Nee, dan val je onder de wappie groep. Pech gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er inmiddels wel al iets geregeld voor mensen die zich niet kunnen laten vaccineren en/of testen?
Zonder lockdown was het nog véél erger geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef trein2000 het volgende:
Ja laten we een lockdown doen die niet werkt!
Dat wordt genieten als de basisschool en middelbare school weer open gaan. Hopelijk de laatste stuiptrekkingen van het lockdownbeleid.quote:
Dit worden de cruciale twee weken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef trein2000 het volgende:
Zonder lockdown waren er nog veel meer besmettingen hč.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef trein2000 het volgende:
Ik irriteer mij aan het woordje "nog"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Ik eis een lockdown zoals in China, deuren dicht lassen
Met avondklok veel minder.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zonder lockdown waren er nog veel meer besmettingen hč.
Wat een gelul.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee, dan val je onder de wappie groep. Pech gehad
Ik denk dat je daar best vraagtekens bij kan stellen. Heel veel meer of relatief meer ten opzichte van een baseline?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vraag je om een voorbeeld en je komt met de manier waarop onder andere de NOS de cijfers beschrijft. Maar toch ook weer niet. Wat bedoel je nou eigenlijk wel dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga anders een cursus begrijpend lezen volgend, want dat stukje vond ik geen angstzaaien. En ja dat kon ik beoordelen ondanks dat ik het niet gelezen had. En je weet verdomd goed wat ik bedoel en wat er hier dagelijks door meerdere mensen minus twee wordt opgemerkt.
Meermaals zelfs. Net als verkoudheden en griepquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef Discombobulate het volgende:
Het is gewoon een kwestie van iedereen gaat vroeg of laat corona krijgen.
Laat het maar snel genoeg gaan, ik wil ook wel eens weer terug naar normaal.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:06 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Nu al zin in dit draadje... Pieter
Mijn deur is van hout. Wat nu??quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Ik eis een lockdown zoals in China, deuren dicht lassen
Ja joh dat snap ik ook wel. Maar als je lockdown geen oplossing is maar slechts uitstel van executie dan betaal je een hele hoge prijs als samenleving voor iets wat het probleem niet oplost.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als we wel gaan stijgen, gaan we dan permanent dicht?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:06 schreef Zwansen het volgende:
En weer ga ik het zeggen, maar ben heel benieuwd naar de ziekenhuiscijfers de komende twee weken.
Als er geen stijging krijgen, kunnen we dan definitief open?
Aan de andere kant, als we wel gaan stijgen, gaan alle lockdown-critici dan ook hun fout toegeven?
Dichtschroevenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn deur is van hout. Wat nu??
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn deur is van hout. Wat nu??
Een arts vergeleek op LinkedIn een lockdown met ene chemokuurquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja joh dat snap ik ook wel. Maar als je lockdown geen oplossing is maar slechts uitstel van executie dan betaal je een hele hoge prijs als samenleving voor iets wat het probleem niet oplost.
Dat staat niet in verhouding.
Er zijn mensen die om medische redenen niet gevaccineerd kunnen worden. Of bij wie de vaccins vanwege een zwak of onderdrukt immuun systeem niet werken. Wappie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee, dan val je onder de wappie groep. Pech gehad
Ja, duiding graag @Zaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat was nou eigenlijk de cliffhanger van Za? Ook weer gemist door alle commotie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |