quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Doet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Heb je eten in je mond?
![]()
Die is leuk manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:21 schreef Flow3r het volgende:
wie is Peter? Die ouwe nicht met zijn neplach ?
Neuh
Ik vind haar ook leuk en Tobias .quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ik noemde haar eerder al een kaboutervrouwtje. Ook dat koppie.
Ze is mijn favoriet tot nu toe. En Circan...
hij lijkt alleen niet zoveel in beeld te komen dus ik weet nog niet wat ik van hem moet denkenquote:
Daar moet je zelf die codes achter zetten die DGK_Tegengas post. Is omdat bij posten van een volledige link de video's snel worden verwijderd o.i.d.quote:
Dat was Daniëlle of zo, dat was een wrak ja. Ik bedoelde die irritante (SNAPJUH?) Nathalie, die maar met Els omging omdat niemand anders haar mocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die van de knikker bedoel je toch. Ja die had zich ook vreselijk vergist en dacht de leidster/bom te kunnen worden. Voelde zich later steeds slechter en slechter.
Peter is okee. Hij is nu ff van de leg omdat hij zich schuldig voelt omdat hij zijn koffer heeft. Hij deelt wel alles met de anderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:21 schreef Flow3r het volgende:
wie is Peter? Die ouwe nicht met zijn neplach ?
Neuh
Hij mag wel wat meer op de voorgrondquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hij lijkt alleen niet zoveel in beeld te komen dus ik weet nog niet wat ik van hem moet denken
Ow, da's dan weer jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De nieuwste dame die in het datacenter zat.
Welke reclame balk?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
'TWEET MEE MET #'
opdonderen met je reclame balk
Zag hem net. Viel mij niet eens opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij stream 1 heb het ook
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten, had al gegoogeld maar er niks over gevondenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Zijn we er al achter wie die nieuwe BB-stem is? Ik heb sterk het vermoeden dat het Matt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |