Oke, boomer.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
BrandNewDay word ik ook niet echt wijzer / blijer van.
Donderdag opdracht gegeven om m'n portfolio te verkopen en het geld terug te storten maar de status staat al enkele dagen op:
[..]
Ik heb het vermoeden dat er dus nog niets verkocht is en dat ze wss verkopen als de markt op z'n laagst staat
Nog een reden om de boel in eigen handen te houden.
De gevolgen hoeven niet heel groot te zijn, het zit bij BrandNewDay vooral in de S&P 500 en als de Rabobank er niet uit ligt op het moment dat ik het krijg bijgestort, dan kan ik het vlot weer omzetten in een S&P 500 ETF voor ongeveer dezelfde bedragen.
Keb mijn Put opties eruit gegooid op 140 vandaag.quote:
Ik zou er niet gek van opkijken als een aantal van die groeiaandelen met k/ws in de buurt van 100, de helft van hun waarde zouden verliezen in de komende weken/maanden.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:21 schreef Zwansen het volgende:
ASML op 18% van z’n ATH. Bijkopen of liever een andere chip-gerelateerd aandeel?
Ik ben ook wel geneigd om Nvidia of Intel te doen (dank voor de inspiratie hier). Ook die staan op zo’n -20% t.o.v. ATH. Kijken wat straks de beurzen in de VS doen.
Oatly vandaag dik 9% lager. Kan helaas niet direct achterhalen waar de daling vandaan komt, dus stap nog niet in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:58 schreef Bucketlist het volgende:
Oatly (wil zelf deze maand instappen)
PayPal
KO of Pepsi?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben in saaie aandelen / moats gestapt.
Mooi evenwicht tegenover de tech stocks (hoop ik).
Daarnaast nog wat S&P 500 ETF.
Inmiddels beiden, naast Mondelez, P&G, J&J, JPM, Nestle, Allianz, UnitedHealth, Bank of America, McDonald, etc.quote:
Daar “gok” ik ook op. De zwaarste klap is wss al geweest. Wel mooie producten iig.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:18 schreef DIJK het volgende:
Heinz is toch ook gewoon een saai aandeel met prima dividend. Zijn door 3i met overnames over de kling gejaagd dus een wat zwakke balans en afschrijvingen op de goodwill. Maar op deze waardering zijn ze weer saai en stabiel.
Heb gelukkig 2 portfolio’squote:Op maandag 10 januari 2022 22:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Straks staat Tesla op pagina 3 of 4 van je app hoor.
Wel mooie aandelen gekocht maar niet wat overweight in consumer goods?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Portfolio op +0,01%
Niet gek na zo’n dag…
Blijft lastig, ik wil ook niet in fossiele brandstoffen en vond biotech wat vaag/onzeker.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:32 schreef DIJK het volgende:
[..]
Wel mooie aandelen gekocht maar niet wat overweight in consumer goods?
Maybe!quote:Op maandag 10 januari 2022 22:18 schreef DIJK het volgende:
Heinz is toch ook gewoon een saai aandeel met prima dividend. Zijn door 3i met overnames over de kling gejaagd dus een wat zwakke balans en afschrijvingen op de goodwill. Maar op deze waardering zijn ze weer saai en stabiel.
Zelf zit ik op -0,38% maar mijn ETF fondsen staan in Europa dus die hebben niet kunnen profiteren van het, geringe, herstel van de Amerikaanse beurzen gezien het feit dat de Europese beurzen toen al gesloten waren.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Portfolio op +0,01%
Niet gek na zo’n dag…
Nee, maar dat lost zich wel opquote:Op maandag 10 januari 2022 23:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zelf zit ik op -0,38% maar mijn ETF fondsen staan in Europa dus die hebben niet kunnen profiteren van het, geringe, herstel van de Amerikaanse beurzen gezien het feit dat de Europese beurzen toen al gesloten waren.
Morgen weer een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |