SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote jongenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:49 schreef dud0r het volgende:
Het kostte wat moeite maar het bord is leeg. Dat wordt geen toetje straks.
Burp
ik had laatst een mooie viennetta vergelijking.. maar kan er niet meer op komenquote:
Dat is niet wat ik zeiquote:
slangentongetjessapquote:Op maandag 3 januari 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor sausje zou je er bij doen?
Slangen tongetjes kietelen als ze aan je ruikenquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:57 schreef Goitske het volgende:
Hier prei kerrie ovenschotel van de AH vandaag
Er liggen nog geen paaseieren in de winkelquote:
Oh...quote:Op maandag 3 januari 2022 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er liggen nog geen paaseieren in de winkel
Ik keur dit goedquote:Op maandag 3 januari 2022 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh...
Uhm..
heeeeeeeeeee magnetronschotel kip/rijst
Anders kan je ze bestellenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk gaan de winkels wel voor Pasen open. Hema-eitjes
Dank voor deze info, nu kan ik rustig slapen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n gft-zakjes zijn bijna op en ze zijn niet meer verkrijgbaar bij de AH.
Ik ben inderdaad niet lekker met kip.quote:
Is toch nog geen bedtijd voor jou mag ik hopen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dank voor deze info, nu kan ik rustig slapen.
Oke, misschien is het een mooie buitenkans, misschien laat de buurt het huis bewust opzij liggen, kun je niet eens polsen in het buurtdorp over het huis?quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2633183/6/25#p20300803maandag 3 januari 2022 12:51[/url] schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt wel een 4x4 nodig in de winter om er te komen ja, maar dat is hier niet ongebruikelijk. Verder geen idee, er wordt wel een nieuw huis schuin tegenover gebouwd, maar dat ligt lager op de heuvel en heb je verder geen last van. Alleen van de bouwput 2 jaar denk ik.
Haha nee, maar vannacht droom ik over GFT zakjesquote:Op maandag 3 januari 2022 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is toch nog geen bedtijd voor jou mag ik hopen.
Zouden de vorige bewoners allemaal tragisch tot een eind gekomen zijn?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke, misschien is het een mooie buitenkans, misschien laat de buurt het huis bewust opzij liggen, kun je niet eens polsen in het buurtdorp over het huis?
Ik kan wel iets leukers bedenken.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha nee, maar vannacht droom ik over GFT zakjes
Wat dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan wel iets leukers bedenken.
Vlak voor die weg is toch even snel doorvoeren.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:42 schreef bitterbal het volgende:
Het demissionaire kabinet wil dat een vaccinatiebewijs in Nederland vanaf 1 februari een verloopdatum krijgt. Een boosterprik zal dan voor veel mensen noodzakelijk zijn om aan een coronatoegangsbewijs te komen, zei demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge maandag bij een persmoment.
https://www.nu.nl/coronav(...)Bu4cIDbZShDUWk0WvL_g
Ik ben blij dat ik nog gewoon kan sporten, meer dan dat is er ook niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Had ff de hoop dat horeca, sportschool en zwembaden weer open gingen.
Nu is het nog droog dus jaquote:
Sommige plaatsen hebben dingen die ze straatverlichting noemen zodat het ook in het donker licht isquote:
Hebben ze die op het industrieterrein ook?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige plaatsen hebben dingen die ze straatverlichting noemen zodat het ook in het donker licht is
Daar hebben ze zelfs superhippe met een automatische dimfunctie voor als er geen auto's rijdenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze die op het industrieterrein ook?
Wat een luxe.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfs superhippe met een automatische dimfunctie voor als er geen auto's rijden
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja jongens, lekker eensgezind![]()
Ben al buiten aan het tippelen
quote:
Mja. Vind het toch altijd een beetje een guur idee om 's avonds nog zomaar een rondje te lopen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige plaatsen hebben dingen die ze straatverlichting noemen zodat het ook in het donker licht is
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja jongens, lekker eensgezind![]()
Ben al buiten aan het trippelen
Lekkere temperatuur buiten
zou ik hier oo niet zo snel doenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Vind het toch altijd een beetje een guur idee om 's avonds nog zomaar een rondje te lopen.
Jij bent de zon en ik ben de maanquote:
Ik ga pijlen keilen kijken, tot het einde hoop ik...quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent de zon en ik ben de maan
Qua temperatuur
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent de zon en ik ben de maan
Qua temperatuur
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maan in de zon
![]()
![]()
kan niet wachtenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker als slang oprollen onder de dekens
Voordeel van in een dorp wonen, daar is dat niet zo eng als in de stadquote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Vind het toch altijd een beetje een guur idee om 's avonds nog zomaar een rondje te lopen.
wat ga je doen?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
duurt nog lang
eerst nog even knallen
Die zag ik vanmiddag ook rondlopenquote:
Dan lijk je niet op Nikki tutorials, die werpt een groepje Arabieren als luciferhoutjes over een dak.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te weinig besteld ?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinds hoeneer rekent Zalando bezorgkosten?
Oh jaquote:Op maandag 3 januari 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een langeafstandsitem. Mijn maat is niet uit voorraad leverbaar. Diskriminazi!
Bangladesh toch??quote:Op maandag 3 januari 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jaheb ik ook weleens gehad
Vraag me dan af of het niet uit Polen komt of zo
Rechtstreeks uit de Chinese sweatshop waar mijn zogenaamde ‘handcrafted’ schoenen in elkaar worden geniet door Oeigoereesche kindertjesquote:Op maandag 3 januari 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jaheb ik ook weleens gehad
Vraag me dan af of het niet uit Polen komt of zo
Huis bekeken. Het is van een oude vrouw die nog alleen woont en de trappen simpelweg niet meer op kan in het huis. Maar echt geen cent bespaard op de bouw, dat was wel duidelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke, misschien is het een mooie buitenkans, misschien laat de buurt het huis bewust opzij liggen, kun je niet eens polsen in het buurtdorp over het huis?
Oei, die zitten het lekkerstequote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit de Chinese sweatshop waar mijn zogenaamde ‘handcrafted’ schoenen in elkaar worden geniet door Oeigoereesche kindertjes
Hm plausibelquote:
Ik dacht dat alleen zalando lounge dat doet. Of heb je speed delivery gekozen?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinds hoeneer rekent Zalando bezorgkosten?
maar is het dat niet allemaal waard?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huis bekeken. Het is van een oude vrouw die nog alleen woont en de trappen simpelweg niet meer op kan in het huis. Maar echt geen cent bespaard op de bouw, dat was wel duidelijk.
Het is erg duur, en de meeste mensen in die omgeving kunnen het simpelweg niet betalen omdat de gemiddelde lonen daar lager liggen. Daarom staat het 'al' twee weken te koop. Een aantal waren naar de bank geweest maar kregen de financiering niet rond.
Het huis zelf is echt bizar groot. De garage alleen al is groter dan ons huidige appartementEn het uitzicht is prachtig
![]()
Maar we moeten er nog even over nadenken, want er moet nog best wat gebeuren in het huis, toch weer een smak geld die er bovenop de aankoop nog achteraan moet. En de inkomensbelasting gaat ons ook veel meer kosten daar. Ook niet te verwaarlozen in het geheel.
Ik vind sommige stukken hier enger dan in Den Haagquote:Op maandag 3 januari 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordeel van in een dorp wonen, daar is dat niet zo eng als in de stad
Ik zou het doen. En dan genoegen nemen met een iets minder perfect huis dat je in stappen verbouwtquote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huis bekeken. Het is van een oude vrouw die nog alleen woont en de trappen simpelweg niet meer op kan in het huis. Maar echt geen cent bespaard op de bouw, dat was wel duidelijk.
Het is erg duur, en de meeste mensen in die omgeving kunnen het simpelweg niet betalen omdat de gemiddelde lonen daar lager liggen. Daarom staat het 'al' twee weken te koop. Een aantal waren naar de bank geweest maar kregen de financiering niet rond.
Het huis zelf is echt bizar groot. De garage alleen al is groter dan ons huidige appartementEn het uitzicht is prachtig
![]()
Maar we moeten er nog even over nadenken, want er moet nog best wat gebeuren in het huis, toch weer een smak geld die er bovenop de aankoop nog achteraan moet. En de inkomensbelasting gaat ons ook veel meer kosten daar. Ook niet te verwaarlozen in het geheel.
De straat waar schoenloeder woont zeker?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind sommige stukken hier enger dan in Den Haag
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oei, die zitten het lekkerste
Beetje zout van de tranen om het leer lekker soepel te maken
Nou ja dat is dus even de vraag, en ook hoeveel we al met al nog overhouden na aankoop en elke maand.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar is het dat niet allemaal waard?
Morgen eerst even alle info zoeken en in m'n Excelletje zetten voor de berekeningen. Zonder alle cijfers te hebben maak ik sowieso geen beslissingquote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het doen. En dan genoegen nemen met een iets minder perfect huis dat je in stappen verbouwt
Dit is een buitenkansje Kwiwi![]()
![]()
Moet zij weten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan lijk je niet op Nikki tutorials, die werpt een groepje Arabieren als luciferhoutjes over een dak.
ja dat laatste is wel belangrijk idd maar dat verbouwen kan zoals Buda zegt in stappenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus even de vraag, en ook hoeveel we al met al nog overhouden na aankoop en elke maand.
Ja, Wattenschijfje gaat altijd grommen en haar haren opzettenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De straat waar schoenloeder woont zeker?
Vader van Gergi huur laten betalenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat laatste is wel belangrijk idd maar dat verbouwen kan zoals Buda zegt in stappen
Ik kan ook de spray van rituals aanbevelen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dank voor deze info, nu kan ik rustig slapen.
Dat klinkt wel verstandigquote:Op maandag 3 januari 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen eerst even alle info zoeken en in m'n Excelletje zetten voor de berekeningen. Zonder alle cijfers te hebben maak ik sowieso geen beslissing
En schoonloeder waardeert het waarschijnlijk ook niet dat jij steeds rotte eieren tegen de ramen keiltquote:Op maandag 3 januari 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Wattenschijfje gaat altijd grommen en haar haren opzetten
Net een egel
Helft van het woonhuis een gezellig bruin cafe makenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vader van Gergi huur laten betalen
Het is hier warmer dan in Swazilandquote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef bitterbal het volgende:
morgen lang verlengsnoer voor dekentje mee naar werk
UITSTRALING, fijne uitbater van seksboten-vriend van mij...quote:Op maandag 3 januari 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helft van het woonhuis een gezellig bruin cafe maken
Neem een Stoovquote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef bitterbal het volgende:
Waarom koop je niet een draadloos verlengsnoer?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vader van Gergi huur laten betalen
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom koop je niet een draadloos verlengsnoer?
Huizen moet je nooit op het randje van je financiële rek kopen, wat je overhebt om te leven is eigenlijk 3 miljoen keer belangrijker, plus even nadenken hoe je erbij zit is als de ander op jacht gaat naar andere geslachtsdelen binnen nu en 6 jaar.quote:
Ik snap het huidige systeem niet eensquote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-jaar-nog-najaar-bnr
O god.
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
O god.
Heeeeyyyyyy gekke Helmondse antiquair en levensmopperaar, beste wensen voor dit mooie jaar voor u en uw geliefde hè.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
UITSTRALING, fijne uitbater van seksboten-vriend van mij...
DE BESTE WENSEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met je pinpas in- en uitchecken kan wel handig zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap het huidige systeem niet eens
Nice. Weer een stapje dichterbij het social credit systeemquote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
O god.
Ik moet het nog zien. Geloof er niks van dat het de eerste paar jaar naar behoren gaat werken.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met je pinpas in- en uitchecken kan wel handig zijn.
Dan doen we gewoon een crowdfund voor Kwiwiquote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huizen moet je nooit op het randje van je financiële rek kopen, wat je overhebt om te leven is eigenlijk 3 miljoen keer belangrijker, plus even nadenken hoe je erbij zit is als de ander op jacht gaat naar andere geslachtsdelen binnen nu en 6 jaar.
Tuurlijk wel. Overheid en ICT is een topcombinatiequote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Geloof er niks van dat het de eerste paar jaar naar behoren gaat werken.
Dat zeker, tegen de gezamenlijke slagkracht bij tegenslag en misfortuin van Foqueville kan niets op.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doen we gewoon een crowdfund voor Kwiwi
Jij wil gewoon een mooie plek voor je bospodquote:Op maandag 3 januari 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doen we gewoon een crowdfund voor Kwiwi
Met Buda in de gelederen welquote:Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Overheid en ICT is een topcombinatie
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En schoonloeder waardeert het waarschijnlijk ook niet dat jij steeds rotte eieren tegen de ramen keilt
Buda doet vanaf nu de slogans voor de overheid toch? Volgend jaar een nieuwe voor de belastingdienst?quote:
Mijn ouders snappen het huidige systeem nog niet helemaal.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Geloof er niks van dat het de eerste paar jaar naar behoren gaat werken.
Hendigquote:Op maandag 3 januari 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
O god.
Soort onderlinge eigenlijk. Dat verzekeringssysteem dat kerken nog altijd hanterenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeker, tegen de gezamenlijke slagkracht bij tegenslag en misfortuin van Foqueville kan niets op.
"Gewoon door met je carrière na de toeslagenaffaire!"quote:Op maandag 3 januari 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda doet vanaf nu de slogans voor de overheid toch? Volgend jaar een nieuwe voor de belastingdienst?
Beter gaat U kraken, anders weten we Uw geld keihard te raken.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda doet vanaf nu de slogans voor de overheid toch? Volgend jaar een nieuwe voor de belastingdienst?
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een mooie plek voor je bospod
Belangrijkste pasje is het bewijs dat je in Brabant mag wonen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hendig
Ik word gek van al die pasjes
De Belastingdienst. Gewoon betalen anders komen we het halen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ha! Ik zal ze eens laten zien wat koffie leuten isquote:Op maandag 3 januari 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb gehoord dat als je bij de overheid gaat werken je in je eerste week een masterclass koffieleuten krijgt. Klopt dit?
Ik had het 2 jaar terug nog aan de stok met iemand op het station. Ik checkte op het perron uit zoals 'vroeger', stonden er ineens uitgangspoortjes beneden die alleen open gingen als je je ov kaart scande. Dus ik dacht, ja als ik dat doe check ik weer in en ben ik die 20 euro borg, of hoeveel is het, kwijt.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders snappen het huidige systeem nog niet helemaal.
Maar die zijn ook al twee jaar niet met de trein geweest. M'n vader had sowieso al een schijthekel aan het OV.
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Belastingdienst. Gewoon betalen anders komen we het halen.
Gvdquote:Op maandag 3 januari 2022 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Gewoon door met je carrière na de toeslagenaffaire!"
Ik zit hier illegaal op het visum van een Pool met hondsdolheidquote:Op maandag 3 januari 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belangrijkste pasje is het bewijs dat je in Brabant mag wonen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had het 2 jaar terug nog aan de stok met iemand op het station. Ik checkte op het perron uit zoals 'vroeger', stonden er ineens uitgangspoortjes beneden die alleen open gingen als je je ov kaart scande. Dus ik dacht, ja als ik dat doe check ik weer in en ben ik die 20 euro borg, of hoeveel is het, kwijt.
Dus ik liep achter een vrouw mee het poortje uit.. nou die ging echt helemaal loskeihard schreeuwen door dat station waar ik denk dat ik mee bezig ben en dat ik een zwartrijder ben die misbruik maakt van mensen die wel betalen etc. etc.
Toen ze eindelijk haar klep hield zei ik rustig "nou sorry hoor maar ik woon niet in Nederland en dacht dat ik boven uit moest checken, en nu staan hier ineens dichte poortjes".
"Oh."
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had het 2 jaar terug nog aan de stok met iemand op het station. Ik checkte op het perron uit zoals 'vroeger', stonden er ineens uitgangspoortjes beneden die alleen open gingen als je je ov kaart scande. Dus ik dacht, ja als ik dat doe check ik weer in en ben ik die 20 euro borg, of hoeveel is het, kwijt.
Dus ik liep achter een vrouw mee het poortje uit.. nou die ging echt helemaal loskeihard schreeuwen door dat station waar ik denk dat ik mee bezig ben en dat ik een zwartrijder ben die misbruik maakt van mensen die wel betalen etc. etc.
Toen ze eindelijk haar klep hield zei ik rustig "nou sorry hoor maar ik woon niet in Nederland en dacht dat ik boven uit moest checken, en nu staan hier ineens dichte poortjes".
"Oh."
Neefje van me had dit, die had een Poolse paaldanseres met baby in de schuur wonen, alleen zat daar geen verwarming in en hij vond het een prima idee om een wurgslang van drie meter bij die baby te laten slapenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit hier illegaal op het visum van een Pool met hondsdolheid
Buda en het Belgische tieketjequote:Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had dat in Breda toen ik uit Antwerpen kwam met mijn internationale tieketje. Moest 20 minuten wachten dus ik wilde even koffie scoren bij AH, buiten de poortjes. Maar toen kon ik niet meer inchecken want mijn kaartje was ‘gebruikt’.
Ben ik ook maar achter iemand aan door de poortjes gesneakt. Achterlijk systeem
Dan is dat Japanse metrosysteem wel extreem makkelijk, stel je vergist je daar een halte dan krijg je netjes te lezen dat je nog 4 centjes moet afrekenen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had dat in Breda toen ik uit Antwerpen kwam met mijn internationale tieketje. Moest 20 minuten wachten dus ik wilde even koffie scoren bij AH, buiten de poortjes. Maar toen kon ik niet meer inchecken want mijn kaartje was ‘gebruikt’.
Ben ik ook maar achter iemand aan door de poortjes gesneakt. Achterlijk systeem
Nee geniaal zelfs, die gaat proactief aan de slag met de overbevolkingquote:Op maandag 3 januari 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neefje van me had dit, die had een Poolse paaldanseres met baby in de schuur wonen, alleen zat daar geen verwarming in en hij vond het een prima idee om een wurgslang van drie meter bij die baby te laten slapen![]()
Soms denk ik wel eens dat ik de enige normale ben in de familie
Ik hoop dat creditcards daar wat meer geïntroduceerd zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is dat Japanse metrosysteem wel extreem makkelijk, stel je vergist je daar een halte dan krijg je netjes te lezen dat je nog 4 centjes moet afrekenen.
Dat beest beet een makelaar die op bezoek was, uit het niets, dat is nog best een heel dingetje geweest want die arm bleef een jaar lang ontsteken.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee geniaal zelfs, die gaat proactief aan de slag met de overbevolking
Niet helemaal, ja grote stedelijke hotels en car rentals maar zo voor aankoop van goederen eigenlijk nauwelijks.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat creditcards daar wat meer geïntroduceerd zijn
Geen amputatie ?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat beest beet een makelaar die op bezoek was, uit het niets, dat is nog best een heel dingetje geweest want die arm bleef een jaar lang ontsteken.
Geld pinnen is zo 1873quote:Op maandag 3 januari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet helemaal, ja grote stedelijke hotels en car rentals maar zo voor aankoop van goederen eigenlijk nauwelijks.
Voordeel is wel dat je om de 62 centimeter een geldautomaat hebt staan, alhoewel ze die wel donders goed weten te verstoppen dan zelfs nog.quote:
Ik pin mijn aankopen ook altijd, maar geld pinnen bij een pinautomaat doe ik echt zeldenquote:
"Snel verstop je! Weer een toerist"quote:Op maandag 3 januari 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je om de 62 centimeter een geldautomaat hebt staan, alhoewel ze die wel donders goed weten te verstoppen dan zelfs nog.
Ohh zo, ja dat doe ik ook vrijwel nooit.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik pin mijn aankopen ook altijd, maar geld pinnen bij een pinautomaat doe ik echt zelden
Heb het vorig jaar een keertje gedaan omdat ik de aannemer onder de tafel moest betalenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik pin mijn aankopen ook altijd, maar geld pinnen bij een pinautomaat doe ik echt zelden
"Snel wegduiken jongons, heb je die rare US weer"quote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Snel verstop je! Weer een toerist"
Nooit meerquote:Op maandag 3 januari 2022 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het idee dat ik een soort prooi ben, bij de pinautomaatquote:Op maandag 3 januari 2022 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het vorig jaar een keertje gedaan omdat ik de aannemer onder de tafel moest betalenVoelde me wel gelijk onveilig met zo'n pak geld op stap
De geldautomaten verdwijnen hier ook in rap tempoquote:Op maandag 3 januari 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit meer
Ik woon boven een flappentap. Daar staan alleen nog seniele bejaarden en wietklantjes te pinnen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het idee dat ik een soort prooi ben, bij de pinautomaat
Ja, het is dat ik boven een bank woonquote:Op maandag 3 januari 2022 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De geldautomaten verdwijnen hier ook in rap tempo
Ik heb echt zelden contant geld bij me, past ook niet echt lekker in mijn portemonnee (secrid). Hooguit dat er eens een keer een briefje van 5 inzit als ze bij de supermarkt weer eens hebben lopen kloten.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb wel altijd contant geld in huis en bij me, maar ik betaal eigenlijk alles met pin.
Heb ook nog wel een potje met muntgeld als 'noodpot', maar gok dat ik daar geen week boodschappen van zou kunnen doenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb hooguit 10 euro contant op zak.. In huis nog wel een potje voor nood.
Maar voor de rest, plastic fantastic.
ik had altijd zo'n grote 5L Bacardi fles waar ik mn fooi in mikte.. als die vol zat dan zat daar plm 1200 euro inquote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook nog wel een potje met muntgeld als 'noodpot', maar gok dat ik daar geen week boodschappen van zou kunnen doen
Zoveel fooi heb ik nooit gehadquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had altijd zo'n grote 5L Bacardi fles waar ik mn fooi in mikte.. als die vol zat dan zat daar plm 1200 euro in
Dat had ik per 2-3 weken in het seizoenquote:
je hebt van die slikkende pinautomaten bij bankenquote:Zou ook niet weten hoe je dat nu zou moeten doen met contant geld bij de bank storten om het op je rekening te krijgen
Stapte een tijd geleden bij een collega in en die portieren waren gewoon zwaar van het muntgeldquote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat had ik per 2-3 weken in het seizoenDaarbuiten duurde het wel wat langer
[..]
je hebt van die slikkende pinautomaten bij banken
De zeldzame keren dat ik geld opneem is het meestal bij zo'n 'mobiel' pinapparaat in de supermarkt, daar kan dat geloof ik nietquote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
je hebt van die slikkende pinautomaten bij banken
Volgens mij heeft die hier in de AH nog het ING stickertje er omheen zitten. Of ik let er zo weinig op dat dat misschien ook al wel is vervangenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik pin zo vaak, dat ik even gemist had dat ze nu "geldmaten" hebben staan ipv bankspecifieke.
daar heb je een brief/mail van gehad van je bank als t goed isquote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik pin zo vaak, dat ik even gemist had dat ze nu "geldmaten" hebben staan ipv bankspecifieke.
Plausibel, maar weggezet onder 'niet boeiend' denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb je een brief/mail van gehad van je bank als t goed is
Brrrrrrquote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Net een geëxplodeerd pak courgettesoep kunnen opruimen![]()
Wou iets te eten pakken, kastje open, komt het eruit druipen. pak stond helemaal bol. van alles weg kunnen gooien
Afgekeurd als huisvrouwquote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Net een geëxplodeerd pak courgettesoep kunnen opruimen![]()
Wou iets te eten pakken, kastje open, komt het eruit druipen. pak stond helemaal bol. van alles weg kunnen gooien
quote:
Ben je pizzakoerier geweest ?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had altijd zo'n grote 5L Bacardi fles waar ik mn fooi in mikte.. als die vol zat dan zat daar plm 1200 euro in
Ja in Nederland zijn er ook nauwelijks plekken waar je niet kunt pinnen, zelfs de meest schimmige dönertenten maar ook gewoon op de markt kun je gewoon pinnen tegenwoordig.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En wel redelijk wat contant bij me op het moment, maar dat zit daar nog dankzij Duitslandfeestje. Ik pin verder altijd, dus het blijft voorlopig wel zitten ook.
9 jaar in het nachtleven gewerktquote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je pizzakoerier geweest ?
Klinkt legaalquote:
Met 1200 euro in de maand aan 'fooi' ben je eerder een ander soort koerierquote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je pizzakoerier geweest ?
In een snel Golfjequote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 1200 euro in de maand aan 'fooi' ben je eerder een ander soort koerier
Hirlakquote:
Was dat een auto die steeds aan het lachen was?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb alleen rijles gehad in een gekietelde golf 4
Anijsmelk, dronken de dinosauriërs dat al niet?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennelijk heb ik m'n gehemelte verbrand tijdens het soep eten en nu kom ik daarachter bij het drinken van mijn anijsmelk
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat een auto die steeds aan het lachen was?
Stiekem was dat de koppeling...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat een auto die steeds aan het lachen was?
Voor zulke bedragen eerder eentje die 'snel' klinkt door de lekgeprikte uitlaatquote:
Als ik een dino zou zijn, welke ben ik dan ?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anijsmelk, dronken de dinosauriërs dat al niet?
Zulks een schraalheid aan de onderkant van de maatschappij.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook een Golf als lesauto gehad, was niks bijzonders
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zat een tampon met jeukpoeder in de uitlaat
Euhmquote:
Pterodactylusquote:Op maandag 3 januari 2022 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een dino zou zijn, welke ben ik dan ?
Zo eentje met zo'n dikke knots aan zijn stert, een Ankiesaurusquote:Op maandag 3 januari 2022 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een dino zou zijn, welke ben ik dan ?
Volgens mij is dit weinig complimenteusquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dit weinig complimenteus
Praat Nederlands, je bent toch geen negertje.quote:
Een soort van Tweety?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dit weinig complimenteus
Ja maar dan de volwassen en lelijke versiequote:
Hij graaft die omslag welquote:Op maandag 3 januari 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praat Nederlands, je bent toch geen negertje.
Is hipquote:Op maandag 3 januari 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praat Nederlands, je bent toch geen negertje.
Die zullen geen Maurits of Thijmen hebben geheten.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hip
Dacht ooit dat ik achter mij Marokkanen hoorden, maar neen het waren roomblanke Nederlandsche jongens![]()
Mijn hoofd maakte even kortsluiting
Dat ze niet meer weten hoe ze lidwoorden moeten gebruiken en geen wezenlijk onderscheid kunnen maken tussen die en deze en met een 'sch' praten alsof ze een doorgeroeste kaasrasp in hun keel vast hebben zitten.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hip
Dacht ooit dat ik achter mij Marokkanen hoorden, maar neen het waren roomblanke Nederlandsche jongens![]()
Mijn hoofd maakte even kortsluiting
Wesley en Damianquote:Op maandag 3 januari 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zullen geen Maurits of Thijmen hebben geheten.
Hier een hitje van Leendert Roelandschapquote:Op maandag 3 januari 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zullen geen Maurits of Thijmen hebben geheten.
Ja dit dusquote:Op maandag 3 januari 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze niet meer weten hoe ze lidwoorden moeten gebruiken en geen wezenlijk onderscheid kunnen maken tussen die en deze en met een 'sch' praten alsof ze een doorgeroeste kaasrasp in hun keel vast hebben zitten.
wat is deze?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze niet meer weten hoe ze lidwoorden moeten gebruiken en geen wezenlijk onderscheid kunnen maken tussen die en deze en met een 'sch' praten alsof ze een doorgeroeste kaasrasp in hun keel vast hebben zitten.
Stiltegebied hierquote:
jij hebt permanent je noise cancelling koptelefoon opquote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiltegebied hier
Echt zalig
Maatje zijn zoontje heet Damian, misschien moet ik hem eens vertellen dat onze vriendschap zo echt niet kan en dat hij zijn kind geen had tokkienaam moeten geven.quote:
Oh dan gewoon doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Misschien weet jij dit, Hoe lang ongeveer moet je een middel dikke tak spannen tot hij in die vorm blijft staan?quote:
Wat zijn eigenlijk Schotse tokkienamen?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje zijn zoontje heet Damian, misschien moet ik hem eens vertellen dat onze vriendschap zo echt niet kan en dat hij zijn kind geen had tokkienaam moeten geven.
Damian?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje zijn zoontje heet Damian, misschien moet ik hem eens vertellen dat onze vriendschap zo echt niet kan en dat hij zijn kind geen had tokkienaam moeten geven.
Uitstraling.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk Schotse tokkienamen?
Geld wat ik hier heb laten verbouwen zie ik echt nooit meer terug, niet dat dat me veel boeit maar toch.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dan gewoon doen.
Eenmaal modern verbouwt loopt de teller gewoon op.
's morgensvroeg is er niet veel voor nodig.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien weet jij dit, Hoe lang ongeveer moet je een middel dikke tak spannen tot hij in die vorm blijft staan?
Das niet op een idyllische plek op een bergquote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld wat ik hier heb laten verbouwen zie ik echt nooit meer terug, niet dat dat me veel boeit maar toch.
Huehue?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien weet jij dit, Hoe lang ongeveer moet je een middel dikke tak spannen tot hij in die vorm blijft staan?
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's morgensvroeg is er niet veel voor nodig.
poeh.. goeie.. durf ik eigenlijk niet echt te zeggen. is echt proberen en uitvinden. Hangt van zoveel dingen af, soort hout, soort tak, spanning erin, hoe nat is iequote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook een huis van 2 miljoen kan een keuken en badkamer inzitten die niet je smaak is.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das niet op een idyllische plek op een berg
huehuequote:
Oeh zoveel, Scott, Boyd, Rose.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk Schotse tokkienamen?
dan is van je buik af rollen genoeg idd..quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's morgensvroeg is er niet veel voor nodig.
Ja iets beter verkoopbaar hoop ik tochquote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das niet op een idyllische plek op een berg
Hmm ok, heb hem nu heel strak gespannen en ook nog een keer begoten met kokend water dus ik denk dat ik er sowieso wel een paar dagen afblijf. Was nog een levende tak. Hij ligt nu lekker op de kachel. Kan hem toch pas vanaf morgen bewerken want dan krijg ik een heus mes binnen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
poeh.. goeie.. durf ik eigenlijk niet echt te zeggen. is echt proberen en uitvinden. Hangt van zoveel dingen af, soort hout, soort tak, spanning erin, hoe nat is ie
Ja het is een beetje als een penalty zonder keeper in het doel dit, geeft ook weinig voldoeningquote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de opmerking die je wist dat die zou komen
Liesje 'Machete' Trejoquote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm ok, heb hem nu heel strak gespannen en ook nog een keer begoten met kokend water dus ik denk dat ik er sowieso wel een paar dagen afblijf. Was nog een levende tak. Hij ligt nu lekker op de kachel. Kan hem toch pas vanaf morgen bewerken want dan krijg ik een heus mes binnen.
Meestal toch, zoek maar eens iets naar je smaak waar je geen kapitaal tegenaan hoeft te gooien om tot je eigen smaak te komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een huis van 2 miljoen kan een keuken en badkamer inzitten die niet je smaak is.
Geen smaak hebben scheelt.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal toch, zoek maar eens iets naar je smaak waar je geen kapitaal tegenaan hoeft te gooien om tot je eigen smaak te komen.
altijd van je af snijdenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Deze komt morgen
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000089332751/?s2a=
Oh jaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt permanent je noise cancelling koptelefoon op
Ben je de boog aan het maken? Komt die niet krom te staan door het touw?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
beetje voorkromming is wel fijnquote:Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je de boog aan het maken? Komt die niet krom te staan door het touw?
Het is nog geen Deslie ... Dan valt Damian nog meequote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks moeten we je uit de cel halen na een arrestatie vanwege verboden wapenbezit!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Deze komt morgen
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000089332751/?s2a=
djaedyquote:Op maandag 3 januari 2022 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nog geen Deslie ... Dan valt Damian nog mee
nopequote:Op maandag 3 januari 2022 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou de ambtenaar van de burgerlijke stand nog een poging doen zoiets te voorkomen?
Kun je nog zo hard werken en je best doen, met een tokkie- of negernaam is het altijd alsof je een dode olifant achter je aan sleept.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou de ambtenaar van de burgerlijke stand nog een poging doen zoiets te voorkomen?
Mensen gaan zich ook naar hun naam gedragen vaak.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je nog zo hard werken en je best doen, met een tokkie- of negernaam is het altijd alsof je een dode olifant achter je aan sleept.
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
aiwreckah? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Beetje Engelse woorden gebruiken te pas en te onpas terwijl ze gewoon naar spruitjes ruiken.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Mensen gaan zich ook naar hun naam gedragen vaak.
Veel plezier!quote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja ik ging slapen
morgen weer een dag vol fantastische dingen
"Parent"quote:
Is goed Frankquote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Engelse woorden gebruiken te pas en te onpas terwijl ze gewoon naar spruitjes ruiken.
Franks lukewarm sauerkraut sapje.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is goed Frank
Ruik jij een beetje naar zuurkool(sap)?
Heb jij zo’n cursus positiviteit gedaan ofzo, met een schriftje naast je bed, waarbij je elke dag 3 positieve dingen opschrijft?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja ik ging slapen
morgen weer een dag vol fantastische dingen
Jij wel zo te lezen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij zo’n cursus positiviteit gedaan ofzo, met een schriftje naast je bed, waarbij je elke dag 3 positieve dingen opschrijft?
Dat is toch het zoontje van een maat van US?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat las ik van onze pseudo psycholoog Damian.
galeriedraad omheen spannen en claimenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
gaaf huis gespot.
helaas is de timing verkeerd.
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je de boog aan het maken? Komt die niet krom te staan door het touw?
Oh ja, ik snap het.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.En ja, dat denk ik wel maar ik wil graag gewoon een kromme boog. Want het touw of wat ik daar ook voor ga gebruiken moet los hangen zodat je de spil (ik leer, voorheen noemde ik het gewoon de stok) er in kan wikkelen als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het gewoon leuk als hij krom is.
Een zakmes mag je wel hebben toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks moeten we je uit de cel halen na een arrestatie vanwege verboden wapenbezit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |