Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Never gonna happen. Stukje verborgen armoede.
Over zn dooie moeder?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Toen ook gelezenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een like van Zijt van Martijnveld.
En wisten jullie ook al dat de GOEROE mij volgt?
(dit heb ik al eerder gepost maar er kwam erg weinig reactie op dat laatste feitje)
Waarom volgt John Troost jouquote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
(dit heb ik al eerder gepost maar er kwam erg weinig reactie op dat laatste feitje)
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Zo noar die Spoanse. Die wast 'm effe lekker voordat je' m noarbinnen dauwt.
Ik ook, ook enorm droevig om dat soort dingen neer te zetten. Gelukkig heb ik die van mij weer verwijderd na mijn unban.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind die fokreviews nog steeds een kutgimmick
Dus
Ik lees al je posts, dus dit wist ik wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
90% van de mensen die mij volgen denken waarschijnlijk dat ik het lekkere wijf op het plaatje ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |