Sporten tussen 07:00 en 09:00 maar niet op zaterdag en zondag.quote:
Moderna of Pfizer gehad?quote:Op maandag 3 januari 2022 13:17 schreef Molo het volgende:
Ik ben inmiddels al lekker gaar aan het worden van mijn booster vanmorgen
Ik heb sowieso ook de zoutoplossing gehadquote:Op maandag 3 januari 2022 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Balen is dat ja...
Er was trouwens iemand voor me die niet geloofde dat er echt een booster ingespoten was, want ze had niks gevoeld dus het was nepperij
Die prikker echt heel droog 'wacht maar tot je vanavond met een pijnlijk lijf in bed wakker ligt, dan weet je het wel of er wat in is gegaan'
![]()
![]()
Alleen bij oostenwind tussen 10-15 graden.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sporten tussen 07:00 en 09:00 maar niet op zaterdag en zondag.
En alleen als het regent en als het tussen de 10 en 15 graden is.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Airborne virus en contactbesmetting is niet aannemelijk. Dus schoonmaken van winkelwagentjes is zinloosquote:Op maandag 3 januari 2022 13:31 schreef halfway het volgende:
Hoe zit het trouwens met die winkelwagentjes ontsmetten? Ik zie dat ook nergens meer.
Oke, omdat ik ze in China hele straten en gebouwen zie desinfecteren.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Airborne virus en contactbesmetting is niet aannemelijk. Dus schoonmaken van winkelwagentjes is zinloos
Als we nog weer een maand gaan kloten met dichte winkels, sportverenigingen etc dan ga ik richting de zon. Ga niet weer een hele winter binnen hangen in Nederland omdat die kneuzen in Den Haag er weer een bende van maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ontsmetten gebeurt alleen hier nog volgens mijquote:Op maandag 3 januari 2022 13:31 schreef halfway het volgende:
Hoe zit het trouwens met die winkelwagentjes ontsmetten? Ik zie dat ook nergens meer.
We kunnen het ons niet permitteren om met de eindstreep in zicht onverantwoorde beslissingen te nemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een goeie stap maar ik hoop per 14/01 toch minimaal weer naar situatie als voor 19/12
Surinamers smeren in grote getalen tijgerbalsem op hun verlamde arm na een herseninfarctquote:Op maandag 3 januari 2022 13:36 schreef halfway het volgende:
[..]
Oke, omdat ik ze in China hele straten en gebouwen zie desinfecteren.
Moet er nog iets stuk gewassen worden ook?quote:Op maandag 3 januari 2022 13:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We kunnen het ons niet permitteren om met de eindstreep in zicht onverantwoorde beslissingen te nemen.
Daarom hebben we de volgende versoepelingen voor u in petto.
Winkelen op afspraak. Maximaal 1 winkel per persoon per week. Gezondheidcheck vooraf plus QR + afstand + mondkapje. Praten is verboden.
Buiten mag u nu met 4 mensen afspreken. Ook hier; afstand houden en het dringende advies om een mondkapje te dragen en alleen praten als het niet anders kan.
Met deze versoepelingen hopen we het leven weer wat leuker te maken, maar wel dat we het virus onder controle houden.
Groetjes,
Peppi en kokki.
Ik hoorde ze op het radionieuws dit weekend trots melden dat er in Frankrijk versoepeld!! was. Van 10 dagen verplichte quarantaine naar 7 dagen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:38 schreef DonDruiper het volgende:
Daarom hebben we de volgende versoepelingen voor u in petto.
Ik word morgen als jonge God ook gePfizerd. Van die eerste 2 helemaal niks gemerkt.quote:
Was uw penis stukquote:Op maandag 3 januari 2022 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet er nog iets stuk gewassen worden ook?
Ik ben principieel ook wel aardig tegen booster voor jonge gezonde mensen. Stuur die dingen liever naar de rest van de wereld...quote:Op maandag 3 januari 2022 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Pak m wel als het echt weer nodig is om te reizen of om in NL uit eten te kunnen of zo.
Aan de andere kant, daar is nog geen lockdown.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoorde ze op het radionieuws dit weekend trots melden dat er in Frankrijk versoepeld!! was. Van 10 dagen verplichte quarantaine naar 7 dagen.
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen
Ik lees het nu pas dat Moderna aan de 45 plus wordt gegeven, dat verklaart heel pijnlijk waarom ik eerst in de moderna rij werd gezet en weer naar de pfizer rij moest nadat ze mijn ID controleerden.quote:
Ah, daarom waren er 8 rijen voor Moderna en maar één voor Pfizer netquote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas dat Moderna aan de 45 plus wordt gegeven, dat verklaart heel pijnlijk waarom ik eerst in de moderna rij werd gezet en weer naar de pfizer rij moest nadat ze mijn ID controleerden.
Wat precies?quote:Op maandag 3 januari 2022 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat het niet verklaard zou worden door vaccins? Dan hadden we andere vaccins moeten krijgen dan de rest in Europa. ..
Deze statistiek is niet te interpreteren zonder de methodologie te bestuderen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog steeds wel wrang dat wij relatief gezien zoveel meer oversterfte hebben dan de rest in Europa...
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas dat Moderna aan de 45 plus wordt gegeven, dat verklaart heel pijnlijk waarom ik eerst in de moderna rij werd gezet en weer naar de pfizer rij moest nadat ze mijn ID controleerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |