Dennis leeft minimalistisch op Bali volgens mijquote:Op maandag 3 januari 2022 21:12 schreef Martinello het volgende:
Waar zijn die twee gebleven, was ze bijna vergeten.
Ik ookquote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef svann het volgende:
Ik dacht even dat het een first dates was.
Ja!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef svann het volgende:
Ik dacht even dat het een first dates was.
ja altijd de meest voor de hand liggende dingen ook roepenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:16 schreef hhh38 het volgende:
Wat weet je van een kippenei?
Het is van een kip, het is een ei
Maar je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja altijd de meest voor de hand liggende dingen ook roepen
ja als je 538 gaat roepen als antwoord op de vraag wat weet je van radio538 ben je idd wel erg afquote:
kweenie heb niet zo goed opgelet elke keerquote:
ja ik zie t dan zo voor me dat zo'n beest kwaad weg beent.. eerst zn hele onderlijf omhoog hijsen en dan hop hop hop hele grote stappen en wegquote:
Ze lieten de scores zien aan het begin vandaag. Hij liep nog 1 aflevering achter maar ik weet niet of ze die van vandaag al meerekendenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
kweenie heb niet zo goed opgelet elke keer
ja zeg ik ik heb niet zo goed opgeletquote:Op maandag 3 januari 2022 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze lieten de scores zien aan het begin vandaag. Hij liep nog 1 aflevering achter maar ik weet niet of ze die van vandaag al meerekenden
Hahaha, ik zie het nu ook helemaal voor mequote:Op maandag 3 januari 2022 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zie t dan zo voor me dat zo'n beest kwaad weg beent.. eerst zn hele onderlijf omhoog hijsen en dan hop hop hop hele grote stappen en weg
Ik heb ook niet opgelet, maar volgens mij was Frank ook nog één keer meer de Slimste van de dag geweest. Oftewel: omdat Martin vandaag niet de slimste was, staat hij nog steeds onder Frank. Zo uit mijn hoofd hoor.quote:
Niet meer dan 3 maanden geleden lijkt mequote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:47 schreef Szura het volgende:
Wanneer zijn die opnames geweest? Want Wouter Koolmees is ook informateur geweest.
In de verste verte niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:57 schreef 297534 het volgende:
Ik vind absoluut niet dat alle Aziaten op elkaar lijken, maar Pete lijkt echt op de acteur John Cho.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:06 schreef hhh38 het volgende:
Voor de 2e keer in 1 seizoen wordt Mussolini niet herkend
Das waarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
In het buitenland kan dat, in Nederland zitten de kerken op slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |