+1 kom maar doorquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:10 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Ik zou er inmiddels voor tekenen #klaarmee
Dat was hier ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:46 schreef Smart_ass het volgende:
Spannend! Ik snap dat ze er klaar mee/voor is, haha.
Wat ziet zo’n buik er bij zwangerschap nummer 2 anders uit dan bij zwangerschap nummer 1 zeg. Nou goed, de beginstand was natuurlijk ook niet helemaal hetzelfde hier
.
41.3quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:00 schreef Smart_ass het volgende:
Wat spannend, nog een weekje! Met welke termijn kwam je eerste?
Uitzitten, hoort er de eerste weken helaas een beetje bij. Na het eerste trimester zijn die klachten meestal minder of zelfs helemaal weg.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hey allemaal, mijn vrouw is nu 9 weken zwanger en is echt enorm moe, gammel en futloos. Ze slaapt heel slecht waardoor haar energiepeil heel laag blijft. Iemand tips om sneller in slaap te komen? Of op het gammel zijn? Natuurlijk al wel gegoogled maar ben benieuwd of hier nog tips zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:30 schreef elamanilo het volgende:
Nog de beloofde plaatjes van ons popje. Vandaag is ze alweer 1 hele week oud! De borstvoeding is goed op gang en ik geniet nog van mijn kraambed.Dat neusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een plaatje! Is de bovenste foto ook het geboortekaartje?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat neusjewat een plaatje! Is de bovenste foto ook het geboortekaartje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:33 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik doe echt verwoede pogingen, maar tot nu toe met bar weinig resultaat.![]()
Maar het topic loopt wel heel erg leeg zo inderdaad!
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine meid donderdag alweer een maand oud. BOKS OUWE!Ahh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet eruit alsof het goed gaat met haar!
Zekers. Nog geen krampaanval gehad of niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:13 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ahh.Ziet eruit alsof het goed gaat met haar!
Ja dat was bij mij ook zo, ze wilde niets zeggen. Misschien ook omdat het nog een proef is en dat ze niet willen dat zwangeren alleen mee doen omdat ze dan het geslacht weten. 0fzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:09 schreef Smart_ass het volgende:
Wat goed om jou in dit topic te zien, @:Vaiana.
@:littledrummergirl gaat bij jou alles nog oke?
Hier morgen alweer 10 weken, gaat rap.
Een vriendinnetje van mij had een echo met 13 weken en ze konden het geslacht zien maar mochten dat niet vertellen omdat het een medische echo is en ‘niet voor de leuk.’ Gebeurt dat vaker? Als ze het geslacht kunnen zien mogen ze dat dan niet vertellen? Vind het persoonlijk een beetje flauwekul eigenlijk, maar misschien ligt dat aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |