Klinkt goed eponine, misselijkheid minder/weg en morgen als het goed is naar huis, in je eigen nestje. En qua gewicht inderdaad heel gemiddeld!
Bij onze eerste had ik dat met kleding maat 50. Ze was zo klein dat ze daar in verdronk en de eerste tijd heeft ze alleen de luiertruitjes gepast die nog van mijn mama en mij geweest waren (wij waren beiden ook klein van stuk). Haar ‘eerste pakje’ droeg ze met 7 weken haha.
Ook onze andere kinderen pasten eerst alleen maar in maat 44. Maar de mini wolletjes lukken ook gelukkig, dus die liggen nu ook weer klaar.
Maar hier zit ze nog steeds cosy inside the belly. Vandaag 41 weken, m’n Franse uitgerekende datum dus! (Daar tellen ze de ud op 41 weken).
Vandaag vind ik wel een mooie dag (die schreef ik op het geboortekaartje), maar ik verwacht in de nacht/vroege ochtend te bevallen ivm de rust in huis die op andere momenten ver te zoeken is.

En afgelopen nacht/ochtend dus nog niets. Het kan nog in de avond, maar de laatste tijd is er telkens wat gespook ‘s avonds, dus echt heel rustig is dat voor m’n gevoel niet. Maar goed, misschien heb ik minder rust nodig dan ik denk. M’n oudste zei: ja rond het avondeten lijkt me wel een mooie tijd. Maar ik zei dr al: dat is telkens het drukste moment van de dag zo ongeveer en ik denk echt dat ik meer rust nodig heb om goed te kunnen ontspannen…
We zien het wel. Gisteren had ik weer een over-emotionele dag. Er moest al dagen gestofzuigd worden in huis, maar het lukt mij echt gewoon niet meer. Ik had m’n zusje gevraagd te helpen, maar m’n vaders auto begaf het, dus hij leende die van haar en daardoor kon zij niet hierheen komen. C. had het druk met andere dingen regelen en het schoot er bij hem ook telkens in. Anyway, ik trok het niet meer en ging weg gisterenmiddag en heb een tijdje ergens in m’n auto een beetje op m’n telefoon gezeten om wat bij te komen. En veel te huilen en zo. Toen heeft C. toch gestofzuigd voor ik terugkwam. Dat was wel heel fijn. Jammer dat het niet eerder lukte. :’)
Vanmorgen heb ik ook eindelijk uitgeslapen! ik slaap niet zo veel ‘s nachts, want zo rol ik altijd, maar was ook telkens in de ochtend op tijd uit bed met de andere kinderen omdat ik dan toch al wakker was van ze. Maar vandaag pikte C. het snel op en kon ik doorslapen zonder al te wakker te zijn geworden en lukte dat dus. Dat had ik ook wel even nodig denk ik. Verder geen afspraken meer staan voor de kinderen dat ze elders spelen, dus de rustige dagen thuis zijn ook voorbij. Ach ja, we zien wel weer hoe het allemaal loopt.