"Al" 27?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:49 schreef Rocket Ride het volgende:
Vilhena terughalen lijkt me niet verstandig. Is al 27, ga je waarschijnlijk niet meer voor veel verkopen in de toekomst. Bovendien niet bepaald spelverdeler die spel versnelt.
Dat vooral. Heel vreemd dat ze op hem uitkomen. Categorie geld verbranden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:49 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik had die Veerman er graag bij gehad, prima speler en alvast opvolger van Kocku wanneer die verkocht mocht gaan worden komende zomer. Al moet je dat laatste eerst nog maar afwachten. En dat was meteen het nadeel van aankoop van Veerman. Best een dure speler natuurlijk.
Vilhena terughalen lijkt me niet verstandig. Is al 27, ga je waarschijnlijk niet meer voor veel verkopen in de toekomst. Bovendien niet bepaald spelverdeler die spel versnelt.
Dat zou leuk zijn. In dat geval is hij welkom hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Tonny komen gaat ie mondjes snoeren hier.
Dat criterium is de afgelopen 40 jaar ook heel serieus genomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Al" 27?
Niet elke speler die je aanschaft hoef je te verkopen met dikke winst.
Hij is mislukt in het buitenland op 27 jarige leeftijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Tonny komen gaat ie mondjes snoeren hier.
Dat zijn nou juist de spelers waar je in de eredivisie een beetje op moet azen. Zie Berghuis, El Ahmadi of Ajax met Blind. Al was die imo nou ook weer niet volledig mislukt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is mislukt in het buitenland op 27 jarige leeftijd.
Ja, maar we leven niet meer in het verleden. Ik vind het gezeik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat criterium is de afgelopen 40 jaar ook heel serieus genomen.
Zo'n zwakbegaafde clown wil je toch niet hebben?quote:
We hebben Linssen toch ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zo'n zwakbegaafde clown wil je toch niet hebben?
Eens, hoewel wel ik graag zie dat we veel aandacht besteden aan waardevermeerdering van de selectie. In dat opzicht zie ik weinig in de komst van Vilhena. Ook omdat ik hem niet de leiderschapskwaliteiten vind hebben die bijvoorbeeld een El Ahmadi, Blind. Berghuis of zelfs Kuyt wel hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar we leven niet meer in het verleden. Ik vind het gezeik.
Nja, eens wat dat betreft. Ik zie die leider er ook niet in, maar die zie ik wel weer in Aursnes.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, hoewel wel ik graag zie dat we veel aandacht besteden aan waardevermeerdering van de selectie. In dat opzicht zie ik weinig in de komst van Vilhena. Ook omdat ik hem niet de leiderschapskwaliteiten vind hebben die bijvoorbeeld een El Ahmadi, Blind. Berghuis of zelfs Kuyt wel hebben.
En dan stap je dus over naar een ander plan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het probleem dat ik met Vilhena heb is dat je als club blijkbaar extreem veel moeite doet om 6 miljoen bij elkaar te schooien om Veerman al in de winterstop te halen. Dan lijkt het met dat je al duidelijke plannen en een specifieke rol in het elftal voor ogen hebt voor hem.
Vilhena en Veerman zijn in mijn ogen echt totaal andere spelers, die ook nog eens in totaal andere fases van hun carrière zitten. Vilhena speelt nota bene al het hele seizoen als linkervleugelverdediger(die kunnen we opzich ook best gebruiken als concurrentie van Malacia, maar dat is een ander verhaal)
Dit komt meer een beetje over als dat ze er op hadden gerekend dat Veerman wel zou komen en nu zoiets hebben van 'Kut, nu zijn we eigenlijk wel verplicht om alsnog een 'bekende' naam te halen'. En dan via de klassieke bord-op-schoot scouting maar bij Vilhena zijn uitgekomen.
Vilhena-Aursnes-Kokcuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:33 schreef Caland het volgende:
Je moet in een middenveld sowieso niet teveel willen denken in vaste posities en profielen die daarbij passen. Zolang het maar een uitgebalanceerd geheel is.
Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu, Sini, Senesi, Pedersenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, hoewel wel ik graag zie dat we veel aandacht besteden aan waardevermeerdering van de selectie. In dat opzicht zie ik weinig in de komst van Vilhena. Ook omdat ik hem niet de leiderschapskwaliteiten vind hebben die bijvoorbeeld een El Ahmadi, Blind. Berghuis of zelfs Kuyt wel hebben.
Zou mij ook niet eens zo verbazen als Vilhena op de plek van Til komt bijvoorbeeld. Het is in ieder geval wel een speler met het loopvermogen en dynamiek waar Slot zo geil van is (SPELERS VAN BALLEN AFLOPEN!!!!). Mensen die hem afrekenen op de laatste Gio-periode zijn ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Maar er mag dan wel wat creativiteit nog bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vilhena-Aursnes-Kokcu
Aursnes met de punt naar achter. Lijkt mij prima te passen.
Snap ik, maar dan mis ik bij Vilhena eigenlijk wel de echte kwaliteiten (voetballend of als leider) om heel enthousiast te worden van zijn komst.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu, Sini, Senesi, Pedersen
Zijn al aardig wat spelers in de selectie met een leuke waarde. Het doel van deze mogelijke transfer is dus ook niet om hem met veel winst door te verkopen.
Heeft Krabby nou een vies sikje of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Vanavond maar eens even luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |