abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203040572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 06:15 schreef Keroppi het volgende:

[..]
Fijn dat het allemaal goed verlopen is. Bij de eerste dachten we ook dat het een grote baby zou worden en die woog nog minder dan jouw dochter.

In alle haast nog extra spullen in maat 50 gekocht :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lief aanbod! Het toeval wil dat mijn nichtje 8 weken geleden is bevallen van een meisje dat net uit maat 50 is gegroeid en volgens mij staat er al een tas met kleding voor ons klaar. Maar als het nodig blijkt dan neem ik het pakketje graag van je over, is het goed als ik voor het weekend even laat weten hoe of wat? We mogen morgen waarschijnlijk naar huis dus dan heb ik ook wat meer zicht op wat er eventueel nodig is.
pi_203042821
Klinkt goed eponine, misselijkheid minder/weg en morgen als het goed is naar huis, in je eigen nestje. En qua gewicht inderdaad heel gemiddeld!

Bij onze eerste had ik dat met kleding maat 50. Ze was zo klein dat ze daar in verdronk en de eerste tijd heeft ze alleen de luiertruitjes gepast die nog van mijn mama en mij geweest waren (wij waren beiden ook klein van stuk). Haar ‘eerste pakje’ droeg ze met 7 weken haha.

Ook onze andere kinderen pasten eerst alleen maar in maat 44. Maar de mini wolletjes lukken ook gelukkig, dus die liggen nu ook weer klaar.

Maar hier zit ze nog steeds cosy inside the belly. Vandaag 41 weken, m’n Franse uitgerekende datum dus! (Daar tellen ze de ud op 41 weken).

Vandaag vind ik wel een mooie dag (die schreef ik op het geboortekaartje), maar ik verwacht in de nacht/vroege ochtend te bevallen ivm de rust in huis die op andere momenten ver te zoeken is. ;) En afgelopen nacht/ochtend dus nog niets. Het kan nog in de avond, maar de laatste tijd is er telkens wat gespook ‘s avonds, dus echt heel rustig is dat voor m’n gevoel niet. Maar goed, misschien heb ik minder rust nodig dan ik denk. M’n oudste zei: ja rond het avondeten lijkt me wel een mooie tijd. Maar ik zei dr al: dat is telkens het drukste moment van de dag zo ongeveer en ik denk echt dat ik meer rust nodig heb om goed te kunnen ontspannen… :D

We zien het wel. Gisteren had ik weer een over-emotionele dag. Er moest al dagen gestofzuigd worden in huis, maar het lukt mij echt gewoon niet meer. Ik had m’n zusje gevraagd te helpen, maar m’n vaders auto begaf het, dus hij leende die van haar en daardoor kon zij niet hierheen komen. C. had het druk met andere dingen regelen en het schoot er bij hem ook telkens in. Anyway, ik trok het niet meer en ging weg gisterenmiddag en heb een tijdje ergens in m’n auto een beetje op m’n telefoon gezeten om wat bij te komen. En veel te huilen en zo. Toen heeft C. toch gestofzuigd voor ik terugkwam. Dat was wel heel fijn. Jammer dat het niet eerder lukte. :’)

Vanmorgen heb ik ook eindelijk uitgeslapen! ik slaap niet zo veel ‘s nachts, want zo rol ik altijd, maar was ook telkens in de ochtend op tijd uit bed met de andere kinderen omdat ik dan toch al wakker was van ze. Maar vandaag pikte C. het snel op en kon ik doorslapen zonder al te wakker te zijn geworden en lukte dat dus. Dat had ik ook wel even nodig denk ik. Verder geen afspraken meer staan voor de kinderen dat ze elders spelen, dus de rustige dagen thuis zijn ook voorbij. Ach ja, we zien wel weer hoe het allemaal loopt.
pi_203051205
@LaBelleFleur27: hoe was jullie dag vandaag O+ ? Baby netjes binnen gebleven ;) ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203057967
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
@:LaBelleFleur27: hoe was jullie dag vandaag O+ ? Baby netjes binnen gebleven ;) ?
Ja was leuk! En de baby is blijven zitten gelukkig :'). Zaterdag is zoon jarig dus ik hoop dat de baby ook nog even blijft zitten tot na het weekend :P. Hoe gaat het bij jou?
pi_203058911
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 08:16 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]
Ja was leuk! En de baby is blijven zitten gelukkig :'). Zaterdag is zoon jarig dus ik hoop dat de baby ook nog even blijft zitten tot na het weekend :P. Hoe gaat het bij jou?
Haha jullie leven lekker op het randje ;) fijn dat het mooi was O+

Ik verveel me mateloos _O- heb straks weer controle van m'n bloeddruk, hopelijk blijft die nog even rustig, want hoewel ik me gruwelijk verveel zit ik ook niet perse te wachten op een zwangerschapsvergiftiging aan het einde ;).
pi_203061650
Gefeliciteerd LaBelleFleur, met jullie trouwen!

Hier is alles nog steeds rustig. Geen 5 januari geworden dus. ;) Ik heb verder ook geen voorkeuren. Ik vind het op zich wel leuk dat de verjaardag van dit kindje zo iets verder van de feestdagen af komt te liggen. Dan hebben we tenminste tijd om de dag ervoor een taart te bakken (dat doen we bij de anderen ook altijd) en cadeautjes te regelen en zo. En dan zijn er ook vast meer mensen die langs kunnen komen. Niet dat ik het erg had gevonden als het middenin of zelfs op een feestdag was geweest, want je maakt het altijd zo leuk als je zelf wilt natuurlijk. Maar praktisch gezien is dit wel prettig denk ik.

LittleDrummerGirl, ik kan me er zo niets bij voorstellen dat je je verveelt! Haha, ik heb echt altijd 1001 dingen die ik leuk vind om te doen. Ik ben nu vooral bezig om het geboortekaartje te tekenen O+ En daarnaast wil ik nog wel affirmaties maken voor m'n kraamtijd en kraamkamer, en andere slingers daar ophangen. En er zijn nog huishoudelijke taken zoals was opvouwen en stofzuigen :') maar dat kan ik zelf eigenlijk niet echt meer doen nu.
Oh en ik wilde nog een birthmap maken, gewoon omdat het kan en omdat ik het leuk vind om daarmee bezig te zijn nu.
pi_203072888
Bedankt allemaal voor de felicitaties O+

Gisteren zijn we thuis gekomen uit het ziekenhuis en vandaag mijn officiële UD. Ondanks dat we er zelf voor gekozen hebben haar (iets) eerder te halen toch wel een bijzondere datum.
De eerste dag en nacht thuis zijn goed gegaan, grote broer is erg onder de indruk van “Baby R.” maar hij wilde haar wel een handkusje geven en ze mocht gisteravond mee luisteren toen ik hem een verhaaltje ging voorlezen. Dat komt vast wel goed dus ;)

Lieve allemaal, heel veel succes met de (voor sommigen) laatste loodjes, eeuwig durende eerste en laatste weken, spanningen, onzekerheden, soms zorgen, maar ik hoop toch ook een boel mooie en fijne momenten met betrekking tot jullie zwangerschappen. Ik blijf voorlopig nog meelezen omdat ik heel erg benieuwd ben naar jullie babies O+
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 09:22:57 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203073710
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wat leuk en spannend al die ud’s! O+

Ik sluit me aan bij Elleska, ik wacht ook nog even mijn echo af eind deze week voordat ik mee ga posten.
Wait whut?! Helemaal gemist dit, gefeliciteerd!! O+ O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_203077090
Mag ik in de lijst op 29 Juli ? O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203083702
Hier ook een goede echo gehad, ud is half augustus.
pi_203092796
Zo, ik heb volgens mij alles geregeld wat ik voor de komende maanden moet regelen.
Nipt is betaald en afspraak gemaakt voor het bloedprikken
13 weken en 20 weken echo ingepland.
Aangemeld bij de kraamzorg en dit ook direct maar doorgegeven bij de zorgverzekering dus kraampakket is ook al aangevraagd.
pi_203092964
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:16 schreef Elleska het volgende:
Zo, ik heb volgens mij alles geregeld wat ik voor de komende maanden moet regelen.
Nipt is betaald en afspraak gemaakt voor het bloedprikken
13 weken en 20 weken echo ingepland.
Aangemeld bij de kraamzorg en dit ook direct maar doorgegeven bij de zorgverzekering dus kraampakket is ook al aangevraagd.
Lekker bezig *O*

Ook al georiënteerd en miss aangemeld bij de kinderopvang :X ? Sommige locaties hebben giga wachtlijsten ( als jullie kleintje naar de opvang zal gaan tenminste)
pi_203092967
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Hier ook een goede echo gehad, ud is half augustus.
O+ wat fijn
pi_203092999
@elamanilo: hoe gaat het bij jullie? Kom je nog een beetje aan je rust toe?
pi_203093177
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Lekker bezig *O*

Ook al georiënteerd en miss aangemeld bij de kinderopvang :X ? Sommige locaties hebben giga wachtlijsten ( als jullie kleintje naar de opvang zal gaan tenminste)
Ik ben thuis dus we hebben geen opvang nodig.
Wel goed dat je het zegt want op sommige plekken zijn de wachtlijsten inderdaad gigantisch en dat wordt door corona alleen maar erger.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elleska op 08-01-2022 14:14:47 ]
pi_203093473
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
O+ wat fijn
Yes!

Wij hebben de nipt ondertussen ook ingepland, begin volgende maand met 12 weken.

Hoe voel jij je? Al gerommel? Ik hoop dat je op je ud gaat bevallen, mooie datum en mijn verjaardag O+.
pi_203094478
Zou Ela al aan het knuffelen zijn? *;
pi_203095391
Welkom nieuwe aanwas!
Jeetje, nu al weer baby's voor augustus. Tijd gaat snel :)
pi_203097216
Baby!

SPOILER
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:55:22 #70
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203097270
Gefeliciteerd Ela! *O* Wat fijn dat het allemaal soepel ging en wat tof dat je dochter haar mocht aanpakken! Hoe vond ze dat?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_203097345
Wat fijn, ze is er O+ Gefeliciteerd *O*
pi_203097436
Jaaaaa @elamanilo, daar is ze! Van harte gefeliciteerd en wat een mooie namen O+
pi_203097496
Gefeliciteerd Ela!
pi_203097698
Gefeliciteerd Ela O+ O+ !!
pi_203097759
Gefeliciteerd, ela! Geniet van je baby en je gezin, wat een rijkdom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')