik bedenk nu (pas) dat ik helemaal geen wafelapparaat meer heb :D

Hoe was jullie oud en nieuw? Heeft A de vakantiestress overleefd?
Spoilers!
pi_203033617
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt een beetje als een hoax :D

Ik ben wel benieuwd, ook naar je mok.
De schoenen zijn van "wolky at work" (https://wolkyatwork.com/halifax-f2f?childSku=8719205483625) en de mop is Leifheit twist. (https://www.bol.com/nl/nl(...)t06f8oUaAmfLEALw_wcB) Dat die met lichte druk water eruit slingert is zo fijn, ik krijg dat met mijn vorige dweilding niet voor elkaar en bleef de vloer veel te nat.
pi_203033658
Al onze nieuwe bomen en struiken staan in de grond! We hebben zelden een zo soepel lopend project gehad.
We hebben nu zelfs een heuse boomgaard O+

Twee bomen moeten nog worden geleverd. Omdat we een palenrammer hadden gehuurd, hebben we maar wel alvast de gaten gegraven en de palen geslagen.

In de bessentuin staan ook alvast de palen om het fruit langs te leiden.

Verder zijn er nog 10 andere eetbare bomen en planten geplaatst.

Deze vakantie was zo geweldig. Niet alleen vanwege de planten maar het was gewoon heel gezellig en relaxed *;

Ik heb toch wel weer zin om morgen aan het werk te gaan.
Spoilers!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:15:06 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203033676
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens hier in mijn omgeving echt slechte ervaring met 'meer katten is gezellig!'. Katten die elkaar het leven zuur maakten en zo. Jross wil nog steeds per se een kitten er bij want 'zo gezellig' voor Poes. Dus helemaal eens met sigme dat dat een mensen kijkpunt is en niet per se hoe katten er zelf over denken/voelen.
Dat is inderdaad vaak géén goed plan. In mijn geval ook niet. Had het nooit moeten doen, er na 2 jaar een kat bijnemen. Was een ramp voor de oudste. En de jongste kwam pas tot zijn recht en op zijn gemak en ontwikkelde pas echt een band met mij na het overlijden vd oudste.
pi_203033677
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Is dat hier of in je nwe thuisland? Want ik wil zo langzamerhand ook wel weer ad kat. En dan het liefst een kitten (of 2 indien echt aan elkaar verknocht) :@
Lijkt me ook handiger om te doen zolang ik nog thuis werk.
Heb jij FB? Daar volg ik "kittens wierden". Da's niet naast de deur natuurlijk, maar volgens mij heeft zij er nog een paar in de opvang.
pi_203033757
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Al onze nieuwe bomen en struiken staan in de grond! We hebben zelden een zo soepel lopend project gehad.

[ afbeelding ]
Twee bomen moeten nog worden geleverd. Omdat we een palenrammer hadden gehuurd, hebben we maar wel alvast de gaten gegraven en de palen geslagen.

[ afbeelding ]

Deze vakantie was zo geweldig. Niet alleen vanwege de planten maar het was gewoon heel gezellig en relaxed *;
Wat ziet het er gaaf uit! Hopelijk kunnen we komende zomer weer eens een kijkje komen nemen. Het is volgens mij totaal onherkenbaar geworden.
pi_203033857
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De schoenen zijn van "wolky at work" (https://wolkyatwork.com/halifax-f2f?childSku=8719205483625) en de mop is Leifheit twist. (https://www.bol.com/nl/nl(...)t06f8oUaAmfLEALw_wcB) Dat die met lichte druk water eruit slingert is zo fijn, ik krijg dat met mijn vorige dweilding niet voor elkaar en bleef de vloer veel te nat.
Dat zijn zeker nette schoenen. En als ze van Wolky zijn, zijn ze vast heel comfortabel.

Wij hebben zo'n zelfde mop maar dan voor 10 euro gekocht bij de Dirk. Heel fijn inderdaad. Na 10 jaar trouwe dienst is hij wel aan vervanging toe. Tot nu toe zag ik alleen zulke systemen met een pedaal en dat lijkt me niet zo handig als wat jij en wij hebben. Ik weet dus wat ik moet kopen als de onze de geest geeft.
Spoilers!
pi_203033877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat ziet het er gaaf uit! Hopelijk kunnen we komende zomer weer eens een kijkje komen nemen. Het is volgens mij totaal onherkenbaar geworden.
Dat zou leuk zijn inderdaad! Vooral buiten is er wel heel veel veranderd ja.
Spoilers!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:36:33 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203034061
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb jij FB? Daar volg ik "kittens wierden". Da's niet naast de deur natuurlijk, maar volgens mij heeft zij er nog een paar in de opvang.
Ik heb geen FB. Toch bedankt voor de tip! :*
pi_203034089
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik heb geen FB. Toch bedankt voor de tip! :*
Even opgezocht, ze werkt samen met "SOS kit en kat". Misschien is dat een landelijke instelling
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:43:58 #28
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203034177
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Boomgaard O+

Waarom schiet onze zoektocht niet op! Wil ook boomgaard :D
pi_203034371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:54 schreef Isabeau het volgende:

Dit hebben we bij tijd en wijlen allemaal wel even ;) Daar hoef je ècht geen verontschuldiging voor te maken. Dit houdt jou nu bezig, dit helpt om één en ander helder te krijgen. En mooi dat wij daar bij kunnen helpen.

En gevoel en verstand zitten nou eenmaal niet altijd op één lijn. Daar zijn hele boeken over geschreven joh :+ (sense and sensibility!) Ik hoop dat het je niet nog meer nachtrust gaat kosten. Op een bepaalde manier afgewezen worden (want ik denk dat het zo voelt) is nooit leuk en doet een beetje pijn. Zelfs als je afgewezen wordt door iemand die je eigenlijk zelf al niet wilde. Ik zou verder heel blij zijn met zo'n eerlijk persoon en ik vind het fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten. Komt wel goed :*
Zoiets had ik getypt, maar dit is veel beter verwoord.
pi_203034431
En ik had weer zo'n goede dag verder.
Heb veel energie O+

ipv alleen een brief voor Q en die kaart voor zijn verloofde heb ik een pakketje gemaakt met ook leuke 'Hollandse' chocolade-tulpjes er in. :D :D spontane opwelling.
Moest wel een heel douane form op het verzendlabel en zo werden het wel prijzige chocolaatjes.
Maar mij geeft het een goed gevoel dus hoppa *O*
pi_203034574
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wow ik ken het gewoon niet meer terug :o O+ *O*
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:09:56 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203034606
Ik heb net gerageerd op deze knappe jongen: https://haagsdierencentrum.nl/plaatsbare-asielkatten/foxtrot/

Verre van een kitten, I know.. Maar ik denk dat we wel matchen :Y
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:10:52 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203034621
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Even opgezocht, ze werkt samen met "SOS kit en kat". Misschien is dat een landelijke instelling
Nee, is lokaal. Ik had het ook al opgezocht. En heb dus nu ff hier in de omgeving gezocht op plaatsbare katten :)
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:12:23 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203034651
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb net gerageerd op deze knappe jongen: https://haagsdierencentrum.nl/plaatsbare-asielkatten/foxtrot/

Wat een dotje O+
pi_203034656
quote:
Ik heb net gerageerd op deze knapoe jongen: https://haagsdierencentrum.nl/plaatsbare-asielkatten/foxtrot/

Oh, dat kan ik me helemaal voorstellen dat je daarvoor gaat! Lekker z'n gangetje laten gaan en dan langzaamaan beste vriendjes worden met jou
pi_203034680
Weet iemand nog een leuke film? Liefst op Netflix, ik heb geen zin om moeite te gaan doen.
Spoilers!
pi_203034741
quote:

Leuk beest zeg.
Spoilers!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:16:46 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203034746
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat een dotje O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh, dat kan ik me helemaal voorstellen dat je daarvoor gaat! Lekker z'n gangetje laten gaan en dan langzaamaan beste vriendjes worden met jou
Thanks!

Ja, exact. Heb mijn eerdere katten ook altijd lekker hun gang laten gaan en hen de regie gegeven over contact, knuffels en speelmomenten. En dat is me prima bevallen. Dus dit zou zo maar een match kunnen zijn :)
pi_203034827
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand nog een leuke film? Liefst op Netflix, ik heb geen zin om moeite te gaan doen.
The power of the dog al gekeken?
pi_203035679
quote:

Dat is een mooie verlegen dikkerd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203035763
Dit is mijn uitzicht as we speak:

Twee broertjes, zeer gesteld op elkaar en bijzonder dol op mij. Dat is wederkerig O+ O+
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203035785
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, vorig jaar maakten jullie ook wafels met oliebollenmix toch? Het klinkt echt geweldig. Ik nam me toen voor om nog een pak te kopen maar kwam het nergens meer tegen.
Ik bedenk nu (pas) dat ik helemaal geen wafelapparaat meer heb :D

Hoe was jullie oud en nieuw? Heeft A de vakantiestress overleefd?
Vorig jaar hadden we Brusselse (eier-) of Luikse (suiker-) wafels, als we al wafels hadden. Dit was de eerste keer wafels van oliebollenbeslag :)

Het was ook behoorlijk geweldig ondanks dat het nogal een experiment was. We hadden een recept van de Jumbo (die met kaneelsuiker eroverheen) maar kwamen er al bakkend achter dat er meer vet in moet dus goed veel boter op het wafelijzer gedaan.

Jammer dat je geen wafelijzer hebt! Wij hebben een geniaal apparaat waar ook gewone grillplaten op kunnen, ook erg lekker voor aubergines en zo :9
pi_203035835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
The power of the dog al gekeken?
Nee, ik zoek hem even op.
Spoilers!
pi_203035988
Oh en @Lucky_Strike OEN was oké. We hebben ons allemaal keurig gedragen. Ik was er niet heel gelukkig mee dat A op het laatste moment z'n ouders en broer uitgenodigd had voor de halve avond. Maar ook dat hebben we keurig doorstaan. De rest van de avond lekker zitten kaarten, dat kan ik beter dan het te woord staan van exschoonouders :X
pi_203036007
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:59 schreef Blues het volgende:
En ik had weer zo'n goede dag verder.
Heb veel energie O+

ipv alleen een brief voor Q en die kaart voor zijn verloofde heb ik een pakketje gemaakt met ook leuke 'Hollandse' chocolade-tulpjes er in. :D :D spontane opwelling.
Moest wel een heel douane form op het verzendlabel en zo werden het wel prijzige chocolaatjes.
Maar mij geeft het een goed gevoel dus hoppa *O*
O+ wat ontzettend leuk en wat heerlijk van die dagen waarin je bruist van de energie.
maar het is idd idioot duur als je zelf een klein pakketje buiten de EU verstuurt :X

Wat een prachtige poes, Whiskers _O_ Zo te lezen eentje voor veel geduld, rust en liefde.

En een jompel *O* voor Lucky_strike! Wat een werk, maar daar krijg je straks héél veel voor terug _O_ En gelukkig was het klusje zelf ook leuk.
pi_203036066
Vakantiestress viel nogal tegen want ze kunnen nu niet naar Oostenrijk want niet iedereen kon al geboosterd. (A heeft uberhaupt pas net z'n tweede prik) nu gaan ze een paar dagen in een huisje ergens. Dus B en ik hebben nu maandagmiddag tot vrijdagochtend samen ipv een week. Maar ja, voor A is het sneuer want die mist z'n skivakantie.
pi_203036080
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Vakantiestress viel nogal tegen want ze kunnen nu niet naar Oostenrijk want niet iedereen kon al geboosterd. (A heeft uberhaupt pas net z'n tweede prik) nu gaan ze een paar dagen in een huisje ergens. Dus B en ik hebben nu maandagmiddag tot vrijdagochtend samen ipv een week. Maar ja, voor A is het sneuer want die mist z'n skivakantie.
Je kan ook skiën in Noorwegen, Tsjechië, Frankrijk, Italië, Zwitserland etc huh :P
pi_203036115
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je kan ook skiën in Noorwegen, Tsjechië, Frankrijk, Italië, Zwitserland etc huh :P
Nou ja, dan hadden ze dat op tijd moeten boeken :s)
pi_203036140
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:58 schreef sigme het volgende:
Dit is mijn uitzicht as we speak:
[ afbeelding ]

Twee broertjes, zeer gesteld op elkaar en bijzonder dol op mij. Dat is wederkerig O+ O+
Uberknussigheid bij je O+
pi_203036256
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Uberknussigheid bij je O+
Sanseveria, Smyrna, een opgekrulde hond in een rieten mand en twee katten op schoot. Veel oubollig knus & gezellig wordt het niet _O-

Ik vind het leuk om te lezen hoe goed het fietsen je doet. Hoe is het nu in z'n algemeenheid met je, vind je?
pi_203036266
Ik ga maar op zoek naar een nieuwe hocker. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203036346
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga maar op zoek naar een nieuwe hocker. :D
SPOILER
Ja, dat is echt een succes bij katten.

Xena lag er altijd op O+

pi_203036457
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:18 schreef sigme het volgende:

Sanseveria, Smyrna, een opgekrulde hond in een rieten mand en twee katten op schoot. Veel oubollig knus & gezellig wordt het niet _O-

Ik vind het leuk om te lezen hoe goed het fietsen je doet. Hoe is het nu in z'n algemeenheid met je, vind je?
Ik vind dat het al weken heel goed gaat. Ik voel me veel beter in mijn vel zonder die diepe dips.
Ook als er een mindere nacht of mindere dag of gedachte tussen zit.. kan ik dat goed 'aan' en omdenken naar positief dmv mijn therapie, die werkt dus echt goed bij mij, nu ook op langere termijn.
Dat is nu bijna automatisme door het vele doen/oefenen in alle soorten situaties.
Ook met een dag met meer rugpijn krijgt dat me mentaal er niet meer zo onder als voorheen.

Kudo's dus ook voor mijn burnout, want dat heeft me dit toch allemaal gebracht.
En ik ben trots op mezelf dat ik hulp heb durven zoeken.
pi_203036644
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik vind dat het al weken heel goed gaat. Ik voel me veel beter in mijn vel zonder die diepe dips.
Ook als er een mindere nacht of mindere dag of gedachte tussen zit.. kan ik dat goed 'aan' en omdenken naar positief dmv mijn therapie, die werkt dus echt goed bij mij, nu ook op langere termijn.
Dat is nu bijna automatisme door het vele doen/oefenen in alle soorten situaties.
Ook met een dag met meer rugpijn krijgt dat me mentaal er niet meer zo onder als voorheen.

Kudo's dus ook voor mijn burnout, want dat heeft me dit toch allemaal gebracht.
En ik ben trots op mezelf dat ik hulp heb durven zoeken.
Dat mag je zeker wel zijn.
pi_203037408
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef Clubsoda het volgende:
Dag 2 van 30 dagen yoga (@:Tuindier) op krappe hotelkamer. Onmeunig veel buikspierpijn van pilates gister :%
Ook hier done! Ik heb duidelijk niet de vorm van eerder, want zelfs de down dogs zijn pittig. Maar ik pas aan wat nodig, en doe mee wat kan.

Ik las ook een boek: Klara en de zon. Prachtig boek, en ik hield het niet droog.

Beschrijving:
SPOILER
pi_203037528
En jaloers op je tuin @LS! Wij zijn nog in de planfase, maar dit is goede inspiratie!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 21:38:23 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203037857
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:23 schreef Tuindier het volgende:
En jaloers op je tuin @:LS! Wij zijn nog in de planfase, maar dit is goede inspiratie!
Heb jij ook zo'n grote tuin? :o O+
pi_203038007
Ik wil ook zo'n grote tuin, maar heb ongeveer 2x per jaar zin in tuinieren en dat is denk ik net niet genoeg :+

Dat boek klinkt prachtig, Tuindier O+
pi_203038036
Oooh, het is als luisterboek *O* *O* Leuk voor straks in de trein O+
pi_203038221
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ook hier done! Ik heb duidelijk niet de vorm van eerder, want zelfs de down dogs zijn pittig. Maar ik pas aan wat nodig, en doe mee wat kan.

Ik las ook een boek: Klara en de zon. Prachtig boek, en ik hield het niet droog.

Beschrijving:
SPOILER
Ik heb het ook gelezen. Aanrader inderdaad!
pi_203038247

En kiek wat de postbode heeft gebracht vandaag. Ik vond het leuk douche/badderen zojuist :D
pi_203038265
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:56 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
En kiek wat de postbode heeft gebracht vandaag. Ik vond het leuk douche/badderen zojuist :D
Die heeft een vriendin ook. Geloof aanvankelijk voor de kinderen gekocht, maar ze is er zelf ook super enthousiast over!
pi_203038330
quote:
[ afbeelding ]
Schijnt inderdaad een fijn ding te zijn
pi_203038472
quote:
[ afbeelding ]
Willik! Is het dezelfde als Sarabi heeft?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_203038558
SPOILER
pi_203038708
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:13 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 4 januari 2022 @ 22:35:18 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_203038881
die is leuk Sigme
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_203039145
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_203039156
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
SPOILER
Oef
pi_203039169
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Oef
Dat was een grapje huh, niet de realiteit :P
pi_203039210
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat was een grapje huh, niet de realiteit :P
Snap ik. Zou echt niet veilig zijn
  dinsdag 4 januari 2022 @ 23:15:05 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203039370
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:13 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
Collega van me was naar klein feestje, alles buiten.
35 man, allemaal besmet :D
Niemand ziek trouwens (allemaal gevaccineerd ook), kwam toevallig aan het licht ivm reizen die mensen wilden gaan maken en toen BCO

Tsja

Komende periode wordt nog een interessante met hoe we willen omgaan hiermee. Alleen al al die mensen die in quarantaine moeten en niet kunnen werken enzo, laat staan de rest van het maatschappelijk leven door laten gaan bij massale besmettingen

Wanneer vertrek jij? Duurt nog even toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203039472
quote:
[ afbeelding ]
Heerlijk is dat O+ wij zijn er nog elke dag blij mee.

Wij keken net de film Annette....het is lang geleden dat we zo'n vreemde film zagen :D
  dinsdag 4 januari 2022 @ 23:28:12 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203039521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Heerlijk is dat O+ wij zijn er nog elke dag blij mee.

Wij keken net de film Annette....het is lang geleden dat we zo'n vreemde film zagen :D
Wat was er vreemd aan?
pi_203039541
Hey, jouw bathtub @sigme, tof kleurtje! Een vriendin van mij was ook al enthousiast. En in mijn badkamertje past ook geen bad (tevens ben ik er altijd met een half uur wel klaar mee) maar af en toe...zou het wel lekker zijn!

En heerlijk knusse foto O+

@vlindertje89 : fijn dat hij zo eerlijk was, dan kun je er later ook gewoon nog steeds met het vertrouwen dat je terecht in hem had terugkijken. (Ook al is het een FWB, je bij iemand veilig voelen is en blijft belangrijk).
En dat het toch zeer doet is niet gek. Wat Isa zegt, het voelt waarschijnlijk toch een beetje als een afwijzing. Geen 'heel diepe' (no pun intendend :+ ) maar toch. :*
pi_203039567
Hier gaat het ook opeens hard met besmettingen. Mijn zus in Oostenrijk (ja hai, die werkt in de hotelbranche en skiet ook ;) Wel 3x geprikt, maar ja, booster is natuurlijk niet gericht op omikron) en de zus van mijn vriend (die woont in NL, werkt op een woongroep) zijn beiden besmet. Mijn zus heeft nu net geen verhoging meer, zus van vriend voelt zich beroerder.
pi_203039570
En wat een leukerd @Whiskers ! Tof dat je wil kijken of het matcht O+
pi_203039643
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat was er vreemd aan?
Het vreemdste was waarschijnlijk dat de baby die het stel kreeg gespeeld werd door een pop.
Maar verder was het verhaal sowieso bijzonder.

Niet perse op een slechte manier.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 23:51:08 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203039725
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het vreemdste was waarschijnlijk dat de baby die het stel kreeg gespeeld werd door een pop.
Maar verder was het verhaal sowieso bijzonder.

Niet perse op een slechte manier.
Wel lekker rustig voor de ouders :D
pi_203039892
Ik ben aan het winkelen voor de wintersport bij Decathlon.
wtf heb ik aan deze idiote opmerking bij diverse artikelen die ik hebben wilde
quote:
Dit artikel is nu niet online verkrijgbaar, bekijk de winkelvoorraad
8)7 8)7
pi_203039911
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 23:15 schreef Molo het volgende:

Collega van me was naar klein feestje, alles buiten.
35 man, allemaal besmet :D
Niemand ziek trouwens (allemaal gevaccineerd ook), kwam toevallig aan het licht ivm reizen die mensen wilden gaan maken en toen BCO

Tsja

Komende periode wordt nog een interessante met hoe we willen omgaan hiermee. Alleen al al die mensen die in quarantaine moeten en niet kunnen werken enzo, laat staan de rest van het maatschappelijk leven door laten gaan bij massale besmettingen

Wanneer vertrek jij? Duurt nog even toch?
15 januari.
Omicron schijnt elke 5 dagen te kunnen verdubbelen
Dus nog 2x zoveel als nu *O*

En ja, als straks een kwart van Nederland besmet en niet ziek is, dan is het toch onhoudbaar om ze allemaal in quarantaine te houden?!
pi_203039990
Waar* koop ik iets om mijn ski-jas mee te wassen en het daarna waterdicht maken? Ik wil gewoon mijn oude jas maar meenemen, maar ik denk dat hij niet waterdicht meer is. Een nieuw jas kopen vind ik online ingewikkeld. En ik wil niet 10 dozen terug moeten sturen met jassen.

* één van de 'niet online te koop, kijk in één van onze winkels!' artikelen van Decathlon :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Isabeau op 05-01-2022 00:33:41 ]
pi_203040180
Waterafstotend! Vrijwel alle zomer-, winter- en regen jassen en jacks gaan op wolprogramma en in de schuur spuit ik er een bus op.
¤ 10 (?) bij van Haaren, schoenen bijv. Ook voor kleding.

De soft shell (?) jassen gaan naar de stomerij, want té groot en té zwaar en té speciaal voor wasmachine. En dat zou ik met gewatteerde ski jacks ook doen.
Daarvoor heb je nog tijd, toch?

Stom hé, online niet, zie de winkel. Heeft hema ook vaak staan.
pi_203040381
Oh wacht…zijn stomerijen dicht? Hier in het dorp is een afgiftepunt bij de Spar. En of die ‘werkt’, weer k eigenlijk niet.
pi_203040543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heb jij ook zo'n grote tuin? :o O+
Niet zo groot als LS, maar we hebben wel bijna 400m2 in te richten O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, het is als luisterboek *O* *O* Leuk voor straks in de trein O+
Ben benieuwd wat je er van vindt.

Ik gebruikte altijd dit spul van bever voor waterdichte jassen.
  woensdag 5 januari 2022 @ 07:32:16 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203040704
Ik moet misschien ook maar even kijken naar het waterdicht maken van mn jas.. hoe vaak moet dst eigenlijk?

Ennuh.. zo'n bad.. hoe groot is het en waar kan ik het kopen? *O* :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203040816
Goedemorgen!

@Barreltje: bath bucket
  woensdag 5 januari 2022 @ 08:02:45 #88
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203040876
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 06:24 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Niet zo groot als LS, maar we hebben wel bijna 400m2 in te richten O+
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt.

Ik gebruikte altijd dit spul van bever voor waterdichte jassen.
400 is ook al veel! leuk!

En wij gebruiken ook dat spul, mijn regenjas is er nog steeds waterdicht mee *O*
  woensdag 5 januari 2022 @ 08:40:36 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203041206
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 07:52 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

@:barreltje: bath bucket
Tnx! Ga ik vanavond even meten ^O^ :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203041275
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het winkelen voor de wintersport bij Decathlon.
wtf heb ik aan deze idiote opmerking bij diverse artikelen die ik hebben wilde
[..]
8)7 8)7
:D
pi_203041291
Grappig zo'n douchebad. :D Lijkt me ook best chill, alleen opbergen zou ik dan weer teveel gedoe vinden hier.
pi_203041463
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 08:50 schreef Myraela het volgende:
Grappig zo'n douchebad. :D Lijkt me ook best chill, alleen opbergen zou ik dan weer teveel gedoe vinden hier.
Hier staat ie gewoon altijd in de badkamer, misschien minder ideaal als je een kleine badkamer hebt.
  woensdag 5 januari 2022 @ 09:12:25 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203041481
Ik heb sinds mijn 6e altijd in huizen gewoond waar ik een ligbad had. Als ik de laatste 20 jaar 10 keer een bad heb genomen is het veel. Ik vind badderen maar niets. Wat is daar zo lekker aan? Ik sta liever onder een douche.
pi_203041500
Ik hoef ook geen gewoon ligbad meer. Ik vind de bath bucket juist zo fijn dat heel je lichaam (behalve je hoofd) onder (warm) water ligt O+
pi_203041516
Ik wil wel in bad. Nu.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203041524
Wij willen in het volgende huis juist wel een bad nemen, maar dat is vooral met het oog op eventuele kinderen eigenlijk. Ik vind het zelf ook wel lekker, maar ben het ook altijd wel weer snel zat.
pi_203041554
O+ Bad O+ Ik lig er bijna wekelijks een hele avond in. Heerlijk.
pi_203041595
Ik mis m'n bad. ;(

In een volgend huis móet er ook (ruimte voor) een bad. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')