Ze moeten ze ook wel naar huis sturen hèquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas dat Moderna aan de 45 plus wordt gegeven, dat verklaart heel pijnlijk waarom ik eerst in de moderna rij werd gezet en weer naar de pfizer rij moest nadat ze mijn ID controleerden.
Uitstroom is altijd verschrikkelijk laag begin van de week wat dan vanaf dinsdag gecompenseerd wordt.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten ze ook wel naar huis sturen hè![]()
Hele lage instroom maar zo schiet het niet op
Keurige cijfers, straks gaan ze nog uit luxe patiënten hamsteren om de bedden maar bezet te houden. "nee meneerd de Vries, u mag dan wel negatief testen, maar we kunnen niet voorzichtig genoeg zijn"quote:
''Meneer de Vries, u mag naar huis. Of als u ervoor kiest om een extra dagje te blijven serveren wij ook vandaag uw lievelingsmaaltje''quote:Op maandag 3 januari 2022 14:06 schreef zalkc het volgende:
[..]
Keurige cijfers, straks gaan ze nog uit luxe patiënten hamsteren om de bedden maar bezet te houden. "nee meneerd de Vries, u mag dan wel negatief testen, maar we kunnen niet voorzichtig genoeg zijn"
Maandag altijd zo.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Solidair met onze kippen, want die moeten vanwege de vogelgriep ook opgehokt blijvenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je tot minimaal half februari lekker opgehokt blijft.
Vergeet niet dat een bezet bed, vooral op de IC, kassa is voor een ziekenhuis.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Er wordt niet per definitie verdiend aan een IC bed, ligt maar net aan de DBC. Dus niet zo van die gekke dingen roepen, daar krijg je allemaal complotwappies van.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:14 schreef kibo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een bezet bed, vooral op de IC, kassa is voor een ziekenhuis.
Dus in slappe tijden laten ze je bij twijfel een dagje langer liggen.
ja hoi,quote:Op maandag 3 januari 2022 14:14 schreef kibo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een bezet bed, vooral op de IC, kassa is voor een ziekenhuis.
Dus in slappe tijden laten ze je bij twijfel een dagje langer liggen.
Jep, maandag altijd lage uitstroom.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:20 schreef Simmertje het volgende:
Is het niet gewoon zo dat de uitstroom in het weekend met vertraging administratief wordt verwerkt? Op de dinsdag en woensdag altijd veel uitstroom dan toch?
Stel nou dat je niks doet tegen die vogelgriep, ontstaat er dan geen groepsimmuniteit onder de kippen?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:13 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Solidair met onze kippen, want die moeten vanwege de vogelgriep ook opgehokt blijven![]()
Ik zeg nog tegen ze, het is maar een griepje..
Ik ben rillerig en mijn arm begint zeer te doen. En een “wollig” hoofd.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:17 schreef Molo het volgende:
Ik ben inmiddels al lekker gaar aan het worden van mijn booster vanmorgen
Benieuwd of dit soort feiten ook worden vermeld op het nieuws of dat we alleen maar horen DAT ER AL 2 DAGEN OP RIJ EEN STIJGING IS IN DE ZIEKENHUIZENquote:Op maandag 3 januari 2022 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, maandag altijd lage uitstroom.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Benieuwd of dit soort feiten ook worden vermeld op het nieuws of dat we alleen maar horen DAT ER AL 2 DAGEN OP RIJ EEN STIJGING IS IN DE ZIEKENHUIZEN
Vorige week was een netto daling van 120 bij de NOS een lichte daling. Dus het zal mij niets verbazen.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Benieuwd of dit soort feiten ook worden vermeld op het nieuws of dat we alleen maar horen DAT ER AL 2 DAGEN OP RIJ EEN STIJGING IS IN DE ZIEKENHUIZEN
In Nederland krijg je toch ook een pleister op de plek waar ze je prikken? Zie ik in andere landen ook bijna nergens.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Surinamers smeren in grote getalen tijgerbalsem op hun verlamde arm na een herseninfarct
In Nederland is het nog steeds gemeengoed in veel praktijken om de arm te desinfecteren voor je er een prik in zet
Totaal zinloos, maar het is cultuur/gebruikelijk/werkverschaffing
Sportscholen ook gaarne.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:33 schreef Mondkapje het volgende:
Ik denk dat de scholen wel opengaan, maar de horeca moet nog even wachten.
Tja, Ad.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)twee-weken~af6ed968/
Scriptjes die niet verder kijken dan omhoog / omlaagquote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Diep triest weer. Dit is waarom ik geen nieuws meer lees/kijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Zucht, vermoeiend de media. Ja, dat zeg ik als niet wappie.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
En de kappers.quote:
Omdat berichtquote:Op maandag 3 januari 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb even onder een steen gezeten, waarom haten we het AD?
dit kan nietquote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Neen, dat is vooralsnog een onjuiste conclusie.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:40 schreef Johannes788 het volgende:
Stop met deze onnodige lockdown. Nu. Omicron is vergelijkbaar met griep en dat is goed nieuws
Omdat eigenlijk alle cijfers m.b.t. omicron er gewoon heel goed uitzien en ze dan toch nét dat ene datapunt selecteren waarmee er een negatief verhaaltje geschetst kan worden. Angst verkoopt meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Hou de angst vast, focus vooral op het negatieve en overdrijf.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Laagste instroom sinds eind oktober. Ook extreem lage uitstroom want maandag.
AD: 'Grootste stijging aantal covidpatiënten in ziekenhuizen in twee weken'
Redelijke kwalijke manier van nieuws brengen en de publieke opinie beïnvloeden.
Jezusquote:Op maandag 3 januari 2022 14:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Laagste instroom sinds eind oktober. Ook extreem lage uitstroom want maandag.
AD: 'Grootste stijging aantal covidpatiënten in ziekenhuizen in twee weken'
Redelijke kwalijke manier van nieuws brengen en de publieke opinie beïnvloeden. Alles voor de clicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |