SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote jongenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:49 schreef dud0r het volgende:
Het kostte wat moeite maar het bord is leeg. Dat wordt geen toetje straks.
Burp
ik had laatst een mooie viennetta vergelijking.. maar kan er niet meer op komenquote:
Dat is niet wat ik zeiquote:
slangentongetjessapquote:Op maandag 3 januari 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor sausje zou je er bij doen?
Slangen tongetjes kietelen als ze aan je ruikenquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:57 schreef Goitske het volgende:
Hier prei kerrie ovenschotel van de AH vandaag
Er liggen nog geen paaseieren in de winkelquote:
Oh...quote:Op maandag 3 januari 2022 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er liggen nog geen paaseieren in de winkel
Ik keur dit goedquote:Op maandag 3 januari 2022 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh...
Uhm..
heeeeeeeeeee magnetronschotel kip/rijst
Anders kan je ze bestellenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk gaan de winkels wel voor Pasen open. Hema-eitjes
Dank voor deze info, nu kan ik rustig slapen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n gft-zakjes zijn bijna op en ze zijn niet meer verkrijgbaar bij de AH.
Ik ben inderdaad niet lekker met kip.quote:
Is toch nog geen bedtijd voor jou mag ik hopen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dank voor deze info, nu kan ik rustig slapen.
Oke, misschien is het een mooie buitenkans, misschien laat de buurt het huis bewust opzij liggen, kun je niet eens polsen in het buurtdorp over het huis?quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2633183/6/25#p20300803maandag 3 januari 2022 12:51[/url] schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt wel een 4x4 nodig in de winter om er te komen ja, maar dat is hier niet ongebruikelijk. Verder geen idee, er wordt wel een nieuw huis schuin tegenover gebouwd, maar dat ligt lager op de heuvel en heb je verder geen last van. Alleen van de bouwput 2 jaar denk ik.
Haha nee, maar vannacht droom ik over GFT zakjesquote:Op maandag 3 januari 2022 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is toch nog geen bedtijd voor jou mag ik hopen.
Zouden de vorige bewoners allemaal tragisch tot een eind gekomen zijn?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke, misschien is het een mooie buitenkans, misschien laat de buurt het huis bewust opzij liggen, kun je niet eens polsen in het buurtdorp over het huis?
Ik kan wel iets leukers bedenken.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha nee, maar vannacht droom ik over GFT zakjes
Wat dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan wel iets leukers bedenken.
Vlak voor die weg is toch even snel doorvoeren.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:42 schreef bitterbal het volgende:
Het demissionaire kabinet wil dat een vaccinatiebewijs in Nederland vanaf 1 februari een verloopdatum krijgt. Een boosterprik zal dan voor veel mensen noodzakelijk zijn om aan een coronatoegangsbewijs te komen, zei demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge maandag bij een persmoment.
https://www.nu.nl/coronav(...)Bu4cIDbZShDUWk0WvL_g
Ik ben blij dat ik nog gewoon kan sporten, meer dan dat is er ook niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Had ff de hoop dat horeca, sportschool en zwembaden weer open gingen.
Nu is het nog droog dus jaquote:
Sommige plaatsen hebben dingen die ze straatverlichting noemen zodat het ook in het donker licht isquote:
Hebben ze die op het industrieterrein ook?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige plaatsen hebben dingen die ze straatverlichting noemen zodat het ook in het donker licht is
Daar hebben ze zelfs superhippe met een automatische dimfunctie voor als er geen auto's rijdenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze die op het industrieterrein ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |