Politie heeft wel wapens... Militairen hebben ook nog hersens...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De bevolking heeft de aantallenHoe meer zich oprichten tegen de regels wereldwijd en tegen de boosters dan is het klaar
en als niet, dan heeft de bevolking altijd genoeg mensen om zich er vol op te gooien en is het ook klaar. Sorry voor de sheeple...
Ik hoor ze nu al de QR-bankrekening koppelng en de nieuwe munt verdedigen als een positieve ontwikkeling. Dan komen er wat strafjes bij voor criminelen, en ook dat wordt positief gezien. Dan wordt de definitie van crimineel wel heel ruim genomen, maar ook dat is prima, want "ze zullen het wel verdient hebben".quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
En gezien de susceptibility van veel mensen om volledig gehypnotiseerd mee te doen aan het narratief.... Tjah,
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:48 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik hoor ze nu al de QR-bankrekening koppelng en de nieuwe munt verdedigen als een positieve ontwikkeling. Dan komen er wat strafjes bij voor criminelen, en ook dat wordt positief gezien. Dan wordt de definitie van crimineel wel heel ruim genomen, maar ook dat is prima, want "ze zullen het wel verdient hebben".
Weet je, ik zou het allemaal prima vinden, als er plekjes op deze wereld overbleven waar je heen kon gaan als je er geen trek in hebt, maar nee. Dat megalomane volk wil per se heel de wereld.
Dat was een overrompeling van een volk dat zich veilig waarde in NL. Want net als 1e WO waren we neutraal. Nu zie je dingen die kunnen gebeuren en ben je niet overromeld "mocht" het gebeuren. Veel meer informatie. En wat doe je dan als het wel gebeurt? Lekker meedoen en als ze niet kijken lastig doen. Maakt het stuk moeilijkerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Politie heeft wel wapens... Militairen hebben ook nog hersens...
Maar Hitler had die ook in zijn macht. Zeg het maar.
Ik ben ook nog op zoekquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:48 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik hoor ze nu al de QR-bankrekening koppelng en de nieuwe munt verdedigen als een positieve ontwikkeling. Dan komen er wat strafjes bij voor criminelen, en ook dat wordt positief gezien. Dan wordt de definitie van crimineel wel heel ruim genomen, maar ook dat is prima, want "ze zullen het wel verdient hebben".
Weet je, ik zou het allemaal prima vinden, als er plekjes op deze wereld overbleven waar je heen kon gaan als je er geen trek in hebt, maar nee. Dat megalomane volk wil per se heel de wereld.
Misschien verleent Sealand wel asiel. Eens uitzoeken hoe hun in de covid maatregelen zittenquote:
Ik hoor ook van ouwe vrienden in Engeland dat er echt heel weinig gecontroleerd en in de kroegen 'back to normal' zijn....maar wel iets minder druk zijn....maar met de bullshit van de laatste twee jaartjes dat ook verstandig is. Peoples habits may have changed.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Maar hoe gaat t er in de praktijk aan toe? ik las dat er in Portugal ook overal regels zijn maar in de praktijk worden ze amper nageleefd dus dat is mooi.
Is het niet zo dat veel democratische staten ook bewapend zijn? daar zijn vaak de gekste regels. als mensen die onzin geloven dan heb je niks aan een wapen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het probleem is dat wij in Europa, in Australië ontwapend zijn... de overheid en hun arm hebben alle macht. Daarom gaat die take over in America zo langzaam. De mensen daar kunnen zich nog verdedigen, dat recht op verdediging hebben we in Europa weggegeven en zijn overgeleverd...
Die verschillen zijn vaak ook maar 55/45 of omgekeerd hè, of minder.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Is het niet zo dat veel democratische staten ook bewapend zijn? daar zijn vaak de gekste regels. als mensen die onzin geloven dan heb je niks aan een wapen.
of Liberlandquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:58 schreef yinxs het volgende:
[..]
Misschien verleent Sealand wel asiel. Eens uitzoeken hoe hun in de covid maatregelen zitten
[ afbeelding ]
Wel een beetje krap misschien.
Daarom heeft de politie in de VS dit soort voertuigen aangeschaft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het probleem is dat wij in Europa, in Australië ontwapend zijn... de overheid en hun arm hebben alle macht. Daarom gaat die take over in America zo langzaam. De mensen daar kunnen zich nog verdedigen, dat recht op verdediging hebben we in Europa weggegeven en zijn overgeleverd...
zelfs als er gevaxxte in dit topic komen merk ik dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Hebben jullie dit nou ook?
[ twitter ]
Maar gelukkig zijn de nazi's en Hitler verslagen. En leven we in een vrije democratische rechtsstaat. Waardoor jij bijvoorbeeld vrij bent op FOK te posten wat jij wilt binnen redelijke grenzen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Politie heeft wel wapens... Militairen hebben ook nog hersens...
Maar Hitler had die ook in zijn macht. Zeg het maar.
Wat is nou precies de achtergrond hiervan? Wat willen ze van die vrouw en waarom wordt ze gearresteerd? Heeft ze geen ID bij zich ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
een aantal fokkers vinden dit geweldig.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn de nazi's en Hitler verslagen. En leven we in een vrije democratische rechtsstaat. Waardoor jij bijvoorbeeld vrij bent op FOK te posten wat jij wilt binnen redelijke grenzen.
Betekent dus gewoon dat een heleboel mensen het virus hebben en bijna niemand er meer serieus ziek van wordt. Prima nieuws dus. Alles open!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:59 schreef Grems het volgende:
https://www.bbc.com/news/health-59862568
"For one thing, a growing proportion of hospital patients with Covid are being treated for something else. They just happen to have the virus.
Latest data, from last week, suggested a third of those admitted to hospital in England were in this position. That's up from a quarter in the autumn. This data is not published in the UK's other nations but there is no reason to think it is any different."
Laten we dat zo houden??quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn de nazi's en Hitler verslagen. En leven we in een vrije democratische rechtsstaat. Waardoor jij bijvoorbeeld vrij bent op FOK te posten wat jij wilt binnen redelijke grenzen.
Allemaal gevaccineerd en ook nog geboosterd toch? De ironiequote:Bijna duizend Nederlanders die onlangs in Oostenrijk zijn geweest, hebben positief getest op het coronavirus. Daarmee is Oostenrijk het land waaruit Nederlanders de afgelopen tijd het vaakst met een coronavirus onder de leden zijn teruggekeerd.
Jajoh, maar ipv loopneus heb je nu een loopneus gat en kan je door de ander nog ademen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Bijna 1000 Nederlanders kwamen met coronavirus uit Oostenrijk terug
[..]
Allemaal gevaccineerd en ook nog geboosterd toch? De ironie
Ja het is hoogst tijd dat de staat meer bevoegdheden krijgt over het volk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Men kan wel eens minder vlees gaan eten. Het is doorgeschoten hoeveel vlees we momenteel eten in een week.
je bent weer aan het crosspostenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja het is hoogst tijd dat de staat meer bevoegdheden krijgt over het volk.
Bepalen wanneer ze naar buiten mogen of bij een restaurant op bezoek is stap 1. Dat maken we niet risicogestuurd maar vooral op basis van of je in hun ogen een goede burger bent of niet - ben je gevaccineerd dan ben je een goede burger en word je beloond! Super! - maar goed gedrag moet natuurlijk veeel meer beloond worden. Eten van vlees is echt slecht!! Dat moet echt wat punten kosten op je sociaal kredietsysyeem, onbegrijpelijk dat mensen die vlees eten een hypotheek krijgen en een huis mogen kopen... Dat kan toch niet waar zijn?? Slechte mensen moet je niet faciliteren in hun leven.
Men hoort te weten dat het belang van het collectief belangrijker is dan het belang van het individu. Als de fundamentele rechten van het individu botsen met die van het collectief dan gaan die van het collectief voor!
En wie is nou beter in oordelen in wat goed voor het collectief is dan grote leider Mark Rutte?
Rutte is onfeilbaar, als iemand dat niet ziet is hij of zij een slecht mens. Dan moet dat punten kosten op zijn sociale krediet systeem.
De wereld zou zoveel beter zijn.
Allemaal de schuld van de ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jajoh, maar ipv loopneus heb je nu een loopneus gat en kan je door de ander nog ademen.
Tis mijn eigen post. Octrooi voor aangevraagd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent weer aan het crossposten
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis mijn eigen post. Octrooi voor aangevraagd.
Daar blijft die toch onbesproken. Interesseert ze in COR weinig en gaat me te snel.
"deskundigen"quote:
Pff, lekker man zo een kabinet dat je land wilt slopen.quote:
Ik zou me hier geen zorgen over maken. Niemand in Nederland wil een WO3 of op grote schaal een bevolkingsgroep uitmoorden. En alas jij daar anders over denkt. Bron graag.quote:
Nog niet maar de geschiedenis laat zien dat mensen er toe in staat zijn. Er is blijkbaar niet zo veel voor nodig om mensen zover te krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou me hier geen zorgen over maken. Niemand in Nederland wil een WO3 of op grote schaal een bevolkingsgroep uitmoorden. En alas jij daar anders over denkt. Bron graag.
De bron van hoe ik ergens over denk ben ik zelf, lijkt me overbodig om achter iedere comment te schrijven: (Ludovico, Fok-Forum Covid1984 topic #210 post #88, 2022)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou me hier geen zorgen over maken. Niemand in Nederland wil een WO3 of op grote schaal een bevolkingsgroep uitmoorden. En alas jij daar anders over denkt. Bron graag.
Je ziet dezelfde blindheid nu terug, dat is de overeenkomst, dat men niet zo knettergek is snap ik ook wel, maar het is een hele enge vorm van hypnose en mensen kunnen met die voorwaarde tot hele extreme dingen komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nog niet maar de geschiedenis laat zien dat mensen er toe in staat zijn. Er is blijkbaar niet zo veel voor nodig om mensen zover te krijgen.
quote:
we zullen het nooit wetenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:08 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat dat met de IC opnames en ziekenhuisopnames? Liggen we dan opeens meer in lijn met UK en Vlaanderen?
Was nogal opvallend hè, dat Bonten efficacy van Pfizer trials doorgeeft als IC bezetting gevaxxed / ongevaxxed.quote:
Ik zal twee bronnen noemen/boeken waarmee jij je kennis over WO2 kan vergroten. De opkomst en ondergang van het derde rijk geschreven door William L. Shirer. En Moordenaars onder ons: Verslag van 35 jaar jagen op oorlogsmisdadigers geschreven door Simon Wiesenthal. Het eerste boek geeft je een overzicht van WO2 en het ontstaan daarvan. Het tweede boek een goed beeld over welke mensen betrokken waren bij de concentratie kampen en hun beweegreden en bovenal wat voor normale mensen dat eigenlijk waren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
De bron van hoe ik ergens over denk ben ik zelf, lijkt me overbodig om achter iedere comment te schrijven: (Ludovico, Fok-Forum Covid1984 topic #210 post #88, 2022)
Nou bedankt voor het verstevigen van mijn punt dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zal twee bronnen noemen/boeken waarmee jij je kennis over WO2 kan vergroten. De opkomst en ondergang van het derde rijk geschreven door William L. Shirer. En Moordenaars onder ons: Verslag van 35 jaar jagen op oorlogsmisdadigers geschreven door Simon Wiesenthal. Het eerste boek geeft je een overzicht van WO2 en het ontstaan daarvan. Het tweede boek een goed beeld over welke mensen betrokken waren bij de concentratie kampen en hun beweegreden en bovenal wat voor normale mensen dat eigenlijk waren.
Dus jij hebt deze boeken gelezen? Duidelijk mag wel zijn gezien wat je post van niet dus. Want mede dankzij de hulp van neo-nazi heeft Simon Wiesenthal nazi kunnen vervolgen. Deze boeken tonen juist aan dat een herhaling van een holocaust uitgesloten is binnen de moderne westerse wereld.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het verstevigen van mijn punt dan.
Er verdwijnen effekes 50k/ 80k positieve besmettingen van ongevaccineerden in die dataset.quote:
Swab: "challenge accepted"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus jij hebt deze boeken gelezen? Duidelijk mag wel zijn gezien wat je post van niet dus. Deze boeken tonen jiust aan dat een herhaling van een holocaust uitgesloten is binnen de moderne westerse wereld.
Hangt er van af hoe je er naar kijkt wellicht? De NSDAP is ook begonnen als een kleine partij van onruststokers? FvD?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef ludovico het volgende:
[..]ik zeg dat er gelijkenissen zijn in die hatelijke hypnose die ik nu zie, en de mogelijkheid tot het überhaupt bestaan van een holocaust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |