abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203021924
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De bevolking heeft de aantallen :) Hoe meer zich oprichten tegen de regels wereldwijd en tegen de boosters dan is het klaar :) en als niet, dan heeft de bevolking altijd genoeg mensen om zich er vol op te gooien en is het ook klaar. Sorry voor de sheeple...
Politie heeft wel wapens... Militairen hebben ook nog hersens...

Maar Hitler had die ook in zijn macht. Zeg het maar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203021938
quote:
81s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
En gezien de susceptibility van veel mensen om volledig gehypnotiseerd mee te doen aan het narratief.... Tjah,
Ik hoor ze nu al de QR-bankrekening koppelng en de nieuwe munt verdedigen als een positieve ontwikkeling. Dan komen er wat strafjes bij voor criminelen, en ook dat wordt positief gezien. Dan wordt de definitie van crimineel wel heel ruim genomen, maar ook dat is prima, want "ze zullen het wel verdient hebben".

Weet je, ik zou het allemaal prima vinden, als er plekjes op deze wereld overbleven waar je heen kon gaan als je er geen trek in hebt, maar nee. Dat megalomane volk wil per se heel de wereld.
pi_203021944
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:48 schreef yinxs het volgende:

[..]
Ik hoor ze nu al de QR-bankrekening koppelng en de nieuwe munt verdedigen als een positieve ontwikkeling. Dan komen er wat strafjes bij voor criminelen, en ook dat wordt positief gezien. Dan wordt de definitie van crimineel wel heel ruim genomen, maar ook dat is prima, want "ze zullen het wel verdient hebben".

Weet je, ik zou het allemaal prima vinden, als er plekjes op deze wereld overbleven waar je heen kon gaan als je er geen trek in hebt, maar nee. Dat megalomane volk wil per se heel de wereld.
_O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 00:50:18 #54
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203021955
quote:
81s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat was een overrompeling van een volk dat zich veilig waarde in NL. Want net als 1e WO waren we neutraal. Nu zie je dingen die kunnen gebeuren en ben je niet overromeld "mocht" het gebeuren. Veel meer informatie. En wat doe je dan als het wel gebeurt? Lekker meedoen en als ze niet kijken lastig doen. Maakt het stuk moeilijker :) Simpel gezegd dan.
Lach met een schone bips
  dinsdag 4 januari 2022 @ 00:51:05 #55
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203021964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:48 schreef yinxs het volgende:

[..]

Ik ben ook nog op zoek :)
Lach met een schone bips
pi_203021995
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben ook nog op zoek :)
Misschien verleent Sealand wel asiel. Eens uitzoeken hoe hun in de covid maatregelen zitten ;)

Wel een beetje krap misschien.
pi_203022026
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Maar hoe gaat t er in de praktijk aan toe? ik las dat er in Portugal ook overal regels zijn maar in de praktijk worden ze amper nageleefd dus dat is mooi.
Ik hoor ook van ouwe vrienden in Engeland dat er echt heel weinig gecontroleerd en in de kroegen 'back to normal' zijn....maar wel iets minder druk zijn....maar met de bullshit van de laatste twee jaartjes dat ook verstandig is. Peoples habits may have changed.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203022066
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het probleem is dat wij in Europa, in Australië ontwapend zijn... de overheid en hun arm hebben alle macht. Daarom gaat die take over in America zo langzaam. De mensen daar kunnen zich nog verdedigen, dat recht op verdediging hebben we in Europa weggegeven en zijn overgeleverd...
Is het niet zo dat veel democratische staten ook bewapend zijn? daar zijn vaak de gekste regels. als mensen die onzin geloven dan heb je niks aan een wapen.
Plaats hier uw advertentie
pi_203022105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 01:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Is het niet zo dat veel democratische staten ook bewapend zijn? daar zijn vaak de gekste regels. als mensen die onzin geloven dan heb je niks aan een wapen.
Die verschillen zijn vaak ook maar 55/45 of omgekeerd hè, of minder.
pi_203022107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:58 schreef yinxs het volgende:

[..]
Misschien verleent Sealand wel asiel. Eens uitzoeken hoe hun in de covid maatregelen zitten ;)

[ afbeelding ]

Wel een beetje krap misschien.

of Liberland
https://nl.wikipedia.org/wiki/Liberland 8-)
pi_203022125
nieuwsjaars viering verboden in Mexico

mexicanen feesten gewoon alsof er niks aan de hand is.
https://www.bitchute.com/video/kRA7NU7NTfaB/
pi_203022142
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het probleem is dat wij in Europa, in Australië ontwapend zijn... de overheid en hun arm hebben alle macht. Daarom gaat die take over in America zo langzaam. De mensen daar kunnen zich nog verdedigen, dat recht op verdediging hebben we in Europa weggegeven en zijn overgeleverd...
Daarom heeft de politie in de VS dit soort voertuigen aangeschaft.

;)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_203022184
Hebben jullie dit nou ook?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203022203
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Hebben jullie dit nou ook?

[ twitter ]
zelfs als er gevaxxte in dit topic komen merk ik dat.
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 4 januari 2022 @ 08:50:49 #66
451005 Grems
Clown World
pi_203023262
https://www.news.com.au/w(...)422b3e8b57fd0e159fdb

"The Prime Minister will press premiers for a uniform definition of Covid hospitalisations — after it was revealed that hundreds of patients listed as hospitalised were not taken to hospital because of the virus at all.

The NSW Health Health Minister that many of those listed in the daily statistics are simply testing positive in routine checks after being admitted for broken bones, labour pains or even mental health issues. Queensland Health has a similar reporting process in place.

The Prime Minister, who has often said to look at rate of hospitalisation and deaths as a true indicator of the disease’s impact rather than raw case numbers, confirmed today he will be talking to premiers about the definition of a hospitalisation due to virus."

Geheel conform de voorheen voorbarige conclusies/angsten van wappies de afgelopen twee jaar :')
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:00:31 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203023377
quote:
81s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar gelukkig zijn de nazi's en Hitler verslagen. En leven we in een vrije democratische rechtsstaat. Waardoor jij bijvoorbeeld vrij bent op FOK te posten wat jij wilt binnen redelijke grenzen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203024213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
een aantal fokkers vinden dit geweldig.
Wat is nou precies de achtergrond hiervan? Wat willen ze van die vrouw en waarom wordt ze gearresteerd? Heeft ze geen ID bij zich ofzo?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:59:39 #69
451005 Grems
Clown World
pi_203024282
https://www.bbc.com/news/health-59862568

"For one thing, a growing proportion of hospital patients with Covid are being treated for something else. They just happen to have the virus.

Latest data, from last week, suggested a third of those admitted to hospital in England were in this position. That's up from a quarter in the autumn. This data is not published in the UK's other nations but there is no reason to think it is any different."

:')
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:01:47 #70
451005 Grems
Clown World
pi_203024317
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:00 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar gelukkig zijn de nazi's en Hitler verslagen. En leven we in een vrije democratische rechtsstaat. Waardoor jij bijvoorbeeld vrij bent op FOK te posten wat jij wilt binnen redelijke grenzen.

En Sinterklaas is net terug in Spanje :')
pi_203024571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:59 schreef Grems het volgende:
https://www.bbc.com/news/health-59862568

"For one thing, a growing proportion of hospital patients with Covid are being treated for something else. They just happen to have the virus.

Latest data, from last week, suggested a third of those admitted to hospital in England were in this position. That's up from a quarter in the autumn. This data is not published in the UK's other nations but there is no reason to think it is any different."

:')
Betekent dus gewoon dat een heleboel mensen het virus hebben en bijna niemand er meer serieus ziek van wordt. Prima nieuws dus. Alles open!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_203024832
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:00 schreef Megumi het volgende:

[..]
Laten we dat zo houden??
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:47:09 #73
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203025108
Bijna 1000 Nederlanders kwamen met coronavirus uit Oostenrijk terug

quote:
Bijna duizend Nederlanders die onlangs in Oostenrijk zijn geweest, hebben positief getest op het coronavirus. Daarmee is Oostenrijk het land waaruit Nederlanders de afgelopen tijd het vaakst met een coronavirus onder de leden zijn teruggekeerd.
Allemaal gevaccineerd en ook nog geboosterd toch? De ironie c_/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203025144
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Bijna 1000 Nederlanders kwamen met coronavirus uit Oostenrijk terug
[..]
Allemaal gevaccineerd en ook nog geboosterd toch? De ironie c_/
Jajoh, maar ipv loopneus heb je nu een loopneus gat en kan je door de ander nog ademen.
pi_203025297
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:48 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Men kan wel eens minder vlees gaan eten. Het is doorgeschoten hoeveel vlees we momenteel eten in een week.
Ja het is hoogst tijd dat de staat meer bevoegdheden krijgt over het volk.

Bepalen wanneer ze naar buiten mogen of bij een restaurant op bezoek is stap 1. Dat maken we niet risicogestuurd maar vooral op basis van of je in hun ogen een goede burger bent of niet - ben je gevaccineerd dan ben je een goede burger en word je beloond! Super! - maar goed gedrag moet natuurlijk veeel meer beloond worden. Eten van vlees is echt slecht!! Dat moet echt wat punten kosten op je sociaal kredietsysyeem, onbegrijpelijk dat mensen die vlees eten een hypotheek krijgen en een huis mogen kopen... Dat kan toch niet waar zijn?? Slechte mensen moet je niet faciliteren in hun leven.

Men hoort te weten dat het belang van het collectief belangrijker is dan het belang van het individu. Als de fundamentele rechten van het individu botsen met die van het collectief dan gaan die van het collectief voor!

En wie is nou beter in oordelen in wat goed voor het collectief is dan grote leider Mark Rutte?

Rutte is onfeilbaar, als iemand dat niet ziet is hij of zij een slecht mens. Dan moet dat punten kosten op zijn sociale krediet systeem.

De wereld zou zoveel beter zijn.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:57:16 #76
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203025328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja het is hoogst tijd dat de staat meer bevoegdheden krijgt over het volk.

Bepalen wanneer ze naar buiten mogen of bij een restaurant op bezoek is stap 1. Dat maken we niet risicogestuurd maar vooral op basis van of je in hun ogen een goede burger bent of niet - ben je gevaccineerd dan ben je een goede burger en word je beloond! Super! - maar goed gedrag moet natuurlijk veeel meer beloond worden. Eten van vlees is echt slecht!! Dat moet echt wat punten kosten op je sociaal kredietsysyeem, onbegrijpelijk dat mensen die vlees eten een hypotheek krijgen en een huis mogen kopen... Dat kan toch niet waar zijn?? Slechte mensen moet je niet faciliteren in hun leven.

Men hoort te weten dat het belang van het collectief belangrijker is dan het belang van het individu. Als de fundamentele rechten van het individu botsen met die van het collectief dan gaan die van het collectief voor!

En wie is nou beter in oordelen in wat goed voor het collectief is dan grote leider Mark Rutte?

Rutte is onfeilbaar, als iemand dat niet ziet is hij of zij een slecht mens. Dan moet dat punten kosten op zijn sociale krediet systeem.

De wereld zou zoveel beter zijn.
je bent weer aan het crossposten
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:59:12 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203025366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jajoh, maar ipv loopneus heb je nu een loopneus gat en kan je door de ander nog ademen.
Allemaal de schuld van de ongevaccineerden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203025391
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
je bent weer aan het crossposten
Tis mijn eigen post. Octrooi voor aangevraagd.

Daar blijft die toch onbesproken. Interesseert ze in COR weinig en gaat me te snel.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 11:00:52 #79
421867 greysbones
pi_203025401
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis mijn eigen post. Octrooi voor aangevraagd.

Daar blijft die toch onbesproken. Interesseert ze in COR weinig en gaat me te snel.
_O- _O- :*
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203026285
twitter
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:15:37 #81
421867 greysbones
pi_203026849
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
eind januari 8)7
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203027554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
"deskundigen" :') wie adviseert hun? de farmaceutische lobbyisten?

elk jaar zitten de ziekenhuizen vol tijdens griepseizoen. mede dankzij privatisering, bezuinigingen. etc.

de nieuws berichten van voor 2019
https://www.google.com/se(...)A11%2F30%2F2019&tbm=

je hoeft geen deskundige te zijn om de volgende lockdown te voorspellen.
-
pi_203028762
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
eind januari 8)7
Pff, lekker man zo een kabinet dat je land wilt slopen.

Als je het land stilzet vinden ze dat alleen maar goed daar in Den Haag _O- Protesteren werkt averechts.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:42:33 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203029588
Gelooft men serieus nog dat het na 2 jaar aan ristricties eind Januari echt over is? _O-
pi_203029767
twitter

Rechtszaak na vaccinatie dode "het is niet verplicht om je te vaccineren" _O- Maar je moet wel gevaccineerd zijn om in OV te kunnen in Italië of baan wil behouden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:57:34 #86
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203029882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Laten we dat zo houden??
Ik zou me hier geen zorgen over maken. Niemand in Nederland wil een WO3 of op grote schaal een bevolkingsgroep uitmoorden. En alas jij daar anders over denkt. Bron graag.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:03:56 #87
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203030012
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zou me hier geen zorgen over maken. Niemand in Nederland wil een WO3 of op grote schaal een bevolkingsgroep uitmoorden. En alas jij daar anders over denkt. Bron graag.
Nog niet maar de geschiedenis laat zien dat mensen er toe in staat zijn. Er is blijkbaar niet zo veel voor nodig om mensen zover te krijgen.
To BG or not to BG!
pi_203030055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Megumi het volgende:

[..]
De bron van hoe ik ergens over denk ben ik zelf, lijkt me overbodig om achter iedere comment te schrijven: (Ludovico, Fok-Forum Covid1984 topic #210 post #88, 2022)
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:06:38 #89
421867 greysbones
pi_203030068
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203030080
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nog niet maar de geschiedenis laat zien dat mensen er toe in staat zijn. Er is blijkbaar niet zo veel voor nodig om mensen zover te krijgen.
Je ziet dezelfde blindheid nu terug, dat is de overeenkomst, dat men niet zo knettergek is snap ik ook wel, maar het is een hele enge vorm van hypnose en mensen kunnen met die voorwaarde tot hele extreme dingen komen.

Ik verwacht het niet, maar ik zie wel dezelfde vorm van hypnose en dat is meer dan zorgelijk.
pi_203030102
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
_O-

Hoe gaat dat met de IC opnames en ziekenhuisopnames? Liggen we dan opeens meer in lijn met UK en Vlaanderen?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:09:32 #92
421867 greysbones
pi_203030113
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Hoe gaat dat met de IC opnames en ziekenhuisopnames? Liggen we dan opeens meer in lijn met UK en Vlaanderen?
we zullen het nooit weten
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203030179
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
we zullen het nooit weten
Was nogal opvallend hè, dat Bonten efficacy van Pfizer trials doorgeeft als IC bezetting gevaxxed / ongevaxxed.

Bonten - weg!
- Koopmans - weg!
- Menno de Jong - Weg!

En dat zeg ik op gronde van het zijn van slechte wetenschappers en angstzaaiers.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:17:01 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203030247
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
De bron van hoe ik ergens over denk ben ik zelf, lijkt me overbodig om achter iedere comment te schrijven: (Ludovico, Fok-Forum Covid1984 topic #210 post #88, 2022)
Ik zal twee bronnen noemen/boeken waarmee jij je kennis over WO2 kan vergroten. De opkomst en ondergang van het derde rijk geschreven door William L. Shirer. En Moordenaars onder ons: Verslag van 35 jaar jagen op oorlogsmisdadigers geschreven door Simon Wiesenthal. Het eerste boek geeft je een overzicht van WO2 en het ontstaan daarvan. Het tweede boek een goed beeld over welke mensen betrokken waren bij de concentratie kampen en hun beweegreden en bovenal wat voor normale mensen dat eigenlijk waren.
pi_203030309
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:17 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zal twee bronnen noemen/boeken waarmee jij je kennis over WO2 kan vergroten. De opkomst en ondergang van het derde rijk geschreven door William L. Shirer. En Moordenaars onder ons: Verslag van 35 jaar jagen op oorlogsmisdadigers geschreven door Simon Wiesenthal. Het eerste boek geeft je een overzicht van WO2 en het ontstaan daarvan. Het tweede boek een goed beeld over welke mensen betrokken waren bij de concentratie kampen en hun beweegreden en bovenal wat voor normale mensen dat eigenlijk waren.
Nou bedankt voor het verstevigen van mijn punt dan.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:20:45 #96
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203030327
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou bedankt voor het verstevigen van mijn punt dan.
Dus jij hebt deze boeken gelezen? Duidelijk mag wel zijn gezien wat je post van niet dus. Want mede dankzij de hulp van neo-nazi heeft Simon Wiesenthal nazi kunnen vervolgen. Deze boeken tonen juist aan dat een herhaling van een holocaust uitgesloten is binnen de moderne westerse wereld.
pi_203030404
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Er verdwijnen effekes 50k/ 80k positieve besmettingen van ongevaccineerden in die dataset.
pi_203030426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:20 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dus jij hebt deze boeken gelezen? Duidelijk mag wel zijn gezien wat je post van niet dus. Deze boeken tonen jiust aan dat een herhaling van een holocaust uitgesloten is binnen de moderne westerse wereld.
Swab: "challenge accepted"

Ik heb het helemaal niet over een herhaling van de holocaust overigens, ik zeg dat er gelijkenissen zijn in die hatelijke hypnose die ik nu zie, en de mogelijkheid tot het überhaupt bestaan van een holocaust.

Niet iedereen "wist van niks" het was uiteraard wat makkelijker te containen in die tijd, maar dan nog, genoeg die meeliepen.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:30:35 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203030502
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef ludovico het volgende:

[..]ik zeg dat er gelijkenissen zijn in die hatelijke hypnose die ik nu zie, en de mogelijkheid tot het überhaupt bestaan van een holocaust.
Hangt er van af hoe je er naar kijkt wellicht? De NSDAP is ook begonnen als een kleine partij van onruststokers? FvD?
pi_203030561
twitter

Jongens, ik vind het allemaal helemaal prima, je mag me helemaal knettergek vinden en weet ik veel wat, maar echt, wat een beerput.
D66 heeft een hoge pief ergens aan het roer van de NPO, die heeft een relatie met Ollongren.
https://www.ditjesendatje(...)-en-margriet-linden/

Sigrid Kaag kreeg een week voor de verkiezingen een uur lang een opgeil filmpje uitgezonden op de NPO om stemmen te vergaren (propaganda is dus ingezet om stemmen te verkrijgen voor D66).

Ollongren van de fabeltjeskrant:
https://www.ad.nl/politie(...)ltjeskrant~a89a0a99/

En van de fake news:
https://www.dutchcowboys.(...)ontrole-op-nepnieuws

En het verbannen van het referendum:
https://www.businessinsid(...)-van-het-referendum/

D66 WEET, dat hun technocratische ideologie géén mandaat heeft. Dus wat doen ze? Ze maken invloed van de bevolking tegen onmogelijk.

De voor hun wenselijke nationale wetgevingen laten ze gewoon via de EU lopen:
https://nos.nl/artikel/24(...)renteaftrek-afbouwen

En ze introduceren allerhande mechanismen om effectief propaganda te kunnen voeren.

En de EU is natuurlijk ook totaal ondemocratisch. Leuk als kleine commissie maar ondertussen heeft het voor die vorm van politiek bedrijven een gigantisch gebrek aan direct mandaat.

De bevolking wilt het helemaal niet.
En als het constitutioneel hof van Hongarije / Polen / Duitsland, oordeelt dat hun wetgeving boven die van de EU staat komen er repercussies. :D :D :D :D

De EU is er voor jou en mij, als je graag in China 2.0 wilt leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')