6 weken en nee, gewoon geen zin of concentratiequote:Op maandag 10 januari 2022 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hoe lang nog?
Heb je erg belastend werk?
Had ik ookquote:Op maandag 10 januari 2022 11:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
6 weken en nee, gewoon geen zin of concentratie
Waarschijnlijk met 34 maar ben nog in overleg met mijn leidinggevende.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Had ik ooksteeds afdwalende gedachten, niks meer af krijgen.
Ga je met 34 of 36 weken met verlof?
Withings?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met 24 maar ben nog in overleg met mijn leidinggevende.
Iets heel anders: Ik meen mij te herinneren dat jaren geleden advies werd gevraagd over digitale koortsthermometers en dat toen heel Fok dezelfde aanraadde. Dat was blijkbaar een fantastisch ding. Weet iemand dan welke ik bedoel?
Hahaha, ik heb dat ook en ben bijna 21 weken nuquote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Oh ik was ook al zo vroeg toe aan verlof deze keer, volgens mij met 20 weken al. Heel herkenbaar haha.
Ik was na afgelopen week zo klaar met de drukke week (trouwen en zoon jarig) waardoor ik gisterochtend tegen man zei “als deze visite weg is dan wil ik na vanochtend ook niemand meer zien deze week!”. Stonden er gistermiddag een paar mensen op de stoep om me te verrassen met een high tea en hij wist dat. Superlief natuurlijk en totaal niet verwacht.
Ik heb overigens niet veel verschillende mensen gezien maar telkens dezelfde familieleden en door corona over meerdere dagen waardoor ik er wel klaar mee was.
Hahaquote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Oh ik was ook al zo vroeg toe aan verlof deze keer, volgens mij met 20 weken al. Heel herkenbaar haha.
Ik was na afgelopen week zo klaar met de drukke week (trouwen en zoon jarig) waardoor ik gisterochtend tegen man zei “als deze visite weg is dan wil ik na vanochtend ook niemand meer zien deze week!”. Stonden er gistermiddag een paar mensen op de stoep om me te verrassen met een high tea en hij wist dat. Superlief natuurlijk en totaal niet verwacht.
Ik heb overigens niet veel verschillende mensen gezien maar telkens dezelfde familieleden en door corona over meerdere dagen waardoor ik er wel klaar mee was.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 04:22 schreef littledrummergirl het volgende:
vanaf de bank, wakker geworden van de honger, net gegeten en nu totaal niet moe meer
. Ik blijf het zinloos vinden, dat je van zwanger zijn zo'n kansloos slaappatroon krijgt
Ga ik naar kijken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bevallingsverhaal en de foto's volgen later.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:20 schreef CaVaBien het volgende:
Meld met baby uit buik!
Een mooie (ziekenhuis)bevalling gehad en weer mama mogen worden van een prachtig dochtertje. Ze is net als grote zus klein geboren en ik heb nog steeds een hoge bloeddruk, waardoor we nog in het ziekenhuis moeten blijven.
We zijn ontzettend trots en dankbaar![]()
Ze heetGefeliciteerd met jullie dochter! Fijna dat alles goed is gegaan en hopelijk kunnen jullie snel naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bevallingsverhaal en de foto's volgen later.
Dat had ik nu ook. Op aanraden van de vk toch maar naar de fysio gegaan en daar bleek mijn stuitje scheef te staan, waarschijnlijk nog van de bevalling. 1 correctie en een paar simpele oefeningen later ben ik niet klachtenvrij maar gaat het een heel stuk beter. Het kan dus geen kwaad om het op tijd even te laten checken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:42 schreef June. het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb dat ook en ben bijna 21 weken nuKan me op sommige dingen echt niet meer zo concentreren. Daarnaast speelt mijn bekken op, erg irritant. Herken ik helemaal niet van de eerste.. Gelukkig kan ik redelijk vaak thuiswerken nu, dus dan kan ik even een halfuurtje gaan liggen op rustige momenten.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:20 schreef CaVaBien het volgende:
Meld met baby uit buik!
Een mooie (ziekenhuis)bevalling gehad en weer mama mogen worden van een prachtig dochtertje. Ze is net als grote zus klein geboren en ik heb nog steeds een hoge bloeddruk, waardoor we nog in het ziekenhuis moeten blijven.
We zijn ontzettend trots en dankbaar![]()
Ze heetGefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bevallingsverhaal en de foto's volgen later.Shine bright like a diamond.
Ja, dat zal bij mij helaas niet zo zijn. Heb een hernia gehad in het voorjaar en was al bij een fysio. Daarna bij een cesartherapeut die ook bekkentherapeut is. Het komt bij mij echt door weker kraakbeen en slappere banden helaas. Meer oefeningen adviseerde ze ook niet, want dat zou nog meer druk op bekkenbodem betekenen en dus nog weer meer rust..quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:30 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Dat had ik nu ook. Op aanraden van de vk toch maar naar de fysio gegaan en daar bleek mijn stuitje scheef te staan, waarschijnlijk nog van de bevalling. 1 correctie en een paar simpele oefeningen later ben ik niet klachtenvrij maar gaat het een heel stuk beter. Het kan dus geen kwaad om het op tijd even te laten checken.
Ik zet mn tas vast klaarquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:03 schreef eponine het volgende:
04-01 ik, 08-01 Ela, 12-01 CaVa…ik zie een patroon! Als we het ritme van elke 4 dagen een verse baby volhouden in dit topic dan hebben we over 8 dagen de januari-geboortes gehad
Ik zou er inmiddels voor tekenen #klaarmeequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:03 schreef eponine het volgende:
04-01 ik, 08-01 Ela, 12-01 CaVa…ik zie een patroon! Als we het ritme van elke 4 dagen een verse baby volhouden in dit topic dan hebben we over 8 dagen de januari-geboortes gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |