SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
worden ze niet lekkerder van denk ikquote:
Beter dan die onzin verhalen die jij steeds zegt. Ik lieg tenminste niet alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Het is weer duizendmaal hetzelfde berichtje over koekjestijd.
minder duur dan helemaal jouw kant op rijden. benzine is duur.quote:
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
minder duur dan helemaal jouw kant op rijden. benzine is duur.
*block*quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Beter dan die onzin verhalen die jij steeds zegt. Ik lieg tenminste niet alles bij elkaar.
daar kan het inderdaad makkelijker dan op de desktopquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja mobiel kan je makkelijker nog even zien wat iemand zegt.![]()
Ja daar lukt het niet maar is niet erg haha.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar kan het inderdaad makkelijker dan op de desktop
toch raar dat het op de desktop niet makkelijk kanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daar lukt het niet maar is niet erg haha.
Of raar dat het mobiel wel makkelijk kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
toch raar dat het op de desktop niet makkelijk kan
Dat is helemaal lame.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Eerst deed blokkeren het helemaal niet mobiel.
ook wel weer zo jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Of raar dat het mobiel wel makkelijk kan.
dat is onhandigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Eerst deed blokkeren het helemaal niet mobiel.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Oei visboer heeft anderhalf week vakantie dus geen kibbeling deze week. #afkicken
Zelf fish and chips makenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Oei visboer heeft anderhalf week vakantie dus geen kibbeling deze week. #afkicken
Huhquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ach, flikker toch op buda, met je holier than thou attitude.
discussie vorige topicquote:
Flikker zelf op IJs, onverbeterlijke betweter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoor wie het zegt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flikker zelf op IJs, onverbeterlijke betweter.
Ik geef gewoon mijn mening. Jij bent degene die mijn mening niet kunt accepteren en per se gelijk moet krijgen. Lees maar eens terug.quote:
Omdat je mening op onzin is gebaseerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Jij bent degene die mijn mening niet kunt accepteren en per se gelijk moet krijgen. Lees maar eens terug.
Kunnen we het hier nu alsjeblieft bij laten?
Wederom, hoor wie het zegt. Jij stelt jouw mening als waarheid en accepteert geen input van een ander.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Jij bent degene die mijn mening niet kunt accepteren en per se gelijk moet krijgen. Lees maar eens terug.
Kunnen we het hier nu alsjeblieft bij laten?
Nee, jij vindt mijn mening onzin. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je mening op onzin is gebaseerd.
De hemel is groen?
Nee de lucht is blauw.
NEEE HET IS MIJN MENING HIJ IS GROEEEEEN ROT OP
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jij vindt mijn mening onzin. Dat is wat anders.
Ik accepteer wel input. Maar ik mag geen mening hebben over tattoos want die wereld is zo divers. En jij mag wel een mening hebben want je hebt een tattoo en je kent mensen met een tattoo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wederom, hoor wie het zegt. Jij stelt jouw mening als waarheid en accepteert geen input van een ander.
Mijn mening is daarom juist dat je geen reet kan zeggen over 'de mens met een tattoo'.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik accepteer wel input. Maar ik mag geen mening hebben over tattoos want die wereld is zo divers. En jij mag wel een mening hebben want je hebt een tattoo en je kent mensen met een tattoo.
ik heb liever dat je je piercings showtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:26 schreef Ama het volgende:
Oh dit gaat over dat je tattoo's neemt om te showen? Shit moet ik toch beter mijn best doen.
Schultenbrau drinken en een tattoo op je voorhoofd zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:26 schreef Ama het volgende:
Oh dit gaat over dat je tattoo's neemt om te showen? Shit moet ik toch beter mijn best doen.
1 is gewoon zichtbaar, 3 een beetje en de ander krijgt niemand hier te zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb liever dat je je piercings showt
wil je me niet laten lachen als ik in een meeting zit. Dat staat zo raar voor de cameraquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schultenbrau drinken en een tattoo op je voorhoofd zetten.
Maar dat is dus onzin en je hebt zelf geen tattoo's.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt, waar gaat dit over. Alleen maar omdat ik zei dat ik denk dat veel mensen een tattoo hebben omdat ze een statement willen maken.
Dat is niet waar. Je had zelf een hele verhandeling over dat het een vorm van expressie is en dat mensen ‘m niet hebben als statement. Dat is toch ook een mening? Net zo goed als mijn mening dat veel (niet alle) mensen ‘m hebben als statement?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn mening is daarom juist dat je geen reet kan zeggen over 'de mens met een tattoo'.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
1 is gewoon zichtbaar, 3 een beetje en de ander krijgt niemand hier te zien.
Dank voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat is dus onzin en je hebt zelf geen tattoo's.
Expressie houdt niet in dat 'ie zichtbaar is, dus een onzichtbaar statement?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je had zelf een hele verhandeling over dat het een vorm van expressie is en dat mensen ‘m niet hebben als statement. Dat is toch ook een mening? Net zo goed als mijn mening dat veel (niet alle) mensen ‘m hebben als statement?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben serieus klaar met praten tegen een muur.
That makes two of us. Zullen we deze discussie dan maar staken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben serieus klaar met praten tegen een muur.
pijn de kampanjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:32 schreef Ama het volgende:
Twijfel of ik een ciabatta ga kopen of een pain de campagne.
hier is het net droog zo te zien.quote:
Ik las je oudersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:32 schreef dud0r het volgende:
M'n schouders zitten weer goed vast na de training van gisteren.
Straks maar weer eens rustig los proberen te krijgen
Zo zijn we hierquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:39 schreef Crack_ het volgende:
Bewondering voor de volwassen gesprekken hier
Misschien zitten die ook wel vast. Geen idee.quote:
Why?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hoop de hele week keiharde regen en zaterdag droog
Nu hoop ik juist dat het zaterdag gaat regenen. 😈quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hoop de hele week keiharde regen en zaterdag droog
mag het gewoon de hele week droog zijn. inclusief het weekend?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu hoop ik juist dat het zaterdag gaat regenen. 😈
Zou met iemand koffie gaan halen en een stukje lopen. Moet het wel een beetje droog zijn want je kunt nergens naar binnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Why?
En leuk dat je je schoenen aan had trouwens!Ging t goed?
Zooo kijk deze ouder met dure cadeaus strooien danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:41 schreef Goitske het volgende:
Oudste hier zit nu starwars Lego te bouwen heeft zijn schip bijna klaar
Woah Buda goes Badbuda.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu hoop ik juist dat het zaterdag gaat regenen. 😈
Ja of wat je nu overal hoort. “De mensen die werken aan de frontlinie”quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Of van die jonge meisjes die na een slechte "relatie" van zes weken "What doesn't kill you makes you stronger" op zichzelf laten schrijven, alsof ze de concentratiekampen hebben overleefd of een ernstige ziekte.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:46 schreef Ama het volgende:
Onze pathologische leugenaar is ook meteen stil.
Kom net binnenvallen, misschien ga ik even terug lezen..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Leuk een beetje agressie in de ochtend
Ik dacht even dat je met die hakken ging wandelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou met iemand koffie gaan halen en een stukje lopen. Moet het wel een beetje droog zijn want je kunt nergens naar binnen.
En ja ging supergoed, ze lopen super lekker
Gaat over tattoos en dat je daar geen mening over mag hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom net binnenvallen, misschien ga ik even terug lezen..
Vraag me oprecht af wat je hiermee wil bereikenquote:
wanneer loopt die af?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:48 schreef Ama het volgende:
Abonnement loopt bijna af. Gun Danny geen cent maar zonder abonnement kan je niemand blokkeren.
Niks hoor. Zeg het gewoon even.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af wat je hiermee wil bereiken
Niet enkel bij jou hoor maar bij al dit soort steekberichten.
Rondje Vondelpark op 15 cmquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met die hakken ging wandelen![]()
Maar nee jammer he.
Fijngoede koop
Dat mag ik vanmiddag ook doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:55 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we allemaal doen vandaag? ik ga weer eens verder met excel stoeien.
Verder met kutvertaling zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:55 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we allemaal doen vandaag? ik ga weer eens verder met excel stoeien.
@kwiwi vindt het tegenwoordig ook leuk om te doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag ik vanmiddag ook doen
in hoeveel talen moet je het woord kut vertalenquote:
Oh, ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat over tattoos en dat je daar geen mening over mag hebben.
Zo heel veel boeiends komt er niet uit de gemiddelde vagina, ja kinderen maar daar zit geen hond op te wachten behalve de eigenaresse van die vagina zelf.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:kwiwi vindt het tegenwoordig ook leuk om te doen
Dat ook niet eens altijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heel veel boeiends komt er niet uit de gemiddelde vagina, ja kinderen maar daar zit geen hond op te wachten behalve de eigenaresse van die vagina zelf.
"De bevolking groeide in 2021 met naar schatting 118.000 inwoners zodat het totaal aantal Nederlanders op 17,6 miljoen uitkomt. Dat komt onder meer door een corona-geboortegolfje"quote:
Een echte pandemie had de bevolking met minimaal 10% verlaagd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De bevolking groeide in 2021 met naar schatting 118.000 inwoners zodat het totaal aantal Nederlanders op 17,6 miljoen uitkomt. Dat komt onder meer door een corona-geboortegolfje"
Hugo, werk aan de winkel.
Een voortplantingsverbod was slimmer geweest om een hele hoop problematiek waar we de komende 10 jaar mee te maken zullen krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een echte pandemie had de bevolking met minimaal 10% verlaagd.
Hoe leggen we dit uit in de boeken, 2020 begon de grootste pandemie in de mensenheugenis, mensen bleven thuis, winkels en alles dicht, er was zelfs een avondklok.
Ohja de bevolking steeg met 100K.
Massa hysteriequote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een echte pandemie had de bevolking met minimaal 10% verlaagd.
Hoe leggen we dit uit in de boeken, 2020 begon de grootste pandemie in de mensenheugenis, mensen bleven thuis, winkels en alles dicht, er was zelfs een avondklok.
Ohja de bevolking steeg met 100K.
jij doet alleen maar mooie dingenquote:
Heeft in China uitstekend gewerkt jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een voortplantingsverbod was slimmer geweest om een hele hoop problematiek waar we de komende 10 jaar mee te maken zullen krijgen.
Deze was niet zo mega duur. Er zijn hele dure sets waar ik ook bij sta te kwijlen. Enne oma was zo gek deze keerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zooo kijk deze ouder met dure cadeaus strooien dan![]()
Die sets zijn 1000 euro ofzo toch?
Ah ik dacht zo’n death star dingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Deze was niet zo mega duur. Er zijn hele dure sets waar ik ook bij sta te kwijlen. Enne oma was zo gek deze keer![]()
https://m.brickshop.nl/le(...)zS-BUOoaAn42EALw_wcB
Ik zou het naar je bijna ex-collega's mailenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik mijn werk naar jou mailen?
Nou dat ze er uit waren was fijn maar dat er uit komen is verrekte pijnlijk was mijn conclusiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heel veel boeiends komt er niet uit de gemiddelde vagina, ja kinderen maar daar zit geen hond op te wachten behalve de eigenaresse van die vagina zelf.
Nou voor een 9 jarige was dit een groot genoeg projectquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ik dacht zo’n death star ding![]()
Gewoon even drie weken alle mailtjes onbeantwoord laten en straks als zip-bestand overdragen aan mijn opvolgerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou het naar je bijna ex-collega's mailenToedeloe jongens
Apfelsttrudelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:31 schreef Goitske het volgende:
Boodschappen binnen
Planning
Indonesische gehaktballetjes
Chorizo saucijzenbroodjes
Kaasbroodjes
Apfelstrudel met bladerdeeg
Ik doe helaas niet alleen maar mooie dingen. wel een boel maar het is niet altijd feestquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Correct
Anders doe je de verkeerde dingen.
“Het leven is een feestje, je moet zelf de slingers ophangen”quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe helaas niet alleen maar mooie dingen. wel een boel maar het is niet altijd feest
"De beste versie van jezelf worden"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
“Het leven is een feestje, je moet zelf de slingers ophangen”
Ik hou toch meer van de tekst je hoeft niet perse aan een boom te hangen om een eikel te zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ieksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"De beste versie van jezelf worden"
Die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van de tekst je hoeft niet perse aan een boom te hangen om een eikel te zijn
Mijn overleden college gebruikte deze regelmatig
Ik leef m’n beste levenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"De beste versie van jezelf worden"
"Living my best life."quote:
hang er gelijk een touw bij danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Live love laughquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Living my best life."
Of wat denk je van deze: love my life
Diezelfde mensen hebben ook de letters HOME in de woonkamer staan.
Of: In dit huis….quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Living my best life."
quote:
* rilt.quote:
en dan met 28 verschillende lettertypesquote:
Kan me voorstellen dat je een intense hekel krijgt aan patiënten die vervelend zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:42 schreef Goitske het volgende:
In mijn werk doe ik veel dingen die echt de moeite waard maar sommige dingen sla ik toch liever over. Moet zeggen sommige patiënten spreek ik liever ook niet
Ik heb altijd de neiging een rituele verbranding te starten als ik dat zie... Netzo als een bord in dit huis... Geven we knuffels, respecteren elkaar bla bla in verschillende lettertypes ook nogquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Living my best life."
Buren van mijn vader hebben naambordjes bij de deur hangen:quote:
das sneuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buren van mijn vader hebben naambordjes bij de deur hangen:
“In dit huis wonen:
Kees
Jannie
Steven
Mariska
En soms Davey”
Elke keer dat Davey bij zijn pa mag logeren even inwrijven dat hij er net niet helemaal bij hoort
Daveys thoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“In dit huis wonen:
Kees
Jannie
Steven
Mariska
En soms Davey”
Elke keer dat Davey bij zijn pa mag logeren even inwrijven dat hij er net niet helemaal bij hoort
je kan het een keer proberen. kijken of je tegengehouden wordtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:51 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging een rituele verbranding te starten als ik dat zie... Netzo als een bord in dit huis... Geven we knuffels, respecteren elkaar bla bla in verschillende lettertypes ook nog
Ik zucht vaak een paar x of roep ik ben er nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je een intense hekel krijgt aan patiënten die vervelend zijn.
Was een keer snachts voor een calamiteit in een verpleeghuis en een schreeuwend slaand mannetje in een rolstoel werd naar buiten gedrukt en hoorde die zuster zeggen “wat hoop ik dat ie binnenkort dood gaat”
Ik denk dat Davey een slecht opvoedbaar onhandelbaar kindje is in een jeugdzorginstelling.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“In dit huis wonen:
Kees
Jannie
Steven
Mariska
En soms Davey”
Dan is het nog zieligerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Davey een slecht opvoedbaar onhandelbaar kindje is in een jeugdzorginstelling.
komen ze zo vaak langsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:56 schreef Goitske het volgende:
Wij weten van sommige ouders te goed de voornamen en dan is het joh ik heb Gerrie voor je en dan zie je een volle echt kijken van fuck wat wil ze nu weer
Ja, ik vind het een prachtige vondstquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel het mooiste woordje van afgelopen december
Dekt exact de lading ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een prachtige vondst
Sommige mensen, ja helaas. Heb een vriend die echt om de haverklap de huisarts belt en ik irriteer me daar echt kapot aanquote:
DE reden waarom dit land onbetaalbaar is geworden, heel jezelf en niet ieder hoestje is meteen dodelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mensen, ja helaas. Heb een vriend die echt om de haverklap de huisarts belt en ik irriteer me daar echt kapot aan.
op het moment dat het zo erg wordt dat je er kapot aan gaat wordt het tijd om eens een belletje te doen maar anders is het toch niet nodigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:00 schreef Crack_ het volgende:
Hij vroeg gisteren ook of ik niet de huisarts wilde bellen want ik had last van oorpijn.
Nee?
Onbetaalbaar? Pardonquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DE reden waarom dit land onbetaalbaar is geworden, heel jezelf en niet ieder hoestje is meteen dodelijk.
Zolang je geen stukjes long ophoest is er niks aan het handje.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DE reden waarom dit land onbetaalbaar is geworden, heel jezelf en niet ieder hoestje is meteen dodelijk.
Mijn vraag aan hem is ook steeds 'wat verwacht je van ze' maar nog nooit antwoord op gekregen. Lijkt me ook shit hoor want is bij hem dan oprecht beetje paniek maar die paniek kan ik ook absoluut niet plaatsenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
op het moment dat het zo erg wordt dat je er kapot aan gaat wordt het tijd om eens een belletje te doen maar anders is het toch niet nodig
En als we al klagen is het vaak over dingen die wij vanzelfsprekend vinden maar dat eigenlijk helemaal niet zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we hier in NL niet klagen.
Oh daar kan ik ook heel slecht tegen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mensen, ja helaas. Heb een vriend die echt om de haverklap de huisarts belt en ik irriteer me daar echt kapot aan.
Ja, de zorg kost in Nederland net zoveel als mensen in leven houden die niet kunnen/willen werken.quote:
Genoeg andere landen waar alles een stuk slechter is geregeld. Had ik nu ook geen inkomen gehad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als we al klagen is het vaak over dingen die wij vanzelfsprekend vinden maar dat eigenlijk helemaal niet zijn
ja dat lijkt me wel lastig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn vraag aan hem is ook steeds 'wat verwacht je van ze' maar nog nooit antwoord op gekregen. Lijkt me ook shit hoor want is bij hem dan oprecht beetje paniek maar die paniek kan ik ook absoluut niet plaatsen
Volgens mij bij hem niet. Maar dingen moeten wel een naam hebben want dan is het 'echt' oid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh daar kan ik ook heel slecht tegen.
Die zien een huisarts ook als een soort halfgod terwijl die vaak ook maar wat doen.
Hoe is dit enigszins hetzelfde als 'het land is onbetaalbaar'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, de zorg kost in Nederland net zoveel als mensen in leven houden die niet kunnen/willen werken.
Uh ja het merendeel, daarom dankbaar zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Genoeg andere landen waar alles een stuk slechter is geregeld. Had ik nu ook geen inkomen gehad.
Zou als HA echt een keer zeggen bij een zoveelste hoofdpijntje. “Nou dit is duidelijk een hersentumor”quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij bij hem niet. Maar dingen moeten wel een naam hebben want dan is het 'echt' oid.
Hmm, maar vond ze dit zelf dan oprecht spoedgevallen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat lijkt me wel lastig.
maar ja beter elke keer de huisarts bellen dan de hulpdiensten
ik had een collega tig jaar terug en die hing bijna elke 2 dagen met 112 aan de lijn.
want dan liep er een onbekend persoon over de galerij bij haar of er waren jongeren rotzooi aan het trappen(wat meestal gewoon neer kwam op een stel pubers die zaten te blowen en niemand lastig aan het vallen waren).
Of ze was boodschappen wezen doen en er bleef iemand wel heel lang achter haar aan lopen. Ja als je door de garage loopt is de kans groot dat die persoon z'n auto daar ook staat en dat die dezelfde kant op moet
In Hongarije word je met een beetje keelpijn gelijk naar de KNO-arts gestuurd. Dat vond ik dan weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Al ging ik een keer naar de dokter na 2 nachten ijsberen en oorpijn.
Ja gaat vanzelf over. De nacht ernaar brak dus een oorvlies en pus eruit enzo “ja das gevaarlijk je had doof kunnen worden en moest eigenlijk antibiotica”
Ja godvers.
zij vond van wel. want ze voelde zich niet veilig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, maar vond ze dit zelf dan oprecht spoedgevallen?
En mja, spoedeisendehulp zijn ze dit jaar ook al twee keer geweest. En ik kan dan gewoon echt geen goede vriend zijn omdat ik alleen maar denk 'WTF DOE JE DAAR, STEL JE NIET ZO AAN' en daar baal ik wel van bij mezelf
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou als HA echt een keer zeggen bij een zoveelste hoofdpijntje. “Nou dit is duidelijk een hersentumor”
Ik kreeg in Fr bij rugpijn ook de halve apotheek mee. Bizar veel medicijnen, spierverslappers, zware pijnstillers, slaappillen, tranquillizers, enz enz.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije word je met een beetje keelpijn gelijk naar de KNO-arts gestuurd. Dat vond ik dan weer het andere uiterste.
Liefst zoveel mogelijk mensen ingeschreven hebben in je praktijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Hoe krijgt een huisarts eigenlijk betaald? Misschien is het wel super easy geld verdienen, zulke mensen
Mja niet veilig voelen is niet meteen spoed, lastig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
zij vond van wel. want ze voelde zich niet veilig.
je zou maar zo in angst moeten leven zeg.
En dit was in een dorp he. zoveel spannends gebeurde er niet.
het is niet dat het een achterstandswijk was
die innen elke maand een bedrag van je zorgverzekering alleen maar omdat je daar ingeschreven staatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Hoe krijgt een huisarts eigenlijk betaald? Misschien is het wel super easy geld verdienen, zulke mensen
Die hoort echt in begeleid wonen, das geen normaal gedrag hč.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
zij vond van wel. want ze voelde zich niet veilig.
je zou maar zo in angst moeten leven zeg.
En dit was in een dorp he. zoveel spannends gebeurde er niet.
het is niet dat het een achterstandswijk was
Yep. Ik ben een goede klant omdat ik eigenlijk nooit bij ze op bezoek kom.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
die innen elke maand een bedrag van je zorgverzekering alleen maar omdat je daar ingeschreven staat
Foqueville is toch voor mensen die begeleid wonen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die hoort echt in begeleid wonen, das geen normaal gedrag hč.
Ohja, en uitkerings.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville is toch voor mensen die begeleid wonen?
yup. hier ook. het verschilt ook per maand wat ze innen zag ik afgelopen jaar op de nota's van de zorgverzekering.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Ik ben een goede klant omdat ik eigenlijk nooit bij ze op bezoek kom.
https://www.cz-zorgkantoo(...)tversie.pdf?la=nl-nl
Of van die sierlijke letters op de muur.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:51 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging een rituele verbranding te starten als ik dat zie... Netzo als een bord in dit huis... Geven we knuffels, respecteren elkaar bla bla in verschillende lettertypes ook nog
Ja toen ik dat voor het eerst zag dacht ik ook wel even.. wait watquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
die innen elke maand een bedrag van je zorgverzekering alleen maar omdat je daar ingeschreven staat
Arme Daveyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“In dit huis wonen:
Kees
Jannie
Steven
Mariska
En soms Davey”
Ja, dat is in Hongarije ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kreeg in Fr bij rugpijn ook de halve apotheek mee. Bizar veel medicijnen, spierverslappers, zware pijnstillers, slaappillen, tranquillizers, enz enz.
Ik zet dan altijd zelf mijn camera even uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Goverdomme wat kut![]()
ik moest even een praatje houden via teams en daarbij mn scherm delen, maar zooo naar dat je dan de mensen tegen wie je praat gewoon niet ziet
Gewoon vragen wat ze er van vinden.. dan krijg je wel respons. Klinkt kleuterschool, maar zo werkt het nu eenmaalquote:
M'n huisarts is blij met me.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja toen ik dat voor het eerst zag dacht ik ook wel even.. wait wat
volgens mij kan het wel. ligt er aan wat je deelt. dan verschuiven ze naar de zijkant.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:23 schreef Crack_ het volgende:
Goverdomme wat kut![]()
ik moest even een praatje houden via teams en daarbij mn scherm delen, maar zooo naar dat je dan de mensen tegen wie je praat gewoon niet ziet
Als spreker of luisteraar?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zet dan altijd zelf mijn camera even uit.
quote:
Nouja het was geen praatje waarbij ik uberhaupt veel respons verwacht. En het duurde vijf minuten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat ze er van vinden.. dan krijg je wel respons. Klinkt kleuterschool, maar zo werkt het nu eenmaal
https://www.facebook.com/(...)742575745805/?type=3quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of van die sierlijke letters op de muur.
Lunchspekquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soepje met broodjes met kaas en ontbijtspek
Hoezo?quote:
Ohja, staat me ook wel zoiets van bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens mij kan het wel. ligt er aan wat je deelt. dan verschuiven ze naar de zijkant.
met powerpoint delen werkt het niet maar volgens mij als je andere dingen deelt wel.
Zal straks eens kijken hoe je het dan precies moet doen. weet je het voor de volgende keer
Krijg je dan ook op je briefje dat je x dagen ziek bent? Dat vind ik altijd zo leuk aan Polen. Hoef je gewoon die x dagen niet te werken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is in Hongarije ookJe moet daar verplicht naar de huisarts zodra je je ziekmeldt, zelfs voor een griepje, anders krijg je niet doorbetaald. En dan krijg je ook een hele stapel receptjes mee. Daar heb ik lekker niks mee gedaan.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)742575745805/?type=3
Als spreker. Ook omdat ik presenteren doe vanaf mijn grote scherm en dan in een rare hoek ten opzichte van de camera zit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als spreker of luisteraar?
[..]lekker
[..]
Nouja het was geen praatje waarbij ik uberhaupt veel respons verwacht. En het duurde vijf minuten.
Maar in het echt is dat gewoon allemaal veel makkelijker omdat je mensen ook gewoon aan kan kijken, vind ik.
Bij mijn eerste teamsmeeting met het nieuwe team, zaten ze mij allemaal chagrijnig aan te kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als spreker of luisteraar?
[..]lekker
[..]
Nouja het was geen praatje waarbij ik uberhaupt veel respons verwacht. En het duurde vijf minuten.
Maar in het echt is dat gewoon allemaal veel makkelijker omdat je mensen ook gewoon aan kan kijken, vind ik.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ohja, staat me ook wel zoiets van bij.
Ohja, dat is ook apart. Wel slim eigenlijk, geeft ook veel rustquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als spreker. Ook omdat ik presenteren doe vanaf mijn grote scherm en dan in een rare hoek ten opzichte van de camera zit.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan ook op je briefje dat je x dagen ziek bent? Dat vind ik altijd zo leuk aan Polen. Hoef je gewoon die x dagen niet te werken.
Hij ziet me bijna nooit.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mijn eerste teamsmeeting met het nieuwe team, zaten ze mij allemaal chagrijnig aan te kijken.
Dat was ook een warm welkom
Dan heb ik niet zo het gevoel dat mensen naar me starenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook apart. Wel slim eigenlijk, geeft ook veel rust
Ja, ik dacht van: oke laat maarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Je kunt dan wel zelf blij gaan doen maar dat contrast met je collega's maakt het dan alleen maar erger
Is dat mooi dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn dokter is ook wel blij met mij, ziet me wel eens naakt
Klopt vast ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb ik niet zo het gevoel dat mensen naar me staren
Ja herken het zelf ook wel. Teamsmeetingen zijn hier ook meestal gewoon uitzitten, ook al is het soms nog wel leuk/interessantquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik dacht van: oke laat maarEn als je ze irl zag waren ze echt wel vriendelijk, denk gewoon resting bitch face
Dat is hier ook, omdat je werkgever vanaf dag 3 een bewijs van ziekte van de dokter eist.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan ook op je briefje dat je x dagen ziek bent? Dat vind ik altijd zo leuk aan Polen. Hoef je gewoon die x dagen niet te werken.
Ik mag binnenkort weer de kijkdoos uithangen geloof ik, maar over het algemeen mankeer ik weinig wat niet uit zichzelf over gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft je niet altijd uit te kleden daar...just saying.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat hem iets boeit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Crack gaat voor de full-expirience.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft je niet altijd uit te kleden daar...just saying.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer de kijkdoos uithangen geloof ik, maar over het algemeen mankeer ik weinig wat niet uit zichzelf over gaat.
Same.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer de kijkdoos uithangen geloof ik, maar over het algemeen mankeer ik weinig wat niet uit zichzelf over gaat.
Oh huh wachtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft je niet altijd uit te kleden daar...just saying.
Het was dan ook een grapquote:
Bevolkingsonderzoek enzo.quote:
Haske loik, maar zouden ze niet gewoon de beste persoon op de juiste plek neerzetten?quote:Op 1 januari 2022 treedt de Wet evenwichtiger verhouding tussen mannen en vrouwen in bestuur en raad van commissarissen in werking. Deze wet moet de verhouding tussen het percentage vrouwen en het percentage mannen in topfuncties meer in balans brengen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste keer dat ik bij de dokter was zei ze "kleed je maar eens uit dan". Toen vroeg ik haar waarom en kwam ze tot de conclusie dat het niet nodig was on naar mijn enkel te kijken.
Kan uit ervaring vertellen dat het je niet meer boeit na een tijdje hoe iemand er uit ziet. Alleen hele afwijkende dingen vallen je nog op. Ooit 10 weken ECGs gedraaid en zoveel borsten en lichamen gezien eigenlijk maar 1 die echt indruk maakte en dat was niet heel positief. Dat was iemand met anorexia en de zuignappen van het systeem konden niet blijven zitten door te weinig onderhuids vet.. die was zo eng dun.quote:
En ook al boeit het mensen wel, is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kan uit ervaring vertellen dat het je niet meer boeit na een tijdje hoe iemand er uit ziet. Alleen hele afwijkende dingen vallen je nog op. Ooit 10 weken ECGs gedraaid en zoveel borstel en lichamen gezien eigenlijk maar 1 die echt indruk maakte en dat was niet heel positief. Dat was iemand met anorexia en de zuignappen van het systeem konden niet blijven zitten door te weinig onderhuids vet.. die was zo eng dun.
Maar dik dun knap etc je ziet het niet meer
lijkt me inderdaad ook het bestequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haske loik, maar zouden ze niet gewoon de beste persoon op de juiste plek neerzetten?
Die van mij is een man. En die is getrouwd met een man.quote:
Ja, en je weet zeker dat het goed gedaan is, dat onderzoek..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bevolkingsonderzoek enzo.![]()
Even gluren hoe dat nu zit met een thuistest, daar deden ze 5 jaar geleden nog wat moeilijk over, maar zo ingewikkeld kan het niet zijn.
Anderzijds, die 5 minuten in die stoel.
hij wil je bruine oog zienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij is een man. En die is getrouwd met een man.
Misschien dat ik me daarom steeds uit moet kleden als ik voor mijn oog kom?
Hoe weet je dat ie is getrouwd met een man? Is ie nog wel getrouwd?!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij is een man. En die is getrouwd met een man.
Misschien dat ik me daarom steeds uit moet kleden als ik voor mijn oog kom?
Die thuistest stelt echt niks voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bevolkingsonderzoek enzo.![]()
Even gluren hoe dat nu zit met een thuistest, daar deden ze 5 jaar geleden nog wat moeilijk over, maar zo ingewikkeld kan het niet zijn.
Anderzijds, die 5 minuten in die stoel.
Same, ik kom niet voor de fun and giggles...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet echt niks van mijn huisarts haar persoonlijke leven
Hmm, of hij getrouwd is weet ik niet, maar ik zie hem wel regelmatig met zijn vriend/man.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie is getrouwd met een man? Is ie nog wel getrouwd?!![]()
Ik weet echt niks van mijn huisarts haar persoonlijke leven
Bij de Gyn: ja hij is in opleiding, mag wel he?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Die ene keer dat ik naar de huisarts ga heb ik er eentje in opleiding ofzo.
Ja, positieve discriminatie doe je maar op een eerder moment.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haske loik, maar zouden ze niet gewoon de beste persoon op de juiste plek neerzetten?
Die heb ik ook ooit gehad lang lang geleden, na 45 min stond nik pas weer buitenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Die ene keer dat ik naar de huisarts ga heb ik er eentje in opleiding ofzo.
Ook dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en je weet zeker dat het goed gedaan is, dat onderzoek..
en dan komt er zo'n kerel van 2.10m binnen lopen met handen als kolenschoppen nadat je ja hebt gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de Gyn: ja hij is in opleiding, mag wel he?
Zucht.
Cavaatje erbijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, ik kom niet voor de fun and giggles...
Playtoyboyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, of hij getrouwd is weet ik niet, maar ik zie hem wel regelmatig met zijn vriend/man.
Nee natuurlijk niet, rare gedachtequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dit in de praktijk brengen.. twee mensen.. een man en en vrouw zijn gelijk aan elkaar en dan wordt de vrouw het?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, positieve discriminatie doe je maar op een eerder moment.
Sorry heurquote:
ja we nemen de mindere kandidaat want dan hebben we een nette 50/50 verdelingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dit in de praktijk brengen.. twee mensen.. een man en en vrouw zijn gelijk aan elkaar en dan wordt de vrouw het?
Of dat de vrouw dan misschien net niet helemaal en dat de keuze hier maar op valt, want het moet van de overheid.dat gaat toch mis ?
Eyerollquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja we nemen de mindere kandidaat want dan hebben we een nette 50/50 verdeling
In theorie dat eerste, maar in praktijk dat tweede vrees ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dit in de praktijk brengen.. twee mensen.. een man en en vrouw zijn gelijk aan elkaar en dan wordt de vrouw het?
Of dat de vrouw dan misschien net niet helemaal en dat de keuze hier maar op valt, want het moet van de overheid.dat gaat toch mis ?
Voordat ik stop.quote:
Dat ik kap dat ik nokquote:
Ja en dat het nu een verplicht karakter heeft vanuit de overheid vind ik echt kul.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In theorie dat eerste, maar in praktijk dat tweede vrees ik.
Meer kansen creëren voor vrouwen waardoor de kans op een gelijkmatige verdeling hogerop groter is: helemaal prima. Maar zodra je op een bepaald punt in de keten komt, moeten er gewoon capabele mensen op posten komen. Man/vrouw/smurf moet daar ondergeschikt aan zijn.
hoeveel gevulde koeken gaan er zo mee op de vreetboeifietsquote:
Ik vind het een hele slechte ontwikkeling, dan wordt er van vrouwen aan de top gedacht dat ze daar alleen maar zitten vanwege de diversiteitseisen in plaats van hun kunde. Lekker dan als je gewoon goed bent in je werk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie deze slogan verzonnen heeft, verdient klappenquote:Nieuw jaar, nieuwe jij, 4E!
ik denk dat het @Budapestenaar was. Die zit in de marketingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie deze slogan verzonnen heeft, verdient klappen
Sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het een hele slechte ontwikkeling, dan wordt er van vrouwen aan de top gedacht dat ze daar alleen maar zitten vanwege de diversiteitseisen in plaats van hun kunde. Lekker dan als je gewoon goed bent in je werk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat het @:budapestenaar was. Die zit in de marketing
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat het @:budapestenaar was. Die zit in de marketing
quote:
Ik las van de week bij iemand 'ik wens je een vruchtbaar jaar toe waarin hopelijk al je blabla uitkomen'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is Buda z'n account gehackt, hij zou nooit met zulke slechte slogans aan komen zettenquote:
Bedoelde die 'fruitful'?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik las van de week bij iemand 'ik wens je een vruchtbaar jaar toe waarin hopelijk al je blabla uitkomen'
Moest hardop lachen
Ik hoop persoonlijk niet dat het een vruchtbaar jaar word.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik las van de week bij iemand 'ik wens je een vruchtbaar jaar toe waarin hopelijk al je blabla uitkomen'
Moest hardop lachen
Eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het een hele slechte ontwikkeling, dan wordt er van vrouwen aan de top gedacht dat ze daar alleen maar zitten vanwege de diversiteitseisen in plaats van hun kunde. Lekker dan als je gewoon goed bent in je werk.
Wat hield je tegen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gaan voor ‘Discover your inner guinea pig. Eat more broccoli.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |