SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote jongenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:49 schreef dud0r het volgende:
Het kostte wat moeite maar het bord is leeg. Dat wordt geen toetje straks.
Burp
ik had laatst een mooie viennetta vergelijking.. maar kan er niet meer op komenquote:
Dat is niet wat ik zeiquote:
slangentongetjessapquote:Op maandag 3 januari 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor sausje zou je er bij doen?
Slangen tongetjes kietelen als ze aan je ruikenquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:57 schreef Goitske het volgende:
Hier prei kerrie ovenschotel van de AH vandaag
Er liggen nog geen paaseieren in de winkelquote:
Oh...quote:Op maandag 3 januari 2022 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er liggen nog geen paaseieren in de winkel
Ik keur dit goedquote:Op maandag 3 januari 2022 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh...
Uhm..
heeeeeeeeeee magnetronschotel kip/rijst
Anders kan je ze bestellenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk gaan de winkels wel voor Pasen open. Hema-eitjes
Dank voor deze info, nu kan ik rustig slapen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n gft-zakjes zijn bijna op en ze zijn niet meer verkrijgbaar bij de AH.
Ik ben inderdaad niet lekker met kip.quote:
Is toch nog geen bedtijd voor jou mag ik hopen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dank voor deze info, nu kan ik rustig slapen.
Oke, misschien is het een mooie buitenkans, misschien laat de buurt het huis bewust opzij liggen, kun je niet eens polsen in het buurtdorp over het huis?quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2633183/6/25#p20300803maandag 3 januari 2022 12:51[/url] schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt wel een 4x4 nodig in de winter om er te komen ja, maar dat is hier niet ongebruikelijk. Verder geen idee, er wordt wel een nieuw huis schuin tegenover gebouwd, maar dat ligt lager op de heuvel en heb je verder geen last van. Alleen van de bouwput 2 jaar denk ik.
Haha nee, maar vannacht droom ik over GFT zakjesquote:Op maandag 3 januari 2022 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is toch nog geen bedtijd voor jou mag ik hopen.
Zouden de vorige bewoners allemaal tragisch tot een eind gekomen zijn?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke, misschien is het een mooie buitenkans, misschien laat de buurt het huis bewust opzij liggen, kun je niet eens polsen in het buurtdorp over het huis?
Ik kan wel iets leukers bedenken.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha nee, maar vannacht droom ik over GFT zakjes
Wat dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan wel iets leukers bedenken.
Vlak voor die weg is toch even snel doorvoeren.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:42 schreef bitterbal het volgende:
Het demissionaire kabinet wil dat een vaccinatiebewijs in Nederland vanaf 1 februari een verloopdatum krijgt. Een boosterprik zal dan voor veel mensen noodzakelijk zijn om aan een coronatoegangsbewijs te komen, zei demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge maandag bij een persmoment.
https://www.nu.nl/coronav(...)Bu4cIDbZShDUWk0WvL_g
Ik ben blij dat ik nog gewoon kan sporten, meer dan dat is er ook niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Had ff de hoop dat horeca, sportschool en zwembaden weer open gingen.
Nu is het nog droog dus jaquote:
Sommige plaatsen hebben dingen die ze straatverlichting noemen zodat het ook in het donker licht isquote:
Hebben ze die op het industrieterrein ook?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige plaatsen hebben dingen die ze straatverlichting noemen zodat het ook in het donker licht is
Daar hebben ze zelfs superhippe met een automatische dimfunctie voor als er geen auto's rijdenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze die op het industrieterrein ook?
Wat een luxe.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfs superhippe met een automatische dimfunctie voor als er geen auto's rijden
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja jongens, lekker eensgezind![]()
Ben al buiten aan het tippelen
quote:
Mja. Vind het toch altijd een beetje een guur idee om 's avonds nog zomaar een rondje te lopen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige plaatsen hebben dingen die ze straatverlichting noemen zodat het ook in het donker licht is
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja jongens, lekker eensgezind![]()
Ben al buiten aan het trippelen
Lekkere temperatuur buiten
zou ik hier oo niet zo snel doenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Vind het toch altijd een beetje een guur idee om 's avonds nog zomaar een rondje te lopen.
Jij bent de zon en ik ben de maanquote:
Ik ga pijlen keilen kijken, tot het einde hoop ik...quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent de zon en ik ben de maan
Qua temperatuur
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent de zon en ik ben de maan
Qua temperatuur
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maan in de zon
![]()
![]()
kan niet wachtenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker als slang oprollen onder de dekens
Voordeel van in een dorp wonen, daar is dat niet zo eng als in de stadquote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Vind het toch altijd een beetje een guur idee om 's avonds nog zomaar een rondje te lopen.
wat ga je doen?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
duurt nog lang
eerst nog even knallen
Die zag ik vanmiddag ook rondlopenquote:
Dan lijk je niet op Nikki tutorials, die werpt een groepje Arabieren als luciferhoutjes over een dak.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te weinig besteld ?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinds hoeneer rekent Zalando bezorgkosten?
Oh jaquote:Op maandag 3 januari 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een langeafstandsitem. Mijn maat is niet uit voorraad leverbaar. Diskriminazi!
Bangladesh toch??quote:Op maandag 3 januari 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jaheb ik ook weleens gehad
Vraag me dan af of het niet uit Polen komt of zo
Rechtstreeks uit de Chinese sweatshop waar mijn zogenaamde ‘handcrafted’ schoenen in elkaar worden geniet door Oeigoereesche kindertjesquote:Op maandag 3 januari 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jaheb ik ook weleens gehad
Vraag me dan af of het niet uit Polen komt of zo
Huis bekeken. Het is van een oude vrouw die nog alleen woont en de trappen simpelweg niet meer op kan in het huis. Maar echt geen cent bespaard op de bouw, dat was wel duidelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke, misschien is het een mooie buitenkans, misschien laat de buurt het huis bewust opzij liggen, kun je niet eens polsen in het buurtdorp over het huis?
Oei, die zitten het lekkerstequote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit de Chinese sweatshop waar mijn zogenaamde ‘handcrafted’ schoenen in elkaar worden geniet door Oeigoereesche kindertjes
Hm plausibelquote:
Ik dacht dat alleen zalando lounge dat doet. Of heb je speed delivery gekozen?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinds hoeneer rekent Zalando bezorgkosten?
maar is het dat niet allemaal waard?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huis bekeken. Het is van een oude vrouw die nog alleen woont en de trappen simpelweg niet meer op kan in het huis. Maar echt geen cent bespaard op de bouw, dat was wel duidelijk.
Het is erg duur, en de meeste mensen in die omgeving kunnen het simpelweg niet betalen omdat de gemiddelde lonen daar lager liggen. Daarom staat het 'al' twee weken te koop. Een aantal waren naar de bank geweest maar kregen de financiering niet rond.
Het huis zelf is echt bizar groot. De garage alleen al is groter dan ons huidige appartementEn het uitzicht is prachtig
![]()
Maar we moeten er nog even over nadenken, want er moet nog best wat gebeuren in het huis, toch weer een smak geld die er bovenop de aankoop nog achteraan moet. En de inkomensbelasting gaat ons ook veel meer kosten daar. Ook niet te verwaarlozen in het geheel.
Ik vind sommige stukken hier enger dan in Den Haagquote:Op maandag 3 januari 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordeel van in een dorp wonen, daar is dat niet zo eng als in de stad
Ik zou het doen. En dan genoegen nemen met een iets minder perfect huis dat je in stappen verbouwtquote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huis bekeken. Het is van een oude vrouw die nog alleen woont en de trappen simpelweg niet meer op kan in het huis. Maar echt geen cent bespaard op de bouw, dat was wel duidelijk.
Het is erg duur, en de meeste mensen in die omgeving kunnen het simpelweg niet betalen omdat de gemiddelde lonen daar lager liggen. Daarom staat het 'al' twee weken te koop. Een aantal waren naar de bank geweest maar kregen de financiering niet rond.
Het huis zelf is echt bizar groot. De garage alleen al is groter dan ons huidige appartementEn het uitzicht is prachtig
![]()
Maar we moeten er nog even over nadenken, want er moet nog best wat gebeuren in het huis, toch weer een smak geld die er bovenop de aankoop nog achteraan moet. En de inkomensbelasting gaat ons ook veel meer kosten daar. Ook niet te verwaarlozen in het geheel.
De straat waar schoenloeder woont zeker?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind sommige stukken hier enger dan in Den Haag
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oei, die zitten het lekkerste
Beetje zout van de tranen om het leer lekker soepel te maken
Nou ja dat is dus even de vraag, en ook hoeveel we al met al nog overhouden na aankoop en elke maand.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar is het dat niet allemaal waard?
Morgen eerst even alle info zoeken en in m'n Excelletje zetten voor de berekeningen. Zonder alle cijfers te hebben maak ik sowieso geen beslissingquote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het doen. En dan genoegen nemen met een iets minder perfect huis dat je in stappen verbouwt
Dit is een buitenkansje Kwiwi![]()
![]()
Moet zij weten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan lijk je niet op Nikki tutorials, die werpt een groepje Arabieren als luciferhoutjes over een dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |