Vadouvan is idd erg lekker, eigenlijk beter dan Kerriepoeder. Ik mis altijd nog Cross&Blackwell kerriepoeder. Wellicht dat de herinnering beter is, maar die was de standaard imho. Mijn eigen is goed, maar niet zo goed als C&Bquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:39 schreef christmastsunami het volgende:
Die Vadouvan kruiden, zijn helemaal top. Lekkere mix met al die creme fraiche.
Kip Vadouvan is best wel een lekkere combinatie. Ga ik vaker maken.
Bohquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond hert gestoofd in rode wijn, met daarbij rode kool met appeltjes, stoofperen en bloemige aardappelen
Brokkelkaasquote:
Snap niet dat er mensen zijn die kipfilet boven eend verkiezenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:31 schreef Kanaroe het volgende:
Eendenborstfilet en kipfilet (voor de niet-eendliefhebber van mijn disgenoten), ingewreven met chinees 5-kruidenpoeder, gebakken tot en met krokant vel
Daarbij eiernoedels met gewokte sugarsnaps, savooiekool, rode paprika en een zelfgemaakte 'woksaus' op basis van sjalotjes, knoflook, rode chilipeper en verse gember.
Was erg lekker al zeg ik het zelf.
Fijn weekend smulpaapjes
Ik heb een keer eend gehad, vond het niet zo lekker eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Snap niet dat er mensen zijn die kipfilet boven eend verkiezen
De kipfilet was wel lekker sappig, dat scheelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zie bovenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer eend gehad, vond het niet zo lekker eerlijk gezegd.
En zo heeft iedereen zijn eigensmaak. Hertenvlees heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De kipfilet was wel lekker sappig, dat scheelt.
Maar inderdaad! Schandalig is het![]()
In dit geval betrof het mijn zoon, die vind eend niet lekker.
Maar mijn moeder bijvoorbeeld gruwt van zo'n beetje elke vorm van gevogelte, helaas voor haar.
[..]
Zie boven![]()
Maar ja, ieder zijn/haar voorkeur.
Ik houd bijvoorbeeld niet van hertenvlees, zoals hierboven beschreven.
Simpel. Smaak is iets persoonlijks.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |