SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
worden ze niet lekkerder van denk ikquote:
Beter dan die onzin verhalen die jij steeds zegt. Ik lieg tenminste niet alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Het is weer duizendmaal hetzelfde berichtje over koekjestijd.
minder duur dan helemaal jouw kant op rijden. benzine is duur.quote:
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
minder duur dan helemaal jouw kant op rijden. benzine is duur.
*block*quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Beter dan die onzin verhalen die jij steeds zegt. Ik lieg tenminste niet alles bij elkaar.
daar kan het inderdaad makkelijker dan op de desktopquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja mobiel kan je makkelijker nog even zien wat iemand zegt.![]()
Ja daar lukt het niet maar is niet erg haha.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar kan het inderdaad makkelijker dan op de desktop
toch raar dat het op de desktop niet makkelijk kanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daar lukt het niet maar is niet erg haha.
Of raar dat het mobiel wel makkelijk kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
toch raar dat het op de desktop niet makkelijk kan
Dat is helemaal lame.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Eerst deed blokkeren het helemaal niet mobiel.
ook wel weer zo jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Of raar dat het mobiel wel makkelijk kan.
dat is onhandigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Eerst deed blokkeren het helemaal niet mobiel.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Oei visboer heeft anderhalf week vakantie dus geen kibbeling deze week. #afkicken
Zelf fish and chips makenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Oei visboer heeft anderhalf week vakantie dus geen kibbeling deze week. #afkicken
Huhquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ach, flikker toch op buda, met je holier than thou attitude.
discussie vorige topicquote:
Flikker zelf op IJs, onverbeterlijke betweter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ach, flikker toch op buda, met je holier than thou attitude.
Hoor wie het zegt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flikker zelf op IJs, onverbeterlijke betweter.
Ik geef gewoon mijn mening. Jij bent degene die mijn mening niet kunt accepteren en per se gelijk moet krijgen. Lees maar eens terug.quote:
Omdat je mening op onzin is gebaseerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Jij bent degene die mijn mening niet kunt accepteren en per se gelijk moet krijgen. Lees maar eens terug.
Kunnen we het hier nu alsjeblieft bij laten?
Wederom, hoor wie het zegt. Jij stelt jouw mening als waarheid en accepteert geen input van een ander.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Jij bent degene die mijn mening niet kunt accepteren en per se gelijk moet krijgen. Lees maar eens terug.
Kunnen we het hier nu alsjeblieft bij laten?
Nee, jij vindt mijn mening onzin. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je mening op onzin is gebaseerd.
De hemel is groen?
Nee de lucht is blauw.
NEEE HET IS MIJN MENING HIJ IS GROEEEEEN ROT OP
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jij vindt mijn mening onzin. Dat is wat anders.
Ik accepteer wel input. Maar ik mag geen mening hebben over tattoos want die wereld is zo divers. En jij mag wel een mening hebben want je hebt een tattoo en je kent mensen met een tattoo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wederom, hoor wie het zegt. Jij stelt jouw mening als waarheid en accepteert geen input van een ander.
Mijn mening is daarom juist dat je geen reet kan zeggen over 'de mens met een tattoo'.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik accepteer wel input. Maar ik mag geen mening hebben over tattoos want die wereld is zo divers. En jij mag wel een mening hebben want je hebt een tattoo en je kent mensen met een tattoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |