Ik dacht dat het een grapje was, maar het recept bestaat echt! En dan die versiering erom heen.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:06 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grapje was, maar het recept bestaat echt! En dan die versiering erom heen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond: mezzelune gevuld met ricotta, eekhoorntjesbrood en truffel. Daarbij geroerbakken Italiaanse groentes met gebakken shiitakes en kort aangebraden biefstukspiesjes met tuinkruiden.
Het was vreselijk lekker, het vlees zacht als boter geworden. Had het uit de bouillon genomen en gekoeld, aan plakken gesneden en daarna weer in de bouillon gedaan, dan heb je ten eerste mooie plakken, ten tweede zuigt het zich vol met de bouillon en wordt sappig en smakelijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ben een staartstuk aan het pocheren in een sterke runderbouillon. Een Oostenrijks gerecht, Tafelspitz en maak daarbij aardappelen, mierikswortelcrème en boontjes. Deze bouillon wordt nu al voor de derde keer gebruikt om vlees in te pocheren, moet daar binnenkort maar eens kroketten mee maken
Lekker weer hoor.quote:
Voor 2 dagen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:30 schreef Karzai het volgende:
Vanavond zuurkool met spek en een beetje kaas doe ik er nog doorheen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klinkt ook goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Voor 2 dagen?![]()
Wij hebben vanaaf grote garnalen met knoflook en spaghetti in tomatensaus.
Lekker!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:30 schreef Karzai het volgende:
Vanavond zuurkool met spek en een beetje kaas doe ik er nog doorheen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hollandse pot heerlijk!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |