Voor een klein stukje van je porto is het geen probleem, kan ook zo weer 3 keer over de kop gaan komend jaar. Al zie ik voor dit jaar eerder meer vraag naar waardeaandelen en wat minder naar de speculatieve.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mss valt het risico ook wel mee, ik kan het heel moeilijk inschatten en dan ga ik liever voor wat meer zekerheid.

Tot nu toe nog geen rode dag gehad. Hopelijk een voorbode. ;-)quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk is vandaag niet een voorbode voor de rest van het jaar

Hey hey hey!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Shell knalt door de 50,- dit jaar als Poetins pijp er niet komt!

quote:Op maandag 3 januari 2022 19:46 schreef BasEnAad het volgende:
Het gaat mij om een stabiel groeiend dividendinkomen, lekker boeiend die dagkoersen.

Plenty of diversificatie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:06 schreef Anton91 het volgende:
Aegon
ASR
BAM
Carnival Corp
Heijmans
Johnson & Johnson
Just eat
Ahold
KPN
McDonalds
PostNL
Randstad
Shell
Telluriam
Wartsila
+ 2 ETF's

quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk zo’n beetje in jullie portefeuille? Of zijn daar andere topics voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna

Waar koop jij dit dan ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk zo’n beetje in jullie portefeuille? Of zijn daar andere topics voor?
Ik in elk geval het volgende:
Aegon
Amsterdam commodities
Ahold Delhaize
ASR
Aperam
Eurocommercial Properties
Forfarmers
ING
NN Group
PostNL
Shell
Unilever
Rabobank Certificaten
En dan nog wat crowdfunding en klein beetje crypto.
Maar dus wel echt gericht op dividend en helaas nul tech…

2022 Wordt niet het jaar van tech.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
Maar dus wel echt gericht op dividend en helaas nul tech…

Daar heb je wel een punt ja.. maar ook meer helaas dat ik ze nooit heb gehadquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
2022 Wordt niet het jaar van tech.

quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:28 schreef nostra het volgende:
[..]Nice! Ook Amsterdam Commodities.. dat is toch wel 1 van mn favorieten. En verder zie ik er nog wel een paar staan die ik ook nog wel wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!

Zat bij Binck en nu Saxo… nog even kijken wat ik daar mee doe want dat bevalt me niet super al is het wel beter aan het worden maar wel duur opzich.quote:

Misschien is het aardig om niet alleen aan te geven in welke aandelen/ETFs je positie hebt, maar ook wat de omvang van die positie is t.o.v. het belegd vermogen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk zo'n beetje in jullie portefeuille?
SPOILER: PortefeuileOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waarom niet, dit vind ik net leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar even niet te vaak inloggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |